Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nebuna Rosie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Daca nu este de strcta necesitate , eu asi opta pentru paravant . Taie aerul mai bine , zic eu .

    Dormitorul este si mai greu si mai butucanos . Se pliaza mai bine la utlitarele de 7,5 T si este util pentru cei care stau zile intregi prin vami sau diverse tranzit-uri , asteptand sa-si faca plinul in regim de coletarie .

    Comment


    • #17
      Clar as merge pe paravant pentru ca dormitorul e mai greu .Apoi daca tot pleci cu 1,5 tone du-te si cantareste masina goala, cu rezervorul plin si vezi cu cat mai ramai util...In acte o fi ea 1400 dar vezi exact cat cantareste pentru ca tu mai pui bagaje de drum,apa de spalat si baut,chingi si alte accesorii prin masina , sirocou si uite asa ramai cu 1200 de kg util.Afara nu intereseaza pe nimeni ce ai tu in acte trecut , ce spune cantaru e sfant: maxim 3500 kg!!Ori daca tu pui 1500 plus cele 100-200 de kg ce se mai aduna te trezesti cu o depasire de greutate de toata frumusetea....Stima.
      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

      Comment


      • #18
        Originally posted by nstoe View Post
        Daca nu este de strcta necesitate , eu asi opta pentru paravant . Taie aerul mai bine , zic eu .
        Si pe mine ma tenta mai mult paravantul, dar totusi o parere in plus nu strica niciodata

        Originally posted by Cristi Nazarov View Post
        Clar as merge pe paravant pentru ca dormitorul e mai greu .Apoi daca tot pleci cu 1,5 tone du-te si cantareste masina goala, cu rezervorul plin si vezi cu cat mai ramai util...In acte o fi ea 1400 dar vezi exact cat cantareste pentru ca tu mai pui bagaje de drum,apa de spalat si baut,chingi si alte accesorii prin masina , sirocou si uite asa ramai cu 1200 de kg util.Afara nu intereseaza pe nimeni ce ai tu in acte trecut , ce spune cantaru e sfant: maxim 3500 kg!!Ori daca tu pui 1500 plus cele 100-200 de kg ce se mai aduna te trezesti cu o depasire de greutate de toata frumusetea....Stima.
        Dupa ce ii pun paravantul, si toate cele necesare o sa o si cantaresc sa vad cat am util. Aia din acte stiam ca nu intereseaza pe nimeni
        Transport marfa intern si international
        Lerint Calin 0742873198
        kln_logistics90@gmail.com kln.logistics@yahoo.com

        Comment


        • #19
          Cristi are dreptate.Ai grija la greutate mai ales pe Austria.Eu am luat 250 eur amenda.Daca amenda nu este o probema te pun sa descarci si apoi poti sa pleci.

          Comment


          • #20
            2009 ar trebui sa fie E4 gr 3 cu 263g CO2 pe teava,sau cel putin asa e la mine model 2007.

            La ulei tot nu sint lamurit ce norma are,mobil 2000 il vad cu 229.1 care nu merge la filtru particule,poate ma insel eu.
            Legat de consum eu cu M1 311 mediu, nu reusesc sa scot sub 10 pe extern de nici o culoare.Toti prietenii cu model dupa 2006 zic ca sug la greu motorina[comparativ cu modelele mai vechi].

            Comment


            • #21
              De obicei pe Austria nu prea te pun sa descarci,ci sa faci transbordare de marfa,adica sa chemi masina pe care sa incarci surplusul tau de greutate,ceea ce e mult mai nashpa..Daca depasirea e doar de 100-200 de kg mai scapi doar cu amenda,dar nu tot timpul.Si mai e ceva foarte important:daca ai depasire doar pe cantar e una,dar daca ai depasire de greutate scrisa in CMR, adica ai util 1400kg si in Cmr trecut 1600 kg, amenda e mai mare caci se considera ca ai depasit greutatea cu buna stiinta deci e fapta cu premeditare !!!Asa ca din start te sfatuiesc sa treci pe CMR in loc de 1500kg sa treci la cantitate de marfa 17 metri cubi si atunci mai ai o scapare.Altfel te amendeaza direct fara sa te mai cantareasca !!
              Uite aici un paravant poate te ajuta cu ceva http://www.tocmai.ro/paravant-latera...-14409769.html
              Cat priveste consumul ,indiferent ce montezi pe ea sa nu te astepti sa coboare sub 12%,asta in conditii normale fara sa bata vantul si fara fugareala... Stima
              Last edited by Cristi Nazarov; 01-06-2014, 15:17 PM.
              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

              Comment


              • #22
                Originally posted by Ice90 View Post
                Paravant am gasit la o firma in oradea care face la comanda,
                Sfatul meu ar fi sa cauti pe la dezmembrari . Se gasesc destule si la preturi convenabile . Nu are rost sa cheltui bani multi cu acest accesoriu , util de altfel , dar asa cum scrie si Cristi , mare reducere nu cred ca vei obtine la consum .

                In conditii de iarna , cu masina incarcata full si cu vant puternic din lateral , paravantul deflector nu te va mai ajuta cu nimic .

                Modelul de mai jos are avantajul ca se poate regla unghiul de atac contra vantului .



                Studiaza atent diagrama de mai jos , poate iti vei face o idee mai clara in legatura cu consumul de motorina . Clik si pe details .

                Fuel consumption reports Mercedes Sprinter, diesel , 15.42 l/100km. Average fuel consumption, Vehicle ID: 12581
                Last edited by nstoe; 01-06-2014, 15:39 PM.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Cristi Nazarov View Post
                  Asa ca din start te sfatuiesc sa treci pe CMR in loc de 1500kg sa treci la cantitate de marfa 17 metri cubi si atunci mai ai o scapare.Altfel te amendeaza direct fara sa te mai cantareasca !!
                  Uite aici un paravant poate te ajuta cu ceva http://www.tocmai.ro/paravant-latera...-14409769.html
                  Cat priveste consumul ,indiferent ce montezi pe ea sa nu te astepti sa coboare sub 12%,asta in conditii normale fara sa bata vantul si fara fugareala... Stima
                  Sub 12 nu ma astept sa scada, dar ar fi bine sa fie in jurul acelei valori. Viteza normala de 90 100 va fi, deci nu fugarita. Iar de paravant chiar trebuie deoarece am 90-100 de cm deasupra cabinei cat vine prelata, e destul de mult. Multumesc de sfat, asa voi face. Marfa de 1.5 ca norocul se duce pe Ungaria, Moldova si Serbia,deci nu cred ca e asa strict ca pe Austria. In rest voi trece metri cubi

                  Originally posted by nstoe View Post
                  Sfatul meu ar fi sa cauti pe la dezmembrari . Se gasesc destule si la preturi convenabile . Nu are rost sa cheltui bani multi cu acest accesoriu , util de altfel , dar asa cum scrie si Cristi , mare reducere nu cred ca vei obtine la consum .

                  In conditii de iarna , cu masina incarcata full si cu vant puternic din lateral , paravantul deflector nu te va mai ajuta cu nimic .

                  Modelul de mai jos are avantajul ca se poate regla unghiul de atac contra vantului .



                  Studiaza atent diagrama de mai jos , poate iti vei face o idee mai clara in legatura cu consumul de motorina . Clik si pe details .

                  http://www.motostat.eu/vehicle-stats/12581
                  Prin dezmembrari online am mai cautat, si unde am sunat toate erau date deja. Voi mai cauta si vad ce mai gasesc
                  In legatura cu consumul pe 313`le pe care am lucrat, carosat, la o viteza medie de 90km/h aveam un consum intre 9.5 si 10% cu o incarcatura de 1.2 1.4 T, deci picioru nu e greu, acu ramane de vazut cu hardughia dupa mine dupa ce pun paravantul ce consum voi scoate

                  Maine la 9 am programare la RAR, sunt curios ce va iesi.

                  Stima
                  Last edited by Ice90; 01-06-2014, 18:37 PM.
                  Transport marfa intern si international
                  Lerint Calin 0742873198
                  kln_logistics90@gmail.com kln.logistics@yahoo.com

                  Comment


                  • #24
                    Vezi ca tocmai pe Moldova si Serbia e problema ca intrarea si iesirea se face OBLIGATORIU prin terminalul de camioane unde implicit treci pe cantar !!! Nu e ca prin tarile europene unde poti merge mult si bine fara sa fii cantarit daca esti norocos !!!La fiecare intrare si iesire ai cantar pe care nu-l poti evita, iar hartile de cantar se ataseaza la acte unde ...apar problemele..E bine sa stii, eu nu am stiut prima data cand am fost pe la ei, dar am avut noroc ca nu aveam greutate.Plus ca mai trebuie sa si platesti orice cantar plus actele aferente,asta ca sa stii la ce cheltuieli te expui asa incat sa nu faci ..munca patriotica.Stima.
                    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                    Comment


                    • #25
                      La multi ani si felicitari pentru achizitie! Frumoasa masina si destul de dotata.
                      Legat de aerodinamica masinii sfatul meu este o vizita la Ramonit ( Cab star ) din Sântion. Am apelat in mai multe rânduri la produsele lor si de fiecare data au fost seriosi, un pret imbatabil si calitate buna. Sunt producatori de paravanturi, deflectoare aer si cabine de dormit. Recomand paravant ( strict subiectiv pe necesitatile noastre ). Ca plusuri la paravant ar fi: costul de achizitie considerabil mai mic ( 1.500 lei cu deflectoare laterale vs 3.700 lei dormitor cu deflectoare laterale ), in opinia mea coeficient aerodinamic mai bun + posibilitatea de reglare pe inaltime ( modelul de la ramonit cel Putin ) , însă cu un minus la latime, greutate mai mica ( aprox 70 kg ). Avantaje dormitor: după părerea mea este neapărat necesar pentru 2 soferi pe masina, nu este necesara dotarea cu scaun dublu pasageri folosite in marea majoritate in transporturi pentru a dormi pe ele si nu a cara persoane ( greutatea in minus a scaunului poate anula dezavantajul de greutate a dormitorului ), confort sporit pentru somnul soferului mai ales pentru masinile care stau mult plecate 1-3 săptămâni.
                      Legat de sirocou. Mecord este o firma care a dezvoltat un produs pentru buzunarele transportatorului roman. Un sirocou nou este aprox 2.300 lei cu tot cu montaj. Avem si sirocouri de la ei montate pe masini. Ce pot spune este ca e o diferență mare de caliate comparativ cu webasto ( probabil si eberspecher - sper ca scriu corect - dar nu am folosit), diferenta legata de randament, zgomot si rezistenta in timp, însă cu un pret corespunzător ( un webasto nou ajunge cu montaj aprox 3.500 lei ). Recomand sa nu te complici cu un sirocou second-hand deoarece costurile de reparatie sun foarte mari, indiferent de marca.
                      Legat de greutatea masini, o sa fi surprins. După ce termini sa o echipezi, mai adaugi o mini lada de scule, rezervorul 70% plin, soferul, sunt ferm convins ca legal nu o sa treci de 1150 kg greutate utila. Sa nu mai luam in considerare si eventual o lada termorezistenta pentru mancare sau pentru depozitare pe lateral.
                      Rezervorul masinii in opinia mea este foarte mic, ofers o autonomie de aprox 600 km ( poti sa mergi si mai mult dar fără emotii ca ramai fără ). Recomand eventual unul sh de 120 litri ( 125 daca nu mă insel ).
                      Bafta in transporturi si cat mai putine probleme si reparati!
                      Servicii mutare profesionale la nivel national si international. office@te-muti.ro

                      Comment


                      • #26
                        Ice90

                        Daca ai lucrat pe un 313 cdi cu aceleasi dimensiuni ale caroseriei ( avea paravant deflector ? ) si ai avut consumul de care scrii , inseamna ca ai probleme la actuala masina .
                        Asteptam diagnoza .

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by nstoe View Post
                          Ice90

                          Daca ai lucrat pe un 313 cdi cu aceleasi dimensiuni ale caroseriei ( avea paravant deflector ? ) si ai avut consumul de care scrii , inseamna ca ai probleme la actuala masina .
                          Asteptam diagnoza .
                          Din cate am citit eu mai sus a lucrat pe un 313 carosat, de fapt cred ca era vorba de sprinter "furgon" , carosat insemnand sasiu + duba sau suprastructura cu prelata. 9-10% e un consum normal pentru un furgon. Pentru variantele cu prelata/duba aluminiu este normal un consum de 11-12%. Daca nu ma insel fratele mai mare al motorului ( 150 cai ) are un consum cu 0.5% mai mic.
                          Consumul de 14-15% fara paravant este unul cat se poate de normal, aceeasi problema intalnita si la noi. O sa se simta foarte mult montarea unui paravant corespunzator ( se simtea la vechea dacie cand ii puneai un portbagaj deasupra ) , darmite aici ditamai peretele de prelata ).
                          Servicii mutare profesionale la nivel national si international. office@te-muti.ro

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Cristi Nazarov View Post
                            Vezi ca tocmai pe Moldova si Serbia e problema ca intrarea si iesirea se face OBLIGATORIU prin terminalul de camioane unde implicit treci pe cantar.
                            Inteleg. E nevoie de pasaport pentru a intra in tarile care nu sunt membre UE?

                            Originally posted by firepcmaster View Post
                            La multi ani si felicitari pentru achizitie! Frumoasa masina si destul de dotata.
                            Legat de aerodinamica masinii sfatul meu este o vizita la Ramonit ( Cab star ) din Sântion.
                            Bafta in transporturi si cat mai putine probleme si reparati!
                            La multi ani. Azi am fost la Cab Star si am ales modelul reglabil de 280E+TVA+20E vopsit in culoarea masinii. Maine ramane sa ii sun sa le dau codul de culoare (dupa ce il gasesc, ca habar nu am unde e)
                            Soferu nu are mult ca norocu si nici mancare multa nu isi pune (adica eu, 65 de kile cu haine cu tot )
                            Originally posted by nstoe View Post
                            Ice90

                            Daca ai lucrat pe un 313 cdi cu aceleasi dimensiuni ale caroseriei ( avea paravant deflector ? ) si ai avut consumul de care scrii , inseamna ca ai probleme la actuala masina .
                            Asteptam diagnoza .
                            Era furgon, scuze, m-am exprimat eu gresit.
                            Diagnoza cand merg la montat de paravanturi. Maine ma programez pentru poimaine.

                            Originally posted by firepcmaster View Post
                            Consumul de 14-15% fara paravant este unul cat se poate de normal, aceeasi problema intalnita si la noi. O sa se simta foarte mult montarea unui paravant corespunzator ( se simtea la vechea dacie cand ii puneai un portbagaj deasupra ) , darmite aici ditamai peretele de prelata ).
                            Da se simte foarte mult "ditamai peretele". Cand schimb vitezele imi scade in acele secunde viteza cu pana la 5 km pe ora, si scchimb foarte repede sa nu pierd din viteza
                            Transport marfa intern si international
                            Lerint Calin 0742873198
                            kln_logistics90@gmail.com kln.logistics@yahoo.com

                            Comment


                            • #29
                              Ai nevoie de pasaport valabil in Moldova,Ucraina,de viza in unele tari ex-sovietice gen Belarus,Rusia, in Serbia si alte cateva tari ex-iugoslave se poate intra si cu buletinul ca este un acord bilateral de culoar verde,ai grija unde faci RCA ca sunt unele care au multe tari taiate pe cartea verde si vezi sa nu fie tocmai tarile unde te duci,asigurarea trebuie sa fie in original la bordul masinii ca altfel nu treci,masina sa fie inmatriculata pe numele tau obligatoriu sau daca e pe alta persoana sau firma iti trebuie neaparat imputernicire, daca e pe firma formular simplu stampilat de firma daca e pe alta persoana fizica trebuie contract de comodat legalizat la notar, iar prelata trebuie sa aiba cablu vamal pe care sa poata fi pus sigiliu,obligatoriu in astfel de tari.Marfa catre aceste tari trebuie sa aiba neaparat vama facuta cu formular T1 altfel ai nevoie de carnet TIR ce este cam greu si scump de obtinut.In rest....rabdare si tutun plus bani de "traditie" eterna spaga balcanica!! Stima.
                              Last edited by Cristi Nazarov; 01-07-2014, 21:13 PM.
                              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Cristi Nazarov View Post
                                Ai nevoie de pasaport valabil in Moldova,Ucraina,de viza in unele tari ex-sovietice gen Belarus,Rusia, in Serbia si alte cateva tari ex-iugoslave se poate intra si cu buletinul ca este un acord bilateral de culoar verde,ai grija unde faci RCA ca sunt unele care au multe tari taiate pe cartea verde si vezi sa nu fie tocmai tarile unde te duci,asigurarea trebuie sa fie in original la bordul masinii ca altfel nu treci,masina sa fie inmatriculata pe numele tau obligatoriu sau daca e pe alta persoana sau firma iti trebuie neaparat imputernicire, daca e pe firma formular simplu stampilat de firma daca e pe alta persoana fizica trebuie contract de comodat legalizat la notar, iar prelata trebuie sa aiba cablu vamal pe care sa poata fi pus sigiliu,obligatoriu in astfel de tari.Marfa catre aceste tari trebuie sa aiba neaparat vama facuta cu formular T1 altfel ai nevoie de carnet TIR ce este cam greu si scump de obtinut.In rest....rabdare si tutun plus bani de "traditie" eterna spaga balcanica!! Stima.

                                Cred ca am sa renunt atunci la idee. Prea multa bataie de cap

                                PS: Stie careva unde gasesc codul de culoare la Sprinter? Maine trebuie sa dau codul sa imi vopseasca paravantul si nu il gasesc. Pe internet am gasit 3 coduri de culoare la Mercedes
                                Transport marfa intern si international
                                Lerint Calin 0742873198
                                kln_logistics90@gmail.com kln.logistics@yahoo.com

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF