Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes Benz W126 280SE

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by nstoe View Post


    In documentatia tehnica exista un acumulator de combustibil , nr. 3 , si doua regulatoarede de amestec , nr 5 si 10 din desen .
    In cuprinsul documentatiei este pomenit un regulator de presiune , care controleaza debitul pe retur , catre rezervor , pentru a obtine o presiune diferentiala constanta intre amontele si avalul injectorului , dar lipseste din index-ul desenului . Inclin sa cred ca este vorba de piesa cu nr. 5.3 . Aceasta iti lipsea de pe masina ? .
    Multumesc !.
    Salutare Dl-lor...sa recapitulam un pic...

    Din poza postata de Nstoe...

    ...piesa cu nr. 3 este acumlatorul de combustibil
    ...piesa cu nr. 5 este distribuitoarul de injectii
    ...piesa cu nr. 10 este WUR-ul (cel care regleaza presiunea in sistemul de injectii)
    ...piesa cu nr. 5.3 este un prim regulator care este montata pe distribuitorul de injectii (este un mechanism cu arc)

    Piesa care lipseste din desen se numeste prim refulator de presiune si este vorba despre piesa care ii lipsea lui Dan.


    @ Nstoe...eu sunt Feri...m-ati confundat cu Levi .

    Am cam poluat topicul lui Dan...rugam un moderator sa mute ultimele 4 postari la topicul dedicat K-Jetronic-ului...http://www.clubmercedes.ro/k-jetronik-t15389.html

    Multumim anticipat!
    Last edited by mer_se280; 08-13-2011, 18:50 PM.
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • Deoarece colegul dan500se ne-a adus la cunostinta ca are probleme cu reglajul injectiei si lipsa unei piese din sistem , afisand si poze , nu mi s-a parut ca precizarea mea este off topic . Nu era o discutie despre functionarea injectiei K Jetronic ci o simpla precizare . Scuze daca am interpretat gresit .

      Ps : Scuze colegilor Feri si Levi pentru confuzie . Va respect si va apreciez pe amandoi in egala masura !.
      Last edited by nstoe; 08-14-2011, 00:22 AM.

      Comment


      • Originally posted by nstoe View Post
        Deoarece colegul dan500se ne-a adus la cunostinta ca are probleme cu reglajul injectiei si lipsa unei piese din sistem , afisand si poze , nu mi s-a parut ca precizarea mea este off topic . Nu era o discutie despre functionarea injectiei K Jetronic ci o simpla precizare . Scuze daca am interpretat gresit .

        Ps : Scuze colegilor Feri si Levi pentru confuzie . Va respect si va apreciez pe amandoi in egala masura !.
        Scuze Nstoe...eu am interpretat gresit. Eu am vrut doar sa fie mutate discutiile despre K-Jetronic in topicul mentionat mai sus.

        In legatura confuziei...nu este nici o problema...se mai intampla.
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • Interpretarile si confuziile sau lamurit extrem de cordial pe mess .
          Il rog pe colegul dan500se sa ne spuna cum a reusit reglajul injectiei . Aici sau pe topicul dedicat K jetronic .

          Comment


          • Originally posted by nstoe View Post
            ...
            Il rog pe colegul dan500se sa ne spuna cum a reusit reglajul injectiei . Aici sau pe topicul dedicat K jetronic .
            Reglajul nu e nici pe departe terminat. Am reusit sa fac totusi ca motorul sa mearga cat de cat normal...Restul...Pe topicul dedicat!
            W123 280E Blue Green Metallic

            W126 280SE Champagne Metallic
            W126 280SE Black Blue Metallic
            W126 500SE Lapis Blue Metallic
            W126 500SE Midnight Dark Blue

            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

            Comment


            • Povestea se incheie aici...

              Masina s-a vandut si in acest moment e in drum spre Bucuresti. Sper sa reapara pe Forum cat mai curand.

              Datorita unr conjuncturi nefavorabile aceasta a fost singura solutie viabila.

              Daca se doreste, se poate inchide acest topic...
              W123 280E Blue Green Metallic

              W126 280SE Champagne Metallic
              W126 280SE Black Blue Metallic
              W126 500SE Lapis Blue Metallic
              W126 500SE Midnight Dark Blue

              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF