Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W123 280CE, o noua aventura!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am facut masuratorile si intr-adevar valorile erau pe campie, departe de realitate. Am gasit un tachet ce avea dublu valorii de 0,25mm si alti doi ce nu masurau nici macar 0.05mm. I-am reglat dupa cunostintele dobandite de pe net, (cei de la evacuare 0.25mm iar cei de la admisie 0.10mm, cu motorul rece) am schimbat cele cinci garnituri de la bujii iar cand ma pregatesc sa montez capacul...stop joc. Garnitura primita a fost cumparata gresit, este cea de sub corpul cu tacheti.
    To be continued.....
    Attached Files
    Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

    Comment


    • A ajuns si garnitura corecta, insa dupa ce am montat totul la loc si i-am dat cheie am observat ca relantiul este putin mai mare decat inainte. Are asta legatura cu faptul ca am reglat tachetii? Am facut treaba buna pentru ca nu se mai aud deloc, merge lin motorul.
      Attached Files
      Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

      Comment


      • Aer fals?

        Comment


        • Aer fals... poate nu am pus bine carcasa la filtrul de aer insa putin probabil. Nu vad pe unde ar putea prinde aer fals deodata. Eu ma gandeam ca poate reglajele de dinainte au fost facute pentru mersul tachetilor din acel moment iar acum tre facute din nou. Nu stiu daca reglajul tachetilor influenteaza tot mersul motorului, daca schimba ceva sau doar nu se mai aud.
          Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

          Comment


          • Nu stiu cum se regleaza la cobra, dar daca ai umblat la capacele de culbutori, vezi la furtunurile del a epuratoare, garniturile de etansare.
            DAca fasaie ceva e clara treaba.
            Sau poate e ok asa
            Nu zic ca e ceva rau, dar in general relanti ridicat insemna aer fals.

            Comment


            • Dupa cativa km parca mi se parea ca se aude din nou zgomotul tachetilor insa ceva mai incet decat prima data. Am lasat motorul sa se raceasca si am repetat masuratorile, toate fiind perfecte, mai putin cea de pe pistonul nr.1, partea dinspre evacuare. Din nou valoarea era dubla, adica in loc de 0,25mm distanta dintre tachet si ax era de 0,50mm. Am observat ca surubul de reglaj se invarte foarte usor, acesta fiind motivul pentru care nu ramanea reglat. Dupa doua zile de batai de cap pentru a cauta codul acelui surub, care vine impreuna cu cel in care se infileteaza, l-am gasit si m-am dus sa il comand. Pretul: 36 euro plus tva. M-am intors acasa cu gandul sa il caut si la magazinul de piese, poate costa mai putin decat pe OEM insa pe drum m-am gandit ca nu ar strica sa il inversez cu un alt surub (stiu ca nu se cheama asa insa nu-i stiu denumirea in ''latina''). L-am schimbat si acum se invarte normal, cum ar trebui ca sa poata ramane blocat pe pozitia reglata. O sa ma dau cu ea cateva zile dupa care repet masuratorile sa vad ce si cum.

              Originally posted by eri_piso View Post
              Nu stiu cum se regleaza la cobra, dar daca ai umblat la capacele de culbutori, vezi la furtunurile del a epuratoare, garniturile de etansare.
              DAca fasaie ceva e clara treaba.
              Sau poate e ok asa
              Nu zic ca e ceva rau, dar in general relanti ridicat insemna aer fals.

              Multumesc de sfaturi; relantiul e inca mare insa dupa ce ma lamuresc cu tachetii ca raman dupa cum i-am reglat o sa ma duc sa fac din nou reglajele la aprindere si injectie sa fiu sigur ca si astea sunt in parametri.
              Attached Files
              Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

              Comment


              • Salutare. Incet incet incep sa ma apuc de instalatia geamurilor electrice insa m-am blocat putin la schemele instalatiei electrice, deoarece cele gasite de mine sunt putin legibile si sunt ale modelelor de a doua serie, cele cu iluminare (precum la w126). Poate vreun coleg ma poate lumina cu o schema de prima serie (cele cu butoane cu ornament de crom). Multumesc.
                Attached Files
                Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                Comment


                • Am achizitionat ceasuri de bord cu turometru si am nevoie de un cablu ca sa il pot conecta insa nu reusesc sa aflu un cod sau un alt mod prin care sa pot comanda acel cablu. Ma poate ajuta cineva?
                  Attached Files
                  Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                  Comment


                  • Ții neapărat ca acel cablu să fie OEM? Dacă DA, te înțeleg. Dacă NU, de ce nu îl confecționezi ”DIY”?
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • Cod cablu turometru w123...

                      Originally posted by Lucian_kel View Post
                      Am achizitionat ceasuri de bord cu turometru si am nevoie de un cablu ca sa il pot conecta insa nu reusesc sa aflu un cod sau un alt mod prin care sa pot comanda acel cablu. Ma poate ajuta cineva?

                      Si eu trebuie sa le montez turometru si la coupe si la berline...le am luate dar nu le-am mmontat...

                      Comment


                      • Multumesc VIpre. Nu cred ca o sa iau cablul la pretul ala, daca nu il gasesc la mana a doua, prefer sa il fac singur, ca si instalatia de la geamuri. Ma asteptam undeva la 20 euro cei 2m de cablu...
                        Oricum, multumesc inca odata pentru ajutor.
                        Tu ai cumparat cablul si pentru berline, si pentru coupe? Deci 3 bucati?
                        Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                        Comment


                        • Salutare! Am o Cobra de US la dezmembrat care a avut ceasuri cu turometru de diesel. Din cate imi amintesc, inca mai avea mufa turometrului la locul ei. Nu stiu insa daca e la fel ca la benzina. Am sa ma uit dupa ce voi reusi sa dezgrop masina din zapada.
                          W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
                          W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
                          W 124 `93 E250 D ex 300 D


                          - Bond - James Bond.
                          - `Dullah - Abdullah.

                          Comment


                          • Originally posted by Leo View Post
                            Salutare! Am o Cobra de US la dezmembrat care a avut ceasuri cu turometru de diesel. Din cate imi amintesc, inca mai avea mufa turometrului la locul ei. Nu stiu insa daca e la fel ca la benzina. Am sa ma uit dupa ce voi reusi sa dezgrop masina din zapada.
                            Ok, astept sa vad insa cred ca sunt la fel sau asa ar trebui. Multumesc.
                            Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                            Comment


                            • Salutare, am reusit si am pus la punct instalatia de tempomat, careia i-au fost 'decapitate' cateva fire. Astept sa ajunga si ultima piesa ce imi lipseste si o sa incerc sa o probez 'la rece', inainte sa o pun sus. Ma gandesc, ca, cu contactul pus si cu senzorul speedometru pe pozitia 'inchis' (ca si cum as fi depasit 40km/h) la comanda de accelerare, actuatorul ar trebui sa dea semne de miscare. Daca primeste comenzile de accelerare-decelerare, resume-off si daca la apasarea franei acesta decupleaza atunci totul ar trebui sa fie ok.
                              Attached Files
                              Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                              Comment


                              • Teoretic asa ar trebui...verifica si maneta ca sa fie sigur ca functioneaza, ca e boala lor, am mai citit pe ici colo ca cateodata isi da duhul...oricum, asteptam un semn de la tine!
                                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                                W126 280SE
                                W123 280CE
                                W126 500SEC
                                W220 500L

                                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF