Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

My W123 280CE

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by Ford_V6 View Post
    Concluzia generala pana fac rost de un 107 sau w114C ... cobra coupe e mai misto decat w124 coupe.
    Daca tot inclinam spre Classsic, eu as vrea un 190SL
    sau un 300SL (daca visele devin realitate si ma tine buzunarul )

    Comment


    • #47
      Berlina e de Canada ?

      Comment


      • #48
        Originally posted by vht_md View Post
        Daca tot inclinam spre Classsic, eu as vrea un 190SL
        sau un 300SL (daca visele devin realitate si ma tine buzunarul )
        Bafta la incropit juma de milion! Dar cum ar fii? Nici nu pot sa imi imaginez ca o sa ating asa ceva vreodata...
        1991 R129 300SL-24
        1991 w124 300CE-24
        1993 w202 C280
        1978 w116 450SEL 6.9
        1987 w201 190E 2.0
        1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

        Comment


        • #49
          Originally posted by Ford_V6 View Post
          Bafta la incropit juma de milion! Dar cum ar fii? Nici nu pot sa imi imaginez ca o sa ating asa ceva vreodata...
          Am vazut unul in vara asta pe strada, m-am speriat si nu mai stiam cum sa fac mai repede sa scot telefonul sa il pozez. Din pacate eu trebuia sa fac dreapta cu camionul de 12 metri iar el a facut stanga, a trecut pe langa mine si m-a lasat visand.... La volan se afla un batran in jur de 70 ani cu o basca si un trabuc gros... imi dadea impresia de boier... se afla intr-o coloana de masini clasice. Ultima era un 190 SL cabrio pe care, eu efectuand manevra la dreapta am ocupat strada si l-am facut sa dea putin inapoi.... motiv sa am timp sa scot telefonul si sa il pozez.
          Attached Files
          Last edited by Lucian_kel; 11-20-2015, 20:07 PM. Reason: incomplet
          Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

          Comment


          • #50
            Frumos, frumos! Am avut ocazia sa vad si eu live de cateva ori, atat SL cat si Gullwing...salivezi nu gluma
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #51
              Offff....unii merg cu 190SL sau Gullwing iar noi pe aici ne bucuram de masini care costa cat o usa de gullwing mai ruginita... mama ei de saracie...
              1991 R129 300SL-24
              1991 w124 300CE-24
              1993 w202 C280
              1978 w116 450SEL 6.9
              1987 w201 190E 2.0
              1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

              Comment


              • #52
                Ei hai acum,nici sa ne punem cenusa in cap )) Si sa privim partea buna a lucrurilor. Genul ala de masini de peste 500k euro nu si le permite oricine in lumea asta...
                Noi sa fim sanatosi! Poze cu bestia in patru usi nu pui?
                Attached Files
                Last edited by cosfru; 11-22-2015, 09:22 AM.
                Doua stele si alerg dupa ele...Steluta & Stelut
                https://w124-coupe.com

                Comment


                • #53
                  Genul ala de masini de peste 500k euro nu si le permite oricine in lumea asta...
                  Lasa ca una de 50k ne permitem toti ))))))))))))
                  1991 R129 300SL-24
                  1991 w124 300CE-24
                  1993 w202 C280
                  1978 w116 450SEL 6.9
                  1987 w201 190E 2.0
                  1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                  Comment


                  • #54
                    Utilaju... mai are numere pana pe 5 si intra la iernat. La primavara o sa scoata capul cu 5 trepte, ABS si numere bulgaresti.

                    Sper pana atunci sa gasesc o solutie si pentru trapa.
                    Attached Files
                    1991 R129 300SL-24
                    1991 w124 300CE-24
                    1993 w202 C280
                    1978 w116 450SEL 6.9
                    1987 w201 190E 2.0
                    1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                    Comment


                    • #55
                      Nu o poti face vehicul istoric ?
                      Honda.

                      Comment


                      • #56
                        Masina se incadreaza ca vehicul istoric dar inmatricularea ei ca atare presupune colaborarea cu RAR-ul, institutie pe care o detest profund si cu care nu am reusit sa colaborez niciodata in trecut in ciuda celor mai bune intentii.
                        1991 R129 300SL-24
                        1991 w124 300CE-24
                        1993 w202 C280
                        1978 w116 450SEL 6.9
                        1987 w201 190E 2.0
                        1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by Ford_V6 View Post
                          Utilaju... mai are numere pana pe 5 si intra la iernat. La primavara o sa scoata capul cu 5 trepte, ABS si numere bulgaresti.

                          Sper pana atunci sa gasesc o solutie si pentru trapa.
                          Nice!
                          Ai cutie de 123 cu 5 trepte? sau ii faci o adaptare?

                          Si coupe-ul 140 tot e al tau e?
                          Imi amintesc ce impresionat era J.Clarkson cand abia aparuse aceasta fortareata pe roti

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by Ford_V6 View Post
                            Masina se incadreaza ca vehicul istoric dar inmatricularea ei ca atare presupune colaborarea cu RAR-ul, institutie pe care o detest profund si cu care nu am reusit sa colaborez niciodata in trecut in ciuda celor mai bune intentii.
                            Daca se incadreaza la istoric ar fi pacat sa nu o faci, masina arata bine chiar ar merita. Dupa obtinerea atestatului cu RAR e mai simplu. Frane si lumini in principiu sa fie ok .Gandeste te ca sunt masini anii 30-40-50 etc si au trecut de rar ,nu sunt asa rigurosi .
                            Honda.

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by Kay View Post
                              Daca se incadreaza la istoric ar fi pacat sa nu o faci, masina arata bine chiar ar merita. Dupa obtinerea atestatului cu RAR e mai simplu. Frane si lumini in principiu sa fie ok .Gandeste te ca sunt masini anii 30-40-50 etc si au trecut de rar ,nu sunt asa rigurosi .
                              La o eventuala vanzare, masina va avea o cu totul alta valoare.

                              Comment


                              • #60
                                Daca se incadreaza la istoric ar fi pacat sa nu o faci, masina arata bine chiar ar merita. Dupa obtinerea atestatului cu RAR e mai simplu. Frane si lumini in principiu sa fie ok .Gandeste te ca sunt masini anii 30-40-50 etc si au trecut de rar ,nu sunt asa rigurosi .
                                Nu ma intereseaza. Stiu cat de slab pregatiti sunt, stiu cat de slab pregatiti sunt cei ce au realizat si implementat normele dupa care lucreaza RAR ul. Nu accept sa imi evalueze ei masina si munca.

                                La o eventuala vanzare, masina va avea o cu totul alta valoare.
                                O eventuala revanzare nu se prevede in viitorul apropiat. Daca o voi vinde vreodata o voi vinde cuiva cu capul suficient de deschis incat sa isi doreasca sa nu ii poata lua statul roman un bun personal cu japca pentru ca nu a platit nustiu ce taxe ...

                                Nice!
                                Ai cutie de 123 cu 5 trepte? sau ii faci o adaptare?

                                Si coupe-ul 140 tot e al tau e?
                                Imi amintesc ce impresionat era J.Clarkson cand abia aparuse aceasta fortareata pe roti
                                Coupeul este al unui bun prieten. E moderator aici pe forum

                                Am cumparat cutie cu 5 trepte Getrag 275 cu tot ce trebuie pentru retrofit.
                                1991 R129 300SL-24
                                1991 w124 300CE-24
                                1993 w202 C280
                                1978 w116 450SEL 6.9
                                1987 w201 190E 2.0
                                1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF