Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes C180 Kompressor Facelift

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Mie mi-a pus pasta ceramica de temperaturi inalte la recomandarea mecanicului in care am incredere dintr-o reprezentanta a altei marci si am vazut diferenta. Inainte de pasta ceramica si eu eram sceptic ca inmoaie cauciucul etc, prima data am pus doar bucse noi si s-a curatat de rugina bara stabilizatoare. Dupa prima operatiune fara pasta ceramica, zgomotul a disparut pentru o perioada de sase luni. A doua oara am mers pe recomandarea mecanicului cu pasta ceramica si bucse noi iar zgomotul inca nu a aparut. Toata treaba s-a facut acum un an si jumatate [emoji16].


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • #17
      Poti pune siliconica si se impaca cu orice guma.
      Totodata cand pui vaselina nu pui o tona sa inmoi bucsa, pui un strat subtire care in general adera la metal si impiedica rugina totodata favorizand alunecarea.

      Vaselinele de temperaturi inalte au alt mecanism de actiune, cel putin cele de aluminiu si cupru. uleiul din ele se duce repede, dar raman fragmente de metal care adera ca o vopsea la suprafata.
      Evident ca isi au rolul lor, in chiulase, dar totodata trebuie folosite cu atentie, pt ca in asa fel cum aluminiu pe aluminiu aluneca, aluminiu pe fier poate gripa mai rau, formeaza sudura electrichimica.
      Cred ca nu a fost unul pe aici sa nu vada o janta sudata de disc. Si cand casti ochii mai bine vezi ca intre disc si butuc, pe cilindrul de centrare ramane un strat de aluminiu care s-a transferat de pe janta pe butuc!

      La subiect, da cu spray gen wd40 sa vezi daca tace, cat sa identifici problema.

      Comment


      • #18
        Am sa incerc sa aflu cauza exacta a problemei. Oricum masina va primi o serie de verificari temeinice inainte sa ajunga la RAR pe 21 Decembrie. Multumesc mult pentru sfaturi si idei.

        Crazyady cand ai schimbat discuri frana ai pus tot ventilate? Ce firma recomanzi? Dar in legatura cu placutele de frana? Mersi!

        In alta ordine de idei, consumul la pompa dupa 550 km prin Romania a fost de 9 litri. Cam 150 km extraurban iar restul doar in oras. Inca nu stiu daca e mare sau nu )) e prima benzinara din familie


        Sent from my iPhone using Tapatalk
        Last edited by cutaresku; 09-09-2018, 20:48 PM.

        Comment


        • #19
          Mercedes C180 Kompressor Facelift

          Salut la discuri am pus intoteauna discuri ventilate si perforate dupa codul de original. Nici nu cred ca merg altele findca discurile acestea sunt mai mari. Am folosit originale MB la inceput care erau foarte scumpe 500 de lei bucata daca imi amintesc bine, apoi am montat mai multe seturi de discuri Ferodo (deh aveam problema cu pistonasele de pe interior care ovalizau discurile pe la 25.000 -30.000 de km la etrieri si nimeni nu vroia sa se ocupe de ei nici la reprezentanta nici la alte service-uri), iar dupa ce am rezolvat pistonasele am pus discuri noi Febi (erau in promotie la autototal).
          Ca si raport calitate pret Ferodo sunt cele mai ok.
          Referitor la placute este cam aceeasi poveste, la inceput am pus originale MB care sunt Pagid si costau 350 de lei cu reducere, apoi cateva seturi de Ferodo Premier care au fost foarte ok, am pus si un set de placute Brembo care comparat cu Ferodo Premier sunt la fel ca si franare si modul cum se simt ( mergand mult extraurban in perioada aceea am avut si cateva frane pe autostrada de la 130 la 30 km/h fiindca traversa un caine autostrada pe la Alba de exemplu). In schimb placutele Brembo comparate cu Ferodo Premier si cele originale MB fac foarte mult praf, adica la doua zile dupa ce spalam masina aveam jantele semi-inegrite deja de la praful de placute cu mers normal nu sportiv.
          Acum merg cu Textar care sunt bune (le-am luat de la Autotal ca nu aveau atunci pe stoc Ferodo cand am luat si discurile Febi. Praful pe jante este ca si la Ferodo sau originale in limite normale, adica dupa 7 zile de la spalarea masinii incepe sa se vada pe jante.
          Mare atentie la bolturile care fixeaza placutele in etrier, daca atunci cand le scoate nu mai sunt luciose la capete unde sta in etrier, schimba-le. Eu am patit asta la service, mecanicul nu mi-a zis sa le inlocuiesc cand schimbasem placutele si doua dintre ele s-au sudat in etrierul de aluminiu fiindca erau ruginite/oxidate de a batut cu dornul si ciocanul in ele prin gaura destinata scoaterii, iar boltul in loc sa iasa s-a deformat in V la mijloc.
          Cele mai ieftine bolturi sunt de la ATE pana in 30 de lei, iar Textar sunt scumpe 80-90 de lei.
          Cel mai bine putina pasta de cupru pe bolturile de fixare la zonele care stau in etrier sau schimbate bolturile cam la doua seturi de placute.




          Sent from my iPhone using Tapatalk
          Last edited by Crazyady; 09-10-2018, 09:10 AM.

          Comment


          • #20
            Buna ziua! Revin cu o intrebare in legatura cu apropiata investitie in niste anvelope de iarna.

            Eu am cautat niste informatii pe diferite site-uri de specialitate si potrivit oarecum cu bugetul meu m-am gandit la Kleber Krisalp HP3 (produs de Michelin si cu rezultate bune spre foarte bune la toate categoriile). Voi ce parere imi dati? Ce folositi pe MB voastre?

            O alta problema majora: dimensiunile anvelopelor trecute in certificat sunt: 245/40/r17 si 225/45/r17. Ce fel de jante de tabla pot pune pe masina? Am stat vreo ora pe net incercand sa gasesc jante de tabla (nu de aliaj ca nu imi permit acum) si nu am avut succes. Ma puteti indruma?

            Multumesc!


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


            • #21
              Salut,
              Eu am luat anul trecut Nokian WR A4 pentru a avea acelasi design de profil si pentru anvelopele fata dar si pe cele din spate. Din cauza dimensiunii 245/40 R17 nu gasesti mare varietate.
              Anvelopele au o aderenta foarte buna atat pe zapada cat si le asfalt. Nu am avut probleme iarna, chiar daca am mers cu masina prin zapada pufoasa pana la usi

              Comment


              • #22
                Nokian depaseste bugetul meu. Am gasit ceva peste 500 lei bucata. Atat au fost si ale tale? Bugetul meu e undeva la 300-400 lei maxim


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                • #23
                  Au fost destul de sus:
                  - fata 225/45 R17 pret unitar 528,25 lei x 2 bucati
                  - spate 245/40 R17 pret unitar 718,33 lei x 2 bucati.

                  Poti merge pentru iarna pe jante din tabla R16. Dimensiunea te va duce la un buget mai mic pentru cauciucuri. Eu am jantele originale din tabla, care nu le folosesc si ma gandesc sa le vand, cu anvelope de vara pe ele, sunt bune, dar au dot 2012 si 2014.

                  Comment


                  • #24
                    Eu as avea nevoie de jante de tabla nu si de cauciucuri. Cat ai vrea pe ele?


                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    Comment


                    • #25
                      Iti dau PM!

                      Comment


                      • #26
                        Revin cu update despre masina si experienta de pana acum. Sunt super incantat de masina, de cum merge si in special pe viraje m-as putea transforma intr-un mini pilot de curse avand in vedere anvelopele de vara cu care e echipata in prezent. Aseara, un drum de la Suceava pana la Iasi, mers sportiv a fost o placere sa depasesc aproape orice masina pe care o aveam in fata. Doar un e320 w211 m-a devansat in forta si nu ca nu as fi putut sa ma tin de el ci doar fiindca nu am vrut sa trec de 130 km/h. Eram cu sotia in dreapta iar in spate banchetele erau rabatate si plin pana in plafon cu bagaje de tot felul. Atasez mai jos si o poza din bord ajuns la destinatie cu distanta, consumul si viteza medie. Ma declar extrem de multumit in conditiile in care nu prea am crutat masina si aveam greutate serioasa pe ea.

                        Minusuri: niciunul deocamdata

                        De rezolvat: scartait suspensie spate, schimb ulei+filtre, rulment spate face usor zgomot, bujii, stergatoare, schimbat elemente suspensie fata+spate


                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        Comment


                        • #27
                          Jante de tabla pe 17 ptr C nu exista.
                          Daca iti permit discurile de frana, cumpara un set de table de 16" si pune gumele standard 205/55/16 care sunt mult mai accesibile ca si pret.

                          Comment


                          • #28
                            Mersi grizlee, asa este nu sunt jante de tabla pe 17. Pana la urma voi lasa jantele asa cum sunt si voi cumpara anvelope de marimea lor. Ca sa pun jante de 16 cel putin pe fata ar insemna sa schimb etrierii si discurile de frana. O investitie prea mare. E ok si asa


                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                            Comment


                            • #29
                              Mercedes C180 Kompressor Facelift

                              Poti pune un set de jante mb de aliaj pe 17" cu anvelope 225/45r17 fata-spate pentru iarna.
                              Sau varianta mai economica, mai cumperi inca doua jante identice cu cele de pe fata la J si pui anvelope de iarna 225/45R17 la toate.


                              Sent from my iPhone using Tapatalk
                              Last edited by Crazyady; 09-18-2018, 14:06 PM.

                              Comment


                              • #30
                                Revin cu un mic update despre masina. Ne pregatim de iarna in primul rand asa ca au fost comandate deja anvelopele de iarna Nokian WR A4 XL. Pretul total a fost de 2400 lei pentru un set complet de anvelope. In curand va intra si in service pentru o revizie completa inainte de sezonul rece. Masina este o incantare in continuare si chiar cu suspensiile si jantele sport foarte confortabila. Am ajuns sa sesizez in alte masini diferentele de clasa. Ce imi place si mai mult e ca desi e un Mercedes break este extrem de stabila pe viraje. Abia la viteze de peste 100 km/h intra esp in viraje dar interventia este minima. Factorul principal sunt jantele pe 17 si anvelope 225 fata, 245 spate. Atasez si o poza mai jos cu un consum in Iasi de astazi. 2 drumuri efectuate, unul la amiaza si altul seara pe distante scurte. Asta asa pentru carcotasii care nu cred ca are un consum mai mult decat decent de la un motor 1.8 benzina, cutie automata si greutate proprie de 1550 kg.

                                Sunt indragostit de masina.

                                Trimis de pe al meu FIG-LX1 folosind Tapatalk

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF