Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Mercedes e200 kompressor w211 facelift

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Antigelul l-am luat dupã norma 325.0!!! In bord nu am nici un fel de eroare! Mașina a cam fost stata, din 2013 a rulat undeva la maxim 16-17mii km.
    Sunetul acela fier pe fier, nu este prezent mereu, parca când este mașina mai rece, este un sunet destul de fin ca și când s-ar freca ușor doua piese metalice între ele( sau mai degrabã s-ar ciocni). La magnetul de la axul cu came, cum privești in dreapta la motor este o micã scurgere de ulei! Și cum am zis și mai sus, uneori motorul are parca și o trepidație micã, iti da impresia ca nu merge rotund, dar nu mereu, iar in rest este foarte silențios. Turația nu variazã fie rece sau cald!! Menționez ca vechiul proprietari a folosit numai castrol magnatec 5w40. Dacã magnetul de la axul cu came are vreo scurgere de ulei, da eroare pe star?
    Mașina a costat 8400euro
    Nu încerc sa la rezolv dintr-un șut, dar totuși nu pot sta nici cu ele așa ca nu am somn noaptea )
    Last edited by MariusStan; 11-07-2017, 19:47 PM.

    Comment


    • #17
      @ Sharky
      Uleiul Mobil 0W40 New Life sau cum ii mai scriu pe eticheta este exact ce trebuie pentru motorul acesta M271 are atat norma 229.3 cat si 229.5 si este in lista bevo.
      Un engine flush din cand in cand nu strica niciodata inainte de schimbul uleiului de motor.
      @MariusStan
      Mai bine inlocuiesti ambii actuatori ai axelor cu came, este o problema arhicunoscuta ca scapa ulei si il baga pe toata instalatia electrica. Verifica daca ai ulei in mufele actuatorilor.
      Referitor la lichidul de frana trebuie dot4 Plus, gasesti de la Febi /Swag la un pret bun. Stima.


      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Comment


      • #18
        Dar acești actuatori ai axelor cu came pot da eroare pe Star( dacã rețin era cv senzor hall stânga)?

        Comment


        • #19
          Da, pot da eroare pe star sau pe alt tester OBD. Am avut si eu eroarea de la unul din ei, dar am citit-o cu tester multi marca dar parca nu se numea asa plus cod de eroare dar nu imi mai amintesc codul respectiv.


          Sent from my iPhone using Tapatalk

          Comment


          • #20
            Nu pot sa atașez fotografia cu bateria mașinii, pentru ca nu știu dacã este cea originala de fabrica! Este Varta Made in Geermany cu sigla mercedes și cod OEM!!Menționez ca vechiul proprietar intr-o iarna când era foarte frig afara și numai promise mașini de 6 luni, a încercat sa o facã, mașina nu a pornit, a luat curent de la alta și apoi a pornit, iar dupã ce a mers cu ea nu a Mai fãcut figuri! La momentul de fata in bord, fãrã a fi pornita aratã o tensiune de 12,2V. Ma gândesc ca asta sa fie cauza erorilor legate de slaba alimentare cu tensiune a calculatorului mașinii, comp de bord și alte componente electrice?

            Comment


            • #21
              Cand pui contactul ai consum mare si caderea de tensiune e semnificativa.
              Poti incarca bateria pe un redresor, n-ai ce pierde.

              LA mine de multe ori am sub 12V si nu comenteaza. Dar eu nu am FL, poate la tine altfel e treaba.
              Cam pe la 11.5V imi spune de convenience functions. Chiar si cu tensiunile astea scazute, in gol bateria sare de 12.6V.

              Nu stiu de ce aveam impresia ca new life e oloi de tip high mileage, pt motoare obosite.
              Flush-urile nu imi plac deoarece o masina bine intretinuta e curata. Daca nu ai depuneri in zonele pe unde circula uleiul degeaba pui flush, care numai bine se amesteca cu noul ulei, ca nu ai cum sa il scurgi tot.
              Si sa pui alt ulei pt clatire e prea de tot.
              O sa vezi tu cate depuneri ai cand desfaci capacul de la culbutori. Fa niste poze, dar eu m-as mira sa gasesti ceva, mai ales ca spui ca masina a fost intretinuta.
              Last edited by Sharky; 11-07-2017, 22:09 PM.

              Comment


              • #22
                O pot încarcã cu bateria pe mașina sau data jos?

                Comment


                • #23
                  Bateria este cea originala Mercedes. Daca este baterie cu intretinere, desfa-i capacele si completeaza cu apa distilata pana la nivel in fiecare element.


                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  Comment


                  • #24
                    In mod sigur e fara intretinere asa ca nu te apuca sa desfaci ceva.
                    In general sunt AGM, adica nici macar treaba cu lichidul nu e asa simpla.
                    O poti incarca pe masina, dar sa ai o parcare pazita/garaj si preferabil sa tii portbagajul deschis, dar cu incuietoarea inchisa ca nu stiu cat de bine-s legate furtunurile de ventilatie la baterie.

                    Scoate-o ca nu e ea chiar asa de grea. Las-o macar o zi pe incarcator, dar atentie sa ai incarcator calumea, nu ceva petarda care sa o forteze.
                    Poti vedea in topicul masinii mele cum poti sa resuscitezi o baterie.
                    A mers cat de cat la a mea, dar a mea oricum era cu un picior in groapa.
                    Dar cum a ta e AGM, ai mai multe sanse sa o recuperezi! Dar intai incarc-o, poate e chiar ok!

                    Evident, daca nu pricepi ce scrie acolo, apeleaza la un electrician priceput, nu la nea Vasile, var cu Dorel care tot ce stie e ca o legi la 14V.
                    Apoi mai vezi tu.

                    Comment


                    • #25
                      Ciudat la mine a fost bateria originala Mercedes produsa de Varta de culoare alba cu intretinere si a functionat 9 ani si jumatate la acest motor de 1.8 kompressor.
                      Deci nici vorba de AGM. Poate daca a fost inlocuita cu una noua.


                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Comment


                      • #26
                        A mea este Varta de culoare neagrã! Imi indica la bord o tensiune de 14,2 A! Astãzi am fost de am luat piesele comandate, iar pe ulei am vãzut ca scrie Made in France. Pe filtre Made in Austria( fiind Knecht)!! Pe bujii am mers pe Beru( am înțeles ca pe original ar fi NGK, deși bobinele sunt tot Beru). Am fãcut alegere buna?
                        Pe 21.11 am programare la service sa ii schimb uleiul și filtrele, uleiul la diferențial, lichidul de frâna, garniturile la culbutori, sa imi remedieze defecțiunea legatã de slaba tensiune care nu ajunge la calc mașinii, Cb și altele( m a sunat respectivul ai a zis ca a depistat problema și ca se repara). Astãzi la pornire același zgomot fier pe fier pana ce sa încãlzit motorul, cam 3/4 minute. Eu tind sa cred ca este de la lanț, probabil o fi de la intinzator!
                        Last edited by MariusStan; 11-08-2017, 12:41 PM.

                        Comment


                        • #27
                          Poti sa verifici lantul. In alta ordine de idei, cu senzorul Hall daca e cel de pe evacuare poti sa te uiti in topicul meu. E cel de sub conducta cu lichid de racire. Si la mine scapa putin si scoate la rece un mic tacanit ( sufla) si iese si putin ulei care probabil e cauza erorii. Rezolvarea e o garnitura A0229972548 si curatarea senzorului cu spray de contacte. Te anunt ce am rezolvat dupa ce o scot din service.

                          Comment


                          • #28
                            Rãmâne când ma duc cu ea la service pentru schimburi sa verifice și lanțul și sa ne uitam mai bine Star la eroarea respectiva! Mie teama sa nu fie cumva duși dinții de la axele cu came sau cum naiba se numesc ele, ca știu ca sunt destul de scumpe!

                            Comment


                            • #29
                              Zi-le sa invarta la mana 2-3 ture complete motorul cu el rece complet, stat peste noapte, sa se scurga tot din intinzator.

                              Comment


                              • #30
                                Pentru schimbarea uleiului in cutie- 5litrii ulei original OEM, filtru ulei și garnitura+manopera mi s-a cerut 880lei. Este mult?

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF