Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Polar White w212 E220

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Polar White w212 E220

    Am ajuns si aici, imi prezint si eu masina pe acest forum
    Nu prea am apucat sa ma obisnuiesc cu ea, vin de pe benzina si manuala si era s-o comit cu o frana adevarata de cand am luat-o. Noroc ca sunt atenti soferii de RATB .

    Am achizitionat-o acum o luna si o prezentare sumara ar fi urmatoarea:

    - linie echipare avantgarde
    - Xenon, ILS, IHC, cornering
    - Audio 20 cu Becker Map Pilot
    - 7G-tronic plus (start stop)
    - partial piele artificiala (ARTICO)
    - rezervor 80l
    - parktronic, oglinzi heliomate, TIREFIT
    - direct select, padele
    - banchete spate rabatabile
    - anul fabricatiei 2012
    - km: aproape 75000

    Luata de la Autoklass, mi-au facut inclusiv un soi de garantie extinsa/asigurare (CarGarantie).
    Attached Files

  • #2
    Sa o stapanesti sanatos , ai culoarea care trebuie pe ea , dupa stiker-ul din parbriz , pare a fi adusa de afara.

    Comment


    • #3
      Multumesc, si mie imi place
      Da, a fost inmatriculata in germania; adusa in RO in 2015 si cumparata de Autoklass la un buy-back in dec 2016.

      Comment


      • #4
        Asta e copie fidela dupa a mea , fara culoare si faruri )

        Sa o stapanesti sanatos!

        Multi km fara incidente!!
        Să știi să lupți când vrei să ai.
        Să nu regreți când pierzi sau dai

        Comment


        • #5
          Multumesc la fel!
          Am reusit si sa ma dau un pic cu ea, nu prea-mi place cum depaseste, mi se pare ca se gandeste cam mult pana incepe sa accelereze cum trebuie.

          Comment


          • #6
            Update (n-am mai apucat sa editez postul anterior):
            Mi-am actualizat hartile (Becker MP) si acum stie si masina mea ca exista si alte autostrazi in Romania

            Comment


            • #7
              In D sau S ?

              Comment


              • #8
                Ambele. In S se tureaza mai mult insa ii lipseste un oarecare "zvac". Practic nu prea simt cuplul ala care ar trebui sa fie de pe la 1700 rpm. Poate trebuie sa stau cu ea mai turata un pic; ce e drept nu am mers mai mult timp in S, o treceam doar inainte sa ma apuc sa fac manevre. Probabil ca nu asa trebuie facut

                Comment


                • #9
                  Ce masina ai avut inainte de asta?Cam asa e automat gandeste putin pana pleaca dar apoi faci mai usor depasirile mai lungi (gen 2 tiruri) fata de manuala.

                  Comment


                  • #10
                    Vectra C, 2.2 direct. Erau lungi treptele, a3-a era buna aproape la orice depasire. La depasirile lungi mi se pare mai buna asta ca dupa ce se gandeste se duce mai frumos si schimba mult mai repede. La alea in scurt mi se pare mai “inceata”, ma obisnuiesc eu totusi, sigur sunt folositoare si padelele alea la ceva

                    Comment


                    • #11
                      O verificare ai facut la ea ? Un tester ? Sa nu ai ceva erori ma gandesc.
                      Padelele la mine sunt de ornament , nu le-am apasat niciodata .

                      Comment


                      • #12

                        Pai am luat-o de la Autoklass. In revizie pe langa schimbare de toate filtre, ulei, ulei cva si ce mai era pe acolo au trecut si diagnoza xentry. Imi ziceau ceva daca era in neregula, ca era pe banii mei deja. Are niste momente in care raspunde cum trebuie dar nu le-am nimerit decat de vreo 2 ori in aproape 2000km, cat am cu ea. Sincer, in afara de zgomotul de tractor nu mi s-a parut nimic in neregula cu ea...

                        Comment


                        • #13
                          Frumos agregat, sa îl stãpânești sãnãtos!

                          Au și padelele rolul lor, pe lângã rolul de siguranțã activã (de a avea tot timpul douã mâini pe volan)!!

                          De exemplu: Vrei sa faci o depãșire în scurt, retrogradezi manual (2 trepte de regula), turația motorului o stabilizezi la 2900 - 3000 rpm, apesi pedala de accelerație în poziția kick-down (accelerator pedal = 100%) cutia nu mai retrogradeazã, rezulta un demaraj liniar. Bineînțeles, acest lucru îl poți face și din selectorul cutie de viteze.
                          “Sã nu faci nimic e tare greu. Nu stii când ai terminat.” - Leslie Nielsen

                          Comment


                          • #14
                            7G-Tronic, ca si motorul tine cont de pozitia volanului, inclinatia masinii si cam de tot ce nu e conform cu stilul correct de condus.

                            Astfel, orice 'manevre' incerci, pana nu pui volanul la loc drept si nu indrepti masina, motorul nu urca in cuplu si cutia nu retrogradeaza...nu exact asa cum am scris eu, dar una peste alta cam asta e managementul.

                            Partea care o pierde pana te obisnuiesti cu Mercedes, o recupereaza fara probleme imediat ce i se indeplinsc conditiile - pozitie volan, rotile toate pe drum, etc.
                            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                            www.mbretrofit.ro

                            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                            Comment


                            • #15
                              Multumesc CL600, asta e o explicatie, nu m-am gandit.
                              Last edited by sfinx; 05-17-2018, 07:16 AM.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF