Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

450sel - 1977

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 450sel - 1977

    Buna ziua colegi de forum, desi sunt membru de cativa ani buni, nu am reusit sa ma introduc. Sunt Florin, am crescut in Bucuresti si de 19 ani sunt in Toronto (Mississauga, o suburbie sa fiu mai exact). Pasiunea pentru Mercedes o am de cand am avut un accident foarte sever in urma cu 20 de ani. Conduceam un 280SE (al tatalui meu), si masina si-a dat viata salvand-o pe a mea. De-a lungul timpului am fost un fan devotat W126, am fost fericitul posesor al catorva exemplare printre care se numara un 300SD si doua 420SEL. Acum vreo 5 ani am inceput sa am o slabiciune pentru modelul W116 insa, lucru care m-a dus la tradarea lui 126.
    Aici in Ontario iernile tind sa fie destul de grele, municipalitatile insa fac o treaba buna cand vine vorba de dezapezire. Se folosea foarte mult sarea, ca agent de dezghetare a carosabilului, lucru care duce la ruginirea prematura a tuturor componentelor unui automobil. De ce va plictisesc cu povestile astea? Nu prea mai exista modelul W116 pe aici, fie sunt foarte ruginite, fie sunt detinute de pasionati si nu apar la vanzare foarte des. Ce am facut insa, a fost sa caut masini pe coasta de vest a Canadei unde vremea este mult mai blanda, primul exemplar l-am cumparat din Vancouver in 2013 si a venit in Toronto cu trenul (vreo 5000km). Masina era tot un 450SEL (4,5l nu cel de 6,9) din 1979 (de o varsta cu mine). Era modelul Canadian, adica barele de protectie extrem de exagerate si farurile Nord Americane care dupa ce ca sunt o insulta la adresa lui Friedrich Geiger (designer-ul lui 116), fac si foarte multa lumina(echivalentul la vreo 3 lumanari, zic eu). Am sa pun niste poze cu masina, cu toate ca am vandut-o deabia in August.
    In 2014 insa, un amic bun s-a mutat in San Francisco, el fiind tot un pasionat de automobile Germane. Piata de masini clasice in California este ceva de domeniul viselor, deoarece lipsa iernii/ruginii si puterea de cumparare ridicata se traduc intr-un numar urias de masini clasice care sunt inca in stare foarte buna. Amicul meu m-a ajutat sa cumpar masina pe care o am acum. De cand am vazut-o in anunt, am stiut ca e masina pentru mine. Avea deja bare si faruri europene, culoarea (404 Milan Braun) este una dintre cele mai potrivite pt o masina din anii 70. A fost in California (Monterey) de noua, faptul ca nu exista rugina deloc este remarcabil. A parcurs drumul intre Monterey California si Buffalo New York pe un camion autotransport, am ridicat-o personal din Buffalo pentru ca sa ii fac importul din USA in Canada. Masina are un rulaj destul de mare (cam 273,000 mile/440,000km), a necesitat si inca necesita reparatii pe ici pe colo, dar functioneaza si imi pune un zambet pe buze cu fiecare ocazie cu care o conduc. Iarna hiberneaza intr-un garaj subteran, la caldurica. Prima poza este luata din anuntul prin care am gasit masina (inca avea numere de California), a doua esta in ziua in care am ridicat-o din Buffalo, iar restul sunt poze curente.
    Sper ca nu v-am plictisit cu povestile, iar daca cineva are intrebari va stau la dispozitie. Salutare!
    Attached Files

  • #2
    Salutare,

    Arată foarte bine, cel puțin în poze.
    Așteptăm poze cu interiorul .

    S-o stăpânești sănătos!
    Regulament general Club Mercedes.

    Comment


    • #4
      Adevarat tanc si ce e cel mai frumos pare intr-o stare foarte buna.Felicitari pentru achizitie si sa te tina macar dublul km actuali!
      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

      Comment


      • #5
        Foarte frumoasa masina!
        Să o stăpânești sănătos!!

        Comment


        • #6
          Originally posted by broscutza2001 View Post
          Adevarat tanc si ce e cel mai frumos pare intr-o stare foarte buna.Felicitari pentru achizitie si sa te tina macar dublul km actuali!
          Multumesc! Sper sa obtin emblema de 500,000 Km!

          Am si eu o rugaminte daca se poate. Am niste intrebari legate de piata auto din Italia, cum pot sa iau legatura cu tine in privat? Am postat si aici http://www.clubmercedes.ro/intalnire...494#post429494

          Originally posted by TiniV6 View Post
          Foarte frumoasa masina!
          Să o stăpânești sănătos!!
          Multumesc!

          Comment


          • #7
            Felicitări pentru achiziție, să te poarte sănătos!
            Originally posted by Karmann_20v View Post
            bare si faruri europene
            Au fost înlocuite de vechiul proprietar? Întreb, deoarece nu știu cum e cu Retromobilul în State... dacă s-au făcut modificări de genul exemplului nostru, nu afectează încadrarea la Retro atât în State cât și în Canada?
            Originally posted by Karmann_20v View Post
            culoarea (404 Milan Braun) este una dintre cele mai potrivite pt o masina din anii 70.
            Așa e, o culoare deosebită ce o scoate în evidență!
            Originally posted by Karmann_20v View Post
            inca necesita reparatii pe ici pe colo
            Din poze, exteriorul pare impecabil.
            La interior am observat câte ceva:
            - o crăpătură la bord. Cred că se poate repara fără înlocuire, am văzut mai multe metode/materiale cu care se repară astfel de crăpături.
            - partea dreaptă a consolei centrale, ”căscată”. Se văd și 2 găuri acolo, mă gândesc că o fi fost montat vreun telefon? W116 nu avea opțiunea asta, avea telefonul montat în consola centrală, dar în zona de sub cotieră.
            - cotieră uzată. Am văzut mai multe anunțuri din State, cu un pic de răbdare se găsește și se poate înlocui. W116 avea deja opțiunea cutiei de depozitare încorporată în cotieră, dacă ai găsi așa ceva, ar fi de vis!
            - tapițeria la trapă prezintă uzură de genul celei provocate de infiltrații. Trapa funcționează și închide bine?
            - ar fi bine dacă ai înlocui ”cutia cu lăutari”, cu una clasică; asta ce o ai acum, e din alt film...

            P.S. ”Blana” de pe scaune e originală, cunosc această opțiune, dar mai rar vezi așa ceva la o mașină din California. Pe tine însă te ajută în Canada, cel puțin sub 2 aspecte: căldură (văd că nu are scaune încălzite... dacă era livrată pt. California, nici nu avea nevoie) și protecția scaunelor.

            KM fără evenimente!
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • #8
              Superba din toate punctele de vedere!
              De curiozitate intreb, cum e cu taxele acolo la masini?
              Stefan

              Comment


              • #9
                Originally posted by Levi View Post
                Felicitări pentru achiziție, să te poarte sănătos!
                Au fost înlocuite de vechiul proprietar? Întreb, deoarece nu știu cum e cu Retromobilul în State... dacă s-au făcut modificări de genul exemplului nostru, nu afectează încadrarea la Retro atât în State cât și în Canada?
                Așa e, o culoare deosebită ce o scoate în evidență!
                Din poze, exteriorul pare impecabil.
                La interior am observat câte ceva:
                - o crăpătură la bord. Cred că se poate repara fără înlocuire, am văzut mai multe metode/materiale cu care se repară astfel de crăpături.
                - partea dreaptă a consolei centrale, ”căscată”. Se văd și 2 găuri acolo, mă gândesc că o fi fost montat vreun telefon? W116 nu avea opțiunea asta, avea telefonul montat în consola centrală, dar în zona de sub cotieră.
                - cotieră uzată. Am văzut mai multe anunțuri din State, cu un pic de răbdare se găsește și se poate înlocui. W116 avea deja opțiunea cutiei de depozitare încorporată în cotieră, dacă ai găsi așa ceva, ar fi de vis!
                - tapițeria la trapă prezintă uzură de genul celei provocate de infiltrații. Trapa funcționează și închide bine?
                - ar fi bine dacă ai înlocui ”cutia cu lăutari”, cu una clasică; asta ce o ai acum, e din alt film...

                P.S. ”Blana” de pe scaune e originală, cunosc această opțiune, dar mai rar vezi așa ceva la o mașină din California. Pe tine însă te ajută în Canada, cel puțin sub 2 aspecte: căldură (văd că nu are scaune încălzite... dacă era livrată pt. California, nici nu avea nevoie) și protecția scaunelor.

                KM fără evenimente!
                Multumesc Levi! Am urmarit cu interes postarile tale cu aventurile in W126. Pot spune ca te invidiez! Am sa incerc sa iti raspund una cate une:

                1. Barele/farurile au fost inlocuite de un fost proprietar. In Canada nu esti obligat sa ai masina ca Retrobil. Adica atata timp cat nu participi la evenimente gen "Concourse D'Elegance" organizate de cluburi, nu intereseaza pe nimeni daca ai piese originale care au fost montate din fabrica. Retromobilul cel putin aici in Ontario este orice masina care are varsta minima de 30 de ani. Atunci poti sa aplici pt. asa zis "Historical plate" sau placa de inmatriculare istorica. Exista un singur avantaj: taxa de drum e mult mai joasa (in mod normal e 120$/an pt numere normale, sau 18$ pt Historic). Dar dezavantaje sunt mai multe, restrictiile pe care le ai: nr. foarte mic de km/an iar rulajul se declara anual, nu ai voie legal sa conduci masina pt. alte motive inafara de evenimente organizate de cluburi inregistrate sau vreun asa zis "test drive" ocazional. Daca iti iei numar normal cum am eu pe masina, nu am nici o restrictie si inafara ca ma costa 102$/an mai mult taxa, cam aia e.
                2. Bordul... Din pacate, exista compromisuri... In statele calduroase (California, Arizona, New Mexico, etc) sunt masini fara un punct de rugina, dar soarele pedepseste interioarele, cauciucaraia de la exterior, etc. Din pacate, si bordul meu e cam praf (nu e doar o crapatura). Ai dreptate, m-am interesat si informat si sunt metode care dau roade, dar in acelasi timp exista si optiunea de "dash cover" ca in link-ul de mai jos:

                Se aplica pur si simplu peste bordul existent si arata destul de elegant. Nu m-am hotarat inca in ce parte ma indrept.
                3. Consola: Ai ochi de soim! Asa cum ai zis cred ca cineva a avut un telefon montat acolo, altfel nu imi explic gaurile. Daca repar bordul, trebuie sa includ si consola pt. peticit.
                4. Cotiera e din pacate intr-o stare similara cu tapiteria scaunului soferului (sub blana nu e chiar ok), iar nici scaunul pasagerului nu e chiar in stare perfecta. Eventual as vrea sa cumpar asta:
                TopsOnline.com sells replacement seat covers for 1972 - 1980 Mercedes Benz 280S, 280SE, 300SD, 450SE and 450SEL (Chassis 116). Mercedes seat covers available in Original MBZ Leather or Original MBZ MB-Tex Vinyl.

                5. Trapa. Nu era inchisa bine cand am luat masina. cablul si teava manson erau distruse din cauza ca se rupsese suportul care se prinde in 2 suruburi de partea din spate de la ansamblul trapei (ar trebui sa se asemene cu 123/126 varianta 80-85). Am reusit sa gasesc cablul si mansonul uzate dar in stare buna (ele nemai fiind disponibile de la MB), am demontat totul, si cu ocazia asta am inlocuit si garniturile de cauciuc fata/spate, toate piesele de plastic (sliders) noi si re-gresat totul. Acum functioneaza cum trebuie, dar nu a fost un proiect foarte usor.
                6. Nu pot sa te contrazic cu "flasneta". Cand oi prinde un Becker Mexico in stare buna, ma bag. Pana atunci o sa il las asa cum e.
                7. Blana de oaie e intradevar interesanta, dar asa cum am precizat mai sus ascunde niste defecte.

                Originally posted by dog View Post
                Superba din toate punctele de vedere!
                De curiozitate intreb, cum e cu taxele acolo la masini?
                Multumesc! Aici nu exista impozit anual. Cand cumperi o masina, platesti 13% taxe din valoarea de achizitie cand o inmatriculezi pe numele tau - in cazul in care exagerezi, se ia la valoarea de catalog (adica daca declari ca ai platit 2000$ pt un S600 vechi de 3 ani). In cazul meu pt ca a fost importata, au mai fost si 6% vama. Dupa care e taxa de drum de $120/an indiferent de varsta, cilindree, etc.

                Comment


                • #10
                  Frumoasa mașina și foarte bine întreținutã, ținând cont de vechimea și kilometrajul ei!!! Sa o stãpânești sãnãtos și fãrã probleme!!! Te așteptam cu noi “aventuri” pe care o sa le ai cu ea!!!

                  Comment


                  • #11
                    Wow cum arata exteriorul. Felicitari pentru achizitie si speram cat mai putine incidente.
                    Superb exemplar iar culoarea este absolut minunata.
                    E220 cdi W210, 2001

                    E320 W210, 1997
                    C180 W202, 1994
                    W123 200D, 1978 cu inima de W124


                    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                    Comment


                    • #12
                      Originally posted by Karmann_20v View Post
                      Bordul e cam praf (nu e doar o crapatura). Ai dreptate, m-am interesat si informat si sunt metode care dau roade, dar in acelasi timp exista si optiunea de "dash cover" ca in link-ul de mai jos:

                      Se aplica pur si simplu peste bordul existent si arata destul de elegant. Nu m-am hotarat inca in ce parte ma indrept.
                      Dacă se mulează pe bord chiar așa de perfect cum spune reclama, eu zic că la 200$ e cea mai simplă și elegantă metodă! Demontarea/remontarea bordului poate duce la o vizită la psihiatru
                      Originally posted by Karmann_20v View Post
                      Trapa. Nu era inchisa bine cand am luat masina. Acum functioneaza cum trebuie
                      Ar fi bine totuși dacă ai reuși să prinzi la loc și tapițeria la trapă, să nu mai deranjeze retina. Știi cum e, imaginea de ansamblu stă în detalii

                      Referitor la scaune și banchetă, pe la voi sunt mult mai multe oprtunități de a achiziționa piese la ”vechiturile” noastre, pentru europeni însă de cele mai multe ori prețurile sunt prohibitive, în special la transport...
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • #13
                        Originally posted by MariusStan View Post
                        Frumoasa mașina și foarte bine întreținutã, ținând cont de vechimea și kilometrajul ei!!! Sa o stãpânești sãnãtos și fãrã probleme!!! Te așteptam cu noi “aventuri” pe care o sa le ai cu ea!!!
                        Multumesc, am sa mentin prezentarea curenta cu tot cu aventuri.
                        Originally posted by adidc View Post
                        Wow cum arata exteriorul. Felicitari pentru achizitie si speram cat mai putine incidente.
                        Superb exemplar iar culoarea este absolut minunata.
                        Multumesc!!!
                        Originally posted by Levi View Post
                        Dacă se mulează pe bord chiar așa de perfect cum spune reclama, eu zic că la 200$ e cea mai simplă și elegantă metodă! Demontarea/remontarea bordului poate duce la o vizită la psihiatru
                        Ar fi bine totuși dacă ai reuși să prinzi la loc și tapițeria la trapă, să nu mai deranjeze retina. Știi cum e, imaginea de ansamblu stă în detalii

                        Referitor la scaune și banchetă, pe la voi sunt mult mai multe oprtunități de a achiziționa piese la ”vechiturile” noastre, pentru europeni însă de cele mai multe ori prețurile sunt prohibitive, în special la transport...
                        Stiu de demontarea bordului, sincer nu m-as incumeta. Cred ca am sa aleg varianta mai simpla si mai ieftina (nici nu prea stiu daca gasesc un bord in stare buna si la ce bani, iar numai pretul transportului la asemenea pachet se ridica la peste $200 daca trebuie expediat de oriunde altundeva. Cu tapiteria de pe trapa, sincer sa fiu poza cu plafonul e facuta inainte sa fac operatiunea de demontare si reparatii. Mai am un pic pana reinstalez interiorul 100%. Ai dreptate, exista foarte multe servicii si produse (majoritatea in USA) pt. vechiturile noastre. Daca vreodata ai nevoie de ceva, spune-mi si vedem cum pot sa te ajut.

                        Comment


                        • #14
                          Originally posted by Karmann_20v View Post
                          Daca vreodata ai nevoie de ceva, spune-mi si vedem cum pot sa te ajut.
                          Mulțumesc anticipat!
                          Lord W126 500SE -> 2.5D
                          Lady W123 230C -> 240D
                          W124 -> 200D
                          W208 CLK200 -> 2.0

                          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                          Comment


                          • #15
                            Buna ziua colegi de forum, sper din toata inima ca aceasta postare sa va gaseasca pe toti sanatosi. Nu stiu cum dar s-au facut vreo 3 ani de cand nu am mai spus nimic despre al meu W116. De fapt la foarte scurt timp dupa ce l-am bagat la iernat in garajul subteran in Noiembrie 2017, a venit C126 si de atunci tot ma ocup de el, adica pe W116 l-am neglijat complet. Inafara de pornit motorul si plimbat masina prin parcarea subterana cam o data la 5-6 luni, mare lucru nu am mai facut la ea. Cum au evoluat lucrurile:

                            2014: Masina achizitionata si adusa acasa
                            2015: Stat in garaj mai tot anul, pentru a pregati celalalt W116 (cel rosu) de vanzare
                            2016: In sfarsit am reusit sa termin cu legalitatile legate de import, platit taxe de achizitie si inmatriculat masina in Ontario. In vara i-am schimbat toate consumabilele legate de sistemul de aprindere (bujii, capac/rotor, fise, bobina induscie si cele 2 rezistente), pompa de la stropitorul de parbriz, butoanele de la geamurile de pe stanga, filtru de aer, i-am montat oglinda retrovizoare pe dreapta. Nu am reusit sa scap de masina rosie in 2016.
                            2017: Bateria moarta asa ca am schimbat-o, schimbat tava de baterie si clema de sustinere. Acum a inceput distractia cu trapa care era intepenita, dar motorasul mergea cand actionam butonul. Apuca-te si desfa cam jumatate din interior, ca sa constat ca problema era cu cablul si tubul de ghidaj prin care e tras cablul din spate din portbagaj unde e motorasul pana in fata pe acoperis unde e trapa. Am gasit un cablu si tub uzate (noi nu mai sunt de mult disponibile), am cumparat ce am mai gasit din piesele de ghidaj si alunecare, vaselina speciala "Gleitpaste" si da jos toata tava de sustinere a trapei si usor usor am refacut, gresat si reparat cam tot ce am putut. La momentul asta era deja toamna tarziu si nu am mai apucat sa montez interiorul, toate piesele mi-au ramas in casa si masina a plecat la iernat. Prin August am reusit sa scap de cea rosie.
                            2018: M-am ocupat exclusiv de C126
                            2019: M-am ocupat exclusiv de C126
                            2020: Cu toate ca am facut pasi importanti cu C126, in August a venit W116 acasa si a primit un schimb de ulei motor si servo directie cu filtrele aferente si lichid de frana. Am montat interiorul inapoi, important e ca nu am pierdut nici o piesa. Am pus furtune de drenaj noi la trapa. In cateva din pozele pe care pe pun se vede ca multe componente (furtune, tapiterie, etc) pur si simplu atarna la interior, ceea ce nu mai e cazul acum. Am condus masina vreo 300 km in August la un eveniment organizat de clubul MB local, masina s-a comportat destul de bine considerang cat a stat, dar am observat o problema; Zgomot puternic de ruliu de la roata din fata dreapta (gen rulment). Am ridicat masina si am constatat ca roata era infranata si unul din cele 2 pistoane ale etrierului era blocat. Am cumparat placute si racorduri flexibile noi, am dus etrierul la reparat si l-am ridicat in conditie ca nou. Am montat totul la loc ca sa constat ca zgomotul e inca prezent, deci trebuie sa schimb rulmentii toti pe fata (cu etrierul demontat discul de frana se misca usor la mana, fara nici un fel de zgomot sau ruliu). Am mai condus-o o data weekend-ul trecut si cred ca asta este pentru anul asta, la anul primeste rulmenti si inca niste alte piese pt. suspensia spate. Tot la anul cred ca va primi jante si cauciucuri noi.

                            Cateva poze din August (aici se vede inca interiorul dezasamblat):

                            38TTZ7b.jpg
                            8JnZ2Yo.jpg VrmhQdR.jpg RPRsaE7.jpg

                            nS16OSz.jpg
                            Attached Files
                            Last edited by Karmann_20v; 10-23-2020, 00:01 AM.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF