Salutare! A venit vremea sa-mi prezint si eu masina al carei posesor sunt din Aprilie 2016. Este vorba despre un W203 C180 kompressor care la momentul achizitiei avea 211500 km in bord iar acum am ajuns la aproape 220000.
Imediat dupa achizitie au fost inlocuite:
-Ulei Mobil 5W40 + filtre Mann
-Filtru benzina Muller care ulterior mi-a dat mari batai de cap
-Placute frana fata-spate ATE
-4 bujii NGK
-1 brat inferior stanga fata TRW
- Termostat Wahler deoarece apa nu urca la 90 grade
-Antigel Hepu G11 albastru deoarece in sistem aveam antigel roz
La putin timp dupa inlocuirea filtrului de benzina am inceput sa am probleme cu pornirea,prima pornire fiind destul de grea.In incercarea de a rezolva aceasta problema am inlocuit:
- Pompa benzina Pierburg
-Regulator rampa injectoare Bosch
-Senzor temperatura lichid racire Behr
fara a rezolva insa problema.
Tinand cont ca nu am gasit niciun service care sa aiba tester pt presiunea combustibilului mi-am cumparat eu unul si astfel am rezolvat problema pornirii greoaie.Totul s-a datorat filtrului Muller care scapa benzina in rezervor pe retur.Am cumparat filtru Mann si de atunci masina merge perfect.
O alta problema intampinata a fost o fluctuatie a tensiunii care afecta lumina farurilor si luminile din interior.S-a rezolvat prin inlocuirea Alternatorului cu unul marca Valeo reconditionat.In prealabil am inlocuit regulatorul de tensiune cu unul original Valeo insa acesta nu incarca.
Dupa rezolvarea acestor probleme a sosit timpul si pentru mofturi."Steluta" a primit:
-Folie Llumar 50% geamuri fata si 85% geamuri spate si luneta
-Unitate Multimedia Pioneer cu Bluetooth
-Anvelope Vara Kumho Ecsta 205/55/R16
-Anvelope Iarna Kleber Krisalp Hp2 195/65/R15 + jante tabla originale si capace Mercedes Originale
-Detailing interior
-Kit Xenon aftermarket H7 6000k faza scurta
A fost remediata problema scurgerilor de ulei cauzata de actuatorii axelor cu came prin inlocuirea actuatorilor cu actuatori Pierburg(tot ei vin si pe original)+ garniturile aferente.S-au inlocuit si garniturile capac supape cu unele Elring deoarece aveam o mica urma de ulei la una dintre bujii.
Cu aceasta ocazie s-a verificat vizual si lantul de distributie si pinioanele care nu prezinta probleme.
In primavara 2017 a primit Ulei Mobil 5w40 + filtre Mann cu toate ca rulajul cu vechiul ulei era undeva la 5000km.
S-au inlocuit arcurile spate cu unele Spidan din cauza unui zgomot provocat de o spira rupta.
In concluzie,ma declar foarte multumit de masina si sper sa mai petrecem ceva timp impreuna iar daca ma voi hotari sa o schimb ,cu siguranta va fi tot un Mercedes.
Imediat dupa achizitie au fost inlocuite:
-Ulei Mobil 5W40 + filtre Mann
-Filtru benzina Muller care ulterior mi-a dat mari batai de cap
-Placute frana fata-spate ATE
-4 bujii NGK
-1 brat inferior stanga fata TRW
- Termostat Wahler deoarece apa nu urca la 90 grade
-Antigel Hepu G11 albastru deoarece in sistem aveam antigel roz
La putin timp dupa inlocuirea filtrului de benzina am inceput sa am probleme cu pornirea,prima pornire fiind destul de grea.In incercarea de a rezolva aceasta problema am inlocuit:
- Pompa benzina Pierburg
-Regulator rampa injectoare Bosch
-Senzor temperatura lichid racire Behr
fara a rezolva insa problema.
Tinand cont ca nu am gasit niciun service care sa aiba tester pt presiunea combustibilului mi-am cumparat eu unul si astfel am rezolvat problema pornirii greoaie.Totul s-a datorat filtrului Muller care scapa benzina in rezervor pe retur.Am cumparat filtru Mann si de atunci masina merge perfect.
O alta problema intampinata a fost o fluctuatie a tensiunii care afecta lumina farurilor si luminile din interior.S-a rezolvat prin inlocuirea Alternatorului cu unul marca Valeo reconditionat.In prealabil am inlocuit regulatorul de tensiune cu unul original Valeo insa acesta nu incarca.
Dupa rezolvarea acestor probleme a sosit timpul si pentru mofturi."Steluta" a primit:
-Folie Llumar 50% geamuri fata si 85% geamuri spate si luneta
-Unitate Multimedia Pioneer cu Bluetooth
-Anvelope Vara Kumho Ecsta 205/55/R16
-Anvelope Iarna Kleber Krisalp Hp2 195/65/R15 + jante tabla originale si capace Mercedes Originale
-Detailing interior
-Kit Xenon aftermarket H7 6000k faza scurta
A fost remediata problema scurgerilor de ulei cauzata de actuatorii axelor cu came prin inlocuirea actuatorilor cu actuatori Pierburg(tot ei vin si pe original)+ garniturile aferente.S-au inlocuit si garniturile capac supape cu unele Elring deoarece aveam o mica urma de ulei la una dintre bujii.
Cu aceasta ocazie s-a verificat vizual si lantul de distributie si pinioanele care nu prezinta probleme.
In primavara 2017 a primit Ulei Mobil 5w40 + filtre Mann cu toate ca rulajul cu vechiul ulei era undeva la 5000km.
S-au inlocuit arcurile spate cu unele Spidan din cauza unui zgomot provocat de o spira rupta.
In concluzie,ma declar foarte multumit de masina si sper sa mai petrecem ceva timp impreuna iar daca ma voi hotari sa o schimb ,cu siguranta va fi tot un Mercedes.
Comment