Exista varianta in care ai nimerit piese de proasta calitate care nu sunt la fel de longevive ca are colegilor.
Sau nu stii cand o fi mers omul fara ulei, sau poate sistemul de ungere e infundat in anumite puncte.
Lantul ala e intins? Poate asta a cauzat uzura pinioanelor.
Cauta care sunt punctele de ungere, ma gandesc ca sunt niste spritzuitori de ulei pe undeva. Vezi sa nu fie infundate.
Depuneri de la ulei ma indoiesc ca e cazul ar fi fost plin de ele in locurile vizibile.
Poate ceva silicon pus in exces de catre un "specialist", dar ma indoiesc. In primul rand nu cred ca a fost nevoie, si in al doilea rand pana sa ajunga la sprituitori/canalele de ungere s-ar fi oprit in filtrul de ulei.
Cam asta poti verifica. Poate au colegii alte idei.
Trebuie sa repari, asta e, e clar ca nu poti lasa asa masina.
Eu nu cred ca e dracul chiar asa de negru, iar varianta cu aer fals mi se pare gresita. Un motor pur si simplu nu merge asa cum spuneti aici.
De mergi in amestec sarac sau bogat, ECU compenseaza. De nu poate compensa urla sonda lambda la tine.
Scoateti orice furtun si urmariti valorile de pe TPS, MAP, MAF, sondele lambda, avans.
De le puneti cap la cap va veti da seama ca ECU inchide acceleratia ca sa compenseze aportul de aer suplimentar.
Amestecul ramane stoicometric, avansul ramane neschimbat, rpm ramane constant, cat timp spartura nu e mare si poata fi compensata prin inchiderea clapetei.
Presupun ca masina are ITP-ul sau il ia pe bune.
Asta la relanti, ca in mers cat intra prin spartura nu e destul cat sa miste masina.
In cazurile reale vorbim de un furtun crapat care nu mai etansaza perfect si are mici scapari.
Lucrul nasol e ca de tragi aer fals mai tragi praf de afara pe care il plimbi prin carter.
Motoarele evident ca variaza de la un model la altul, dar principiile raman aceleasi +-.
Catalizatorul nu crapa de la amestec sarac/aer fals, iar de la amestec bogat cat sa topesti ceva ti-ar fi fost afumata toba.
Evident, furtunurile alea nu strica sa fie inlocuite, in mod sigur sunt coapte, nu neaparat stricate, dar nicidecum de incredere.
~1300 lei nu mi se pare exagerat de scump, sa speram ca iti rezolva definitiv problema.
Sau nu stii cand o fi mers omul fara ulei, sau poate sistemul de ungere e infundat in anumite puncte.
Lantul ala e intins? Poate asta a cauzat uzura pinioanelor.
Cauta care sunt punctele de ungere, ma gandesc ca sunt niste spritzuitori de ulei pe undeva. Vezi sa nu fie infundate.
Depuneri de la ulei ma indoiesc ca e cazul ar fi fost plin de ele in locurile vizibile.
Poate ceva silicon pus in exces de catre un "specialist", dar ma indoiesc. In primul rand nu cred ca a fost nevoie, si in al doilea rand pana sa ajunga la sprituitori/canalele de ungere s-ar fi oprit in filtrul de ulei.
Cam asta poti verifica. Poate au colegii alte idei.
Trebuie sa repari, asta e, e clar ca nu poti lasa asa masina.
Eu nu cred ca e dracul chiar asa de negru, iar varianta cu aer fals mi se pare gresita. Un motor pur si simplu nu merge asa cum spuneti aici.
De mergi in amestec sarac sau bogat, ECU compenseaza. De nu poate compensa urla sonda lambda la tine.

Scoateti orice furtun si urmariti valorile de pe TPS, MAP, MAF, sondele lambda, avans.
De le puneti cap la cap va veti da seama ca ECU inchide acceleratia ca sa compenseze aportul de aer suplimentar.
Amestecul ramane stoicometric, avansul ramane neschimbat, rpm ramane constant, cat timp spartura nu e mare si poata fi compensata prin inchiderea clapetei.
Presupun ca masina are ITP-ul sau il ia pe bune.
Asta la relanti, ca in mers cat intra prin spartura nu e destul cat sa miste masina.
In cazurile reale vorbim de un furtun crapat care nu mai etansaza perfect si are mici scapari.
Lucrul nasol e ca de tragi aer fals mai tragi praf de afara pe care il plimbi prin carter.
Motoarele evident ca variaza de la un model la altul, dar principiile raman aceleasi +-.
Catalizatorul nu crapa de la amestec sarac/aer fals, iar de la amestec bogat cat sa topesti ceva ti-ar fi fost afumata toba.
Evident, furtunurile alea nu strica sa fie inlocuite, in mod sigur sunt coapte, nu neaparat stricate, dar nicidecum de incredere.
~1300 lei nu mi se pare exagerat de scump, sa speram ca iti rezolva definitiv problema.
Comment