Buna ziua tuturor!! Ma altur i eu cu mult entuziasm posesorilor de Mercedes Benz chiar dac nu cu o maina foarte noua. Pe scurt va voi prezenta maina apoi voi povesti un pic cum am ajuns sa cumpr Mercedes Benz (nu era in plan).
Mercedes C180 Kompressor Facelift
An fabricaie: 2006
Putere: 143ps
Kilometraj: 236000 km
Cutie de viteze: automata
Culoare exterior: verde închis
Interior: piele neagr
Jante: R17 AMG
Dotri:
• scaune reglabile electric i înclzite
• pilot automat
• senzori de lumini
• senzori de ploaie
• volan sport
• trapa electric
etc
i acum aa cum am promis va voi spune istoria achiziionrii acestui Mercedes C180 Kompressor. Am plecat in Germania cu gândul sa cumpr o Toyota Avensis pe benzina. Vorbisem la telefon cu proprietarul i mi-a promis ca o tine pana ajung eu (2 zile). Nu a fost aa pentru ca in momentul in care ma apropiam de destinaie i am încercat sa il sun nu a mai rspuns la niciun apel. Ne-am cazat la un hotel in acea seara i am început iari la a cauta maini pe mobile.de de la Audi BMW Mercedes pana la Toyota. A fost totui un factor decisiv care m-a fcut sa încep sa ma îndoiesc de Toyota: confortul. La dus am mers cu un Volkswagen Passat b5.5 i la fiecare pauza pe care o fceam abia ma ddeam jos din maina cu dureri la spate i la un picior (am nite probleme de sntate). tiam ca Toyota e cam aceeai mâncare de peste i m-am gândit ca nu era de mine. Pe mobile.de gsisem numeroase anunuri dar însemna sa încep sa caut prin zona Frankfurt probabil 2-3 zile ca sa gsesc ceva bun. Localitatea in care ajunsesem cu o seara înainte avea (fr sa tiu de înainte) cred ca minim 10 parcuri auto. Câteva erau la 5 minute de hotelul la care ma cazasem (un simplu search pe google Maps) i le-am luat la cutreierat. Am gsit acolo chiar o Toyota i dup ce m-am urcat in ea i am probat-o am ajuns la concluzia ca nu are nici pe departe confortul dorit. Aa am ajuns la Mercedesul pe care l-am cumprat in cele din urma, care sttea un pic murdar sub un copac (avea i câteva frunze pe el) cu urme de la stropii de ploaie pe toat vopseaua. M-am urcat in ea i poziia de la volan a fost dragoste la prima vedere. Toate Electricele funcionale, cu toate dotrile pe care ar trebui sa le aib un Mercedes. i benzina. Deja m-am lungit cu povestea dar am ajuns sa o cumpr cu emoie in suflet i concluzia dup 2000 km pana am ajuns in ara: a meritat toi banii datorit confortului. Nu am resimit oboseala sau vreo amoreala sau durere pe tot parcursul drumului.
Câteva lucruri de menionat: confortul (nu este e class dar pentru înlimea mea-1,73- este suficient) , consumul (din Germania am venit cu consum 6,75 la pompa) , stabilitatea in curbe i direcia in general (pneuri Nankang Supersport NS-2 cu dimensiuni 245/40/R17) , motorul dei nu e mare, mic maina foarte vioi i trage liniar pana la 210 km/h (viteza atinsa pe autobanda i limitat electronic din computerul de bord. sigur mergea i mai mult), la mers relaxat e o plcere sa activezi pilotul automat, cutia automata este o plcere mai ales in ora (nu am avut niciodat in familie o cutie automata ca sa experimentez) , maina splat ma face sa tresar de fiecare data când o vd pentru ca are o culoare deosebita.
Minusuri: nu am niciunul de amintit
Lucruri de rezolvat:
• schimburile complete de filtre i ulei
• rulment dreapta spate (se aude o mic “huruiala”)
• pneuri iarna
• bara fata+spate necesita un pic retuare
• tergtoare
Întrebri:
Ma poate îndruma cineva cu un sfat in legtura cu revizia? Cât ar ajunge la reprezentanta schimburile de ulei i filtre? Am întrebat la un magazin de piese i ulei original MB plus filtre Mann ajunge 450 lei. Ar mai fi manopera undeva la un service. La reprezentanta cât costa aa un schimb?
Mulumesc anticipat pentru oricine va rspunde acestei postri. Îmi cer scuze pentru postarea aa de lunga. Sunt deschis oricror întrebri i sugestii.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mercedes C180 Kompressor Facelift
An fabricaie: 2006
Putere: 143ps
Kilometraj: 236000 km
Cutie de viteze: automata
Culoare exterior: verde închis
Interior: piele neagr
Jante: R17 AMG
Dotri:
• scaune reglabile electric i înclzite
• pilot automat
• senzori de lumini
• senzori de ploaie
• volan sport
• trapa electric
etc
i acum aa cum am promis va voi spune istoria achiziionrii acestui Mercedes C180 Kompressor. Am plecat in Germania cu gândul sa cumpr o Toyota Avensis pe benzina. Vorbisem la telefon cu proprietarul i mi-a promis ca o tine pana ajung eu (2 zile). Nu a fost aa pentru ca in momentul in care ma apropiam de destinaie i am încercat sa il sun nu a mai rspuns la niciun apel. Ne-am cazat la un hotel in acea seara i am început iari la a cauta maini pe mobile.de de la Audi BMW Mercedes pana la Toyota. A fost totui un factor decisiv care m-a fcut sa încep sa ma îndoiesc de Toyota: confortul. La dus am mers cu un Volkswagen Passat b5.5 i la fiecare pauza pe care o fceam abia ma ddeam jos din maina cu dureri la spate i la un picior (am nite probleme de sntate). tiam ca Toyota e cam aceeai mâncare de peste i m-am gândit ca nu era de mine. Pe mobile.de gsisem numeroase anunuri dar însemna sa încep sa caut prin zona Frankfurt probabil 2-3 zile ca sa gsesc ceva bun. Localitatea in care ajunsesem cu o seara înainte avea (fr sa tiu de înainte) cred ca minim 10 parcuri auto. Câteva erau la 5 minute de hotelul la care ma cazasem (un simplu search pe google Maps) i le-am luat la cutreierat. Am gsit acolo chiar o Toyota i dup ce m-am urcat in ea i am probat-o am ajuns la concluzia ca nu are nici pe departe confortul dorit. Aa am ajuns la Mercedesul pe care l-am cumprat in cele din urma, care sttea un pic murdar sub un copac (avea i câteva frunze pe el) cu urme de la stropii de ploaie pe toat vopseaua. M-am urcat in ea i poziia de la volan a fost dragoste la prima vedere. Toate Electricele funcionale, cu toate dotrile pe care ar trebui sa le aib un Mercedes. i benzina. Deja m-am lungit cu povestea dar am ajuns sa o cumpr cu emoie in suflet i concluzia dup 2000 km pana am ajuns in ara: a meritat toi banii datorit confortului. Nu am resimit oboseala sau vreo amoreala sau durere pe tot parcursul drumului.
Câteva lucruri de menionat: confortul (nu este e class dar pentru înlimea mea-1,73- este suficient) , consumul (din Germania am venit cu consum 6,75 la pompa) , stabilitatea in curbe i direcia in general (pneuri Nankang Supersport NS-2 cu dimensiuni 245/40/R17) , motorul dei nu e mare, mic maina foarte vioi i trage liniar pana la 210 km/h (viteza atinsa pe autobanda i limitat electronic din computerul de bord. sigur mergea i mai mult), la mers relaxat e o plcere sa activezi pilotul automat, cutia automata este o plcere mai ales in ora (nu am avut niciodat in familie o cutie automata ca sa experimentez) , maina splat ma face sa tresar de fiecare data când o vd pentru ca are o culoare deosebita.
Minusuri: nu am niciunul de amintit
Lucruri de rezolvat:
• schimburile complete de filtre i ulei
• rulment dreapta spate (se aude o mic “huruiala”)
• pneuri iarna
• bara fata+spate necesita un pic retuare
• tergtoare
Întrebri:
Ma poate îndruma cineva cu un sfat in legtura cu revizia? Cât ar ajunge la reprezentanta schimburile de ulei i filtre? Am întrebat la un magazin de piese i ulei original MB plus filtre Mann ajunge 450 lei. Ar mai fi manopera undeva la un service. La reprezentanta cât costa aa un schimb?
Mulumesc anticipat pentru oricine va rspunde acestei postri. Îmi cer scuze pentru postarea aa de lunga. Sunt deschis oricror întrebri i sugestii.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Comment