Salutare,
Dupa 1 an de reasearch si multe variante studiate, in urma unei discutii cu un prieten am ales "cu inima" un w211 facelift 1.8 kompresssor.
Logica ma ducea spre un euro 5 poate grup vag insa odata urcat la volanului unu merc, logica s-a pierdut pe drum.
Masina am luat-o dintr-un satuc din Bavaria, de la al 3-lea proprietar, fiind prima masina din cele 3 selectate in zona.
Are 136000 km in prezent, cutie automata cu padele, piele(vinilin) perforat, scaune incalzite, navi aftermarket cu camera marsarier, lumini podea, iar ca si culoare este obsidian black.
A venit cu doua seturi de roti, unele pe 18 originale si un set de jante noi aftermarket pe 19 cu hankook-uri aproape noi.
Este sportpaket, cu discuri noi de frana si placute si este mai confortabila decat m-as fi asteptat pentru o suspensie sport si roti pe 19 cu garda de 35.
A avut uleiul la cutie schimbat anul trecut iar la motor i-am facut eu schimbul imediat ce am ajuns cu ea acasa. Ar cam avea nevoie de un polish light pentru eliminarea micilor zgarieturi .
Ca si defecte/imperfectiuni as putea enumera:
-o taitura pe sezutul scaunului de la sofer
-una din tobe are o fisura langa cordonul de sudura de fabrica insa nu rasufla
-mici pete de rugina de suprafata pe aripile spate si la fel cred la usile spate lanaga cordonul de mastic.
-cateva indoituri pe capota insa cred ca pot fi scoase la ventuze.
-pivoti inferiori cu burduf rupt
-bratele(tiranti) au bucsile crapate.
-rezervorul e lichid de parbriz curge.
-parbriz cu uzura normala, are urme de racait gheata si sablare.
-faruri usor ingalbenite/ necesita un mic polish pentru a le readuce la transparenta de fabrica.
Urmeaza in zilele urmatoare :
-remediere taitura sezut scaun sofer
-schimb elemente uzate suspensie
-montaj gpl
-polish faruri
-montaj folie pe geamuri si folie protectie faruri/proiectoare.
-remediere cordon sudura evacuare.
-xenon 4000k pe faza scurta.
Dupa 1 an de reasearch si multe variante studiate, in urma unei discutii cu un prieten am ales "cu inima" un w211 facelift 1.8 kompresssor.
Logica ma ducea spre un euro 5 poate grup vag insa odata urcat la volanului unu merc, logica s-a pierdut pe drum.
Masina am luat-o dintr-un satuc din Bavaria, de la al 3-lea proprietar, fiind prima masina din cele 3 selectate in zona.
Are 136000 km in prezent, cutie automata cu padele, piele(vinilin) perforat, scaune incalzite, navi aftermarket cu camera marsarier, lumini podea, iar ca si culoare este obsidian black.
A venit cu doua seturi de roti, unele pe 18 originale si un set de jante noi aftermarket pe 19 cu hankook-uri aproape noi.
Este sportpaket, cu discuri noi de frana si placute si este mai confortabila decat m-as fi asteptat pentru o suspensie sport si roti pe 19 cu garda de 35.
A avut uleiul la cutie schimbat anul trecut iar la motor i-am facut eu schimbul imediat ce am ajuns cu ea acasa. Ar cam avea nevoie de un polish light pentru eliminarea micilor zgarieturi .
Ca si defecte/imperfectiuni as putea enumera:
-o taitura pe sezutul scaunului de la sofer
-una din tobe are o fisura langa cordonul de sudura de fabrica insa nu rasufla
-mici pete de rugina de suprafata pe aripile spate si la fel cred la usile spate lanaga cordonul de mastic.
-cateva indoituri pe capota insa cred ca pot fi scoase la ventuze.
-pivoti inferiori cu burduf rupt
-bratele(tiranti) au bucsile crapate.
-rezervorul e lichid de parbriz curge.
-parbriz cu uzura normala, are urme de racait gheata si sablare.
-faruri usor ingalbenite/ necesita un mic polish pentru a le readuce la transparenta de fabrica.
Urmeaza in zilele urmatoare :
-remediere taitura sezut scaun sofer
-schimb elemente uzate suspensie
-montaj gpl
-polish faruri
-montaj folie pe geamuri si folie protectie faruri/proiectoare.
-remediere cordon sudura evacuare.
-xenon 4000k pe faza scurta.
Comment