Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

My W203 Sport Edition

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Merita investitia. Ceva senzatii aparte dupa schimbarea tampoanelor?
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #62
      Da, schimbari sunt, mari! Mororul se simte mult mai ager, integrandu-se imediat intre dorinta conducatorului auto si asfalt. Reationeaza imediat la accelerari, fara oscilatii care erau simtite mai mult sau mai putin, in functie de cunoscatori.
      O alta mare diferenta o face uleiul de calitate la un motor. Un sunet silentios si placut. Sunt total dezamagit de uleiul precedent folosit de la MB. Acum am inteles de ce masina asta, in Germania, a avut ulei Liqui Moly Top Tec 4100 de la 22500km pana la 157000 km, cand am decis sa pun ulei MB.

      Comment


      • #63
        Asa repede s-au dus suportii de la motor?Eu la w203 rosu nu i am schimbat niciodata și bãtea la 400k de km.Zici ca e bun uleiul?Nu am folosit niciodatã modelul asta dar cred ca o sa pun și eu din sa vad cum e,oricum Mobil 1 made în Sua rãmâne The best pentru mine dar pãcat ca nu se mai fabrica!
        Last edited by steradulescu; 05-25-2018, 05:01 AM.

        Comment


        • #64
          Da, aveau uzura, nu foarte mare, dar aveau. Bataia abia se simtea in volan, dar am zis ca schimb totul acum sa stau linistit.

          Comment


          • #65
            Si eu o sa trec la LM, un amic a pus pe 1.8K si a zis ca e o mare diferenta.

            Comment


            • #66
              [emoji106]

              Comment


              • #67
                Salutare,
                Dupa 1 an si 3 luni ma declar multumit de masina. Am ajuns la 174500km si ma apropii de al treilea schimb de ulei. Dupa aproximativ 28000 km parcursi am schimbat placutele de frana in decurs de un an. Am optat pentru placute ATE. Placutele nu scartie im schimb lasa mult praf pe jante. O alta surpriza pe care am avut-o au fost anvelopele pe spate. Dupa aproximativ 26000km am fost nevoit sã le schimb din cauza uzurii. Uzura a fost pe toata suprafata anvelopei. Modelul anvelopelor Hankook Ventus Prime 2, care aveau DOT 2017 si au tinut un an. Mentionez ca anvelopele fata sunt ca noi, nu prezinta urme de uzura. Mecanicul si cei de la Autosoft Baneasa recomandandu-mi sa schimb stilul de condus.
                Am optat pentru anvelope spate FALKEN AZENIS FK510 XL dimensiuni 245/40R17 DOT2016 clasa de aderenta pe suprafete umede A i clasa de consum C, respectiv, 69dB. Au o protectie pentru jante mult mai mare fata de cele vechi.
                Alegerea a fost facuta dupa mai multe review-uri. Pretul pentru ambele anvelope a fost de 553 lei din cauza DOT-ului vechi. Am gandit mult aceasta alegere din prisma vechimii lor. Decizia finala a fost influentata de un studiu facut de Michelin asupra factorilor ce favorizeaza imbatranirea cauciucului. Ei menioneaza ca o depozitare corecta a anvelopei, ferita de soare si umiditate si foarte important - cauciucul incepe a imbatrani odata cu montarea pe janta si umflarea lor.
                Mai pe scurt avand in vedere ca probabil la anu’ trebuie sa le inlocuiesc cred ca pret vs. calitate este foarte buna alegerea Cauciucul Anvelopelor este foarte moale si au o aderenta incredibila.

                Urmeaza:
                - identificarea si rezolvarea unui sunet ca de rulment care se aude mai pronuntat pe la 40km/h in special cand decelerez;
                - sa gasesc o vopsitorie buna pentru revopsirea barelor AMG vopsite anul trecut la AutoK9 - recomandarea mea este sa fugiti cand auziti de ei ;
                - un interior din piele AMG.

                Anexez poze cu nemtoaicele din plimbarea de vara asta de pe Transfagarasan si poze cu noile anvelope!

                Comment


                • #68
                  E normal sa iti mance mai repede spatele, e masina cu tractiune spate.
                  DAr m-as astepta sa ai o uzura vizibila pe fata, mai ales dupa atatia km, nu cred ca era ca nou.

                  La rulajul tau ce mai conteaza DOT-ul, oricum in 2 ani le rozi, nu apuca sa ajunga la varsta inaintata.

                  Comment


                  • #69
                    O guma nu prea are voie sa se duca in 25k km, mai ales Hankook, ca doar nu e vreo trompeta chinezeasca.
                    Am pe spate conti, care au deja la mine vreo 20k km si au fost sh cand le-am luat cu tot cu jante.
                    245/45/17 e destul de lat si oricat de sportiv mergi, nu poti sa le dai "scartz" la orice plecare.

                    E bine sa ne ferim de modelul asta
                    Last edited by grizzlee; 09-13-2018, 11:13 AM.

                    Comment


                    • #70
                      *Grizzlee
                      Ai dreptate, nu am facut “scarturi” deloc, in special ca am ESP-ul. Porniri mai accelerate in curbe, sau curbe stranse luate cu viteza mare.
                      Spre mirarea mea a fost, ca din iunie, când au fost montate prima data noi si sfarsit de octombrie, la montarea celor de iarna, nu au fost atat de uzate. Primul martor de uzura nu mai era, in schimb al doilea era destul de evident. Din primavara, martie cand am revenit la ele, pana in august s-au consumat imediat, aproximativ 15000km parcursi. Mi-am pus problema de geometrie spate...am refacut geometria, care o aveam facuta cu jumatate de an in urma, si datele erau aproximativ la fel - in parametri. Cei de la Autosoft Baneasa am ras cand le-am zis de aproximativ 26000km cu Hankook, spunand ca maxim duc 30000km la un condus mai agresiv.
                      Vedem ce fac Falken anul asta

                      Comment


                      • #71
                        O anvelopa proasta nu inseamna ca se toceste mai repede , din contra faptul ca este moale si aderenta e un plus . Daca vrei sa nu le schimbi la 30.000 mii km , odata la 10 mii maxim le muti fata spate sa nu ajungi cu 2 noi si 2 uzate .

                        Legat de vopsitorie ar trebui sa le bati la usa , un service care se respecta ofera minim 2 ani la exfolierea vopselei .
                        Honda.

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by Kay View Post
                          O anvelopa proasta nu inseamna ca se toceste mai repede , din contra faptul ca este moale si aderenta e un plus . Daca vrei sa nu le schimbi la 30.000 mii km , odata la 10 mii maxim le muti fata spate sa nu ajungi cu 2 noi si 2 uzate .

                          Legat de vopsitorie ar trebui sa le bati la usa , un service care se respecta ofera minim 2 ani la exfolierea vopselei .
                          Nu are ce sa schimbe fata-spate, are dimensiuni diferite fata-spate.

                          Comment


                          • #73
                            * kay
                            M-am reintors la ei de 3 ori deja, oamenii nu pot si atunci cand vezi ca nu pot mai bine cauti alta varianta pentru a castiga timp.
                            Sper sa gasesc pe cineva pasionat si serios, daca nu - o sa merg in Rep. Moldova, am gasit o persoana de încredere acolo.

                            Comment


                            • #74
                              Salutare,
                              Dupa mult timp in care am oscilat de la ideea de a pune folie pe geamuri sau nu, decizia a fost influentata de concediul de asta vara - si anume reprosurile persoanelor care au stat pe bancheta din spate: “ma arde soarele”.
                              Operatiunea a durat 3 ore si a fost facuta in weekend cu ajutorul baietilor de la AutoZone Bogdan. Recomand cu incredere!
                              Masina a beneficiat de un tratament cu ceara, tratament hidrofob geamuri si tratament jante + anvelope.
                              Sunt foarte multumit de produsele folosite: ceara Meguiars Gold Class, tratament hidrofob geamuri Labocosmetica Aquavelox. Timp de lucru 3 ore, tinand cont ca masina era deja spalata si uscata.
                              Las pozele sa spuna mai mult:

                              Comment


                              • #75
                                Arata superb cu folie si ceara! [emoji16][emoji1303]
                                Folia ce opcaitate are?
                                Bravo pentru cum intreti si cum arata masina!


                                Sent from my iPhone using Tapatalk

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF