Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Mercedes e200 kompressor w211 facelift

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    @Sharky, daca e defect de fabricatie, e comun tuturor M271 si e mai degraba defect de proiectare. Daca te uiti un pic la rusi e plin de cazuri, probabil din cauza climei mai aspre si uleiurilor contrafacute + masini importate cu istoric incert. Am vazut si pe la nemti / americani / englezi.

    Cu cat e motorul, mai nou ca generatie, amestecul la rece e imbogatit ca sa ajunga motorul cat mai repede la parametrii 'eficienti' si sa iasa tatu ECO in testari.
    Pe euro 5 la M271 EVO problema e si mai des intalnita.

    Autobild au rulat un W204 C180k vreo 350.000 km pana au schimbat lantul si variatoarele, deci in conditii de Germania cu revizii dese se poate, astea sunt costurile de rulare pe care le dau ei ,le-am tradus cu google translate din germana:

    Nine years C-class in the endurance test
    These costs have been incurred:
    Insurance and taxes 12,246 euros
    16 Maintenance according to manufacturer / service indicator 7502.95 euros
    38,762 liters Super = Real consumption 9.6 l / 100 km over the total distance 52.328,7 euros
    130 liters engine oil refill = 0,3 l / 1000 km 3179.95 euros
    7 sets of tires (195/60 R 16, different brands) 3497.20 euros
    repairs:
    Various light bulbs 273.54 euros
    Seven brake repairs 3581.36 euros
    Replaced twice windscreen 1834.84 euros
    Windscreen wiper, tire-fit etc. 568.29 euros
    km 206.438: Combi switch replaced 529.34 euros
    km 209.883: accelerator pedal replaced 295.76 euros
    km 255.157: Replaced windscreen washer nozzles 267.44 euros
    km 270.598: catalyst replaced with lambda probes 1760.48 euros
    km 286.172: Controller replaced, software update for engine control unit 434.62 euros
    km 312.993: Propeller shaft replaced 437.12 euros
    km 362.347: Timing chain including camshaft adjuster replaced 1683.54 euros
    km 395.083: starter exchanged 635.74 euros
    km 397.846: Cooling water thermostat replaced 136.46 euros
    Total: 91,193.33 Euro = 23 cents / km

    Eu zic sa ca merita o faci si sa-i faci si furtunasele de evacuare carter / valva PCV si ai macar masina pusa la punct. Altfel, pierzi probabil si timp si bani la revanzare mai mult decat te costa sa o faci, eu personal n-as pune capul pe perna linistit seara fara sa-i zic cumparatorului.
    Last edited by dkmg; 11-22-2017, 14:28 PM.

    Comment


    • #47
      Dar de pe site-ul acela din Angli a comandat cineva? Adicã dacã sunt piese bune și dacã sunt serioși ca observ ca plata se face înainte!!

      Comment


      • #48

        Am reuit sa atașez și poza!!


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • #49
          Urat!!!

          Nu se poate ca vânzãtorii sa nu fi stiut nimic.

          Pretul era prea bun.

          Comment


          • #50
            Asta este...soarta!!! Acum sa vãd dacã gãsesc undeva mai ieftin variatoarele! Ca sa dau 3000 pe bucata, parca nu imi vine!!! Ce am înțeles de la colegul mariuswsw ca el a cumpãrat de pe m271.com, dar a luat doar pinionul in sine, nu și fãrã chestia din jumãtate și acum face gãlãgie sau cv de genul. Asa ca nu știu dacã m271.com vinde variatorul cu totul la prețul respectiv, adicã 380lire tot setul!!

            Comment


            • #51
              Pentru kit lanț, trebuie schimbat și lanțul balansier cu tot cu patine sau doar cel de pe variatoare,inclusiv intinzator și patine!!!

              Comment


              • #52
                Daca tot te apuci sa dai jos indicat ar fi schimbat tot insa nu este o regula asta si nu sunt note care sa indice treaba asta.Verifica si uzura si intinderea lui cand desfaci sa nu fie surprize ca la ce de sus!
                Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                Comment


                • #53
                  Lumea mai schimba, dar personal nu am auzit de lant balansor dus la m271.
                  M272 avea probleme la balansor ( E350, E280).

                  Eu personal as schimba doar lant principal, variatoare si intinzator lant principal. Ghidurile se verifica ochiometric daca sunt raschetate. Asa, poti sa scapi fara sa scoata motorul de pe masina.

                  Comment


                  • #54
                    Ca sa schimbi lanțul de jos(balansier) trebuie sa dai motorul jos?

                    Comment


                    • #55
                      Nu neaparat trebuie dat jos insa ai de demontat destule de pe masina sati faci loc.
                      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                      Comment


                      • #56
                        Ãștia de la service-ul unde m-am dus cu mașina, vor sa schimb întreg kitul de distribuție, inclusiv cel balansier, spun ei ca dacã nu schimb tot kitul distribuitorii nu imi vor da garanția la kitul de distribuție. Pana la urma as schimba și lantul balansier, dar ma gândesc ca nu știu cât o sa ma ținã variatoarele de pe site-ul m271.com( intenționez sa le cumpãr de aici-ei mi au spus ca ar fi Italian Made), ca dacã as fi convins ca ma vor tine 100-150000km variatoarele se merita sa schimb tot kitul!
                        Pe de alta parte cam cât dureazã manopera sa schimb furtunasele carter, ma refer aici la ore!!!

                        Comment


                        • #57
                          Salut, manopera pentru furtunase este de 8 ore


                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                          Comment


                          • #58
                            Dar eu ma tot întreb care oare ar fi cauza care a dus sa se rupã in halul acesta dinții de la variatoare!!! Ca nu stiu dacã ar putea fi doar furtunasele carter!!! Menționez ca din 2013 pana in prezent mașina a rulat apx 16.000km și a avut uleiul schimbat de 3ori!!! Ca degeaba schimb toatã distribuția acum și nu gãsesc cauza care a dus la asta, pt ca apoi iarãși o sa se intample la fel!!!

                            Comment


                            • #59
                              Mercedes e200 kompressor w211 facelift

                              Poate fi un cumul de factori. Pe langa furtunasele buclucase unde calculatorul incearca sa compenseze aerul fals, mai poate fi un intinzator de lant obosit/uzat, coroborat cu un lant alungit si in final un material slab al variatoarelor.
                              Pe langa cele de mai sus, mai pui si intervale lungi de schimb al uleiului de motor.
                              Si daca se merge mult cu aerul fals de la furtunasele crapate, mai pui pe lista si un catalizator cu miezul topit. Stima.


                              Sent from my iPhone using Tapatalk

                              Comment


                              • #60
                                M-am hotãrât și am comandat întreaga distribuție, inclusiv lantul balansier cu tot ce înseamnã patine și intinzator( patinele OEM iar restul Swag). Am comandat și kitul de furtunase carter OEM, cu Garnituri și ce mai trebuie conform codurilor date de colegul DKmg(mulțumesc lui). Toate aceste piese costa 1350 lei( sunt scumpe?). Și prin schimbul acestor piese coroborat cu schimbatul la 10.000mii al uleiul( am zis sa merg pe 0w40) crazyady sper sa previn problema variatoarelor și al Distribuției.
                                Parca vãd când o sa umble la firtunase ca sunt intacte și nu trag aer fals( sa vezi ras atunci ca trebuie identificatã problema ruperii variatoarelor).

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF