Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes Benz W126 280SE

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    "Canibalizarea" unui 500SE care din pacate acum e deja taiat! RIP!




    Testarea unui sistem de prindere al portbagajului :



    ...a fost initial pe un Toyota dar merge pus si pe W126. Am sa-l adaptez pentru tarnsport de biciclete!


    Si un mic test de siguranta al modelului W126 dupa ce "m-am pupat" cu un Cielo:



    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 500SE Lapis Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

    Comment


    • #77
      Din ce vad eu Dane vorbesti singur pe-aici.
      Se pare ca esti singurul de pe forumul asta care mai si face ceva cu masinile astea, Mercedes....
      Iti cam racesti gura de pomana...
      Last edited by VLADD; 10-25-2010, 08:30 AM.

      Comment


      • #78
        Cum merge noua cutie? Ai luat-o de pe w123 ?
        `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

        now - bicicleta !

        0744 239 949

        WEB
        http://garajautodiag.blogspot.com

        Comment


        • #79
          Originally posted by sovieticool View Post
          Cum merge noua cutie?
          Sa fiu sincer...persoana (ca sa nu vorbesc urat), care nu e deloc fan MB, cu care am schimbat cutia (in garajul sau personal, canal si scule de la el) a insistat sa nu mai schimbam convertizorul...Adica am pus alta cutie cu vechiul convertizor. Nu-mi place cum cupleaza in R si din 3 in 4 aluneca foarte putin. Am avut putin de lucru si cu reglajele (dupa cum se vede nu sunt chiar 100% identice si a trebuit sa umblu la reglajul cablului de kick down si chiar si la turatia motorului.

          Pacat ca am lucrat o zi intraga pana la 10 seara si nu am facut totul cum am vrut EU. M-am lasat convins...

          In cel mai scurt timp vreau sa schimb din nou convertizorul. Sa-l refac pereche din nou cu cutia... Dar mi-e groaza cat am de lucru...

          In rest merge bine, parca nu "musca" la fel ca cea veche (am inteles ca asta e varianta de cutie "mai linistita") dar schimba vitezele frumos (mai bine decat cea veche - care de fapt nu era defecta, avea doar suportul de prindere rupt).

          Un schimb de ulei si filtre ar trebui sa imbunatateasca si mai mult comportamentul!


          Originally posted by sovieticool View Post
          ...Ai luat-o de pe w123 ?

          Cutia e de pe celalat 280SE...


          @ VLADD... Fac si eu ce pot. Buget cam sarac dar macar ma consolez cu faptul ca inca circul zi de zi (sau aproape!) cu un "S" W126. Ca pe altii nu prea ii intereseaza ce eu fac la masina, nu e treaba mea.Fiecare cu pasiune sa!

          Cine e interesat citeste...cine doreste raspunde...Poate asa, postand una-alta mai dau idei si la altii. Se poate si cu buget mic si cu forte proprii!
          Last edited by dan500se; 10-25-2010, 11:53 AM.
          W123 280E Blue Green Metallic

          W126 280SE Champagne Metallic
          W126 280SE Black Blue Metallic
          W126 500SE Lapis Blue Metallic
          W126 500SE Midnight Dark Blue

          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

          Comment


          • #80
            Salut Dan! Si eu trebuie sa schimb osul de caine si rotula inferioara pe dreapta ca a inceput sa bata destul de tare.

            In privinta bugetului ai perfecta dreptate...parca suntem in aceeiasi galeata... si eu pun pe ea cand am bani...asta e'. Oricum bafta in continuare.
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #81
              Daca lumea doar citeste nu inseamna ca nu e interesata.

              In plus cineva care are o problema similara poate sa dea un search si gaseste tot ce presupune o anumita operatie - poze, comentarii, etc.

              Merci mult Dane si keep up the good work!
              Aerodynamics are for people who can't build engines.
              Enzo Ferrari

              Comment


              • #82
                Originally posted by VLADD View Post
                Din ce vad eu Dane vorbesti singur pe-aici.
                Se pare ca esti singurul de pe forumul asta care mai si face ceva cu masinile astea, Mercedes....
                Iti cam racesti gura de pomana...
                Incerci sa ne transmiti ceva ?

                Daca te uitai pe numarul de vizualizari al acestui subiect ai fi vazut ca asta e unul dintre cele mai populare topicuri. Deh, rautacisme ...

                Dane, a fost dificila schimbarea contratirantului ? Cat costa piesa ?
                Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                Comment


                • #83
                  Originally posted by carmine View Post
                  ...

                  Dane, a fost dificila schimbarea contratirantului ? Cat costa piesa ?
                  Am luat tot subansamblul de pe celalalt 280SE. A fost putin greu de demontat de pe masina donatoare (multumesc domnului Nelu Patrascu pentru ajutor) dar relativ simplu de montat pe masina mea. A trebuit sa fiu atent doar la "deschiderea" contratirantului, sa-l masor exact si cel pus in locul lui sa fie la aceeasi "deschidere" ca sa nu fiu nevoit sa refac geometria (facuta cu cateva zile inainte).

                  Eu aveam nevoie pe parte aceea de un set de bucse contratirant dar pretul kit-ului e undeva in jur de 600 de lei (550-650 in functie de ce include setul). La ora actuala pot sa spun ca si acest artificiu SH a functionat perfect, nu am probleme cu contratirantul sau ansamblul montat de mine.
                  W123 280E Blue Green Metallic

                  W126 280SE Champagne Metallic
                  W126 280SE Black Blue Metallic
                  W126 500SE Lapis Blue Metallic
                  W126 500SE Midnight Dark Blue

                  W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                  W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                  Comment


                  • #84
                    Am luat "boala" beculetelor...

                    Dupa ce am tot bibilit ca sa fac lampile din usa si de la schimbatorul de viteza am observat ca si butoanele de la incalzirea din scaune lumineaza (inclusiv releul cupleaza!). Doar mufele nu au fost cuplate la butoane (nu cunosc motivul).








                    Acum sunt in dilema daca sa refac vechile scaune (cele originale) si sa am incalzire in ele sau sa raman cu aste si sa folosesc husele incalzite...Din pacate optiuna scaunelor originale era doar scaun sofer electric iar cel pasager manual. Vad eu cum ramane!

                    In alta ordine de idei...dar tot legat de tema cu "beculetele" vreau sa va intreb: unde altundeva in console mai sunt butoane sau manete iluminate? (FADER-ul de la boxe de pe consola schimbatorului era iluminat? maneta de la oglinzile electrice?)

                    Am o banuiala ca si selectorul de memorii ale scunelor electrice trebuia sa fie iluminat:



                    Mai stiu de asemenea ca la 500SE comutatorul de lumini era iluminat cu fibra optica. La aceasta masina lipsete cu desavarsire orice fel de sistem de iluminare. Era o optiune sau a fost "inlaturata" intre timp?
                    W123 280E Blue Green Metallic

                    W126 280SE Champagne Metallic
                    W126 280SE Black Blue Metallic
                    W126 500SE Lapis Blue Metallic
                    W126 500SE Midnight Dark Blue

                    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by dan500se View Post
                      Am luat "boala" beculetelor...
                      vreau sa va intreb: unde altundeva in console mai sunt butoane sau manete iluminate? (FADER-ul de la boxe de pe consola schimbatorului era iluminat? maneta de la oglinzile electrice?)
                      Am o banuiala ca si selectorul de memorii ale scunelor electrice trebuia sa fie iluminat.
                      Mai stiu de asemenea ca la 500SE comutatorul de lumini era iluminat cu fibra optica. La aceasta masina lipsete cu desavarsire orice fel de sistem de iluminare. Era o optiune sau a fost "inlaturata" intre timp?
                      Să le luăm la rând:
                      - fader-ul este iluminat
                      - comutatorul oglinzii NU, doar dacă nu-i faci şi acolo un artificiu, deşi nu prea văd cum ...
                      - la selectorul de memorii nu mă bag (n-am scaune cu reglaj electric), dar după forma butoanelor, eu înclin să cred că DA
                      - comutatorul de lumini DA, cu fibră optică într-adevăr; am mai scris undeva că, la mine fibra a fost înlocuită cu un led alb puternic, iar pictogramele vopsite din interior cu roşu, deoarece un led roşu normal nu transmitea lumina până la ultima pictogramă
                      - cu fibră optică sunt iluminate : reglajul farurilor; "fâşiile" de sub cele 3 butoane culisante care deschid-închid gurile de aer rece; toate butoanele de pe consola verticală, în afară de butoanele rotative ale ventilaţiei (care au un bec în mijloc - trebuie să ştii, le-ai demontat de 100 de ori -, iar la acestea se poate aplica o pată de vopsea în vârf, obţinând efectul culorii dorite)
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • #86
                        Intr-adevar...Exact cum ma gandeam si eu!

                        Fader-ul e oricum de forma (am schimbat consola) dar cred ca il fac eu cumva sa lumineze!
                        Maneta de la oglinzi o las in pace, nu ma deranjeaza.
                        La comutatorul de lumini oricum o sa am treaba (nu mai merg farurile de ceata).

                        La memorii mai investighez.

                        Fibra optica din bord o cunosc! A fost ceva deosebit pe vremuri!
                        W123 280E Blue Green Metallic

                        W126 280SE Champagne Metallic
                        W126 280SE Black Blue Metallic
                        W126 500SE Lapis Blue Metallic
                        W126 500SE Midnight Dark Blue

                        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                        Comment


                        • #87
                          Un UPDATE...se pare ca la Seria I butonul (carcasa) comutatorului de lumini nu a fost iluminat. A fost iluminat cu fibra optica doar reglajul inclinatiei farurilor. Datorita faptului ca bordul e de pe 500SE (Seria II), butonul de lumini a beneficiat de iluminare (este un beculet...nu fibra optica in carcasa, iar fibra optica duce la reglajul farurilor). Nu stiu motivul pentru care nu am legat beculetul la instalatia electrica atunci cand am schimbat bordul...Probabil m-am grabit sau nu i-am dat importanta!
                          W123 280E Blue Green Metallic

                          W126 280SE Champagne Metallic
                          W126 280SE Black Blue Metallic
                          W126 500SE Lapis Blue Metallic
                          W126 500SE Midnight Dark Blue

                          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                          Comment


                          • #88
                            Am achizitionat un set de sticle pentru faruri BOSCH. Dupa o curatire temeinica arata ca noi.
                            Acum urmeaza operatiunea de schimbare a sticlelor...Recunosc ca imi este putin teama...Nu as vrea sa stric ceva pe acolo (sticlele si farurile sunt destul de scumpe) mai ales ca am "rezolvat" inca doua sticle de far dintr-o prostie...

                            Stie cineva daca sticlele de far se pot repara ca si parbrizele? Am 3 sticle de far lovite de piatra si au cate o gaurica mica (circa 2-3 mm diametru). As vrea sa le fac pe acelea si sa le pun pe masina (in zilele astea nu as vrea sa le stric pe acestea "noi") mai ales ca defectiunea lor e nesemnificativa...Doar ca intra putina apa si se face condens!
                            Attached Files
                            W123 280E Blue Green Metallic

                            W126 280SE Champagne Metallic
                            W126 280SE Black Blue Metallic
                            W126 500SE Lapis Blue Metallic
                            W126 500SE Midnight Dark Blue

                            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by dan500se View Post
                              ...Recunosc ca imi este putin teama...Nu as vrea sa stric ceva pe acolo (sticlele si farurile sunt destul de scumpe) mai ales ca am "rezolvat" inca doua sticle de far dintr-o prostie...
                              Sistemul e destul de simplu, si eu am spart multe, mai ales la 123. Ai grija cand pui clemele, incearca sa le pui pe sarite (una da, una nu) ca sa nu fortezi, si daca vezi ca intra greu renunta la clema respectiva. Tot chichirezu' sta in clemele astea. La 123-ul de PH am avut ambitia sa prind geamul in toate clemele, au intrat cu japca, am montat faru' la locul lui, dupa care geamu' a pleznit in bucatele.
                              Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                              http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                              http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                              Comment


                              • #90
                                Cateva poze...


                                1. Iarna din nou!
                                2. Schimb de ulei
                                3. Stergatoare de far (multumesc Mihai!)
                                4. "Pupici" de la unu` neatent (NU M-A VAZUT! ca era masin prea mica...probabil)...semnal spart, bara deplasata, crom indoit, aripa putin impinsa...si umblatura la asigurari (omu`nu a vrut sa plateasca...)
                                Attached Files
                                W123 280E Blue Green Metallic

                                W126 280SE Champagne Metallic
                                W126 280SE Black Blue Metallic
                                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                                W126 500SE Midnight Dark Blue

                                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF