Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

w140 -ul lui GREKU

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ESP a fost inventat de Mercedes in 1996, si W140 a fost prima masina din lume cu ESP. Celelalte marci care au ESP in ziua de azi au cumparat ulterior licenta de la Mercedes.
    Toate S calss W140 mai vechi de 1996 au in dotarea standard un sistem similar (ASR), care poate fi activat/dezactivat printr-un buton cu un cauciuc desenat pe el (aflat in stanga scrumierei). Diferenta intre cele doua e ca primul controla doar rotile din spate iar ESP controleaza toate cele 4 roti.
    ESP nu stiu daca a fost standard sau optional, dar in cazul in care ar fi fost optional, cu siguranta cele produse dupa 1996 au macar vechiul sistem in dotarea standard.

    Oricum la B-40-NGR se vede clar butonul de ESP sau ASR (depinde ce are) in stanga scrumierei deasupra butonului pt scaun incalzit la sofer.
    Last edited by Mertzanu; 10-01-2008, 21:20 PM.

    Comment


    • #17
      Originally posted by orca View Post
      Frumoasa dar ceva nu-i la locul lui :
      Climatronic cu displei model dupa 1995, buton de ASR, faruri si bandouri dupa 1993, dar tot spatele de model pana in 1993. Cred ca spatele a fost inlocuit din anumite cauze, nu mai are nici antenele de pe colturi aripi spate.
      Intr-adevar coleg orca, pare a nu fi ceea ce se pretinde.

      Cunosc speta asta, am in evidenta saptamanilor recente doua achizitii dupa exact acelasi model cu Greku, iar ambele masini au fost rapandule la modul cel mai clar - dar nevazut/necunoscut de mine la momentul achizitiei, din lipsa de experienta. Nu zic ca a lui Greku e la fel, doar ca sunt sanse sa o fi platit mai mult decat merita.

      Oricum, daca ii place, sa o stapaneasca sanatos!!
      1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
      1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
      dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

      Comment


      • #18
        of

        Unii moare si-asa n'are. ESP adica. Sau ASR dupa caz. Dar mercedesurile au, nu?
        Last edited by arhitect; 10-01-2008, 12:35 PM.
        Nici o fapta buna nu ramane nepedepsita.

        Comment


        • #19
          DOTTORE,eu vad in poza omului butonu de ASR,daca tu dicleshti mai bine,jos palaria....

          Comment


          • #20
            Originally posted by 200ce_marius View Post
            Cunosc speta asta, am in evidenta saptamanilor recente doua achizitii dupa exact acelasi model cu Greku, iar ambele masini au fost rapandule la modul cel mai clar
            Gasesc cel putin indoielnice astfel de comentarii (daca nu chiar de prost gust). Noroc ca Greku nu e user activ, nu poti judeca masina doar din poze. Asr, ne ASR bla bla bla .... Daca masina e nashita de Fane inseamna ca e buna si mai mult ca sigur s-a luat la pret de dumping, dupa cum stiu eu. Fir intins !
            Last edited by Carmine; 10-01-2008, 20:05 PM.
            Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
            http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
            http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

            Comment


            • #21
              Pretz de dumping nu se poate spune ca a fost, pretz corect da. Sint obishnuit cu cei care vor perfect, original full, si eventual la trei lei, deci comentariile sint de prisos. Perfectziunea costa bani, nu e prima oara cind zic, dar se pare ca racesc parodontoza de pomana, comentariul deci e de prisos. Mashina e perfect functzionala, iar problemele restante sint solutzionabile in timp, deci si cu bani subtziri, ca doar nu arde, mashina merge pe strada spectaculos si fara cur de feislift, iar daca o maciuca de selector de cacat e un principiu de refuzare a unei achizitzii, atunci ma duc dracu si ma impushc. Si, ca aviz amatorilor... care vrei balena cu pretentzii, pai scarpina-te, tata, de 11-12 mii, ia-o, si dupaia potzi veni sa faci pe deshteptul... Pina atunci, silenzio, ca-i mai sanatoasa... Nu cred ca e cazul sa ma pornesc, se shtie ca shtiu s-o fac al dracu de bine si de argumentat...

              Originally posted by DMIHNEA View Post
              DOTTORE,eu vad in poza omului butonu de ASR,daca tu dicleshti mai bine,jos palaria....
              Te vei edifica foarte curind...

              Comment


              • #22
                Macar spune si pretzul de achizitzie daca tot ai pus in discutzie pretzul.....sa ne edificam daca facu omu' afacere sau ba....

                Comment


                • #23
                  Nici nu am observat ca nu s-a precizat. A costat 8 miutze.

                  Comment


                  • #24
                    Considerind ca afara nu gasesti unul de 98 cinstit la km fara vreo 10 mii,mi se pare normal pretul de RO.Una cu pretentzii am eu,dar nu ii place taxa de poluare....

                    Comment


                    • #25
                      Exact ce am zis. Un pretz corect. Omul nu-i facuse schimbul de consumabile, deshi mai era pin sa li se faca sorocul, dar le luase si le-a dat si pe alea fara sa se futa in cur (ca altzii...). Mashina era credibila, omul era credibil, pretzul era corect, combinatzia ideala...in mare...

                      Comment


                      • #26
                        De maneta nu vei gasi neam,te duci la MB si o comanzi....o fi vreo 150 euri

                        Comment


                        • #27
                          As da oricind 8000 pe un S-class din '97-'98 decit pe un WV sau un Opel ratat din 2000 si ceva. Sa o poarte sanatos noul proprietar (ma uitasem si eu la ea pe site-ul respectiv).
                          Stefan

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by dog View Post
                            As da oricind 8000 pe un S-class din '97-'98 decit pe un WV sau un Opel ratat din 2000 si ceva. Sa o poarte sanatos noul proprietar (ma uitasem si eu la ea pe site-ul respectiv).
                            Si atunci de ce nu iti iei asa ceva?

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Diesel View Post
                              Si atunci de ce nu iti iei asa ceva?
                              )))))))) Si mie toti imi zic ce mult de place balena, ce confortabila e, se mira ce usor e de intretinut, ca nu am bagat niciun ban in ea pana acum, ce bine merge, zicea unu ca e ca o terapie o plimbare cu balena dupa o zi stresanta de munca, etc, ce si-ar lua si ei una... dar cand le zic: "Si atunci de ce nu iti iei, ca e 10 000 euro una, incep cu "aaaaa, nu am eu nevoie de asa ceva, pentru mine e de ajuns o masina mica, nu imi trebuie mie atata lux".... oameni si oameni...

                              Comment


                              • #30
                                Morala: Oamenii obisnuiti le admira dar 'nu se baga'...

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF