Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Mercedes e200 kompressor w211 facelift

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Salut, codul pentru actuatori este: 2710510177 sunt produsi de Pierburg


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • #77
      Ieri a fost luatã mașina din service!!! Au fost schimbate variatoarele( au fost achiziționate de pe site-ul m271.com), intinzator lanț, bujii, Garnituri capac culbutori, Garnituri galerie admisie, curãțata clapeta de acceleratie, schimbat ulei mobil 1 0w40 cu toate filtrele, ulei diferential original mercedes, lichid frana și servo, conducta de la vas de expansiune, supapa egr si câteva mãrunțișuri. Mașina a fost pusã in parametrii pe Star, toate funcțiile sunt in parametrii optimi, fãrã defecțiuni.
      Ca și o constatare ieri când am pornit mașina la service la rece( Temp interioarã de 15 grade), dupã mai Bn de 24ore mașina nu a barait.
      Astãzi dim la 1 grad a barait!!!

      Comment


      • #78
        Cat a costat manopera?


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • #79
          Aproape 1100 lei!!!
          De asemenea a fost rezolvatã și problema pe care o avea pe parte electronica legatã de comunicarea pe linie de can sau cv de genul!!!

          Comment


          • #80
            Nu e rau daca e manopera pt toate operatiunile de mai sus. Abia astept sa vad cum se comporta variatoarele de pe m271, mai devreme sau mai tarziu s-ar putea sa ajunga multi la ele. De brrr nu scapi, e constructiv se pare. Drumuri bune si sa te bucuri de ea!

            Comment


            • #81
              Am uitat sa precizez ca am mai platit și 180 pt manopera pe electronica!!! Am zis ca pe la 20000km sa desfac capacul motor sa vãd cu se prezintã!!

              Comment


              • #82
                Este foarte bun pretul pentru manopera! [emoji1303]


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                • #83
                  Crãciun fericit colegii, multã sãnãtate și bucurii alãturi de ce dragi!!!

                  Comment


                  • #84
                    Craciun fericit!


                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    Comment


                    • #85
                      Revin dupã ceva timp, in care km se aduna! Mașina merge f Bn, fiind destul de multumit de ea, doar ca acum odatã cu venirea zãpezii mai da mici bãtãi de cap tracțiunea spate 🤣!
                      Si App am pentru vânzare patine distribuție noi OEM, atat pentru lantul principal cât și pentru lantul balansier!!! Le-am luat pentru mine sa le schimb, dar ulterior am constatat ca nu este nevoie sa le înlocuiesc!
                      Attached Files

                      Comment


                      • #86
                        Ma bucur ca e totul ok. Cand e de urcat ceva mai inzapezit sau cu polei, eu bag ESP off si ii dau cu avant. Si distractie si urcat la pachet. Doar sa o incerci intai un pic intr-un loc mai liber / lat sa o inveti un pic ca sa fii sigur ca ii poti controla derapajul.

                        Comment


                        • #87
                          Astãzi am verificat nivelul la ulei și am avut surpriza neplãcuta sa constat ce pe joja pe lângã ulei se afla și o substanța de culoare crem, puțin brânzita sa zic așa. Interiorul capacului vasului de expansiune este curat. Care ar fi problema?
                          Attached Files

                          Comment


                          • #88
                            In principiu asta înseamnã apa (antigel) in ulei. Verifica si pe busonul capacul axelor cu came sau daca se vede in interior.

                            Comment


                            • #89
                              Antigelul este la nivel, bușonul de la capac este curat, doar ulei curat pe el!! Ce poate fi, este ceva grav?

                              Comment


                              • #90
                                Condens. Exista posibilitatea sa gasesti acelasi maglavais si pe busonul de umplere. Circuli pe distante scurte, a fost si frig zilele trecute.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF