Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes W211/S211 280cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by rmg View Post
    E una din variante.
    Singura mea rezerva e ca foarte probabil oglinda si lupa de la Hella sunt altceva fata de ce poti lua la banii aia la un far low-cost. In mod sigur nu e far Hella la banii aia.
    Mie mi-a iesit acceptabil plasticul de pe faruri, as spune ca am scos tot ce am putut pe exterior. Insa in interior, in zona in care bate lupa e usor matuit pe interior.
    Oricum la prima vedere se vede mai bine pe sosea, inca astept sa prind zone intunecate si sa vad cum ma descurc cu ele asa. Daca nu, fac upgrade-ul cu lupe si cumpar si plasticele de la faruri noi.
    Acum trebuie sa rezolv cu unul din starterele de la xenon, nu mai vrea sa se aprinda. Am mutat de pe stanga pe dreapta si se muta defectul, asa ca inclin sa cred ca e defect. Cu toate ca are momente, cand il invart in soclul becului, cand da sa se aprinda.

    @Flax1000: poate nu ai pus folie pe ele sau nu ai dat cu un lac de protectie dula polish, de s-au matuit iar.
    Salut,

    Acum am vazut postarea voastra sper sa va mai fie de folos.
    Eu am W211 2200CDI Avantgarde,xenon adaptiv.Problema este de la oglinda lupelor Hella.Este defect din fabricatie,dupa un timp inevitabil se matuiesc din cauza caldurii.Am studiat si eu fenomenul cand mi-am adus masina din Germania pentru ca nu vedeam nimic cu farurile.
    Dupa o lunga documentare de pe net am decis sa schimb lupele cu unele ''tip Hella'' generatia 3 daca nu ma insel.Va pot spune ca am faruri super luminoase acum dar sa stiti ca nu este asa simpla aceasta operatie.Cine doreste va pot da detalii.
    Concluzia este ca trebuie schimbate lupele,nu farurile pentru ca veti ajunge in aceeasi situatie in timp.

    Comment


    • #77
      Arderea lupelor este un fenomen intalnit la toate marcile auto. Cu cat stai mai mult timp cu farurile aprinse cu atat se uzeaza si lupele.
      Din ce am citit prin presa auto scrisa , fenomenul este valabil si la farurile cu led , in timp isi pierd din putere.
      Asta este trendul in ziua de azi din pacate , totul este consumabil.

      Comment


      • #78
        Așa este,doar ca problema este foarte des întâlnită la W211 si toată lumea schimba becurile sau polisheaza farurile in prima faza.

        Comment


        • #79
          xenonu se duce dupa o vreme. Deci trebuie schimbat.

          Comment


          • #80
            Originally posted by Sharky View Post
            xenonu se duce dupa o vreme. Deci trebuie schimbat.
            Eu am pus becuri xenon noi la inceput,am polishat farurile,am pus folie de protectie si nu am obtinut mai mult de 10% luminozitate.Am desfacut farurile si am schimbat lupele.
            Lupele au fost 450 lei(tip Hella,de pe net).

            Mercedes W211 E class HID Bi-xenon projector replacement retrofit tutorial (AFS headlight)projectors used in this video: https://retrofitlab.com/products/mer...

            Comment


            • #81
              Eu am intalnit problema asta la Opel.. faruri mai proaste ca la masina aia nu am vazut , am schimbat farurile cu unele Depo aftermarket fara lupe si a fost altceva.. La fel si diferenta de acum de la VW unde am oglinda si la w212 care are lupa.. Lupele alea se "afuma " in timp si trebuie schimbate Poti sa le polishezi cat vrei ca interiorul lupei e de vina
              Să știi să lupți când vrei să ai.
              Să nu regreți când pierzi sau dai

              Comment


              • #82
                Nu contest asta. Cert e ca prima data testezi ce e mai simplu, adica becul. In max 5 min afli daca e bun sau nu. Desfacutul de faruri eu l as pune ultimul pe lista. Polish iar, se vede la ochi daca merita.

                Comment


                • #83
                  @Nick: am vrut si eu sa schimb lupele, dupa ce am vazut ca schimbarea becurilor xenon si polisharea nu au dat efectul scontat. M-am lovit de urmatoarea problema: cica la W211 cu "minunea" de sistem ILS nu ar merge orice fel de lupa after market. Lupa noua ar trebui sa aiba acel motoras care muta in curbe fasciculul luminos. Am sunat pe un tip gasit cu recomandari pe net care vindea asa ceva la vreo 900lei + 100lei montaj. El mi-a zis de chestia cu lupele pt ILS. Stii daca pe masina ta ai ILS? Pt ca la noi abunda piata de vanzari cu aceste lupe tip Hella gen3 dar nu stiu daca sunt ce trebuie.
                  Pe afara am gasit astea, care-s mai scumpe ca ce gasesti la noi: https://www.retrofitlab.com/en/merce...eadlights.html
                  Pentru ca e clar ca daca vreau faruri mai bune, va trebui sa schimb lupele. Mi-am luat geamurile de la faruri noi si cochetam cu ideea schimbarii lupelor. Insa la 1000lei e una, la 500-600 e altceva.

                  Comment


                  • #84
                    rmg : ce reprezintă ILS?Te referi la cornering?Adica mișcarea lupelor stânga sau dreapta in curbe?Eu am pe mașina acest sistem.Inainte de schimbarea lupelor nu știam de el,după ce le-am schimbat am observat cum functioneaza.Lumina era prea slaba ca sa îți dai seama.
                    Lupele nu trebuie sa aibă nici jn motoras,el este in interiorul Farului tău.După schimbarea lupelor cornering-ul a funcționat dar farul din stânga avea mecanismul cu putina uzura sau nu am strâns eu ceva acolo iar cand luam viraj stânga lupa tremura.Cand luam viraj dreapta era Ok.Deci s-au potrivit din acest punct de vedere.Am mers cam o luna așa pana calculatorul a realizat ca ceva nu funcționează corect si a oprit funcția.Eu ma bucur pentru ca acum nu mai tremura si văd foarte bine.Probabil daca găsesc un far SH o sa-l desfac încă o data.
                    trebuie făcute mici modificări la prinderea lupelor,îți trebuie trusa pentru tehnica fina,sunt imbusuri mici acolo.Si mai trebuie sa știi un lucru:lupele noi sunt ceva mai scurte si rămân mai in interiorul Farului.Cand pui ochelarilor deasupra lupei trebuie sa-l poziționezi mai in fata sa nu se vada,dar asta e o problema minora.Iti trimit poze cu farul daca e cazul.
                    Daca ai nevoie de alte informații te ajut cu plăcere.

                    Comment


                    • #85
                      @ rmg: acestea sunt lupele,cred ca sunt aceleași ce cele din link-ul tău:https://www.xenon-store.ro/Lupe-Mori...a-EvoX-R-cu-or

                      Comment


                      • #86
                        Salve, multam de info. Am vorbit cu astia de la retrofitlab si cica functia de fapt este AFS (cea cu cornering-ul). Cica ILS-ul ar face altceva, ar umbla la intensitatea luminii in functie de traficul de pe contrasens.
                        Eu am pe masina, conform VIN-ului optiunea 615 BI-XENON HEADLICHT W.ACTVIE CURVELIGHT RIGHT-DRIVE, deci as avea AFS si ar trebui sa mearga lupele.
                        Din ce am vazut intr-un filmulet al astora de la retrofitlab scoti lupa si o pui pe aia noua. Nu pare ca ai avea vreun reglaj.
                        Ce vand astia acum de la retrofitlab cred ca este un model nou de lupa "Aharon EvoX-R Bi-xenon" si este ceva mai scumpa (140Euro+20euro cabluri pentru becuri si nu stiu transport). Ce se vinde la noi cred ca e modelul mai vechi. Dar cred ca si ala isi face treaba mai bine.
                        Trebuie sa gasesc pe cineva care schimba lupe frecvent, sa nu stau sa ma chinui si sa descoper eu cum se dau jos bara, farurile, sa le incalzesc, etc.

                        Comment


                        • #87
                          Intreaba aici https://m.facebook.com/Faruri-custom...9391716432903/

                          Comment


                          • #88
                            Am întrebat si eu odată,costa in jur de 800 lei.Problema era ca trebuia sa vin in Bucuresti.


                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                            Comment


                            • #89
                              Aman treaba cu farurile pt ca micutzei tocmai ce i-a pleznit un arc pe fata din senin!
                              Daca tot ma apuc sa umblu pe acolo ii pun si discurile noi cumparate de anul trecut si pe care nu am apucat sa le schimb, placute noi, filtre aer+motorina+polen interior si exterior, ulei. Ii montez si suruburile de reglaj cadere, sa stea rotile drepte. Cu totul cam 1100lei doar piese. Manopera eu, in cea mai mare parte.
                              Cu ocazia asta ii schimb si garnitura din teflon de la compresorul de aer al suspensiei. Am luat un kit de reparatii si-l schimb preventiv. Garnitura aia in timp se arde sau se intareste si compresorul sta mult mai mult in sarcina. Doamne ajuta!

                              Comment


                              • #90
                                PS: acum m-am gandit si la flansele amortizoarelor, daca sa le cumpar sau nu? Teoretic fata nu bate dar nu stiu cand o sa dau jos amortizoarele, cum sa verific jocul flanselor? Ar trebui sa fie joc intre axul amortizorului si rulmentul interior din flansa?!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF