Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes W211/S211 280cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu a mers treaba cu curatatul vasului de expansiune asa ca voi cumpara unul nou cu tot cu senzor.
    Dintr-o greseala am observat ca piulita din capul amortizorului de pe stanga se invarte in gol. Nu a iesit de pe axul amortizorului insa nici nu mai merge scoasa, nici stransa. Posibil sa o fi ciufulit cand am umblat la arcuri si am strans cu masina de impact piulita, nu stiu. Trebuie sa ma lamuresc ce piulita imi trebui si cum naiba o scot de acolo. Acum e una care merge cu cheie de 17, autoblocanta, cu diametru interior banuiesc de 14.

    Comment


    • Cred ca stii ca amortizoarele nu se strang cu masina de impact nu?
      Nu de alta dar paote cu impactu ala desfaci ceva din interiorul lor.
      O desfaci cu dalta sau cu biaxu. Eu asa i-am venit de hac uneia care oricat am tras de ea cu cheia, rezultatul a fost ca am rupt varful tijei amortizorului.
      Daca nu bate las-o asa, pui o alta piulita peste si strangi cu aia, preventiv. Pe bune, nu iti bate capul daca nu merita.
      La mine vroiam sa schimb arcu rupt, dar la tine nu are sens daca totul e in regula.

      Legat de bucsa oscilanta, stiu ce zic, si eu am avut placerea cand s-au rupt arcurile spate.
      Recent am convins un om, care avea in gand sa isi cumpere un 211 FL, ca e o idee proasta. Cam totul era original (el era entuziasmat de asta) pe masina aia vreo 120km, i-am aratat la mine lista cu reparatiile, i-am zis, nene, un lucru e clar, in cativa ani astea le faci si tu. )
      L-am convins.
      Last edited by Sharky; 09-23-2019, 20:55 PM.

      Comment


      • Mi se pare ca are putin joc acolo. M-am gandit si eu la varianta sa dublez cu o alta piulita insa nu stiu daca atunci cand strang, se strang amandoua pe ax sau doar aia de deasupra pe cealalta.
        O sa incerc cu un cleste sa trag de piulita, poate trece in sus pe ax.
        Azi mi-a venit vasul de expansiune, sa vad cand imi fac curaj sa-l schimb.

        Comment


        • Daca are joc bate in mers si se aude. Eu zic sa pui alta si sa nu iti bati capul.

          Comment


          • Azi am observat ca ciotul de filet ramas in sus e putin ciufulit, in sensul ca daca bag a 2-a piulita pleaca stramb pe filet. Asa ca e distractie maxima acolo. O sa incerc sa tai piulita veche direct pe masina cu un mini-flex. O sa-mi sara piulita in mufa? Sau e in tensiune arcul acolo din cauza greutatii masinii? Adica m-ar ajuta sa stiu daca e nevoie musai sa dau iar arcul jos si sa-l comprim.

            Comment


            • Normai ca sta pe greutatea masinii. Ia ngadeste-te, ridici masina pe circ, este ca se intinde roata in jos? Este. Lasi masina jos, este ca se duce roata in sus si impicit se aduna arcu? Este.
              Daca piulita merge stramb nu stiu cum faci tu filetu ala calumea. Ala e baiu.
              Telescoapele sunt originale? DAca da, mai bine nu iti pierde vremea, lasa-l asa si cauta niste bilstein sau ceva calumea pui altele noi.
              Se va simti diferenta la rulajul care il are masina.


              Hai sa iti zic cum am scos eu pivotu din fuzeta.
              Fuzeta jos cu totu, pus teava peste pivot, facut o masa din bucati groase de fier cat sa sprijine teava pe ele si lovit cu incredere cu barosu in fundu pivotului.
              Tot asa am separat si bratele de pivoti. Fara prese si alte tampenii.
              Ciocanu e baza!

              In final am constatat ca nu pivotu batea ci bratu schimbat in urma cu 30k. Deci de vrei vreodata sa schimbi bratele NU alege febi sau swag.

              Comment


              • Eu personal am o problema cu ciocanitul in zona bratelor de la suspensie ale oricarei masini. Mi se pare oribil sa dai cu ciocanul pe brate sa iasa. INSA, au fost cazuri in care nu am reusit sa scot pivoti/bucse si am lasat pe altii sa ciocaneasca vartos pana au rezolvat problema. Deci sunt de acord ca merge si asa insa eu cred ca daca ai sculele potrivite, nu e nevoie de ciocanit. Dar e detaliu si e doar o parere personala.

                Legat de buba mea cu amortizoarele: in primul rand arata bine amortizoarele mele, nu le-as schimba cu unele noi. Singura frica e ca trebuie sa demontez iar ansamblul arc/amortizor si sa refac cumva la strung filetul sau sa pun camasa filetata peste filetul ciufulit. Mi-e scarba de desfacut flansa de pe arc dar daca nu reusesc altfel va trebui s-o fac. Am in plan si sa tai o piulita in 2, s-o clipsez pe axul cu filetul ciufulit cu un cleste si prin desfiletare sa incerc sa refac filetul. Eventual prin niste distantiere sa pun piulita si s-o strang acolo unde filetul arata cel mai bine.

                Comment


                • Bati pe directia care iese pivotu si impactul e in tija pivotului care il schimbi. Ce ai de pierdut?
                  Problema e ca pe masina nu poti face asta, ca totul sta elastic in bucse, dar cand prinzi pivotu intre ciocan si nicovala, cu teava sub el sa aiba unde fugi, odata zboara.

                  Nu stiu cum refaci filetul ala, mai ales la strung. Cum il prinzi?
                  Va trebui sa desfaci tot din pacate.
                  Dar poate faci un test de amortizoare inainte vezi cat mai duc astea.

                  Comment


                  • Am rezolvat azi buba. In afara de demontatul ansamblului arc amortizor care mi-a luat fix 15minute am tras vreo 2 ore cu piulita aia. Am incercat x variante, pana la urma a functionat varianta cu taiatul piulitei in 2 locuri direct in flansa cu o minifreza, batut in marginile taiate sa le largeasca putin piulita si pus masina cu impact pe piulita. La jumatatea filetului de pe axul amortizorului era filetul ciufulit rau asa ca am refacut filetul si l-am facut cu pas mare. E complicat sa gasesti piulita cu pas mic, aveam la indemana piulita cu pas mare noua asa ca am facut filetul pe ea si am rezolvat problema. Eu zic ca a iesit foarte bine,
                    Am schimbat si vasul de expansiune, am scapat de minunea cu check coolant level.
                    Aveti vreun pont cum si cat de greu se schimba bucsele de la bara de stabilitate fata? Ma gandesc sa umblu pe acolo, sa le verific jocul si eventual sa le schimb. Pare ca am un joc mic, pe care doar eu il aud Si pare joc de bielete antiruliu Cum alea sunt noi, ma gandesc la acele bucse de la bara sa le verific.

                    Comment


                    • Bucsele care tin bara? Alea nu am idee.
                      Bucsele din bielete le poti schimba usor cu o presa sau mai bine toata bieleta.
                      Eu azi am schimbat bucsa din brat dedicata amrotizorului. Asa de simplu se schimba ca mi-a parut rau ca nu am facut-o pana acum.
                      O parte a bratului e evazata si ajunge cat sa centreze bucsa si sa o adune. Scurt si la obiect.

                      Sigur nu bat pivotii din brat, cei care tin bieleta? Eu am schimbat bucsele din bieletele antiruliu, dar alea vechi erau in stare chiar buna.
                      Last edited by Sharky; 09-27-2019, 20:39 PM.

                      Comment


                      • Eu am tot bratul inferior aka bascula inferioara nou, pe ambele parti. Plus bieletele noi. Si totusi suna a bieleta. Totul e strans pe acolo.
                        Exact la bucsele care tin bara ma refer. Nu cred sa fie o operatie complicata, in afara faptului ca trebuie sa dau scutul jos si mi-e scarba de treaba asta cand n-ai elevator. Mai cercetez problema.

                        Comment


                        • Ieri auzeam in plafoniera un zgomot de motoras cand aveam contactul pus sau in mers. Azi am desfacut pe acolo, de frica sa nu fie ceva ramas blocat. Cel mai frica imi era de motorasul de la trapa, sa nu fi ramas blocat. Cu toate ca mergea bine trapa.
                          Am dat jos oglinda si plafoniera si surpriza: plafoniera are un mic motoras pe placa de baza a circuitului care nu stiu exact ce ventileaza. Acolo imi intrase un gandac d-ala urat mirositor, exact pe palele motorasului. Cum draq a ajuns acolo, nu stiu.
                          Asa ca mi-am facut azi de lucru o ora sa demontez pe acolo. Probabil sansele sa intre ceva acolo sunt absolut infime.
                          Ca sa ramana pt posteritate, trec aici cum am desfacut pe acolo: in jurul axului de la oglinda e un plastic de protectie care iese de acolo cu o surubelnita, apoi se trage in jos de un mic plastic ce simuleaza un buton(masinile cu SOS au acolo comanda pt asta), se trage de oglinda in jos. Se scot mufele cu grija (sunt vreo 3 benzi acolo sensibile la care trebuie avut grija). Plafoniera are in partea dinspre parbriz pe interior 2 clipsuri, se apasa pe ele si se trage afara plafoniera. Daca vrei sa ajungi la placa cu circuite interioare se desfac vreo 8 suruburi cu un imbus mic si se trage placa afara.
                          Doamne ajuta!

                          Comment


                          • M am uitat la bara antiruliu fara, e prinsa cu niste coliere mari deasupra jugului motor.
                            deci nu cred ca o dai asa usor jos.
                            Nu ma prind in ce ordine si pe unde se scoate asa la prima vedere.
                            Dar ai niste suruburi de prindere in lonjeroare. In opinia mea nu merita umblat acolo.

                            Apropos de umbli la telesacoape da un strat de antifon in oale.
                            Eu acu am izolat tot vopseaua se duce si icepea rugina.
                            Poate la tine inca nu e dusa vopseaua si e mai putin de lucru.

                            Comment


                            • Am vazut pe net un tutorial pt W211 insa nu semana cu bara mea, prinderile bieletei aratau altfel. Posibil sa fi fost pt 4matic. Acolo erau 2 suruburi pe fiecare parte care se desfaceau destul de usor. Dar mai studiez WIS-ul si vad cum se face.

                              Comment


                              • Am stat azi si m-am uitat prin WIS, pare bataie mare de cap cu bara stabilizatoare. Daca vrei s-o schimbi cu totul, umbli pe la suportii de motor, salti putin motorul si dupa aia ajungi la suruburile de acces. Ma gandesc ca ceva asemanator ar fi si la bucse de desfacut. In plus, nu gasesti bucse ca piesa de schimb, doar cu tot cu bara si bucsele sunt acoperite cu o camasa metalica peste care vine bratara care tine bucsa. Urc o poza cu puntea fata.
                                Trebuie cumva sa gasesc sursa zgomotelor, ca ma fac cu capul. Si unde ma duc sa trag de ea spune ca nu are jocuri pe articulatii.
                                You do not have permission to view this gallery.
                                This gallery has 1 photos.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF