Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

:wub: W204 C250 CDI BlueEfficiency Prime Edition

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Salut! Eu am un E212 si un E210.La E-ul 212 am schimbat si eu tampoanele motor +cutie, am pus lemforder, de vreo 10000 km, par in regula, dar am un prieten cu un c 204 facelift, luat de nou 0 km, acum are doar 33000 km, l-am condus recent si vibreaza la relanti foarte urat, eu nu inteleg cum se cheama asta evolutie la mercedes, cand e-ul meu vechi 210, cdi, 500000km, are tampoane originale din fabrica, iar la relanti este de doua ori mai silentios decat c 204 al prietenul meu.

    Comment


    • #32
      W204 C250 CDI BlueEfficiency Prime Edition

      Salut,cat a costat sa schimbi racitorul de ulei,se pare ca e un defect des intalnit cu acele mici pierderi de ulei pe la garnituri?!
      Last edited by andrei.tba; 11-19-2016, 19:14 PM.

      Comment


      • #33
        Salut!
        Racitor ulei, garnituri, tampoane (motor + CV), curea accesorii, ulei pentru completare (servo, antigel, lichid frana), piesele si manopera aferenta au insumat 2450 RON
        Attached Files
        Last edited by Mr.M; 11-19-2016, 19:53 PM.
        http://www.w204.ro

        Comment


        • #34
          Multumesc de informatie,mi se par mai mult decat decente preturile,joi schimbandu-i furtunul de la intercooler se pare ca si racitorul de ulei a cedat masina avand 212000 km,cei de la reprezentanta mi au zis sa il mai las asa dar imi sta capul doar la el,saptamana viitoare il schimb!Bafta!

          Comment


          • #35
            Rectificare

            Originally posted by Mr.M View Post
            Salut!
            Racitor ulei, garnituri, tampoane (motor + CV), curea accesorii, ulei pentru completare (servo, antigel, lichid frana), piesele si manopera aferenta au insumat 2450 RON
            Costul total s-a ridicat la ~ 2950 RON

            La cele enumerate mai sus am uitat sa adaug:
            Attached Files
            http://www.w204.ro

            Comment


            • #36
              Originally posted by andrei.tba View Post
              Salut,cat a costat sa schimbi racitorul de ulei,se pare ca e un defect des intalnit cu acele mici pierderi de ulei pe la garnituri?!
              Salut.Vezi ca odata cu noile garnituri furnizate sub sigle MB s-a mai rezolvat din problema.Doar in 10-15% din cazuri ajunge poate vreun racitor usor deformat dar repet aproape toate rezolva prin garnitura.Asta tio spun pentru ca am fost cu, cumnatul la Michele (MercedesMods) si pe la ei au trecut destule...
              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

              Comment


              • #37
                O sa vad saptamana viitoare ce imi spun la reprezentanta,o sa le sugerez sa ii schimbe garniturile,multumesc pentru sfat,Michelle e tata" lor in italia la MB dar e departe de mine!

                Comment


                • #38
                  Initial asa am vrut si eu, sa schimb doar garniturile. Insa cei de la reprezentanta au spus ca nu este posibil acest lucru.
                  http://www.w204.ro

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Mr.M View Post
                    Initial asa am vrut si eu, sa schimb doar garniturile. Insa cei de la reprezentanta au spus ca nu este posibil acest lucru.


                    Acelasi lucru mi au spus si mie plus ca se schimba impreuna cu suportul filtrului de ulei!

                    Comment


                    • #40
                      Tinand cont de varsta masinii si de faptul ca a depasit 150mii de km, am ales sa schimb in scop preventiv urmatoarele repere: debitmetrul de aer, senzorul de oxigen, Senzorul de temperatura admisie, MAP si cele doua eletrovalve care actioneaza turbina. NU ca as fi avut probleme cu consumul de combustibil, insa pot spune ca acum s-a imbunatatit usor (consuma cu ~0,5% mai putin).
                      Am schimbat si grila frontala, imi place mai mult noul look.
                      Aplicat protectie ceramica profesionala pe intreaga caroserie.
                      Ba mai mult de atat, de ceva timp se bucura de compania unui frate mai mare (pe care il voi prezenta aici, cat de curand)

                      Drumuri bune, sa avem!

                      20180507_165220.jpg 20180508_161801.jpg fbk11111112w.jpg 20181126_012726.jpg
                      Attached Files
                      Last edited by Mr.M; 02-01-2019, 19:14 PM.
                      http://www.w204.ro

                      Comment


                      • #41
                        Foarte interesant fratiorul .
                        Erori aveai pe tester? De ce ai ales sa le schimbi ?
                        Cat au costat ?

                        Comment


                        • #42
                          Multumesc!
                          Sunt foarte meticulos asa....in general, cu orice si acord multa importanta. Mal ales masinilor pe care le detin. In scop preventiv, m schimbat multe repere. Pe langa cele enumerate mai sus, am schimbat: suportii de cauciuc ai traseului de evacuare (3 la numar), suportii cutiei filtrului de aer (2 in fata, 2 in spate), Filtrul de aer al instalatiei de vacuum, si multe altele pe care nu mi le mai amintesc in acest moment.
                          Vara, cand afara a fost foarte cald, am sesizat o usoara lipsa de putere pe o anumita plaja de rpm. Nimic pe tester. Poveste descrisa amanuntit aici
                          Acum problema nu se manifesta, probabil ca o sa reapara la vara. Nu este deranjant deloc insa vreau sa am o masina perfecta - din toate punctele de vedere, de aceea am schimbat, schimb si voi schimba in continuare piese care sunt supuse procesului de imbatranire. Mai ales ca preturile au fost modice, as spune. Exceptie Debitmetrul (undeva la 150Euro, original) si Senzorul de oxigen (Bosch - 600-800Ron). Am achizitionat si intentionam sa schimb si Supapa de control presiune carburant, cea care se monteaza pe pompa de injectie(vezi poza), dar nu am mai facut-o pentru ca ar fi presupus 2-3 ore de manopera si cum as fi schimbat-o preventiv, nu ar fi meritat efortul. (As fi vrut sa o schimb intrucat am citit pe forumurile de specialitate ca unele pompe de injectie genereaza particule fine de metal care pot bloca elemente ale sistemului de injectie: injectoare dar si aceasta valva care este dotata cu o sita metalica )- vezi ultima poza. Daca nu ma insel, intr-un topic initiat de tine am citit ca pentru a schimba aceasta valva trebuie demontat "jumatate de motor", ocazie cu care se curata EGR, clapeta de acceleratie + tubulatura adiacenta si se inlocuiesc diverse garnituri.. Mi s-a parut un proces complicat pt a fi schimbata "de rutina".

                          1.jpg 2 (2).jpg 2 (1).jpg 3 (1).jpg 3 (2).jpg 3 (3).jpg 4.jpg 5.jpg
                          http://www.w204.ro

                          Comment


                          • #43
                            Regulatorul de pe pompa , cred ca la el te referi ...da e complicat de inlocuit , trebuie garnituri noi peste tot.

                            Tampoanele de la evacuare ....pe astea si eu as fi interesat sa le inlocuiesc , cat au fost , parca erau ceva de genul 100-300 lei parca la w212 . Se schimba greu ? Ceva schimbari dupa , in bine ?

                            Comment


                            • #44
                              Tampoane traseu esapament;
                              -cod produs A2044920144
                              -bucati necesare - 3;
                              -pret 22RON/bucata. Probabil ca acesta ar fi costul si daca le-ai achizitiona de la reprezentanta.
                              Eu am cerut oferta celor de la autokarma (nu gasesti cautand direct pe site);
                              Le-am inlocuit cu ocazia efectuarii reviziei si "manopera" aferenta a fost din partea casei. Se inlocuiesc foarte usor cu masina pe elevator.
                              Comparatie directa: cele date jos de pe masina erau mai largi astfel ca traseul de evacuare avea un balans haotic, lax, la miscarea usoara cu mana. Dupa schimbarea lor, traseul s-a mai rigidizat. Eu spun ca a meritat, avand in vedere pretul de achizitie...
                              http://www.w204.ro

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF