Din start va spun ca aceasta achizitie a fost total neplanificata.
Sunt foarte multumit in continuare de W210-le meu, de care nu cred ca doresc sa ma despart.
Eram in vacanta, la Gura Humorului, cand deschizand OLX-ul, mi-au aparut anunturile locale. Ce sa vezi ? Pe radar mi-a aparut un W211 - 220 cdi, cu un pret exagerat de mare, dar kilometraj foarte mic. O masina care pica din start un criteriu esential de achizitie - era diesel.
Dupa o seara copioasa, duminica am hotarat impreuna cu sotia, sa facem nitica miscare sa-l vedem, asa sa se aseze mai bine mancarea de cu o seara inainte.
Nici prin cap nu-mi trecea ca o sa fie a mea.
Cand am vazut-o, mi-a picat efectiv fata. Ma rugam la Dumnezeu sa scoata fum, sa aibe becuri aprinse prin bord, sa vad urme de revopsire, sa clancane cutia, sa aibe probleme cu actele. Cum niciuna dintre acestea nu s-au confirmat, plecand de la dealerul respectiv, stiam ca trebuie sa ma "scormonesc" de bani.
In aproximativ 3 saptamani dupa aceasta vizita, eram deja la volanul ei.
Nici acum nu-mi vine sa cred ca am cumparat-o.
Deci Mercedes W211 - E 220 cdi din 11.2004, echipare Elegance, in prezent 122XXX km, cu urmatoarea decodare:
110 FUEL AMOUNT FOR COLLECTION BY CUSTOMER
202B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - GERMAN
249 INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
250B MOBILO LIFE/EUROPE SERVICE PACKAGE
260B AIRBAGLABEL - GERMAN/ENGLISH
280 LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB
287 THROUGH-LOADING FEATURE
290L COMPANY EMPLOYEE
2XXL FEDERAL REPUBLIC OF GERMANY
301 ASHTRAY PACKAGE
423 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
430A FABRIC, ELEGANCE
431A FABRIC, ELEGANCE - BLACK / ANTHRACITE
474 DIESEL PARTICULATE FILTER
474 *1 646.9__ 20030617 DIESEL PARTICULATE FILTER
474 *2 211____ 20030709 PARTICLE FILTER
500 OUTSIDE REAR VIEW MIRROR LH AND RH FOLDING
580 AIR CONDITIONER
744U BRILLIANT SILVER METALLIC
805 YEAR OF MODIFICATION
875 HEATED SCREEN WASH SYSTEM
910 DYNAMO WITH HIGHER CAPACITY (FFO)
926 EXHAUST GAS CLEANING WITH EURO 4 TECHNOLOGY
955 EQUIPMENT PACKAGE ELEGANCE
985 COC PAPER EURO 4 TECHNOLOGY W. REG. CERT. PART II
M002 ENGINES WITH EXH.TURBOCHARGER WITH INTERCOOLER
M22 DISPLACEMENT 2.2 LITER
M646 R4-DIESEL ENGINE OM646
Ce imi place la dansa:
- scaune mult mai atent profilate, precum 210.
- insonorizare decenta pentru un diesel (nu mai am diesel decat la masinile comerciale de firma, deci nu ma pot raporta decat la o benzina)
- cutie foarte ok, n-am reusit s-o prind decat de foarte putine ori nehotarata.
- pe modul sport, se simte o sportivitate accentuata, dar fara senzatii tari. Decent !
- nu sunt obisnuit sa merg o zi, fara ca acul de la carburant sa nu se miste.
In oras una este la 8.5%, cealalta la un minim 13-14 litri. In exterior, una este la 6.5%, cealalta la 7-8 litri la suta de km.
- la fel de bine antifonata precum 210, in continuare acel sentiment de izolare.
- raceste/incalzeste la fel de repede, fara sa ma gandesc ca una este diesel, cealalta este benzina, prin comparatie.
Ce nu-mi place la dansa:
- faptul ca este diesel. Inca continui sa cred ca nu mi se potriveste dieselul.
- imi lipseste "kompressorul" cu sprint-ul caracteristic. doar prin retrogradare 2 trepte, reusesc sa pornesc/tasnesc cum mi-as dori.
O chestie care m-a amuzat intr-un fel. 210-ele a apartinut unui angajat Mercedes, 211 - similar. Amandoua argintii. Amandoi (fosti) proprietari din acelasi oras.
Ciudat umor are soarta :-)
Sunt foarte multumit in continuare de W210-le meu, de care nu cred ca doresc sa ma despart.
Eram in vacanta, la Gura Humorului, cand deschizand OLX-ul, mi-au aparut anunturile locale. Ce sa vezi ? Pe radar mi-a aparut un W211 - 220 cdi, cu un pret exagerat de mare, dar kilometraj foarte mic. O masina care pica din start un criteriu esential de achizitie - era diesel.
Dupa o seara copioasa, duminica am hotarat impreuna cu sotia, sa facem nitica miscare sa-l vedem, asa sa se aseze mai bine mancarea de cu o seara inainte.
Nici prin cap nu-mi trecea ca o sa fie a mea.
Cand am vazut-o, mi-a picat efectiv fata. Ma rugam la Dumnezeu sa scoata fum, sa aibe becuri aprinse prin bord, sa vad urme de revopsire, sa clancane cutia, sa aibe probleme cu actele. Cum niciuna dintre acestea nu s-au confirmat, plecand de la dealerul respectiv, stiam ca trebuie sa ma "scormonesc" de bani.
In aproximativ 3 saptamani dupa aceasta vizita, eram deja la volanul ei.
Nici acum nu-mi vine sa cred ca am cumparat-o.
Deci Mercedes W211 - E 220 cdi din 11.2004, echipare Elegance, in prezent 122XXX km, cu urmatoarea decodare:
110 FUEL AMOUNT FOR COLLECTION BY CUSTOMER
202B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - GERMAN
249 INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
250B MOBILO LIFE/EUROPE SERVICE PACKAGE
260B AIRBAGLABEL - GERMAN/ENGLISH
280 LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB
287 THROUGH-LOADING FEATURE
290L COMPANY EMPLOYEE
2XXL FEDERAL REPUBLIC OF GERMANY
301 ASHTRAY PACKAGE
423 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
430A FABRIC, ELEGANCE
431A FABRIC, ELEGANCE - BLACK / ANTHRACITE
474 DIESEL PARTICULATE FILTER
474 *1 646.9__ 20030617 DIESEL PARTICULATE FILTER
474 *2 211____ 20030709 PARTICLE FILTER
500 OUTSIDE REAR VIEW MIRROR LH AND RH FOLDING
580 AIR CONDITIONER
744U BRILLIANT SILVER METALLIC
805 YEAR OF MODIFICATION
875 HEATED SCREEN WASH SYSTEM
910 DYNAMO WITH HIGHER CAPACITY (FFO)
926 EXHAUST GAS CLEANING WITH EURO 4 TECHNOLOGY
955 EQUIPMENT PACKAGE ELEGANCE
985 COC PAPER EURO 4 TECHNOLOGY W. REG. CERT. PART II
M002 ENGINES WITH EXH.TURBOCHARGER WITH INTERCOOLER
M22 DISPLACEMENT 2.2 LITER
M646 R4-DIESEL ENGINE OM646
Ce imi place la dansa:
- scaune mult mai atent profilate, precum 210.
- insonorizare decenta pentru un diesel (nu mai am diesel decat la masinile comerciale de firma, deci nu ma pot raporta decat la o benzina)
- cutie foarte ok, n-am reusit s-o prind decat de foarte putine ori nehotarata.
- pe modul sport, se simte o sportivitate accentuata, dar fara senzatii tari. Decent !
- nu sunt obisnuit sa merg o zi, fara ca acul de la carburant sa nu se miste.
In oras una este la 8.5%, cealalta la un minim 13-14 litri. In exterior, una este la 6.5%, cealalta la 7-8 litri la suta de km.
- la fel de bine antifonata precum 210, in continuare acel sentiment de izolare.
- raceste/incalzeste la fel de repede, fara sa ma gandesc ca una este diesel, cealalta este benzina, prin comparatie.
Ce nu-mi place la dansa:
- faptul ca este diesel. Inca continui sa cred ca nu mi se potriveste dieselul.
- imi lipseste "kompressorul" cu sprint-ul caracteristic. doar prin retrogradare 2 trepte, reusesc sa pornesc/tasnesc cum mi-as dori.
O chestie care m-a amuzat intr-un fel. 210-ele a apartinut unui angajat Mercedes, 211 - similar. Amandoua argintii. Amandoi (fosti) proprietari din acelasi oras.
Ciudat umor are soarta :-)
Comment