Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W211 - 220 cdi Elegance

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W211 - 220 cdi Elegance

    Din start va spun ca aceasta achizitie a fost total neplanificata.
    Sunt foarte multumit in continuare de W210-le meu, de care nu cred ca doresc sa ma despart.

    Eram in vacanta, la Gura Humorului, cand deschizand OLX-ul, mi-au aparut anunturile locale. Ce sa vezi ? Pe radar mi-a aparut un W211 - 220 cdi, cu un pret exagerat de mare, dar kilometraj foarte mic. O masina care pica din start un criteriu esential de achizitie - era diesel.
    Dupa o seara copioasa, duminica am hotarat impreuna cu sotia, sa facem nitica miscare sa-l vedem, asa sa se aseze mai bine mancarea de cu o seara inainte.
    Nici prin cap nu-mi trecea ca o sa fie a mea.

    Cand am vazut-o, mi-a picat efectiv fata. Ma rugam la Dumnezeu sa scoata fum, sa aibe becuri aprinse prin bord, sa vad urme de revopsire, sa clancane cutia, sa aibe probleme cu actele. Cum niciuna dintre acestea nu s-au confirmat, plecand de la dealerul respectiv, stiam ca trebuie sa ma "scormonesc" de bani.

    In aproximativ 3 saptamani dupa aceasta vizita, eram deja la volanul ei.
    Nici acum nu-mi vine sa cred ca am cumparat-o.

    Deci Mercedes W211 - E 220 cdi din 11.2004, echipare Elegance, in prezent 122XXX km, cu urmatoarea decodare:
    110 FUEL AMOUNT FOR COLLECTION BY CUSTOMER
    202B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - GERMAN
    249 INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
    250B MOBILO LIFE/EUROPE SERVICE PACKAGE
    260B AIRBAGLABEL - GERMAN/ENGLISH
    280 LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB
    287 THROUGH-LOADING FEATURE
    290L COMPANY EMPLOYEE
    2XXL FEDERAL REPUBLIC OF GERMANY
    301 ASHTRAY PACKAGE
    423 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
    430A FABRIC, ELEGANCE
    431A FABRIC, ELEGANCE - BLACK / ANTHRACITE
    474 DIESEL PARTICULATE FILTER
    474 *1 646.9__ 20030617 DIESEL PARTICULATE FILTER
    474 *2 211____ 20030709 PARTICLE FILTER
    500 OUTSIDE REAR VIEW MIRROR LH AND RH FOLDING
    580 AIR CONDITIONER
    744U BRILLIANT SILVER METALLIC
    805 YEAR OF MODIFICATION
    875 HEATED SCREEN WASH SYSTEM
    910 DYNAMO WITH HIGHER CAPACITY (FFO)
    926 EXHAUST GAS CLEANING WITH EURO 4 TECHNOLOGY
    955 EQUIPMENT PACKAGE ELEGANCE
    985 COC PAPER EURO 4 TECHNOLOGY W. REG. CERT. PART II
    M002 ENGINES WITH EXH.TURBOCHARGER WITH INTERCOOLER
    M22 DISPLACEMENT 2.2 LITER
    M646 R4-DIESEL ENGINE OM646

    Ce imi place la dansa:
    - scaune mult mai atent profilate, precum 210.
    - insonorizare decenta pentru un diesel (nu mai am diesel decat la masinile comerciale de firma, deci nu ma pot raporta decat la o benzina)
    - cutie foarte ok, n-am reusit s-o prind decat de foarte putine ori nehotarata.
    - pe modul sport, se simte o sportivitate accentuata, dar fara senzatii tari. Decent !
    - nu sunt obisnuit sa merg o zi, fara ca acul de la carburant sa nu se miste.
    In oras una este la 8.5%, cealalta la un minim 13-14 litri. In exterior, una este la 6.5%, cealalta la 7-8 litri la suta de km.
    - la fel de bine antifonata precum 210, in continuare acel sentiment de izolare.
    - raceste/incalzeste la fel de repede, fara sa ma gandesc ca una este diesel, cealalta este benzina, prin comparatie.

    Ce nu-mi place la dansa:
    - faptul ca este diesel. Inca continui sa cred ca nu mi se potriveste dieselul.
    - imi lipseste "kompressorul" cu sprint-ul caracteristic. doar prin retrogradare 2 trepte, reusesc sa pornesc/tasnesc cum mi-as dori.

    O chestie care m-a amuzat intr-un fel. 210-ele a apartinut unui angajat Mercedes, 211 - similar. Amandoua argintii. Amandoi (fosti) proprietari din acelasi oras.

    Ciudat umor are soarta :-)
    Attached Files
    1963 Simson SR2E
    1990 Mercedes W124 250d
    2001 Mercedes W210 200K
    2005 Mercedes W211 220cdi
    2018 Suzuki Baleno

  • #2
    Cat a fost?
    Sa te duca cat de mult fara probleme!

    Comment


    • #3
      Multumesc. Incerc sa ma bucur de ea. Si de ceea ce imi ofera.
      1963 Simson SR2E
      1990 Mercedes W124 250d
      2001 Mercedes W210 200K
      2005 Mercedes W211 220cdi
      2018 Suzuki Baleno

      Comment


      • #4
        S-o stapanesti sanatos si sa te tina mult si bine!
        Sa aveti drumuri line si concedii dese !

        Comment


        • #5
          Si eu sunt fan masina gri. Nu se vede murdaria si e eleganta.

          Un dieselos are cuplu mult mai mare si in cazul tau, cred ca automatul contribuie la faptul ca nu e asa de sprintena precum te-ai astepta.

          Arata tare bine.

          Comment


          • #6
            Multumesc mult de urari !

            Am o intrebare adresata celor cu profil tehnic - am vazut pompa SBC (sensotronic - brake - control). Mi se pare ca am niste frane foarte bune, ferme, dozaj super ok. Am condus modele si fara asa ceva si, din punctul meu de vedere, este o chestiune de bun augur.

            Aceasta pompa necesita mentenanta specifica ? ca de probleme, tot am auzit ...
            1963 Simson SR2E
            1990 Mercedes W124 250d
            2001 Mercedes W210 200K
            2005 Mercedes W211 220cdi
            2018 Suzuki Baleno

            Comment


            • #7
              Cere schimbat lichid, cu original, la 2 ani.

              Eu am facut asta acum aproape 2 ani.
              Lichidul nou e de culoarea mierii de salcam, poate un pic mai galben.
              Am pastrat o mostra intr-un borcan inchis. Si-a pastrat culoarea.
              In schimb cel din masina dupa 2 ani a devenit spre galben-portocaliu deschis.
              Vezi si tu dupa culoare.

              De frane ce sa zic, e normal sa simti mai bine frana fata de w210, discurile sunt mai mari, gumele mai late, poate mai de calitate.
              Poate si amortizoarele in stare mai buna. Nu cred ca SBC e responsabil pt franele bune.

              Intr-un service in care repara mercedesuri spun ca ar merge lichid ATE.
              Cam 100-120lei diferenta de pret la 3L. Eu zic ca nu merita riscat, mai bine pune original.

              La schimbat placute se spune ca nu e de preferat sa apesi pe piston decat cu aerisitorul desfacut, dar asta e valabil pt orice sistem ABS.

              Comment


              • #8
                Nu am mai apucat sa scriu de mult pe acest topic, asta si datorita faptului ca (draga) mea masina a fost implicata intr-un accident.

                I-am imprumutat-o fratelui pret de jumatate de zi si ..... acum este la mare suferinta. La o interesectie mare din Iasi, s-a franat brusc si acum spatele este destul de avariat.

                Nici nu imi vine sa cred, lucrez mult cu mine sa diger informatia. Cam o saptamana mi-a luat sa o pot vedea, dupa incident. Recunosc ca nu sunt suficient de puternic emotional. Nici cu fratele nu am putut sa ma intalnesc, nu am dorit sa am o reactie inadecvata fata de dansul, caci pana la urma .... imi este frate.

                Astazi, mi-am facut curaj si am mers sa o vad. Credeti-ma ca mi-a scapat din mana lesa de la cainele de companie.

                La inceputul postului, faceam o paralela de similitudini cu W210, care imi serveste acum ca si masina de curtoazie (tare inspirat am fost sa nu o vand pana acum ...).

                In Martie 2015, cum bine retin eu aminte, ii imprumutasem tot fratelui meu 210-ele, cat am fost eu plecat intr-o vacanta. Tot in centrul Iasi-ului, tot la o franare brusca, o persoana cu o Dacie a ramas infipt in spatele masinii mele. Norocul a fost carligul si scapase doar cu cateva zgarieturi.
                211 - desi dotat cu carlig, l-am scos cu buna stiinta. Gandeam eu atunci - "eu baiat de salon, ce-mi trebuie mie carlig ?"
                Se pare ca asta a fost pana la urma (ne)norocul lui.

                Inca o data, reiau afirmatia de la inceputul postului - Ciudat umor (negru) mai are soarta asta
                1963 Simson SR2E
                1990 Mercedes W124 250d
                2001 Mercedes W210 200K
                2005 Mercedes W211 220cdi
                2018 Suzuki Baleno

                Comment


                • #9
                  Foto din 2015. In 2018, nu a mai fost noroc ...
                  Attached Files
                  1963 Simson SR2E
                  1990 Mercedes W124 250d
                  2001 Mercedes W210 200K
                  2005 Mercedes W211 220cdi
                  2018 Suzuki Baleno

                  Comment


                  • #10
                    As dori sa mai adaug faptul ca la inceputul anului am imprumutat masina sotiei mele (un Suzuki Swift nou-nout), socrului meu. Un tir a intrat in masina.

                    2 luni a stat masina in service la reparat.

                    Deci clar, eu am o problema. Si se pare ca nu invat nimic din ceea ce mi se intampla ...
                    1963 Simson SR2E
                    1990 Mercedes W124 250d
                    2001 Mercedes W210 200K
                    2005 Mercedes W211 220cdi
                    2018 Suzuki Baleno

                    Comment


                    • #11
                      Pai daca el a franat brusc inseamna ca cel din spatele lui a fost vinovat pentru nepastrarea distantei , eu asa deduc legislatia ..

                      Niste poze cum arata?
                      Să știi să lupți când vrei să ai.
                      Să nu regreți când pierzi sau dai

                      Comment


                      • #12
                        Interesant. Deci fratele e de vina pentru ca un individ nu a respectat distanta. No comment...

                        P.S. Esti in spate, esti de vina...

                        Comment


                        • #13
                          Cred ca colegu' incearca sa spuna ca problema e la imprumutat masinile. Este o vorba "daca dai, n-ai"!
                          Totusi lasand asta de-oparte cred ca cea mai mare satisfactie a unui om este sa ajute. Faptul ca asta poate sa duc uneori la lucruri regretabile, este adevarat, dar fi tare...toate se repara.
                          E220 cdi W210, 2001

                          E320 W210, 1997
                          C180 W202, 1994
                          W123 200D, 1978 cu inima de W124


                          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                          Comment


                          • #14
                            Eh na, o fi ala de vina, dar sa dai masina imprumut si de 2 ori sa patesti acelasi lucru, al naibii ghinion!

                            Acu ce sa zic, ma gandesc ca e usor de reparat, doar nu a pus frana in fata unui camion.
                            Asta e, pana la urma tot o masina de 3-4mii E este sau ajunge in urmatorul an.
                            Tot ce e indoit se schimba si gata, arata ca noua. Ma gandesc ca nu ti-a facut-o hatchback.
                            Pacat ca ti-a dat de lucru.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by adidc View Post
                              Cred ca colegu' incearca sa spuna ca problema e la imprumutat masinile. Este o vorba "daca dai, n-ai"!
                              Totusi lasand asta de-oparte cred ca cea mai mare satisfactie a unui om este sa ajute. Faptul ca asta poate sa duc uneori la lucruri regretabile, este adevarat, dar fi tare...toate se repara.
                              Multumesc de gand, asta si vroiam sa afirm defapt ! Nu legislatie, nu alte lucruri.

                              Mi-a dat de treaba si emotional si propriu-zis. Ma rog, o parte dintre aspecte le-a mai preluat si fratele, el fiind la volan.

                              De lovit e lovita bine. Spart spoiler, portbagaj. Portbagajul nu se mai inchide.
                              De la impact, spoilerul s-a desprins de pe apripile spate (stanga-dreapta), ca si cum s-ar fi deschis o parasuta in spatele ei.
                              Mi s-a spus ca fara reconstatare nu scap, caci cand se dau jos, sigur mai gasesc si altele.

                              Incerc sa trec peste si pana la urma multumesc ca am cu ce circula si mobilitatea imi este asigurata. Si mai sunt recunoscator ca nu au fost victime si/sau vatamari. Caci asta complica si mai mult situatia.
                              1963 Simson SR2E
                              1990 Mercedes W124 250d
                              2001 Mercedes W210 200K
                              2005 Mercedes W211 220cdi
                              2018 Suzuki Baleno

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF