Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E240 W211 - rejuvenation in progress

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Primul schimb a fost cu 5w30 wolf vitaltech tinut 9mii km, completat cu vitaltech 5w40, mancat 2L in astia 9kkm.
    L-am pus in ideea de a curata motorul, am vrut sa il schimb la 5k, dar am mai intarziat operatiunea.

    Apoi motul excess 5w40 (varianta veche, bidoanele noi arata altfel, dar nu stiu daca e acelasi continut sau nu).
    Pozele cu lantul sunt la 14.5k. Se vede ca motorul e curat in zonele in care se plimba uleiul.
    Acum va urma tot motul, il am deja in garaj, probabil va fi in jur de 18k, ca mai am niste drumuri de facut si nu am timp sa il schimb.

    Masina e folosita preponderent la drumuri lungi, masina neincarcata, GPL, asadar intervalul nu mi se pare exagerat.
    Din ce se vede pe mbworld si alte forumuri, uleiurile la acest tip de motor tin 25-30kkm sau chiar 15kkm de oras, conform analizelor de laborator.
    Am uleiurile vechi in bidoane, as putea face niste teste de aciditate, vascozitate. DAr parca nu as vrea sa ma rog de prieteni pt atat.

    Singurul criteriu in alegerea uleiului a fost sa il gasesc in lista MB 229.5 la un pret decent si o firma mai de renume.
    La 120lei 5L, mi se pare ok. Eu in general pandesc promotiile si fac stoc de piese, apoi cand ma vreme le schimb.
    Filtru bineinteles in varianta de poliester, long life.

    Ce am remarcat la schimbul anterior e ca timp de vreo 1-2mii km am scapat de bataia de lant, o auzeam doar la stetoscop, nu la ureche.
    Ramane sa vedem acum. In orice caz, lantul e alungit, uleiul nu are cum sa rezolve asta.
    Last edited by Sharky; 08-21-2018, 16:29 PM.

    Comment


    • Masina merge mai departe.
      Reglajul de roti a fost ok, am rulat mai bine de 6mii km de la ultima modificare.
      In final sunt cu 1mm convergenta pe fata masurat la exteriorul rotilor, vine cam 5-10', adica la limita de jos.
      Daca e sa apropii mai mult feeling-ul e cam greoi.
      Pe spate 2.5-3mm.
      Gumele nu s-au ros inegal pana acum pe fata, pe spate e ceva diferenta, dar nu e demna de luat in seama.

      Vajaiala de diferential parca s-a oprit acu ca e mai rece afara si nu mai fac atatea drumuri lungi.
      Cu masina in aer mare lucru nu aud. Nici vorba de jocuri imense sau caraieli/scartaituri.
      Schimb gumele in vreo luna sa vedem daca nu cumva e de la ele.
      Daca tot ramane sunetul schimb uleiul cu un 235.0, 80w90 fiind mai gros poate ii inchide gura.
      La 50 lei n-am ce pierde.

      Placutele spate precum si inspectie saboti se amana pt primavara, cand da caldura.

      Legat de amortizarea instalatiei, gresisem formula, scapasem niste plinuri de gaz.
      Daca e sa consider ca masina ar fi papat 10.7% atunci sunt chiar pe zero, daca aleg o medie de 11.3% sunt deja cu 500 lei pe plus.
      Adevarul e la mijloc.
      Asadar 25kkm - 1000E (instalatie, deplasare, cazare, omologare, filtre, calculator avans), la un pret mediu ponderat al benzinei de 5.2 si al gazului de 2.38.
      Consum mediu GPL 13%, benzina auxiliara 1.4%, echivalent in bani ca benzina 7.4%.

      Lantul si o bucsa convergenta spate vor urma, candva.
      Attached Files

      Comment


      • Frumoasa masina! Imi place sa citesc postarile tale! Mult succes in continuare

        Comment


        • Merg cu 13,5 % la a soției benzina și 10% diesel la a mea oras aglomerat, cutii automate, alta marca auto. Stai bine !
          Stefan

          Comment


          • Cred ca maxim 20% din rulajul meu e in oras. Restul sunt excursii si drumuri inafara.

            Comment


            • Masina merge mai departe 204kkm (reali sau nu, cine stie?!), lantul caraie, dar avand in vedere ca am vazut alte masini cu acelasi motor cu lant mult mai intins, e clar ca il mai aman o vreme.
              Pe principiul, ce poti face azi, lasa pe maine/poimaine, ca poate nu mai trebuie.

              Am facut o comanda pt spalatorul de faruri pe baza de mosfet.
              Merge ok, mosfetul ramane rece bocna(pompa trage 10A dupa ce se porneste).
              Comanda se transmite prin optocuplor deci nu e vreun pericol ca vreo supratensiune venita de la partea de forta sa arda ceva prin bord.
              N-am pus releu deoarece ar fi avut nevoie de mai mult curent pt comanda, asa scap cu 10mA luati direct de pe mufa comenzilor de lumini.
              Spalatoarele le-am desfacut primavara trecuta, cand s-au rupt arcurile.
              Schimbat semeringuri, curatat mecanismele, curatat piatra din diuze.
              Cum a ajuns piatra in diuze nu stiu, probabil de la lichid de parbriz marca "eau du robinet".
              Va urma sa postez schema si sa fac o carcasa mai buna pt circuit.


              Cum treaba nu e niciodata simpla am constatat ca papucul pus de unde se lua alimentarea de la GPL eram cam prost montat.
              Tensiunea se lua de pe releul de sub stergatoare, de pe partea activa, conectata la bateria din portbagaj prin sigurantele de langa roata de rezerva.
              Am readaptat papucul si am tras un circuit separat din sarma groasa, pana la sigurantele noi ce deservesc ecu gpl, ecu avans si pompa spalator.
              Acu tensiunea masurata de bord e mai stabila indiferent de consumatori.

              Bateria in schimb da sa moara, dupa o saptamana de stat, abia mai porneste, iar de o incarc in maxim 2 ore nu mai accepta sarcina in conditiile in care sursa ofera pana in 6A.

              A venit randul gumelor de iarna fata sa iasa la pensie. O pereche era dintre opincile cu care am luat masina.
              Erau uzate inegal, trageau de directie, iar mai nou au inceput sa bata urat.
              Am gasit niste pirelli de 205 60 16, dot 2016 si 6mm, 300lei, problema rezolvata. Noi nu pun ca circul prea putin iarna, sub 2mii km pe an.
              Gumele vechi s-au rupt la vulcanizare la schimb, bine ca nu in mers.
              Bucuria nu a tinut mult pt ca se pare ca am strambat o janta la scurt timp si acum iar vibreaza.

              Next on the list pe cand da caldura:
              - oloi dif norma 235.0, 85w90, fiind mai gros ar trebui sa ma scape de zgomotul diferentialului.
              De cand a dat frigul zgomotul de diferential a disparut complet. Si nu, nu e de la gume, probabil e de la vascozitatea prea scazuta a uleiului.
              - Reconfigurare traseu gpl asa incat sa mut senzorul de gaz mai spre injectoare
              - schimbare bujii, in caz ca nu vor arata bine
              - placute spate pe sf de an, actualele au 3-4mm ramasi pe ele, ultima data la 185kkm aveau 6mm.
              - furtunuri frana spate, daca tot le-am luat la oferta
              - schimb filtru benzina care de 1 an zace pe raft.
              - gume pt jantele de 18
              Salutare, Ma bate gandul sa trec pe 17 sau 18, latime 245 balon 45/40. Merita schimbarea? Sau mai bine nu ca ma voi enerva de la gropi si alte cratere de pe soselele patriei. Apar probleme la bucsaraie de la gumele cu balon mic? Mentionez ca pe spate am cadere de -2grade, asadar o guma mai lata s-ar putea sa fie mancata pe


              Pe viitorul indepartat:
              Telescoape spate, pompa de apa (o am deja cumparata la pret bun, dar actuala merge prea bine), distributie.

              Intre timp sunt in cautare de o masina, de cotetze pot sa zic ca m-am lecuit.
              Te bucuri ca-s ieftine, dar daca vrei sa scoti o masina din ele, tragi mult pana sa o faci buna.
              Unii spun ca as putea alege tot un w211, dar cred ca aleg o masina mai practica si mai spre sport si sa speram ca fiabila.
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 10 photos.

              Comment


              • Acuma dupa ce ai pus tot la punct vrei sa o vinzi? Bine ca poti sa repari singur multe dintre probleme, ca altfel ai fi ajuns la nebuni cu service-urile de aici.

                Comment


                • Mai e pana se cheama ca e pusa la punct.
                  Dar cum sa o vand?
                  Asta ramane, ca de vandut nu cred ca iau pe ea nici 4miiE.
                  Caut alta masina sa inlocuiasca passatu. Vedem ce gasesc.
                  Trebuie ceva mai de oras si eu as vrea mai sport, o va conduce nevasta.

                  Sper sa o mai pot tine cat de mult dpdv al taxelor.
                  Altfel se radiaza si o tin pana devine istorica cu zero taxe.
                  De aia am cam sistat proiectul.
                  Multe din chestiile ramase de facut sunt din stocul de piese care le-am vanat sa le prind la pret bun.
                  Cam orice operatiune a fost facuta asa, mai putin arcurile care m-au luat prin surprindere.
                  Dar entuziasmul mi-a cam pierit. Sa mai faca km si mai vedem.

                  Sa faci toate astea in service cred ca as fi iesit la un pret aberant de mare si cu piese schimbate fara rost.
                  Mai ales la ce povesti mi-au mai turnat unii mecanici cu diverse ocazii, era clar ca se pricepeau la diagnosticat cum ma pricep eu la gatit.
                  Iar la un service gen reprezentanta, la ce scoruri au, prefer sa ma pun eu pe treaba.
                  Timpul pierdut nu se pune ca in mare parte e din pasiunea pt surubarit.

                  Comment


                  • Șurubaritul imi place și mie pînă ajung la un impas si fug repede in service, de obicei impasul se traduce prin lipsa de scula potrivită.
                    Off - Dacă ai buget destul, recomand o hibridă pe benzină - motor cât încape - impozitul e redus la hibride cu 95%.
                    Eu tocmai am dat e46-le și am luat un ... Passat 4motion ,bugetul meu fiind nu mult peste 4 mii asa că am mers pe varianta aceasta !
                    Stefan

                    Comment


                    • MAncarimea in c*r trebuie tratata, vorba lui Zeus.

                      Cum nu aveam stare si a fost vreme buna, duminica trecuta am pus spatele pe butuci.
                      DEsfac cu avant pionieresc franele spate.
                      Multa rugina, discurile sunt discuri originale (cred, dupa semnele de pe ele, paote le stiti voi interpreta mai bine) erau sudate de butuc, dar in final au cedat.
                      Mare cazna intr-o parte, nu ieseau nicicum, agatau sabotii, iar reglajul era blocat, nu se invartea nici sa-l....
                      Asa ca am aplicat metoda demna de un dorel cu tigara in coltu gurii si 200ml la bord: luat ranga si dupa o serie de injuraturi, desteptul cedeaza => discul a venit jos.
                      Initial am crezut ca au sant de uzura, dar nici vorba, rugina aparuta la marginea sabotilor avea cel putin 3mm. Floare dinaia urata cum face fierul.

                      Din pacate am rupt 2 arcuri de sustinere, dar le-am inlocuit daca tot aveam kitul de reparatie pt saboti.
                      Restul de arcuri nu le-am inlocuit ca aratau mult prea bine, fara vreo urma de rugina.
                      Am masurat discurile doar dupa ce le-am dat jos, eu tineam minte ca mai au mult material, din pacate nu asa mult precum credeam eu.
                      Placutele mai duc o vreme au 3 respectiv 5mm, asa ca le-am inversat intre ele stanga cu dreapta si probabil in vreo 10k inlocuiesc totul.

                      Curatat butucii luna, dat un strat de vopsea fina si niste vaselina cu cupru.
                      Am desfacut si reglajul sabotilor, curatat filetul, uns bine, alta viata.

                      Evident ca passatul vazand ca ii acord atata atentie nemeritata mercedesului a inceput sa planga torential pe la caseta de directie, asta chiar a doua zi dupa care am demontat franele.
                      ASadar am ramas fara voia mea pieton pana azi, cand am reusit sa termin treaba.
                      Mai e nevoie de un reglaj de frana de mana, acu prinde prea slab.

                      Urmatoarea interventie aici va fi la discuri, placute si furtunuri spate cand estimez ca placuta mai subtire va ajunge la 2mm.
                      Pacat ca nu am masurat discurile din prima, dar...asta e. Oricum sa dai un disc jos nu e mare lucru, mai ales acu ca le-am curatat pe actualele.
                      O buna parte din ce a fost greu a trecut, restul cu rabdare, cate o roata, pe rand cand am chef.

                      Am targuit si niste gume de 245 40 18 pt o pereche de roti, mai ramane sa gasesc ceva pe celelalte si sa incerc noile senzatii prin drumurile romanesti la vara.

                      Rugina de langa tava portbagajului arata bine in zona tratata cu perie pana la luciu, grund zinc si vopsea.
                      Unde am folosit convertor de rugina loctitte sau numai zinc nu arata prea bine.
                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 8 photos.

                      Comment


                      • Mai ai un pic și dormi și tu pe preș...
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • Nu ajung sa dorm pe pres inca.
                          Azi nevasta s-a dus cu mercedesul la serviciu, deci e multumita, chiar daca am disparut de acasa serile stia ca sunt cu amanta nemtzoaica cu nume spaniol.
                          In schimb mesteritul vineri seara pe intuneric la lumina frontalei la -5 grade e priceless.

                          Am reglat ieri frana de mana, m-am mirat ce simplu e, scot un surub de la roata si prin gaura invart cu surubelnita.
                          Treaba rezolvata in 15 minute cu tot cu teste. Acu tine bine, de o tragi din mers te zguduie bine.
                          Cam degeaba am curatat discurile, ras buza ca in max 15k le schimb, dar asta e, urmatoarea operatiune va merge mult mai usor.
                          Dar evident ca o sa ma mance sa fac RK etriere si schimbat furtun de frana spate, ca au mici crapaturi si nu imi plac.
                          Daca tot am piesele. Anul viitor ce voi lucra?

                          Comment


                          • Update. Se fac 3 ani de cand am gioarsa asta.
                            Cadou o piatra in parbriz, o janta de 16 indoita, ceva pocnet la rotile din spate cand ridic pe cric masina si guma impinge in fuzeta.
                            Pocnetul se simte in janta, ramane sa investighez, roata nu are joc, cel putin nu la mana si nici la itp pe platane.
                            Posibil sa fi aparut de cand am umblat la discuri, atunci l-am remarcat prima data.

                            De cand a dat caldura iar a inceput diferentialul sa huruie, urmeaza sa ii schimb uleiul cu unul mai gros sa mai scot ceva km din el.
                            Altfel se da muzica mai tare. Joc periculos in rulmenti inca nu are.

                            Parbrizul am incercat sa il astup, a mers pe crapatura proaspat provocata, dar pe crapatura veche nici vorba.

                            Sa vedem cat va mai tine masina de acu inainte, cu ceva noroc poate fac in total 100k cu ea. Momentan am ajuns la 38k 2000E in reparatii, 2000E in consumabile.
                            Calitate mercedes pt Romania, rulat in tara, intretinut romaneste, condus romaneste...cand tragi linie iese peste una in stare excelenta, iar de mers tot nu merge cum trebuie.
                            Dar e clar ca vor mai aparea alte probleme.
                            Se dovedeste ca samsarii au dreptate, nu se cumpara masini din tara sau daca se cumpara pretul e dat de an...si cateodata nici pretul ala nu e un reper bun.
                            Putini ingrijesc masinile pe aici, iar ce nu e stas nici macar pretul pietei nu il merita, de stricat se strica oricum.

                            La ITP totul a fost ok, mai putin parbrizul care nu apucasem sa il schimb.
                            Gazul e deja recuperat si pe plus cu 500-900lei in functie de optimismul estimarii consumului de benzina.

                            Intre timp oscilez intre honda civic poate chiar type R, corolla hibrid sau nu, depinde daca va fi masina mea si las mercedesul nevestei sau invers.
                            De stea in frunte is satul atat de a mea cat si ce citesc aici pe forum.
                            Iti da de lucru, nu te plictisesti, mergi in service te ingrozesti de ce avioane vb "meseriasii" care isi dau cu parerea la ghici.

                            IN poze vedeti tentativa de reparatie.
                            In stanga gaurii este reparat dupa 2 saptamani, deci fail.
                            In dreapta se vede o urma de fisura proaspat provocata si astupata cu rasina bronzata ulterior cu UV.
                            Concluzia e ca se poate repara, daca intervii imediat.
                            In cazul meu astept parbrizul nou.
                            You do not have permission to view this gallery.
                            This gallery has 3 photos.

                            Comment


                            • Nu te demoraliza , asta se intampla daca esti pasionat de masina ......cheltui bani , timp , nervi , daca faci greseala
                              sa iti notezi undeva cat ai dat pe piese ....esti terminat .
                              Ca e Mercedes , Audi , Bmw sau alta marca tot acolo ajungi ...depinde si de starea agregatului , nou / sh .

                              Dar timpul isi lasa amprenta asupra masinii indiferent cat o bibilesti .
                              Important este sa fii sanatos si sa iti poti cumpara ce iti place .

                              Comment


                              • Nu ma demoralizez dar am taiat clar de pe lista partea estetica si altele irelevante.
                                Practic revine la intretinerea primita anterior...adica mai nimic pana nu se strica de tot si nu e alta cale.
                                Lantul ar fi pe lista, daca tot am piesele.
                                In stilul asta probabil ca va mai tine o buna bucata de vreme si sa isi faca treaba cat sa justifice cheltuielile.
                                Dar nicidecum sa o fac noua ca ajung la sume aberante.
                                Poate in vreo 2-3 ani cand piesele de 211 vor ajunge la bani marunti ca astea de 210 oi mai schimba mastile, senzori parcare, etc.
                                De plictiseala.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF