Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W124 300e

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W124 300e

    Acum mult timp, prin anii '90, imi spuneam: "cand voi fi mare, imi voi lua una din asta!!" Anii au trecut, eu nu m-am maturizat prea mult, iar de vreun an de zile mi-am indeplinit una din dorinte si mi-am luat w124.
    Motor 3.0 benzina, cutie automata și o gramada de opțiuni intr-o vreme in care noi, romanii, ne încălțam cu fesul dpdv auto. Tehnic este ok, iar estetic este mai mult decât în regulă tinand cont de varsta ei. Vopsea originala, iar interiorul pare nefolosit desi are 310mii km.
    Dar suficient cu lauda, să va arăt fierul:
    Attached Files

  • #2
    Super interiorul.

    S-o stăpânești sănătos!

    P.S.: Nu ne supărăm dacă pui mai multe poze .
    Regulament general Club Mercedes.

    Comment


    • #3
      Interesanta culoarea la interior. Sa o stapanesti sanatos!


      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Comment


      • #4
        Arata bine masina iar interiorul e fantastic !
        Mi-am facut fetisul cu w124 insa am vandut-o acum multi ani din cauza impozitului si a reducerii salariilor de la vremea respectiva. Cu adevarat mi-am dorit un coupe dar nu am reusit inca.
        A mea avea interior verde !
        Stefan

        Comment


        • #5
          Foarte frumoasa masina! Multi kilometrii fara incidente!


          Sent from my iPhone using Tapatalk

          Comment


          • #6
            Multumesc foarte mult de urări, asemenea si vouă!!
            Este mașina de duminica, a 3-a in familie, a stat o viață in garaj, asa sta si la mine. Nici nu știu cand am făcut 2000km in ultimul an.
            Interiorul este punctul forte al acestei masini, la exterior sunt cateva locuri unde a inflorit vopseaua. De cateva luni bune tatonez terenul in cautarea unui tinichigiu bun, sa lucreze la el acasa unde nu il grabeste seful si sa respecte etapele reparatiei.
            Incet-încet ma ocup de consumabile, până acum schimbandu-i plăcuțele de frână si discurile spate, revizie filtre/ulei, cateva bucsi si un rulment spate dreapta.

            Masina avea initial anvelope de iarna si vara pe 15, pe jante de tabla si Al in 8, iar eu am renuntat la table si acum rulez iarna cu 15 pe jante in 8, iar vara pe 16 pe jante in 5.

            La categoria zemuri mai am de schimbat uleiul in grupul spate, uleiul hidraulic si lichidul de frana. Pentru lichidul de frana, mecanicul mi-a sugerat sa fiu pregatit si cu pompa de frână la varsta ei, pt.cel hidraulic a ramas sa caut acel ZH-M hydraulic oil si oricum nu stiu cat imi trebuie (vasul nu are semne Min-Max), iar pt spate imi trebuie 1.1l ulei lsd. Ce producator recomandați pt lsd, tot mb?. Sau merge si castrol de exemplu..

            Poze multe nu am, dar cand fac va arat si voua! Numai bine!!
            Attached Files
            Last edited by TiniV6; 10-11-2017, 13:42 PM.

            Comment


            • #7
              Trebuie sa ai o satisfactie deplina , cati cp are acest motor ? Ma intreb oare cum se vede steluta cand ii dai putin forja.. <3
              Să știi să lupți când vrei să ai.
              Să nu regreți când pierzi sau dai

              Comment


              • #8
                Aproximativ 180-190 cp, nu mai stiu exact..
                Cert este ca e o placere la condus, atat la viteze mici, prin oras când nu se aude nimic... dar și la viteze de 180-200/h. Mașina îmi aduce un zâmbet tâmp pe față de fiecare dată când o conduc.. Farmecul este cu atât mai mare, pentru ca o scot la plimbare cam o data la doua săptămâni. Este benefic pentru amândoi

                Comment


                • #9
                  Originally posted by AlinMarius View Post
                  cati cp are acest motor ?
                  Originally posted by TiniV6 View Post
                  Aproximativ 180-190 cp, nu mai stiu exact..
                  Treimii șase-n linie cu doișpe valve are 2 versiuni: una cu 178CP și una cu 185CP.

                  Întrebare din partea mea: ce dreq e cutia și acel ”ceva” de pe bord?
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • #10
                    Frumoasa masina , s-o stapanesti sanatos, ma mir cum de s-a pastrat totul ca din fabrica pe ea, interior absolut superb, bafta

                    Comment


                    • #11
                      Salutare!

                      De la civ citire, motorul dezvolta 132kw sau 177cp.

                      @Levi, cutia aia este de fapt doua cutii, cu rol de depozitare diferite chestiuni (ochelari, telefon etc). Demontasem in vară una sa vad cum ar fi fără, insa se vede urat bordul, fiind prinsa in doua suruburi si cu lipici. Aseara, daca tot mi-ai adus aminte, am coborat repede ca sa o montez inapoi, pentru ca se vedeau urme pe bord, iar azi a trebuit sa ma prezint la retroparada toamnei cu masina cat mai ok. Ti-am facut vreo doua poze,, sunt HR te rog frumos.. In plus sunt ale dracu de utile.

                      Dracia aia care nu mai este tot din vara,, nu prea stiu ce a fost, dar din engleza de balta a fostului proprietar neamț am inteles ca era ceva de la alarmă, un fel de senzor geamuri, dupa orientarea celor doua chestii. Avea un fir de0.5m atasat de ea. Am aruncat-o si nu pot sa-ti fac poza..
                      Attached Files

                      Comment


                      • #12
                        Mna, asta e, acuma lași acolo cutiile alea, dar mor încet când văd cum pot unii să ”muncească” fără cap... Ăla putea să prindă cutiile doar cu lipici dacă tot îl mânca în coor să le pună acolo, că lipiciul se mai putea curăța... găurile mai greu... Putea tot așa de bine să nu se atingă de bord cu nici măcar un deget, mai ales că e un interior mai rar...
                        Să te poarte sănătos!
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • #13
                          @AURELIANPINTILI, mulțumesc frumos pentru urări!!

                          Nu este de mirare, pentru ca fostul proprietar a tinut masina in garaj si a avut grija de ea. La fel cum fac si eu. Omul are acum in jur de 75-80 ani, iar masina a fost in familia lui timp de 28 ani. Nici nu mai conta cum urma sa se comporte masina la test... cand am auzit asta, am stiut ca mașina asta va fi a mea. Bine..... a contribuit si faptul ca este un pasionat Mercedes cu 5 exemplare produse intre 1950-2013, ținute in cele 6 garaje de la domiciliul lui cu 1A la număr

                          Daca tot va place asa de mult, mai pun o poza proaspătă de azi... mi-a placut cum cadea lumina )

                          LE. Si daca in poza apre si radioul meu blocat, rog încă o data pe Florin Wes daca poate sa ma ajute cu codul ala
                          Attached Files
                          Last edited by TiniV6; 10-21-2017, 17:52 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Levi View Post
                            Mna, asta e, acuma lași acolo cutiile alea, dar mor încet când văd cum pot unii să ”muncească” fără cap... Ăla putea să prindă cutiile doar cu lipici dacă tot îl mânca în coor să le pună acolo, că lipiciul se mai putea curăța... găurile mai greu... Putea tot așa de bine să nu se atingă de bord cu nici măcar un deget, mai ales că e un interior mai rar...
                            Să te poarte sănătos!
                            Așa este, ai dreptate.... insa il iert pentru ca avut grija de masina in toate celelalte privințe, inclusiv carte service. Cine stie ce lipici era in 87, poate i-a fost teama ca la cei 177 cp, o sa fuga ochelarii de pe bord. Noi aveam pe atunci doar prenandez de la pantofari care nu lipea si leucoplast care nu se dezlipea ))))

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by TiniV6 View Post
                              mai pun o poza proaspătă de azi... in poza apre si radioul meu blocat
                              ... și mai apare ceva, muuult mai interesant și foooarte rar (deci te întreb, dacă este și funcțional?): butoanele suportului lombar reglabil vacuumatic la scaunele din față
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF