Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

O noua lady 123 salvata de la taiat dezmembrat!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    [QUOTE=ioan_cris007;344221]Da , asa este interiorul e super, intr o stare f buna , cat si plafonul, cu o mica cosmetizare la vara pe caldura , iese ca nou, asta m a atras la ea si in primul rand motorul , pornirea si sunetul specific "cobrei", mekanika e ok, plus mici reparatii pentru a lua itp ul, multumesc de urari, apropo am avut una identica cu a ta ,culoare si motorizare geamuri electrice fata , trapa manuala, ogl dr el, faruri reglabile , a plecat spre craiova acum 2 ani,aparand apoi la un pret de 3800darita faptului ca s a refacut interiorul in piele, ma rog, fiecare cu ale lui, toate cele bune .[

    Pentru moment am crezut ca ii a mea , din cate vad din poza nu arata rau deloc. M'ai sti ceva de masina, pe unde ar putea fi acuma?

    Stima!

    Comment


    • #32
      Originally posted by ioan_cris007 View Post
      Va salut, de azi masinutza are itp nou pe 2 ani , deci pana in 2016 sa tot hoinareasca, toate cele bune.
      Multa sanatate si drumuri bune pana la urmatorul itp..

      Comment


      • #33
        Ma gandesc pe viitor sa ii pun si la a mea un motor de 2000,daca as gasi unul in stare cat mai buna, cum ti se pare diferenta dintre cel de 240 si 200 ?

        Comment


        • #34
          Merci de urari, diferenta consta in starea cat mai buna a motorului si aici ma refer in primul rand la compresie, pompa de injectie, injectoare cat mai bune, in mintile lor si reglate bine , daca 200 e ok, alearga si se misca destul de bine in oras cat si la drum intins, diferenta fata de 240 este 1-2 litri motorina, acuma daca 240 tau e bun ca si motor lasa l asa, diferenta consta in taxe si aici ma refer doar la impozit, om vedea de la anu daca le vom putea trece pe vehicul istoric, pana atunci drum bun !
          Apropo, era o vorba precum ca 240 fuge ca 300 le si consuma ca 200 le, asa ca ,concluzia o tragi tu.
          Last edited by ioan_cris007; 04-02-2014, 11:38 AM.

          Comment


          • #35
            Ce vopsea ai folosit in compartimet motor?


            Stima
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #36
              Vopseaua , am luat din aceea pentru metal de la orice magazin de vopseluri, am cautat sa fie in culoarea masinii, un crem-bej, ca si pret 15 lei cutia, nu stiu daca trebuie o vopsea speciala, eu unul din asta am luat pentru metal, poate daca alegeam una auto era mai scumpa dar nu merita , rezultatul tot acolo iesi,aplicare manuala cu pensula,dai mai ingrijit fata de spray sau pistol,toate cele bune.

              Comment


              • #37
                Cum te-mpaci cu bateria Caranda ? . Cati amperi are ? . Este noua ? .

                Comment


                • #38
                  Cu bacteria e f OK are 3 ani vechime si 72 de amperi si porneste f bine adika f usor mai ales ca motorul are compresie f buna porneste la sfert am pus si un filmulet cu pornirea in posturile de mai sus deci bateria e buna ca marca isi face treaba bine si asta iarna am pornit cu ea relativ usor.

                  Comment


                  • #39
                    Sambata , domnita a primit mult asteptata cosmetizrea in compartimentul motor acum ca a venit vremea calda, am vospit manual cu pensula vopsea Danke 15 lei cutia , dupa cateva ore de migaleala a iesit bine, fata de cum era inainte, incet incet se lumineaza fata pina la vopsirea totala exterior, cateva poze cu lucrarea.
                    Attached Files
                    Last edited by ioan_cris007; 05-26-2014, 09:09 AM.

                    Comment


                    • #40
                      ÃŽmi pare rău, dar nu mă pot abţine să nu te "trag de urechi": dacă tot te-ai apucat şi ai lucrat cu migală, cum spuneai mai sus, de ce n-ai ridicat cablurile alea ??? Doar le scoteai cu cleme cu tot, şi la urmă le clipsai la loc ...
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • #41
                        Foarte frumos, sa vad cobre inca in stare asemenea, si si mai bine cu timpul, e tentant rau si mie......
                        Multa bafta in continuare!
                        "The wife should always be "legally" younger than the car"
                        W124 200D
                        W123 240D
                        Prezentare W124
                        Prezentare W123

                        Comment


                        • #42
                          Levi , ai dreptate cu "migala"mai sunt si scapari, acceptabile sa zicem, o sa incerc sa le remediez nu o sa ramana asa, ca sa fie ok per asamblu,oricum criticile nu strica si uneori sunt chiar bine venite, merci si toate cele bune.

                          Comment


                          • #43
                            Are dreptate Levi, findca se contopeste toate la un loc dupa vopsire...dar oricum felicitari, findca multi nici atat nu fac!



                            Stima
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • #44
                              Asa e , merci , oricum eu unul o fac cu multa placere mai ales,ca imi si place si cum am ceva timp liber ii mai acord ceva atentie stelutei, oricum totul e in folosul ei pt o durata in timp cat mai buna, cred ca toti ne dorim asta sa le avem cat mai mult timpm in buna stare pt o mai buna functionare, tot timpul se gaseste cate ceva de facut si inbunatatit pe la dansele , toate cele bune si sanatate pt toti...

                              Comment


                              • #45
                                Frumoasa masina si cu un stapan care o iubeste.Va urez multi ani impreuna!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF