Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W211 facelift sportpaket

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Eram convins ca dyno mode are legatura cu ceva legat de standul dinamometric.
    O sa-l incerc asa de curiozitate, sa vedem cum sta dulapul de-a latul in giratoriu.
    La ultimul Audi, in anumite momente pe zapada, ma enerva asa de tare cum reactiona ESP-ul si cum dadea pompa aia de ABS in discuri, ca mergeam cu ESP off.

    Comment


    • #47
      Nu merge de-a latu, va patina o singura roata, trebuie doar esp off ca sa te dai de-a latu, daca ai suficienta putere...

      Comment


      • #48
        Daca a tau e pre-facelift, cu sbc atunci nu simti nimic in pedala.
        Pe gheata te poti da in ambele feluri.
        Partea proasta e ca de il dezactivezi din meniul secret ramai si fara ABS si nu cred ca ti-ar placea sa iti blochezi spatele la o franare mai puternica.
        E ok sa te prostesti printr-o parcare inghetata, dar e periculos sa circuli cu el asa.

        Comment


        • #49
          E cu SBC, insa felul in care fac franele si motorul la interventia ESP-ului este foarte elegant, sa zic asa. Poate sa fie si meritul SBC-ului, habar n-am.
          Nu intentionez sa merg asa cu ea, doar joaca. Cu ESP off, pe gheata pleaca stanga dreapta in functie de cum prinde aderenta. Cand o sa prind un loc de joaca, o s-o incerc si cu ESP off mai mult si cu dyno on.

          Comment


          • #50
            Astazi dupa ce am venit de la munca, mi-au furat emblema de pe radiator (urasc sa imi dispara lucruri de pe masina).
            Stiti daca exista vre-o metoda de a monta noua emblema astfel incat sa nu mai poata fi furata? mastic etc?

            Comment


            • #51
              Update cu jante lovite.
              Am luat o groapa pe la 80km/h multumita neatentiei mele si celor de la drumuri, rezultand in lovirea jantelor de pe dreapta, deformarea fiind de 5 mm in zona lovita.
              Le-au facut in Craiova, binisor, insa tot in Bucu le-au indreptat cel mai bine, aproape de perfect pe comparator.
              Daca vreti, pot recomanda vulcanizarea.

              Comment


              • #52
                OAre nu ai ceva poze?
                S-a indoit interiorul sau exteriorul?

                Ale mele de 16 erau indoite 2 din 4. Nu zdravan, dar se vedea ca-s nu-s rotunde. N-ai cum la gropi asa mari.
                INclusiv la passat 195 65 16, deci acelasi balon ca la mrtzan de 16 si cu arcuri mega moi si telescoape duse, tot am avut 3 din 4 strambe.
                Eu as cauta ceva de 16 pt iarna, mai scazi sansele. Daca mai pui niste gume gen 205 iesi mega ieftin si macar stii ca-s noi, macar pe spate.

                Comment


                • #53
                  N-am facut poze, insa au fost strambe pe interior cam 5mm si bateau de pe 100 cu toate ca cei din Craiova le-au adus la un 3mm bataie, cei din capitala au reusit sa le aduca aproape de nou.

                  Comment


                  • #54
                    Printre micile defecte are imi stau pe creieras, am o problema cu Lean mixture atunci cand motorul m271 merge 2-3 min la relanti. Ma confrunt cu problema pe gpl si nu stiu cum s-o rezolv. Pierderi de vaccum nu am, sondele lambda par sa functioneze, in principiu verificarile uzuale le-am facut. Map-ul de la stag arata deviatie de max 2% LTFT am 2.9%, deci a compensat ff putin .
                    Spunea colegul broscutza2001 intr-un thread de prin 2015 ca are exact aceeleasi simptome insa nu stiu cum le-a rezolvat si pm nu poate sa primeasca.

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by ROV View Post
                      Printre micile defecte are imi stau pe creieras, am o problema cu Lean mixture atunci cand motorul m271 merge 2-3 min la relanti. Ma confrunt cu problema pe gpl si nu stiu cum s-o rezolv. Pierderi de vaccum nu am, sondele lambda par sa functioneze, in principiu verificarile uzuale le-am facut. Map-ul de la stag arata deviatie de max 2% LTFT am 2.9%, deci a compensat ff putin .
                      Spunea colegul broscutza2001 intr-un thread de prin 2015 ca are exact aceeleasi simptome insa nu stiu cum le-a rezolvat si pm nu poate sa primeasca.
                      Si eu am avut problema respectiva. SMTF-ul cum este? Mergi un timp pe benzina si masoara valorile de la benzina. Debitmetrul ce valori iti arata la Ralanti? Cum ai verificat pierderile de vaccum? Dar sondele lambda? La mine problema era pe benzina nu pe gpl cum am crezut initial.


                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Comment


                      • #56
                        MAp de la stag nu prea are treaba cu injectia.
                        IN general pe prima harta traduci ms de la inj de benzina in ms care le dai la gaz.

                        Presiunea si temperatura din MAP-ul de la stag o rezolva intern stagul cand iti calculeaza compensarea cu temperatura si presiunea. Ca alea le poti ajusta, e o chestiune de finete.
                        N-ai tu ce umbla acolo prea mult, oricum nu iti dai eroare din cauza aia decat din erori grosolane, gen fire rupte, furtunuri fisurate.

                        Deviatia de la STAG poti sa o ignori complet, cel putin la m112 am 3 seturi de LTFT si STFT: relanti, sarcina/turatie mica, sarcina turatie mare. Ba cred ca mai am si nsite memorii care inca nu stiu cum functioneaza.
                        ASa ca nu te baza ca stag pricepe toate astea si ca ce vezi acolo ca deviatie e real.

                        In opiniea mea cel mai bine e sa te asiguri ca masina e intr-o stare stabila pe benzina, Un reset clar la toate, mergi pe benzina pana se adapteaza.

                        Apoi ii tragi o autoadaptare la relnati si apoi la relanti cu AC, dezaburire si cati mai multi consumatori porniti.
                        In felul asta stii o treaba, ca ai relantiul setatat perfect la 3 si la 6ms. (Atata e la mine la v6, la tine poate e diferit, ideea conteaza).

                        Apoi circuli in regim de sarcina constanta, etalonezi pe benzina, cauti zona de 10ms, vezi ce STFT ai, comuti pe gaz si umbli la multiplicator in zona de 10ms pana cand obtii acelasi STFT.
                        Repeti procesul pentru tot intervalul, evident faci vreo 2-3 puncte si restul prin interpolare. Grija mare in zona unde cupleaxa compresorul. Acolo vei avea niste puncte de inflexiune interesante.
                        Faci asta in turele in care mergi uzual, gen 1500-2000 ture. Pana cand acoperi zona 2d, asta va fi baza.
                        Apoi treci la 3D si peste baza mai adaugi, dar ca sa nu te incurci nu umbli in zona de 1500-2000 pt aia deja ar trebui sa fie perfecta de la pasul anterior!

                        La talpa nu stiu cum sa iti zic sa setezi. Eu am aflat care e zona de lambda 1 saracind amestecul pana cand sonda scade spre zero, iar de acolo i-am dat 10% si ulterior am scazut la 5% cand am vazut ca nu aduce un plus de putere.
                        Dar la tine la supralimentat nu stiu daca e sanatos sa faci asta.
                        Pe de alta parte nici nu e bine sa mergi in ameste exagerat bogat pe gaz, ca racire nu aduce, dimpotriva!.


                        Nu te apuca sa circuli prin oras pe benzina si apoi sa treci pe gaz ca ametesti complet stag-ul cu memoriile alea si vezi avea niste deviatii care nu-s reale!
                        Evident, salvezi inainte totul, ca de nu iese sa stii cum sa te intorci.

                        Cred ca ar trebui sa deschidem topic separat.
                        Last edited by Sharky; 02-04-2019, 00:19 AM.

                        Comment


                        • #57
                          Sharky, omule! ))) la M271 sunt alte harti mai simple, nu sunt ca la tine la M112. Te complici prea mult. Am facut si eu cam75% din teste si operatiuni la vremea respectiva cand am avut problema la masina mea acum 2-3 ani. A fost timp pierdut cu toate aceste teste, readaptare cu Launch la benzina, cu Bosch-KTS nu puteam face readaptarea, etc. La mine era aer fals pe la cele 3 furtunase si supapa unisens dintre blocul motor si Kompressorul mecanic. Ce este drept, eu am instalatie de gaz BRC.

                          Legat de problema colegului nostru, daca a schimbat furtunasele si valva unisens, a verificat etanseitatea sistemului ca nu ii trage aer fals prin alta parte, a verificat mufele sondelor lambda sa nu aiba ulei in ele de la actuatorii axelor cu came( altfel citeste constat acelasi voltaj), urmareste valorile Stft si Ltft, citeste cu un OBD si daca are coduri de eoare, ii recomand sa ii puna la teava de esapament un analizor de gaze sa vada valorile hidrocarburilor din noxe (pe benzina). Aceste masuratori sunt suficiente pentru a determina cauza problemei.

                          Un alt simptom cand motorul M271 trage aer fals este ca va creste consumul cu 0.8 -1 litru de Combustibil la 100 de kilometrii.



                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                          Comment


                          • #58
                            Esti sigur? M271 e un motor mai modern ca m112. Ce sistem de injectie foloseste? Posibil sa fie ceva documentatie accesibila pe net ca sa ne lamurim.
                            M-as mira sa nu aiba mai multe puncte de adaptare. E un sistem supraalimentat deci controlul acestuia e mai elaborat.

                            In rest banuiesc ca un test de vacuum e concludent. Daca blochezi admisia ar rtebui ca tot motorul sa tina vacuumul in el, fara sa auzi suieraturi.

                            Comment


                            • #59
                              Deocamdata, pana nu dau de broscutza2001, nu mai cercetez lean mixture la ralanti.
                              Am plinu de benzina si merg asa sa vad daca face si pe benzina.

                              1.Azi dimineata l-am prins pe fraier, ziceam eu mai demult ca suspectez un patinaj artistic insa nu reuseam sa il descopar, insa azi la plecare la rece am parcurs vreo 300 de metri la 1100 rpm cu prima treapta si surpriza, ba cupla covertorul si scadea la 1000 ba ii dadea drumu, exact cum era pe youtube la unii cand mergeau constant la 2000 rpm. Concluzia este ca trebuie sa schimb solenoidul ala, sinhura mea problema este ca nu am reusit sa ii scot priza aia de plastic pentru ca surubelul ala s-a miscat greu apoi parca dadea in gol, f posibil sa fi plecat cu tot cu piulita aia de pe placa electronica deci nu stiu cum o dreg insa trebuie sa gasesc o solutie sa scot blocul de valve si sa il curat plus schimbare solenoid.
                              2. Pe drumul ce mi-a facut doua jante patrate am sesizat ceva periculos, la o deviere, doreii au frezat pe sosea dungi paralele cam de 10cm latime si 1 cm adancime. In mom in care am trecut peste ele, fata ok insa spatele mi-a plecat serios spre dreapta. Tinand cont ca joc in articulatii nu am, arcurile noi si telescoapele bune, raman doar bucsile de.la cadru.
                              A reusit cineva sa le.schimbe fara sa dea cadru jos? Daca da, ar vrea sa imprumute know-how sau presa cu care a reusit?


                              Comment


                              • #60
                                Scapari de vacuum ti-am zis cum se verifica. Manusa de latex pe admisie, peste sita debitmetrului si cheie scurta. DAca tine vacuumul multa vreme, nu ai scapari.
                                Descoperire facut accidental/

                                Cutia: https://www.youtube.com/watch?v=LdF5DnGwz7E
                                Vezi la omu asta ca a mai postat cate ceva legat de cutie, pare interesant si usor de facut la prima vedere. Dar nu ma intreba de unde sa iei piesele.
                                Plus el zicea ca face la rece, odata ce e cald isi revine. Plus poate e convertizorul de vina.

                                2.Jocurile in articulatii ti-am mai zis ca le vezi doar pe standu de bucsi. Cu ranga de tragi de ele te fenteaza.
                                S-ar putea sa ai jocuri si sa nu stii. Bucsa cadru cand crapa se vede ca nu mai sta cadru lipit de sasiu.
                                Nu cumva ti s-a dus roata in groapa?
                                Auzi bufnete la accelerari bruste?
                                Pune masina la vale si roata pe cineva sa miste usor masina dand cu spatele la deal, vezi daca misca din bucsele din cadru sau din brate. La fel la impins stanga dreapta.
                                La mine cel putin nu se vede nimic.
                                Ia vezi asta:
                                https://www.clubmercedes.ro/forum/li...nte-spate-w211
                                Asa arata la mine.
                                Nu stiu daca la tine e tot asa, ca poate misca un pic,
                                Cum la masina mea mai nimic n-a fost in stare buna, n-are sens sa le mai schimb, mai ales ca nu sunt sigur ca e de acolo. Astept sa se rupa ceva de tot, nu doar mofturi.
                                vezi la tine ce e.

                                Ce chestii am gasit eu:

                                Sunt ceva metode, iar presa o faci cu surub si rulment de presiune plus ceva metal gros folosit ca taler. sau cred ca poti sa impingi cu cricul inspre masina, dar s-ar putea sa intre stramb.
                                Iar suruburile eu as comanda suruburi pe dimensiunea respectiva clasa 10.9 sigur iesi mai ieftin.
                                Last edited by Sharky; 02-06-2019, 00:08 AM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF