Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Polar White w212 E220

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Polar White w212 E220

    Am ajuns si aici, imi prezint si eu masina pe acest forum
    Nu prea am apucat sa ma obisnuiesc cu ea, vin de pe benzina si manuala si era s-o comit cu o frana adevarata de cand am luat-o. Noroc ca sunt atenti soferii de RATB .

    Am achizitionat-o acum o luna si o prezentare sumara ar fi urmatoarea:

    - linie echipare avantgarde
    - Xenon, ILS, IHC, cornering
    - Audio 20 cu Becker Map Pilot
    - 7G-tronic plus (start stop)
    - partial piele artificiala (ARTICO)
    - rezervor 80l
    - parktronic, oglinzi heliomate, TIREFIT
    - direct select, padele
    - banchete spate rabatabile
    - anul fabricatiei 2012
    - km: aproape 75000

    Luata de la Autoklass, mi-au facut inclusiv un soi de garantie extinsa/asigurare (CarGarantie).
    Attached Files

  • #2
    Sa o stapanesti sanatos , ai culoarea care trebuie pe ea , dupa stiker-ul din parbriz , pare a fi adusa de afara.

    Comment


    • #3
      Multumesc, si mie imi place
      Da, a fost inmatriculata in germania; adusa in RO in 2015 si cumparata de Autoklass la un buy-back in dec 2016.

      Comment


      • #4
        Asta e copie fidela dupa a mea , fara culoare si faruri )

        Sa o stapanesti sanatos!

        Multi km fara incidente!!
        Să știi să lupți când vrei să ai.
        Să nu regreți când pierzi sau dai

        Comment


        • #5
          Multumesc la fel!
          Am reusit si sa ma dau un pic cu ea, nu prea-mi place cum depaseste, mi se pare ca se gandeste cam mult pana incepe sa accelereze cum trebuie.

          Comment


          • #6
            Update (n-am mai apucat sa editez postul anterior):
            Mi-am actualizat hartile (Becker MP) si acum stie si masina mea ca exista si alte autostrazi in Romania

            Comment


            • #7
              In D sau S ?

              Comment


              • #8
                Ambele. In S se tureaza mai mult insa ii lipseste un oarecare "zvac". Practic nu prea simt cuplul ala care ar trebui sa fie de pe la 1700 rpm. Poate trebuie sa stau cu ea mai turata un pic; ce e drept nu am mers mai mult timp in S, o treceam doar inainte sa ma apuc sa fac manevre. Probabil ca nu asa trebuie facut

                Comment


                • #9
                  Ce masina ai avut inainte de asta?Cam asa e automat gandeste putin pana pleaca dar apoi faci mai usor depasirile mai lungi (gen 2 tiruri) fata de manuala.

                  Comment


                  • #10
                    Vectra C, 2.2 direct. Erau lungi treptele, a3-a era buna aproape la orice depasire. La depasirile lungi mi se pare mai buna asta ca dupa ce se gandeste se duce mai frumos si schimba mult mai repede. La alea in scurt mi se pare mai “inceata”, ma obisnuiesc eu totusi, sigur sunt folositoare si padelele alea la ceva

                    Comment


                    • #11
                      O verificare ai facut la ea ? Un tester ? Sa nu ai ceva erori ma gandesc.
                      Padelele la mine sunt de ornament , nu le-am apasat niciodata .

                      Comment


                      • #12

                        Pai am luat-o de la Autoklass. In revizie pe langa schimbare de toate filtre, ulei, ulei cva si ce mai era pe acolo au trecut si diagnoza xentry. Imi ziceau ceva daca era in neregula, ca era pe banii mei deja. Are niste momente in care raspunde cum trebuie dar nu le-am nimerit decat de vreo 2 ori in aproape 2000km, cat am cu ea. Sincer, in afara de zgomotul de tractor nu mi s-a parut nimic in neregula cu ea...

                        Comment


                        • #13
                          Frumos agregat, sa îl stãpânești sãnãtos!

                          Au și padelele rolul lor, pe lângã rolul de siguranțã activã (de a avea tot timpul douã mâini pe volan)!!

                          De exemplu: Vrei sa faci o depãșire în scurt, retrogradezi manual (2 trepte de regula), turația motorului o stabilizezi la 2900 - 3000 rpm, apesi pedala de accelerație în poziția kick-down (accelerator pedal = 100%) cutia nu mai retrogradeazã, rezulta un demaraj liniar. Bineînțeles, acest lucru îl poți face și din selectorul cutie de viteze.
                          “Sã nu faci nimic e tare greu. Nu stii când ai terminat.” - Leslie Nielsen

                          Comment


                          • #14
                            7G-Tronic, ca si motorul tine cont de pozitia volanului, inclinatia masinii si cam de tot ce nu e conform cu stilul correct de condus.

                            Astfel, orice 'manevre' incerci, pana nu pui volanul la loc drept si nu indrepti masina, motorul nu urca in cuplu si cutia nu retrogradeaza...nu exact asa cum am scris eu, dar una peste alta cam asta e managementul.

                            Partea care o pierde pana te obisnuiesti cu Mercedes, o recupereaza fara probleme imediat ce i se indeplinsc conditiile - pozitie volan, rotile toate pe drum, etc.
                            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                            www.mbretrofit.ro

                            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                            Comment


                            • #15
                              Multumesc CL600, asta e o explicatie, nu m-am gandit.
                              Last edited by sfinx; 05-17-2018, 07:16 AM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF