Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W123 280CE, o noua aventura!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    La w201 nu functiona doar 9 secunde.Eu a trebuit sa il schimb si am pus de pe motor de balena cu gaura mai mare si sigur ramanea deschis mai mult.Din probele ce le facusem la vremea respectiva afara peste -18 ajunsesem la un minut si tot nu se oprise.Eu aveam ke-jetronik.
    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

    Comment


    • #77
      Stiti ce ma intereseaza cel mai mult? Daca acest injector tine motorul turat pe la 1200-1300 pana se incalzeste sau WUR-ul face acest lucru. Totusi cred ca nu sistemul de pronire la rece e problema intrucat sistemul ajuta doar pornirea (din ce am mai citit merge pana in 9,5 secunde daca temperatura de afara e foarte scazuta sau daca aceasta depaseste 20 grade pulverizeaza doar in momentul pornirii, ca un spray ajutator sa zicem), nu are de-a face cu relantiul la rece, de acesta ocupandu-se WUR-ul.
      Motorul porneste la prima cheie foarte usor, nu moare nu balbaie insa daca il accelerez parca se sufoca. Dupa ce se incalzeste merge perfect, porneste la cald perfect.
      Celalalt 280 pornea bine si statea turat cum trebuie insa noul proprietar zice ca la cald pornea greu, vinovat fiind WUR-ul.
      Am comandat barometrele necesare sa pot face masurarea la presiunea WUR-ului si o sa vad ce si cum.
      Daca aveti pareri insirati-le.
      Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

      Comment


      • #78
        E wur.ul 100% . Daca pui injectorul de pornire pe direct ai sa vezi ca se ineca dupa cateva secunde...

        Comment


        • #79
          Asadar, presimt ca WUR-ul imi va ''manca ficatii'' in viitorul apropiat. M-am mai documentat si am citit ca principala problema la wur e intreruperea rezistentei, lipsa alimentarii cu curent a rezistentei, infundarea filtrului din conducta de intrare, pierderea proprietatilor bimetalului de a se dilata in mod eficient la temperatura si multe altele... .
          Azi am inceput cu verificarea alimentarii cu curent a rezistentei si am vazut ca unul din conectorii mufei este oxidat. L-am curatat, am conectat voltmetru si i-am dat cheie. Aparatul indica in jur de 6-7 V insa ce m-a surprins e ca motorul a urcat imediat la o turatie mai mare ca de obicei, cam cum ar fi normal, zic eu. Asadar, nu am incercat sa pun mufa la loc si sa vad cum merge, am zis sa il dau jos sa pot curata si mufa de pe wur. Dupa ce l-am dat jos am desfacut conductele si am vazut ca si filtrul este curat; a urmat rezistenta care indica FIX valoarea de 35 ohmi inscrisa pe ea. Vacumurile lucreaza (cel putin cand trag aer pe ala mai gros se simte cum se blocheaza ''ceva'', iar cand trag aer pe ala mai subtire ''cevaul'' revine inapoi), asa ca am vrut sa il montez.
          Am observat insa ca de deasupra WUR-ului iese din blocul motor un tub negru din plastic ce coboara in baia de ulei si care prin partea de sus pe undeva pierde ulei. Am desfacut surubul de 10 insa nu am reusit sa scot stutul acela in care vine furtunul sa vad ce e si acolo. Stie cineva cum? Nu am vrut sa montez wur-ul pana ce nu vad ce e si acolo.
          Attached Files
          Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

          Comment


          • #80
            A iesit, trebuia batut putin mai tare. Am gasit cotul de plastic crapat insa nu are cod pe el. Nici macar tubul mare nu are cod. Doar chestia aia de aluminiu are cod, o sa vad daca nu cumva vin impreuna. Mi-a cam teama sa il carpesc, e cam casant plasticul ala si nu stiu daca o sa tina.
            Attached Files
            Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

            Comment


            • #81
              Conducta e separat, fittingul e separat. Cotul fisurat cred ca vine cu fittingul.
              Attached Files
              W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
              W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
              W 124 `93 E250 D ex 300 D


              - Bond - James Bond.
              - `Dullah - Abdullah.

              Comment


              • #82
                Multumesc Leo. Abia miercuri cred ca o sa am timp sa ma duc sa vad ce gasesc.
                Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                Comment


                • #83
                  Azi am fost si m-am informat cat costa cotul ala de plastic care din cate am inteles vine impreuna cu tubul lung, 55 euro + tva. Am hotarat ca pentru moment sa il lipesc pe cel vechi. Distractia mare a fost cand a trebuit sa bag capatul tubului gros in baia de ulei; am crezut ca s-a micsorat cat a stat demontat. A trebuit sa il incalzesc cu un pistol cu aer cald ca altfel nu intra nicicum. Am curatat mufa de pe WUR insa nu l-am montat inca, am o promisiune ca imi trimite unu de la un 280SE si vreau sa vad cum e ala (deja a intarziat o zi, ''ca nu am reusit sa il trimit azi, ca am avut de facut nu stiu ce''....).
                  Am mai gasit pe volanta un semn care se afla in partea dreapta de zero la gradatia 15 (nu stiu daca e plus sau minus). Oare ce o insemna?
                  Attached Files
                  Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                  Comment


                  • #84
                    EVRIKA
                    Din cauza neseriozitatii celui ce trebuia sa imi trimita WUR-ul am zis sa il montez pe al meu sa vad ce si cum. Cand voiam sa ii pun furtunul subtire de la vacuum am tras mai tare de el, a iesit si a cazut. Ce sa vezi, pe partea apropiata de motor era crapat. L-am inlocuit, am terminat de strans conducte si suruburi si i-am dat cheie. Si acum zambesc de bucurie ca i-am dat de cap (cel putin asa se pare). A pornit si dupa 2-3 secunde (timp in care cred ca s-a umplut wur-ul cu benzina) relantiul s-a ridicat la turatia normala a unui motor rece. Am asteptat sa vad daca si scade insa dupa 2-3 minute garajul s-a umplut de fum si nu mai puteam respira. Oricum incepuse sa scada turatia. In weekend daca am timp ies sa vad si pornirea la cald si consumul.
                    Nu stiu daca de vina a fost furtunul sau mufa insa nici nu ma mai intereseaza atata timp cat nu mai face figuri.

                    Attached Files
                    Last edited by Lucian_kel; 03-09-2016, 18:47 PM.
                    Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                    Comment


                    • #85
                      Se pare ca a fost un fel de Evrika Morgana. Duminica am iesit cu ea si consuma in continuare cat un autobus articulat, plin cu calatori la deal, iarna, pe drum de tara. Azi am luat barometre sa verific serios WUR-ul. Urmeaza sa improvizez un 'T' la care sa conectez barometrul si in functie de rezultat sa vad ce pot face cu WUR-ul.
                      Attached Files
                      Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                      Comment


                      • #86
                        Asadar, zilele trecute l-am vizitat pe amicul meu ce are service si i-am explicat ce vreau sa fac si cu ce. A zambit si mi-a adus o trusa speciala de verificat presiunea in sistemul de alimentare cu benzina. Am citit tot ce se putea despre WUR si m-am apucat de treaba.
                        In manual zice ca:
                        1. Presiunea ce o baga pompa de benzina tre sa fie intre 5 si 5.6 bari (aceeasi cu motorul rece sau cald), la mine fiind de 5.5 bari, adica maximul admis.
                        2. Presiunea la relanti cu motorul cald tre sa fie intre 3.4 si 3.8 bari, la mine fiind de 3.8 bari, deci in valorile permise.
                        3. Presiunea cu motorul cald, la relanti dar cu vacuumul scos de pe WUR sa fie intre 2.8 si 3.2 bari, la mine fiind de 3.2 bari.
                        Consider ca valorile sunt la limita maxima admisa deoarece si pompa lucreaza la limita maxima data de manual.
                        Motorul porneste usor si la rece si la cald, nu balbaie, trage cum nu speram vreodata si relantiul (care acum la rece e mai mare) scade odata ce motorul se incalzeste.
                        Acum nu cred ca s-a intamplat vreo minune insa tre sa mai verific ceva ce mi-a scapat si va spun dupa (daca se confirma o sa imi cam fie rusine ).
                        Am facut si un mic video cu lucrarea. https://www.youtube.com/watch?v=vqizAQLYFRM
                        Astept pareri, opinii, sfaturi...Multumesc.
                        Attached Files
                        Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                        Comment


                        • #87
                          Asadar, dupa cum banuiam ultima data, eu nu am facut bine consumul. Credeam ca merge metoda ca la focus, insa sonda de la cobra e mai putin stabila. Adica se aprinde becul rosu si atunci acul nu mai este stabil, se misca putin in stanga si dreapta, fapt ce ma ducea in eroare. Am descoperit asta dupa ce am lasat-o in garaj, pe loc drept cu becul aprins iar a doua zi am gasit becul stins. In fine, i-am facut plinul, am facut 255km dupa care am facut plinul din nou, 36 litri. Iese un consum de 14,11%, insa km nu au fost facuti la acelasi drum. Am folosit masina exact cum va fi folosita tot timpul, adica drum intins, plimbare prin munti, cumparaturi prin oras si bineinteles kickdown-ul care pur si simplu ma incanta. Km i-am facut in decurs a 4 zile cu vreo 5-6 porniri la rece.
                          Sunt in sfarsit multumit de cum trage, relanti la rece si cald perfect, cutia schimba excelent, iar sunetul motorului este fix ce asteptam (mai putin tachetii care trebuiesc putin reglati).
                          Urmeaza AC-ul.
                          Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                          Comment


                          • #88
                            Hai bravo !
                            1991 R129 300SL-24
                            1991 w124 300CE-24
                            1993 w202 C280
                            1978 w116 450SEL 6.9
                            1987 w201 190E 2.0
                            1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                            Comment


                            • #89
                              Ce distractiv e kickdown-ul.

                              Ce distractiv e kickdown-ul. Ce parere aveti despre sunetul motorului? Mie imi place la nebunie cum se aude. Am reusit azi si am fost sa iau oringurile pentru instalatia de AC. Rezervorul/filtrul/uscatorul sau cum s-o chema e pe drum, sper ca luna asta sa rezolv si AC-ul.

                              Attached Files
                              Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                              Comment


                              • #90
                                Trage fain, sună fain !
                                Lord W126 500SE -> 2.5D
                                Lady W123 230C -> 240D
                                W124 -> 200D
                                W208 CLK200 -> 2.0

                                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF