Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W211 E200 Kompressor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Buna seara !





    Romanu' inca e de parere ca daca motorul e mic, masina consuma putin. Ceea ce e fals, binenteles. De acolo si eronata acordare de valoare mai mare la un 1.4 decat la 2.0 pe aceeasi masina. Plus diferenta "fantastica" la impozit intre aceleasi cilindree (sau poate tocmai de-aia...). Cu acest mod de gandire, probabil un 0.8 este mai valoros decat un 1.4 si un 0.1 mai valoros decat un 0.8...



    broscutza draga, consumul unei masini este normat in litri la suta de kilometri. Recte, cand consumi litri, da' kilometri faci deloc, este ca atunci cand imparti doi la zero. Adica asa cum ar sustine anumite ramuri isoterice ale aritmeticii, rezultatul este infinit. Sau macar nedefinit, pen' ca impartirea la zero nu functioneaza.


    Ca sa pricepi logica a ceea ce se intampla in display-ul masinii tale, imagineaza-ti ca virgula cu aceeasi cantitate de combustibil poti faci un numar diferit de kilometri, in functie de situatie. Si corespunzator iese media. Cand faci cu zece litri o suta de kilometri, ai consum de zece la suta. Da' cand faci cu aceeasi zece litri doar cincizeci de kilometri, consumul este de douazeci la suta. Cand faci doar un kilometru cu zece litri, consumul ar fi de o mie la suta.


    Cum tu stai pe loc cu motorul pornit, deci consumi ceva si nu "produci" kilometri, consumul e ala absurd afisat. Si cu cat stai mai mult cu motorul pornit, cu atat va fi mai mare consumul. In mod normal, daca resetezi partea de consum si apoi stai pe loc cu motorul pornit, consumul ar tinde spre infinit. Odara ce masina misca, consumul indicat se va apropia cu atat mai mult de realitate, cu cat mai multi kilometri vei face.


    Oricum, nimic nu este mai real decat consumul de la plin la plin, facut live in pompa.





    Dragos

    Comment


    • #92
      La E 200 k pe W211 face lift pe autostrãzi Germania - Austria - Ungaria cu o viteza medie de 110 km/h am obtinut 6,2 % pe computerul de bord si 6,56 % de la plin la plin, iar in Romania de la Arad la Bucuresti am avut 6,7 pe computerul de bord si 7,16 de la plin la plin.

      Mi se pare mai mult decat decent.

      Fan BENZINA.

      Comment


      • #93
        Nu ar avea cum sa consume 40% pentru ca am rezervor de 90 de litri iar la ultimul drum de Romania a stat 3 ore cu motorul pornit asta insemna ca eu sa nu mai am deloc benzina in rezervor.Daca conteaza afara erau minus -5 grade.Romania-Italia de 2 ori am facut si consumul a fost absolut decent intre 7,6 -8,5 de la pompa la pompa.Cat despre ce afiseaza bordul mai repet odata ca e irelevant atata timp ca masina mergea pe gaz, iar ea saraca nu are cum sa stie asta.La drum intins spre ex 500 km doar pe gaz in regim de autostrada in Italia s-a stabilizat la 10-10,5%.Daca ar fi vreodata sa cumpar un disel as face exceptie doar pentru masina colegului yanis2222
        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

        Comment


        • #94
          Consumul din poza e irelevant, trebuie pe macar 200km ca sa ai o valoare nefluctuanta.
          Spun irelevant pt ca daca omul mai parcurge inca 15km la fel de bine poate sa scada la 8%. Deci o eroare relativa de aproape de 100%

          Iei media mare si ala e ce trebuie. Eu momentan am o medie de 11% pe 1500km, dar nu e f relevant inca, deoarece am facut multe experimente stand in parcare cu motorul pornit. In rest, pe drum de munte cu serpentine ajunge la 10%, drum intins, 7, daca nu exagerez.
          De o sa fac mai mult de 8mii (da, opt mii, nu e greseala) km de an o sa ii pun gaz si ies fix cat o motorina la bani.

          In rest ce sa zic, am vazut masini ca si batrana mea vectra cu 500mii km care inca mai merg.
          Si sa nu uitam ca una sunt 500mii pe masina ta, de care ai grija, si alta sunt 500mii cand cumperi o masina "impecabila" si veche de 10-15 ani, cu km dati inapoi si hibe ascunse.
          Daca e sa iei cazul pesimist, o turbina si niste deranjuri cu pompa si s-o dus toata economia de consum.
          Plus ca de te mai scobesti de un GPL, la bani iesi ca un diesel.
          ASa ca nu e benzina asa de rea precum pare. IAr daca circuli putin, treaba e clara.

          Cel mai bine iti iei ce iti place sa conduci si stai multumit, nu te scremi pt cat consuma.
          Daca e dupa consum atunci nu iti lua mercedes, ia un 1.6 tdci si te poti lauda cu consumuri de 4% la mers cuminte si 6 in oras, ceea ce nici mama mertzanelor nu prea poate.
          Last edited by Sharky; 05-15-2016, 13:31 PM.

          Comment


          • #95
            Corect colegule eri_piso.Personal nu ma plang de consum si nici de fiabilitate de asta am mai "aruncat" peste 10000 de euro pe un w204 tot kompressor dar cu 184 cp care dupa cr va incepe si sotia munca sigur urmatorul pas e o instalatie profesionala de gpl.Cumnatul meu cu w204 c200 cdi din 2010 are o medie de consum de 5%.Acum calculand litrul de motorina 1,20 euro si cel de gpl 0,46 euro iar eu cu 20 euro fac intre 430 si 470 km faceti voi diferenta.Plus la consumabile ale lui sunt mai scumpe.
            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

            Comment


            • #96
              De azi masina intra in "reparatii" capitale la instalatia electrica pentru problemele de comunicare pe can bus.O voi lua fir cu fir si voi reface fiecare traseu care mi se va parea suspect.
              Attached Files
              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

              Comment


              • #97
                Succesuri[emoji5]


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                • #98
                  Multumesc!Chiar am nevoie avand in vedere ca prin fiecare coltisor din masina duc cate 2 fire de la can.Mai intai incep doar cu alea pe care imi da probleme la indrumarea lui Marian.
                  Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                  Comment


                  • #99
                    Ceva noutati.Se pare ca problema necomunicarii cu, calculatorul motor este instalatia pe gaz si probabil cam tot ce tine de erori pe can de acolo i se trage.Sper sa gasesc timp cat cat curand sa elimin cel putin momentan instalatia pe gaz sa refac traseele electrice originale ale masinii asa cum au fost cand a iesit din fabrica si abia apoi sa vedem de ce este aprins check engine si restul erorilor.Multumiri @MasterMario mare om!
                    Ca si o completare practic toate functiile ecu motor sunt preluate de ecu gpl deci practic daca deconectez ecu gpl masina nici nu mai porneste.
                    Aventura va continua!
                    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                    Comment


                    • Originally posted by yanis2222 View Post
                      Un CDI in mintile lui, ingroapa cateva Kompressoare...[emoji5]
                      AStazi ma plimbam pe strada si faceam o poza la un BMW vechi, tata rechinilor.


                      Cum stateam eu sa incadrez mai bine poza, imi da claxon din spate:
                      "- hello, come come."
                      Eu nu intelegeam ce vrea omul de la volan, ca doar m-am tras din drum sa ii fac loc sa treaca.
                      Cand colo imi arata mandru bordul si exclama cu mandrie : "seven hundred! perfect! all ok!"

                      Ii spun si eu ca imi place masina lui, un E200 kompressor w210 si isi vede de drum.
                      Cred ca e destul pt orice pretentios.

                      Comment


                      • Nu ma tem deloc ca ma ingroapa un cdi, imi sta un "pitic" pe creier mie.Saptamana asta am maturat pe jos cu un sharan 2.0 tdi modelul nou.E doar parerea mea dar un kompressor da puterea mai rapid ca un turbo si probabil mult mai multa forta.Si am eu o vrabiuta in cap cu un kompressor mai puternic dupa dar intai interiorul complet incalzit, jante amg si navigatia totul Oem dupa ascultam "vocile".
                        Nu ma indoiesc si nu ma voi indoi de fiabilitatea acestor motoare drept dovada multe taxiuri w211 kompressornse gasesc si de vanzare.
                        Last edited by broscutza2001; 05-20-2016, 22:00 PM.
                        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                        Comment


                        • Originally posted by broscutza2001 View Post
                          Ceva noutati.Se pare ca problema necomunicarii cu, calculatorul motor este instalatia pe gaz si probabil cam tot ce tine de erori pe can de acolo i se trage.Sper sa gasesc timp cat cat curand sa elimin cel putin momentan instalatia pe gaz sa refac traseele electrice originale ale masinii asa cum au fost cand a iesit din fabrica si abia apoi sa vedem de ce este aprins check engine si restul erorilor.Multumiri @MasterMario mare om!
                          Ca si o completare practic toate functiile ecu motor sunt preluate de ecu gpl deci practic daca deconectez ecu gpl masina nici nu mai porneste.
                          Aventura va continua!


                          Sa inteleg ca sunt probleme cu instalatia GPL?

                          Te rog, detaliazã pentru ca urmeazã sa-mi pun, si eu, instalatie si e interesant de stiut ce probleme apar.

                          Comment


                          • ...........

                            Originally posted by XBG View Post
                            Sa inteleg ca sunt probleme cu instalatia GPL?

                            Te rog, detaliazã pentru ca urmeazã sa-mi pun, si eu, instalatie si e interesant de stiut ce probleme apar.
                            Cred ca merita GPL daca ai un motor de la 3 in sus.

                            Comment


                            • @xbg la cum au facut instalatia gpl in 2008 au eliminat ecu motor si toate functiile au fost preluate de ecu gpl.Dar aveti putintica rabdare sa rezolv cu eliminarea si sa vad ce au combinat mai exact.Va voi tine la curent, pas cu pas.Va trebui sa vad si de ce masina nu mai porneste cu ecu gpl deconectat.
                              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                              Comment


                              • Faptul ca nu mai porneste cu ECU GPL deconectat cred ca se datoreazã faptului cã comenzile initiale ale injectoarelor de benzinã sun preluate de ECU GPL si mai apoi trimite comenzi, fie pe benzina,fie pe GPL. Astfel, dacã ECU GPL este deconectat nu mai comanda injectoarele pe benzina si astfel nu porneste. Pentru a fi sigur de asta, refa comenzile initiale pentru injectoarele pe benzina, fara a mai trece prin ECU GPL.

                                Din cate stiu eu comenzile injectoarelor de la ECU masina sunt singurele care interactioneaza cu ECU GPL, celelalte semnale venind in paralel.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF