Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W211 facelift sportpaket

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Toate cutiile automate dupa o varsta fac la rece diverse sughituri, nu te prea baga nimeni in seama la service-uri (chiar specializate pe cutii automate ) la noi daca vii cu figuri gen: " ezita la schimbarea din 1 in 2 ori putin cat e rece sau mai oscileaza turatia sau se aude la rece ceva". N-are nimeni rabdarea sa diagnosticheze la rece, s-o suie, s-o desfaca, sa se uite la arcuri valve si alte maruntisuri, ca in videoul ala pe youtube (il urmaresc si eu cu placere pe tip). Iti pun testeru pe ea, cel mult o scot la o proba: "n-are nimic dom'le, schimba foarte bine, veniti daca face mai rau". Poate doar la reprezentanta sa dai de altii care-ti schimba bucurosi toata cutia / bloc de valve etc.
    Daca gasesti pe cineva priceput / pasionat, da-mi si mie de veste, m-as uita si eu la ce e pe acolo daca n-o vand curand. Erau oameni priceputi candva pe forumul asta, Automaticul si altii, dar incet-incet au disparut, au plecat care incotro si astia mai pasionati de masinile noastre am ramas cu ochii in soare sa ne descurcam cu service-uri de cartier.
    Last edited by dkmg; 02-06-2019, 10:15 AM.

    Comment


    • #62
      Nici nu prea e cultul lucrului vechi intretinut la noi in tara. Trag toti de masini cu mentenanta minima pana se rupe ceva in doua (dar zdravan: limp, nori de fum, foc, gheata, balauri ), apoi dezmembrari si alt motor / alta cutie. Daca vrei sa ai masina "perfecta" in parametri de fabrica, ori marchezi mii de euro la reprezentanta unde-ti schimba aia ansambluri cu totul cu altele noi, ori.. schimbi tara / masina. Eu umblu de o saptamana sa gasesc un parbriz Saint Gobain ca pe original, fara parasolar verde / mov / ciuning / turbo. Da de unde, am pretentii, trebuie sa astept o luna jumatate pe comanda..
      Last edited by dkmg; 02-06-2019, 10:31 AM.

      Comment


      • #63
        Pai eu ce zic?
        Doar nu stiu si eu ce cotetz am luat?
        Intretinut la noi inseamna reparat cand s-a stricat de tot si alta cale nu mai era, in rest mai merge.
        Cam de aia o masina la noi valoreaza in functie de an in 99% din cazuri, pe buna dreptate. Putini le intretin.
        Cat dai atata face, cateodata nici atat.
        Iar masini dinastea nereparate devin rapid cazane.
        Fiabilitatea e doar un mit. Complexitatea cere mentenanta periodica care nu o face nici dracu.
        Ca mai merge e una, ca merge cum a mers in prima zi e alta.
        Depinde si cate lucruri bagi in seama. DAca il compari cu o dacie, oricum merge mai bine.

        Eu am avut parbriz original, cand am luat masina.
        Cred ca singurul "avantaj" il ai ca te lauzi/te faci de ras (depinde cu cine stai de vb) cand spui ca masina inca are parbrizul original.
        Povesti cu pesti. Pe langa ca era crapat era in halul ala de zgariat ca noaptea nu vedeai nimic prin el cand veneau faruri din fata, ziua te bronza soarele prin el.
        Pana la urma e un consumabil, ca si gumele. SE consuma si cel original si in final trebuie inlocuit ca ajunge intr-o stare mai deplorabila ca ultimul chinezism.
        Asta daca vrei sa circuli cu o masina buna.

        Alta idee legat de puntea spate:
        Impinge masina fata-spate pe o suprafata plana. O impingi de stalpul dinte cele doua portiere.
        Urmareste roata spate daca isi schimba unghiul vizibil.
        Poate ar fi o idee sa mai tai din toe inainte sa schimbi ceva. Vezi discutiile de pe subiectul legat de directie.

        Presupun ca ai vazut care e starea bucselor cand ai schimbat arcul si nu cred ca era vreuna rupta sau descentrata de la uzura.
        In cel mai rau caz inspecteaza bucsele cadrului dinspre fata.
        Dai drumul din suruburi si vezi cum arata bucsa in sine, mai tragi cu o surubelnita de ea.
        Ar trebui sa dai jos de pe partea opusa busonului de alimentare ca sa nu deranjezi rezervorul.
        Vezi doar ca teoria spune ca ar fi bine sa inlocuiesti suruburile de la bucse cu ocazia asta.

        Nu te baga cu capul inainte sa inlocuiesti ca s-ar putea sa constati ca o faci degeaba.

        Comment


        • #64
          Nu e chiar atat de modern motorul M271 (cel cu kompressor mecanic), este aparut prin 2003 - 2004, are injectie indirecta Siemens. Mai noi sunt M271 EVO si M271 CGI (cu injectie directa si turbo).


          Sent from my iPhone using Tapatalk

          Comment


          • #65
            Da, optica voastra reflecta realitatea, sunt masini vechi insa daca eu am placerea sa platesc o diagnoza sau o mentenanta preventiva, banii mei nu sunt buni?!
            Am lucrat in retail si am mers pe deviza clientul nostru stapanu nostru insa uneori dai de oameni cu mentalitatea de las-o asa domne ca oricum e veche.

            ON TOPIC: Da, o sa incerc toe mai mic, acum am 0.22' total insa problema cu topaitul era si cu toe mai mic.
            Astept o cotatie de la un mecanic, poate are prese ai se baga fara sa scoata cadru spate.

            Comment


            • #66
              Or fi banii tai buni. Dar ies greu. Tu blochezi un lift cu a ta sa inspecteze ceva la cutie, ce probabil nici nu vor gasi ( pt ca se uita la ele cam cum m-as uita si eu, cu ceva documentatie si ceva imaginatie, cred ca numeri pe o mana oamenii care chiar inteleg tot ce se intampla acolo intr-o cutie chiar si de generatie mai veche ca ale noastre ). Intre timp, pe liftul ala, ei ar putea sa faca vreo 2 revizii, sa schimbe niste placute / discuri, mai diagnosticheaza o oLIMPica , mai un EGR , o treaba si iese banul mult mai bine decat sa caute acul in carul cu fan la masina ta. Nu avem mesteri pentru asa ceva.
              Cand ai o problema clara si fatala, e usor de diagnosticat si inlocuit si deobicei gasesti pana la urma pe cineva s-o rezolve. Cand ai o problema care se manifesta putin sau la rece, n-ai sansa. Suntem in tara masinilor luate din targ cu 400.000 km, probabilitatea ca a ta, cu tot cu problema ei, sa mearga oricum mai bine ca 90% din masinile care trec prin service-ul ala e mare.

              Mie imi tremura spre exemplu la rece iarna trecuta destul de tare. Am zis la 3 mecanici sa verifice tampoanele: nu dom'le , n-au nimic, le schimbati degeaba. Pana la urma le-am zis sa le schimbe oricum, pe barba mea. Le-au schimbat si nici nu-ti dai seama ca e motorul pornit acuma. Ei erau obisnuiti sa le schimbe cand erau curse / prabusite, nu se uitau ca e cauciucul intarit si copt si au 10 ani.
              Last edited by dkmg; 02-07-2019, 09:52 AM.

              Comment


              • #67
                Hai sa discutam de toe pe subiectul de directie.
                Mie mi se pare toe ok la 22', nu cred ca e de acolo. Poate e de la caderea prea mare. Cat ai?
                Si mie imi sare in laterla la unele gropi. Eu zic ca daca ar fi de la punte ar sari la orice groapa, ai avea torque steering si alte fenomene nedorite.
                In primul rand mergi pe un stand de bucse si scutura masina bine. Dupa vei putea dormi linistit noaptea.
                Doar apoi da jos o parte din punte, vezi in playlistul de youtube niste exemple.
                Daca chiar te manca, dar eu n-as face asta.


                Ai dreptate, DAR daca oamenii ar fi specialisti si ar stii sa diagnosticheze ti-ar rezolva problema rapid.
                E.g. la tampoane, lasi masina sa se raceasca, ridici motorul pe cric si vezi daca mai vibreaza.
                Puteau sa faca asta contra cost, dar oamenii nu-s suficienti de pregatiti.
                Si nici nu au cum sa fie cand ei schimba pe banda rulanta placute si ulei.

                Pana una alta oamenii au dreptate statistic, apar alte probleme si n-are sens sa te grabesti sa rezolvi maruntisurile.
                Ei se gandesc ca esti doar unul dintre posesorii de cazane. Care vor totul rezolvat pe loc si daca se poate pe 50lei.
                90% din masini mai vechi de 8-10 ani sunt cotetze, dar de care proprietarii lor sunt mandri cat de bune sunt si le cred ca sunt ca noi.
                Motivele le-am scris mai sus.
                Nu-s toti ca yanis si altii care tin masinile in puf.

                Comment


                • #68
                  Schimbat valva sps, directia este la fel de "greoaie" la viteze mici sau pe loc. Nu am testat daca pe mufa are 12v, insa o sa scot si asta din calcul si voi face un cablaj direct la 12v sa vad daca se schimba ceva,
                  Cred ca e enrgizata de catre modulul esp/abs. Erori nu am vazut, ce-i drept nici valori pentru ca folosesc Carly.

                  Comment


                  • #69
                    trage doua droade pana in cabina si baga un ampermetru pe ele, vezi daca ii da curent. Nu baga direct tensiune pe ea ca nu stii in ce mod e controlata. Daca cere PWM si tu cu full 12V o arzi?
                    Nu stiu concret modul de functionare, dar eu zic ca e mai bine sa fii defensiv.

                    Comment


                    • #70
                      M-am apucat sa schim rulmentul impreuna cu flansele de la cardan si bucsile de la cadrul spate.
                      pot confirma faptul ca bucsile mari din spate pe lemforder sunt originale mb cu seriile polizate iar flansele de la cardan SWAG sunt identice cu flansele originale insa au sigla si codul polizate.

                      Comment


                      • #71
                        swag nu cumva e un ambalator?
                        Poate au luat din acelasi loc. SGF sau ceva de genul e firma care le produce.
                        Eu am facut altceva. Am inlocuit flansa fata cu original, 500 vs 250lei, si flansa fata o tin de rezerva pt spate. Cand spatele va arata f rau, pun fosta flansa din fata pe spate si sigur mai duce multa vreme. Pe fata am schimbat preventiv, daca se rupe face prapad, dar pe spate nu se strica mare lucru. Acolo e mai vizibila, nu te ia prin surprindere.
                        Vezi cum o montezi la loc, am pus poze pe topicul meu, sa nu cumva sa o montezi gresit ca atunci nu tine mult.
                        Important e sa ai suportul de cutie bun, s-ar putea si ala sa iti uzeze flansa, din moment ce motorul nu sta in pozitia corecta.

                        Rulmentul de ce il schimbi? Sau iti faci de lucru?

                        Baga niste poze.

                        Erau duse bucsele cadru?
                        Ce procedeu aplici? Dai totul jos? SAu dintr-o parte un set si apoi al doilea?

                        Comment


                        • #72
                          L-am last pe un prieten, mecanicul meu de peste 15 ani sa se ocupe. A lasat cadru cate putin, am inteles ca nu e usor.
                          esapamentul a foat greu de dat jos pt ca avea multa rugina la suruburile de la cuplajul tobei de mijloc cu fata. Am montant un colier gen vw si am auIt ca pufaie insa nu stiu daca pe acolo sau pe la colirul tobei din stanga.
                          Problema este ca desi este imbunatatit clar spatele (bucsile din fata erau rupte) tot sare de spate peste canale adanci sau santuri in sosea.
                          Merg maine sa trag cu niste platane hidraulice de roti sa vad poate unul din brate e defect cu totate ca sunt verificate la ranga si nu se vad rupte bucsile iar daca nu misca nimic, raman telescoapele spate cu toate ca eu o simt foarte legata pe denivelari, simt fiecare colt al masinii ca amortizeaza insa..poate ma insel.
                          Recomandare de marca? Imi trebuiesc pt suspensie 952 sport.
                          Colac peste pupaza, am plecat cu ea cu frana de mana si s-a auzit un tronc, a gasit o piesa in tambur care se pare ca e opritorul dintre saboti, s-a rupt si acum nu e indicat sa o folosesc pana nu schimb portfuzeta sau pana nu pun ceva acolo pe.post de opritor insa ceva solid bine ca e forta mare.

                          Comment


                          • #73
                            Erau rupte de tot bucsele? Sau doar crapate?
                            cu ele montate iti dadeai seama daca s rupte?
                            gen statea cadrul lasat in jos sau cedau mai mult cand trageai cu ranga?
                            ​​​​​
                            Ti am mai zis ca la platane vezi multe. Ranga vede bine doar cand articulatia e praf de tot.

                            Nu schimba telescoapele inca. Oricum saritul in lateral nu prea e din telescoape daca mergi drept.
                            convergenta spate cat e? Caderea?

                            poti folosi masina in opinia mea. Strange la maxim sabotii.
                            Reglajul il faci prin gaura de la surub cu roata pusa. Cauta pe net. Mega simplu. Schimba aparatoarea de praf. In ea e opritor din ce tin minte. Cat poate fi?
                            O cureti bine, o vopsesti.
                            Un set de arcuri saboti e 40 lei.
                            Neaparat curata si unge reglajul sabotilor. Vei vedea diferenta.

                            Bafta. Asa e cand te apuci de reparat cazanu. Rezolvi o problema mai gasesti 3.

                            Comment


                            • #74
                              Corectie.
                              Am cautat pe net, blocatorul e in fuzeta.
                              Ciudat ca s-a rupt, eu am rodat un pic frana de mana din mers.
                              E parte din fuzeta? Sau e insurubat in ea?

                              Eu zic ca poti folosi asa masina, strangi sabotii la maxim, eventual desprinzi cablul de frana de mana dinspre roata respectiva.
                              N-are sens sa iti tii masina blocata pt atata. Intre timp cauti piesa de schimb.

                              Comment


                              • #75
                                Ca sa fie treaba treaba, am gasit-o lovita in parcarea de langa munca. Stg sapte ster bine spoileru pana au iesit prinderile prin plastic si tripla crapata. Evident ca nu erau camere pe langa si individul nu a lasat date de contact. Era ceva gen cauciuc sau plastic transferat inclusiv pe aripa undeva sus, probabil camion sau similar. Nu ma mai mira nimic in zilele astea...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF