ESP a fost inventat de Mercedes in 1996, si W140 a fost prima masina din lume cu ESP. Celelalte marci care au ESP in ziua de azi au cumparat ulterior licenta de la Mercedes.
Toate S calss W140 mai vechi de 1996 au in dotarea standard un sistem similar (ASR), care poate fi activat/dezactivat printr-un buton cu un cauciuc desenat pe el (aflat in stanga scrumierei). Diferenta intre cele doua e ca primul controla doar rotile din spate iar ESP controleaza toate cele 4 roti.
ESP nu stiu daca a fost standard sau optional, dar in cazul in care ar fi fost optional, cu siguranta cele produse dupa 1996 au macar vechiul sistem in dotarea standard.
Oricum la B-40-NGR se vede clar butonul de ESP sau ASR (depinde ce are) in stanga scrumierei deasupra butonului pt scaun incalzit la sofer.
Toate S calss W140 mai vechi de 1996 au in dotarea standard un sistem similar (ASR), care poate fi activat/dezactivat printr-un buton cu un cauciuc desenat pe el (aflat in stanga scrumierei). Diferenta intre cele doua e ca primul controla doar rotile din spate iar ESP controleaza toate cele 4 roti.
ESP nu stiu daca a fost standard sau optional, dar in cazul in care ar fi fost optional, cu siguranta cele produse dupa 1996 au macar vechiul sistem in dotarea standard.
Oricum la B-40-NGR se vede clar butonul de ESP sau ASR (depinde ce are) in stanga scrumierei deasupra butonului pt scaun incalzit la sofer.
Comment