Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nebuna Rosie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46




    Acu chiar sunt curios
    Transport marfa intern si international
    Lerint Calin 0742873198
    kln_logistics90@gmail.com kln.logistics@yahoo.com

    Comment


    • #47
      Asa arata nebuna cu paravantul:


      Enjoy
      Inca astept niste vesti bune. Dau refresh ca disperatul
      Am vrut sa merg azi sa o cantaresc, nu am gasit nici unde deschis
      Transport marfa intern si international
      Lerint Calin 0742873198
      kln_logistics90@gmail.com kln.logistics@yahoo.com

      Comment


      • #48
        Zi si mie de curiozitate prin ce zona e seria la motor,la mine sau sucit o juma de ora si pina la urma au trecut pe carte= seria nu poate fii citită!

        Comment


        • #49
          Originally posted by Misu1970 View Post
          Zi si mie de curiozitate prin ce zona e seria la motor,la mine sau sucit o juma de ora si pina la urma au trecut pe carte= seria nu poate fii cititã!
          Singura serie de care stiu e, cum ridici capota sub "cheder" chiar in drept cu mijlocul parbrizului.

          LE: Si daca nu au scris banuiesc seria motorului, te dezavantajaza cu ceva? Daca nu, nu cred ca are rost sa te stresezi. Am ajuns la concluzia ca RAR=incompetenti
          Last edited by Ice90; 01-11-2014, 16:14 PM.
          Transport marfa intern si international
          Lerint Calin 0742873198
          kln_logistics90@gmail.com kln.logistics@yahoo.com

          Comment


          • #50
            Am un stres de nu mai pot,de curiozitate te-am intrebat.
            Ma pufnea risul cind il vedeam ba pe inginer ba pe maistru cu camera ,becuri, drujbe, pozitii care mai de care,vroia sa dea jos scuturile sa vada pe acolo intreba de carte service poate scrie pe acolo ceva.
            La un moment dat le-am zis in fata ca daca vrea si gura lor ceva de mincare sa treaca co2 sub 200 si discutam,ei ca nu se poate,mie ca mii se rupe de serie motor si pina la urma sau linistit.

            Comment


            • #51
              Pe mine ma bufnea rasul cand incerca sa tureze masina la noxe si nu puteau )
              Eu doar de seria aia una stiu.
              Bine ca nu ti-au dezmembrat-o toata sa gaseasca seria, "expertii"

              Ps: Daca duceai o masina foarte rara, mai ziceam ca nu gaseste, dar totusi la o masina comuna, ca doar nu e singura care le-a trecut pragul, chiar ma mira ca nu au stiut unde sa o gaseasca
              Transport marfa intern si international
              Lerint Calin 0742873198
              kln_logistics90@gmail.com kln.logistics@yahoo.com

              Comment


              • #52
                Cu toata lumea cu care am vorbit a zis ca e imposibil ca Sprinterul sa aiba 2800 de kg. Tocmai ce am vorbit cu un amic cu LT cu axa dubla si prelata de 9 ewp si are 2450 de kg, pe Iveco pe care am lucrat 35s12 de 10 ewp cu axa dubla pe spate are 2600 de kg, si e imensa masina. Eu banuiesc ca a mea are 2250 de kg cat scrie intr-un loc in brief`ul mic. Deocamdata ramane o banuiala. Luni merg sa o cantaresc si daca reiese ca am mai putin decat zice RAR o sa merg inapoi la ei ca sa rezolve problema.
                Iar in cazul in care chiar are 2800 de kg, nu voi face extern, doar pe tara cu ea. M-am demoralizat destul, nu mai are rost sa ma enervez aiurea
                Transport marfa intern si international
                Lerint Calin 0742873198
                kln_logistics90@gmail.com kln.logistics@yahoo.com

                Comment


                • #53
                  Salutare, o sa incep cu vestile bune pentru ca desi am sperat sa nu fie asa.....
                  Colegul Misu pot spune ca tu esti la categoria fericiti, pentru ca daca nu ai serie pe motor inseamna ca cel putin blocul motor,daca nu si motorul de obicei, au fost schimbate si la ei motoarele sau blocurile motoare nu vin cu serie cand sunt schimbate !!Esti "fericit" pentru ca daca e trecut fara serie motor in carte poti schimba motorul de cate ori vrei fara sa mai ai grija RAR-ului..Nu-ti doresc asta dar avand in vedere ca masinile sunt de facut treaba,o data in viata se va intampla...
                  Cat priveste colegul cu nebuna rosie, el se incadreaza la capitolul "nefericiti"...Masina ta conform inscrisului din certificat la litra "G" masina are masa proprie 2750 si util in mod normal ramane 750 kg !!!!Ca ei au trecut alte greutati asta e la fel ca la mine doar ca tu te poti duce cu traducerile la brief si mai castigi....100 kg...Nu stiu de ce e asa de grea masina, doar daca a venit cu lift din fabrica pe spate si apoi a fost demontat inainte de vanzare,fara ca tu sa iti dai seama.Alta explicatie nu exista...
                  Oficial si dupa carte aia e greutatea si utilul asa ca nu stiu ce se poate face.Incearca faza cu cantarul, spune-le ca a avut lift si a fost dat jos si poate poti optine o reomologare, contra cost dar aia e....In mod normal masina cum e acum nu ar trebui sa depaseasca 2150-2200 maxim,maxim...De aici incolo ramane sa te certi cu autoritatile romane si sper sa ai succes...Mergi intai la ei la RAR, eventual la o "cunostinta" explica-i treaba si vezi poate te poate ajuta,in mod normal ar trebui sa reusesti dar, nu stiu ce sa spun..Singura explicatie logica e ca a avut masina lift pe spate si a fost dat jos inainte de vanzare...Pun si eu copie cu brieful meu sa vezi ca la mine e 2190 kg masa proprie...
                  Acum mai spun ceva,nu o lua ca un repros dar poate mai citesc si alti cumparatori si nu ajung in aceasta situatie in care cheltui niste bani si te trezesti ca nu mai ai solutii..
                  Aceasta situatie se putea evita simplu,astfel:
                  1. cerea-i pe mail sau fax o copie cu brieful masinii inainte de a pleca de acasa.De obicei trimit, nu vor sa o faca tu ramai cu banii si nu ai probleme pe cap.Nu stii sa vorbesti nemteste sau engleza,cauti pe cineva sa o faca, altfel risti sa gresesti..
                  2.cand plecati dupa masina, daca nu ati mai facut asta luati pe cineva priceput cu voi,mai dati omului ceva bani dar aveti siguranta unei probleme rezolvate!!!In mod normal,eu as fi vazut pe brief cand ajungeam acolo acest lucru si nu cumparam masina!!!E primul lucru la care te uiti cand iei o autoutilitare:masele masinii!!!
                  Acu sa speram ca nu o fi dracu asa de negru si o sa o poti rezolva.Multa bafta !!!!
                  PS:cand mai asteptati raspuns de la mine,pune-ti mana pe telefon si sunati fara probleme ca raspund oricui !!!De asta suntem aici sa ne ajutam atunci cand ne arde buza mai tare...Stima.
                  Attached Files
                  Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                  Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                  Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                  SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                  https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by Cristi Nazarov View Post
                    Salutare, o sa incep cu vestile bune pentru ca desi am sperat sa nu fie asa.....
                    Colegul Misu pot spune ca tu esti la categoria fericiti, pentru ca daca nu ai serie pe motor inseamna ca cel putin blocul motor,daca nu si motorul de obicei, au fost schimbate si la ei motoarele sau blocurile motoare nu vin cu serie cand sunt schimbate !!Esti "fericit" pentru ca daca e trecut fara serie motor in carte poti schimba motorul de cate ori vrei fara sa mai ai grija RAR-ului..Nu-ti doresc asta dar avand in vedere ca masinile sunt de facut treaba,o data in viata se va intampla...
                    Cat priveste colegul cu nebuna rosie, el se incadreaza la capitolul "nefericiti"...Masina ta conform inscrisului din certificat la litra "G" masina are masa proprie 2750 si util in mod normal ramane 750 kg !!!!Ca ei au trecut alte greutati asta e la fel ca la mine doar ca tu te poti duce cu traducerile la brief si mai castigi....100 kg...Nu stiu de ce e asa de grea masina, doar daca a venit cu lift din fabrica pe spate si apoi a fost demontat inainte de vanzare,fara ca tu sa iti dai seama.Alta explicatie nu exista...
                    Oficial si dupa carte aia e greutatea si utilul asa ca nu stiu ce se poate face.Incearca faza cu cantarul, spune-le ca a avut lift si a fost dat jos si poate poti optine o reomologare, contra cost dar aia e....In mod normal masina cum e acum nu ar trebui sa depaseasca 2150-2200 maxim,maxim...De aici incolo ramane sa te certi cu autoritatile romane si sper sa ai succes...Mergi intai la ei la RAR, eventual la o "cunostinta" explica-i treaba si vezi poate te poate ajuta,in mod normal ar trebui sa reusesti dar, nu stiu ce sa spun..Singura explicatie logica e ca a avut masina lift pe spate si a fost dat jos inainte de vanzare...Pun si eu copie cu brieful meu sa vezi ca la mine e 2190 kg masa proprie...
                    Acum mai spun ceva,nu o lua ca un repros dar poate mai citesc si alti cumparatori si nu ajung in aceasta situatie in care cheltui niste bani si te trezesti ca nu mai ai solutii..
                    Aceasta situatie se putea evita simplu,astfel:
                    1. cerea-i pe mail sau fax o copie cu brieful masinii inainte de a pleca de acasa.De obicei trimit, nu vor sa o faca tu ramai cu banii si nu ai probleme pe cap.Nu stii sa vorbesti nemteste sau engleza,cauti pe cineva sa o faca, altfel risti sa gresesti..
                    2.cand plecati dupa masina, daca nu ati mai facut asta luati pe cineva priceput cu voi,mai dati omului ceva bani dar aveti siguranta unei probleme rezolvate!!!In mod normal,eu as fi vazut pe brief cand ajungeam acolo acest lucru si nu cumparam masina!!!E primul lucru la care te uiti cand iei o autoutilitare:masele masinii!!!
                    Acu sa speram ca nu o fi dracu asa de negru si o sa o poti rezolva.Multa bafta !!!!
                    PS:cand mai asteptati raspuns de la mine,pune-ti mana pe telefon si sunati fara probleme ca raspund oricui !!!De asta suntem aici sa ne ajutam atunci cand ne arde buza mai tare...Stima.
                    Da, din pacate asta este. Mi-am luat teapa ca am fost prea incantat si nu m-am mai gandit la alte cele. Am fost cu cineva care aduce de 8 ani masini de dincolo, dar se pare ca ala mai prost decat mine. Eu m-am uitat in brief`ul mic si am vazut 2250 si l-am intrebat ca aia e greutatea masinii, si mi-a zis ca da. Acu nu mai am oricum ce sa fac. Luni voi merge sa o cantaresc, dar banuielile pe care le aveam chiar cred ca are 2800 de KG. Ce are 2800 de kg pe ea chiar nu imi pot imagina. E sasiul, care banuiesc ca e ca si oricare altul 313+ din decodarea VIN`ului am vazut ca suspensiile spate+fata au fost intarite, sau ce o fi avand. Acu legat de "bena" e podeaua din placaj de lemn, stalpi pe mijloc in lateral nu am, am 2 scanduri de fiecare parte, din fata pana in spate, iar deasupra am 3 tevi de aluminiu mi se pare care merg din fata in spate. Oblonul din spate e destul de greu, cele din lateral nu stiu cat de grele sunt. Am sa ma uit maine+ am sa fac si niste poze ca sa va arat. In speranta ca mai castig cateva sute de kile, dar nu prea as crede din obloane le-as da jos si mi-as face din tabla de aluminiu care e mult mai usoara. Totusi luni voi merge sa o cantaresc dar daca pe brief`ul ei scrie 2750 iar RAROM au cantarit-o la 2850, cu rezervorul plin, banuiesc ca au cantarit-o bine. Acu daca chiar as sti ca sasiul e asa greu sau bena. Cu toate ca nu cred ca are rost sa ma gandesc la o recarosare in tara care probabil m-ar duce la bani multi+ reomologari(practic bani aruncati pe fereastra care nu ii voi recupera prea curand)
                    Din pacate atunci cu masina voi face tara, la greu, cu ce marfuri vor fi, incercand sa evit cantare si controale pe cat posibili, sa imi recuperez banutii dati pe masina, si sa trag de ea, fara sa cheltui cu ea decat strictul necesar ca sa mearga. Dupa ce mi-am recuperat banii poate merge direct la dezmembrat, cu toate ca atata mi-a fost de draga.
                    Cristi iti multumesc pentru ajutor si pentru sfaturi. Acu ramane mai departe sa o inmatriculez sa ii platesc taxele si ce mai e de plata, sa ii fac asigurarea si asigurarea CMR si o bag la greu.
                    Stima
                    Transport marfa intern si international
                    Lerint Calin 0742873198
                    kln_logistics90@gmail.com kln.logistics@yahoo.com

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by Ice90 View Post
                      RAROM au cantarit-o la 2850, cu rezervorul plin, banuiesc ca au cantarit-o bine.

                      Din pacate atunci cu masina voi face tara, la greu, cu ce marfuri vor fi, incercand sa evit cantare si controale pe cat posibili
                      Pai de ce in tara poti merge cu ea si afara nu?

                      Comment


                      • #56
                        Da, vad ca modelul nou e mai greu binisor fata de cdi pina in 2006.

                        La Cristi = N1,model lung, inaltat =2190kg +motor in 5 316
                        La mine=M1,mediu ,fara inaltator=2186kg +motor in 4 311

                        Cristi, cind am adus eu trompeta in 2009, erau putine inmatriculate prin SV si astia nu stiau cum sa ajunga sa citeasca seria nu ca nu ar fii.Masina era ca noua ,nici nu au luat gaze, frine, nimic.Masina are acum doar 60.000 asa ca pina schimb eu motorul mai e.

                        Mai nasol e ca am recuperat taxa de 1300 euroi si acum daca vreau sa o trec pe altcineva e vreo 5000.[aicia urmau injuraturile de rigoare ca nu ma pot abtine].

                        Comment


                        • #57
                          Cand te duci sa cantaresti masina luni, sau daca ajungi sa o cantaresti "oficial" du-te cu ea cheala asta insemnand: rezervor gol cu numai 5 litri de motorina,vasul de spalat parbriz gol,fara cric,chei si absolut tot ce exista in cabina in afara de volan si pedale , roata de rezerva eventual si suportul ca e prins in 2 suruburi si orice kg conteaza,etc,etc..Spun asta din experienta celor care detarau masinile si trebuiau sa fie cat mai usoare pentru a castiga la util.In mod normal ar trebui sa poti merge la rar si sa ceri recantarire, ei urmand sa te trimita undeva sa faci asta si sa vii cu o hartie oficiala.
                          Repet,imi este foarte greu sa cred ca tu ai greutatea asta pe masina la cum arata ea acum !!! 2840 kg?????Nu cred, si sper sa fie asa,pentru binele tau....Stima.
                          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                          Comment


                          • #58
                            Mercedes Benz 313 CDi .

                            Din start trebuie stiut ( inainte de a cumpara o utilitara ) ca prima cifra exprima sarcina maxima autorizata a masinii iar ultimile doua cifre arata capacitatea motorului . Eu asa stiu ca este la autoutilitarele Mercedes , indiferent de model ; furgon , camion , tir , etc .

                            Ce se poate face in cazul de fata .

                            Dat jos de pe masina tot ce nu este de folos la cantar , inclusiv paravantul .

                            (Eu asi da jos si prelata cu structura de fier aferenta) .

                            Mers la cantarul oficial RAR si in functie de rezultatul obtinut se face o retarare a masinii .

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by paul_p View Post
                              Pai de ce in tara poti merge cu ea si afara nu?
                              Pentru ca in tara se mai pot evita cantarele, sau cel putin din 2009 si pana in prezent cat am lucrat eu pe duba, niciodata nu am fost cantarit. O singura data un echipaj mi-a cerut cmr`ul sa vada greutatea. Dar pe tara de obicei poti trece ce greutate vrei. Bine inteles nu legal, ci la risc. Pe extern nu prea te risti

                              Originally posted by Cristi Nazarov View Post
                              Cand te duci sa cantaresti masina luni, sau daca ajungi sa o cantaresti "oficial" du-te cu ea cheala asta insemnand: rezervor gol cu numai 5 litri de motorina,vasul de spalat parbriz gol,fara cric,chei si absolut tot ce exista in cabina in afara de volan si pedale , roata de rezerva eventual si suportul ca e prins in 2 suruburi si orice kg conteaza,etc,etc..Spun asta din experienta celor care detarau masinile si trebuiau sa fie cat mai usoare pentru a castiga la util.In mod normal ar trebui sa poti merge la rar si sa ceri recantarire, ei urmand sa te trimita undeva sa faci asta si sa vii cu o hartie oficiala.
                              Repet,imi este foarte greu sa cred ca tu ai greutatea asta pe masina la cum arata ea acum !!! 2840 kg?????Nu cred, si sper sa fie asa,pentru binele tau....Stima.
                              Asa voi face, o sa dau jos tot dupa ea, cric, golesc lichidul de parbriz, scot motorina daca pot, scandurile de la bena, si ce mai pot da jos de pe acolo fara sa zboare prelata la drum . Roata de rezerva, tot tot, si luni merg sa o cantaresc sa vad cat are.
                              Nici mie nu prea in vine sa cred, dar, s-ar putea sa aiba atata din cauza suspensiilor rigidizate? Se poate sa fie si structura chiar asa grea.

                              Originally posted by nstoe View Post
                              Mercedes Benz 313 CDi .

                              Din start trebuie stiut ( inainte de a cumpara o utilitara ) ca prima cifra exprima sarcina maxima autorizata a masinii iar ultimile doua cifre arata capacitatea motorului . Eu asa stiu ca este la autoutilitarele Mercedes , indiferent de model ; furgon , camion , tir , etc .

                              Ce se poate face in cazul de fata .

                              Dat jos de pe masina tot ce nu este de folos la cantar , inclusiv paravantul .

                              (Eu asi da jos si prelata cu structura de fier aferenta) .

                              Mers la cantarul oficial RAR si in functie de rezultatul obtinut se face o retarare a masinii .
                              Daca dau jos si prelata cu structura de fier, sa ramana doar sasiul zici tu? Poi atunci banuiesc ca nu mi-o mai omologheaza ca fiind autoutilitara cu prelata, sau pot si asa?

                              LE: Nu ma las asa usor, dupa ce am investit atata in ea
                              Transport marfa intern si international
                              Lerint Calin 0742873198
                              kln_logistics90@gmail.com kln.logistics@yahoo.com

                              Comment


                              • #60
                                Revin cu niste detalii: oblon spate 17 kg, obloane laterale 31/bucata
                                Deci obloanele vin impreuna la vreo 75 de kg
                                Mai adaug poze cu bena+sasiul






                                Transport marfa intern si international
                                Lerint Calin 0742873198
                                kln_logistics90@gmail.com kln.logistics@yahoo.com

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF