Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W211 E200 Kompressor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Circa 25 de euro a costat cu tot cu livrare.
    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

    Comment



    • It's show time!


      Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk
      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

      Comment


      • Bafta! Eu am terminat la mea operatiunea aceasta! [emoji1303]
        Nu vad uleiul de kompressor.


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • Spor la treaba!
          Să știi să lupți când vrei să ai.
          Să nu regreți când pierzi sau dai

          Comment


          • @Adi nu il vezi ca nu am reusit inca sa am un cod fix ca sa pot comanda...Si italienii il au pe nu in brate "lifetime domnule pana crapa kompresoru' ".
            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

            Comment


            • Si uitasem sa anunt ca pe 30 august masina intra pe mana baietilor de la Steel Art (http://www.steelartmarmitte.com) pentru evacuare, optimizare soft si intercooler!
              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

              Comment


              • Pai si de ce nu ma intrebi? [emoji12] le am pe ambele atat cel vechi cat si cel nou.
                Cod vechi A0009896201 125 ml circa 170 de lei era, iar cod nou A000989620109 288 de lei circa 220 de ml. Poti pune linistit ulei special de kompressor AC Delco cu codul 12345982 sau de kompressor de GM.


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment



                • In probe pentru citit hartile si copiat ca sa le trimitem in Germania pentru modificat!


                  Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk
                  Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                  Comment


                  • Waileeeeeee



                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    Comment


                    • Da boss dar eu mergeam cu "aragazul" deschis ca la mine decupleaza la 5500 rpm.Bine mai mult de atata poate doar daca aveam vale reuseam insa ideea e sa imbunatatim turatia (acceleratia) nu top speed-ul.
                      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                      Comment


                      • CE treaba are viteza legat de cum merge motorul?
                        Cum se vor descurca injectoarele tale de gaz cand le ceri debit in plus?
                        Grija ca EGT urca de imbogatesti amestecul, nu e ca la benzina, pe testate...

                        Cum faci tunning de la distanta?

                        Si eu tot harti bag, si inca doar cu AFR ma joc, la aprindere inca nu m-am bagat.
                        Progrese, incet dar sigur!
                        Si intre timp frec mocheta si vad ce culoare avea cand a venit din fabrica.

                        Comment


                        • Pai optimizarea asta de soft se putea face si direct la ei insa cum nu am reusit sa pun mana pe cea Brabus prefer ca softul sa nu fie unul generat direct de program asa cum se intampla de cele mai multe ori ci unul imbunatatit/verificat/teatat intr-o tara unde sunt firme cu renume specializate doar pe treaba asta.
                          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                          Comment


                          • Nu cunosc motorul M271 in detaliu.
                            Dar cu ce am experimentat pana acum am vazut ca gazul nu e tot una cu benzina.
                            - EGT variaza dupa alte reguli, cand imbogatesti amestecul EGT creste nu scade.
                            S-ar putea cand fortezi limita cu tunning sa sari calu.
                            - amestec bogat favorizeaza detonatiile, nu le previne (fix invers ca la benzina)
                            - merge cu amestec sarac fara nici un stres, decat ca pierde putere.

                            Eu o sa prezint ce am facut intr-un final, dar inca nu am ajuns la o concluzie completa, plus de avans inca nu m-am atins.
                            Ce am realizat concret e ca desi am saracit amestecul in zona de WOT cu 8% si nu am pierdut deloc din putere.
                            In schimb EGT a scazut!
                            Practic dupa cum era reglat prin copierea hartii, doar ardeam gaz degeaba si parleam supapele.
                            Inafara zonei de WOT e ok, motorul meu trage spre stoichometric, deci n-am ce umbla acolo.
                            Cum va tuna omul tau motorul nu stiu.

                            Cum nu am dino masor rezultatele vs un audi 2.0 tdi din mers, aceleasi conditii. MAsinile sunt aproape identice ca putere cand eu merg pe gaz, asa ca orice diferenta apare imediat.
                            Laptopul e in dreapta, pot modifica instant setarile.
                            Nu e nevoie de teribilisme, un simplu sprint in v3 de la 80 la 120 ajunge.

                            Pe de alta parte stiu doi oameni cu gaz pe vectra 2L turbo, unul tunat la 210 altul catre 280 si merg pe gaz de n-au treaba.
                            Fara nici un fel de artificiu, tunat masina pe benzina, pus gaz, copiat harta.
                            Inca nu a crapat niciuna, dar am mari rezerve ca au obtinut rezultate optime.

                            Inteleg ca e ok tunning pt benzina, ca na, e acelasi motor si in Italia si in Germania, dar cand ii pui gaz se schimba radical treaba.
                            Ar trebui sa iei in considerare asta.

                            Comment


                            • Desigur ca iau in cosiderare asta.Totodata iau in cosiderare si faptul ca aduc inca o masina din garaj din tara tot cu stea in frunte care trebuie sa o folosesc.Automat w211 circula si mai putin si e doar un modt al meu.Probabil dupa ce termin modificarile sa il vand intrucat ceva oferte sunt si sa iau un S in loc.
                              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                              Comment


                              • Poti sa incerci si cu un kit Kleemann cu fulie de kompressor micsorata sa ii mai dai niste putere, invarte mai repede si face presiune mai mare. Din cate stiu, faceau un kit si cu fulie marita de arbore cotit.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF