Announcement

Collapse
1 din 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 din 2 < >

Regulament general ClubMercedes

Regulament

1. Reguli generale de postare
1.1. Limba română
Forumul se adresează vorbitorilor de limba română. Toate subiectele și mesajele trebuie să fie scrise în limba română și textul trebuie să fie cât mai îngrijit:
  1. Literă mare la început de propoziție. Semne de punctuație se folosesc de fiecare dată când este nevoie.
  2. Un singur spațiu după fiecare semn de punctuație (nu înainte).
  3. Fără prescurtări, cu excepția celor clasice: dvs., dl., șamd, etc. - cred că ar trebui să mai completăm lista dacă ne mai vin idei
  4. Folosirea diacriticelor nu este obligatorie, însă nu se acceptă înlocuirea lor cu alte grupuri de literă de genul sh în loc ș, tz în loc de ț sau alte combinații.

Nu se acceptă scuze pentru nerespectarea acestor reguli. Nu contează cât ești de grăbit sau cât ești de obișnuit să scrii prescurtat.

Până la urmă dorim să fim o comunitate a oamenilor posesori și/sau pasionați de Mercedes Benz, nu o adunătură de analfabeți.

Echipa de moderatori încearcă să corecteze și să editeze pe cât posibil.

1.2. Căutați înainte de a posta
Pentru a nu deschide mai multe topicuri despre aceiași problemă. Astfel toate informațiile despre o problemă vor fi mult mai ușor de găsit pe viitor într-un singur loc, și nu împrăștiată pe zeci de topicuri. Dacă ati gasit ceea ce doreați, asigurați-va ca ați parcurs tot topicul, pentru a nu pune o întrebare al cărei raspuns exista deja.
1.3. Alegeți titluri sugestive pentru subiectele nou create
În cazul în care ați respectat regula 1.2 și nu ați găsit nimic asemănător cu problema dumneavoastră, creați un topic nou cu nume cât mai sugestiv și care să descrie cât mai bine problema avută sau informația postată. Astfel veți avea mai mari șanse ca cineva să intre să vă ajute sau să stârniți interesul celorlalți.

Nu sunt recomandate și nici admise topicuri de genul: "Probleme, help!", "X probleme la mașină, ajutați-mă".
1.4. Topicuri separate pentru probleme multiple
În cazul în care aveți mai multe probleme la mașină trebuie să deschideți câte un topic/subiect nou pentru fiecare în parte (asta după ce vă asigurați că nu există deja subiecte de discuție pe aceste teme - vezi punctul 1.2). Astfel discuțiile vor fi mult mai ușor de urmărit și nu se creează o "varză" generală în răspunsuri. De asemenea, pe viitor, vor putea să posteze și alții care au una sau mai multe probleme comune și rezolvările problemelor vor fi mult mai ușor de găsit și înțeles.

Excepție de la această regulă se face pe topicurile de la bursă unde vânzarea / cumpărarea mai multor produse se recomandă a fi făcută într-un singur subiect / topic.
2. Publicitatea pe forum
2.1. Descriere
Crearea secțiunii de publicitate și permiterea postării de anunțuri este o facilitate oferită membrilor cu activitate susținută și cu minimum 50 de postari utile pentru a se ajuta între ei. Această secțiune însă nu face parte din scopul acestui forum.

Nu sunt acceptate link-uri catre nume de firme sau pagini personale, branduri, poze sau video in mesaje, cu scopul de a face reclama. Acestea pot fi permise numai in anumite cazuri si numai cu acordul administratorilor sau al moderatorilor.

Pentru a nu ne abate de la scopul inițial al acestei secțiuni, echipa de moderare/administrare are responsabilitatea de a descuraja și sancționara utilizatorii a căror înscriere pe forum a avut ca scop numai postarea de anunțuri.
2.2. Secțiunea dedicată
Forumul are definită o secțiune specială dedicată anunțurilor de vânzare/cumpărare/schimburi. Postarea unui anunț de acest gen în orice altă secțiune este interzisă.

Secțiunile unde pot fi postate anunțuri sunt:

2.3. Mențiuni obligatorii în cadrul unui anunț
Orice anunț trebuie să conțină următoarele detalii:
  1. Date de contact. Acestea pot fi număr de telefon, adresă de email, id-ul de messenger (sau orice alt instrument de chat/mesagerie instant)
  2. Preț (fie el și informativ). Pentru dezmembrări mașini complete se poate specifica prețul doar pentru anumite piese (de exemplu: prețul pentru motor complet, cutie, uși etc).
  3. Poze
  4. VIN (seria de șasiu) - unde este cazul
  5. Starea produsului: nou, second-hand, defect, funcțional, problemele care le are, etc
  6. An de fabricație, număr de kilometri - unde este cazul

De asemenea, titlul anunțului trebuie să conțină acțiunea (vând/cumpăr) cât și produsul/produsele vizate.

În cazul vânzării mai multor produse, se grupează toate într-un singur topic, urmând ca la scrierea listei să fie trecute prețurile individuale.


2.4. Actualizarea anunțurilor: UP/Bump
"UP"-ul sau "Bump"-ul este un post care nu aduce nimic nou, și are doar scopul de a readuce anunțul in actualitate. Fiecare utilizator are voie să posteze un UP o dată la 7 zile. Cele 7 zile se contorizeaza de la ultimul post al inițiatorului topicului, indiferent de natura acestui post (bump sau informații).

Excepție de la această regulă se face atunci când utilizatorul răspunde întrebărilor sau când vine cu informații importante pentru topicul respectiv:
  • Poze noi (dacă topicul nu are deja poze, sau pozele noi sunt mult mai relevante decât cele vechi) Aici am modificat puțin. Înainte era voie să postezi pozele la 24 de ore de la postarea anunțului. Eu cred că sunt binevenite oricând - dacă lipsesc sau de fiecare dată când sunt relevante (poze cu defectele sau alte lucruri care merită menționate și nu se văd în pozele postate anterior)
  • Modificări de preț (diferența trebui să fie mai mare de 10% făță de prețul vechi)
  • Alte informații utile. De exemplu: a apărut defectul X, am reparat X defect

Sunt sancționabile și UP-urile mascate (de exemplu: mai am X bucăți) sau orice alte postări inutile chiar dacă nu vin din partea inițiatorului topicului.

2.4. Vânzarea produselor cu copyright/ilegale
Pe acest forum este interzisă punerea la vânzare de produse provenite din actiuni ilegale (furturi) sau supuse legii copyright-ului sau altor legi cu caracter special aflate în vigoare (de exemplu: manuale de service, software de navigație pentru care vânzătorul nu are licență de la producător etc).

Dacă un user posedă așa ceva și vrea să îi ajute pe ceilalți utilizatori, e liber să stabilească detalii legate de livrarea acestor produse folosind alte modalități (mesagerie privată, telefon, email). Totul făcându-se pe proprie răspund, fără a aduce prejudicii forumului. Pentru vânzarea acestor produse ilegale există site-uri mult mai permisive cu normele proprietății intelectuale, vă rugăm să le folosiți pe acelea.

De asemenea, cerintele pentru codul radio se fac postand doar seria de caroserie (VIN). Sunt interzise seriie aparatelor. (S/N)

2.5. Bișnița
Este interzisă punerea în vânzare a unui produs (cumpărat de pe acest forum), la un preț mai mare decât cel cu care a fost cumpărat dacă ulterior cumpărării produsului respectiv nu i s-au adus modificări suplimentare care să justifice diferența de preț.

2.6. Comentariile
În cadrul bursei sunt interzise comentariile negative în legătură cu produsele vândute sau prețul cerut / oferit. Nimeni nu e obligat să cumpere sau să vândă la prețul stabilit. Piața liberă se reglează de la sine pe baza cererii și ofertei, altfel de comentariile sunt inutile.

2.7. Piese și autoturisme non-Mercedes
Postarea anunțurilor de vânzare/cumpărare cu produse ce nu au legătură cu Mercedes-Benz este interzisă, iar anunțurile de acest fel vor fi șterse.

2.8. Aprobarea anunțurilor
Toate anunțurile postate în secțiunea de anunțuri, va trebui aprobat de către un moderator înainte de a fi vizibil tuturor. Nu are rost să trimiteți același anunț de mai multe ori la intervale de câteva minute, deoarece doar unul din ele va fi aprobat.

În cazul în care un anunț nu este aprobat așteptați până la 24 de ore înainte de a posta încă o dată, sau încercați să luați legătura cu unul din moderatorii pentru a vedea motivul pentru care nu a fost aprobat cel inițial.

Aprobarea sau ștergerea anunțurilor noi se face pe baza respectării regulilor postate mai sus. În 90% din cazuri motivul ștergerii unui anunț este lipsa de informații obligatorii (preț, date de contact).
3. Comunitate
3.1. Bunul simț
Orice comunitate, inclusiv aceasta funcționează pe baza bunului simț și respectului reciproc al utilizatorilor. Utilizatorilor le este interzis să aducă injurii de orice fel celorlalți utilizatori.


3.2. Respectarea regulamentului și sancționări
Orice nerespectare a regulilor de mai sus poate fi sancționată în funcție de gravitatea faptei cu "avertizare" ("warning") sau chiar interzicerea accesului pe forum ("ban").

Regulamentul de mai sus reprezintă regulile principale de conduită pe care membrii trebuie să le respecte, însă pot fi sancționate orice acțiuni sau postări, care nu sunt menționate în regulament, dar care dau dovadă de lipsă de respect față de comunitate sau afectează în orice fel bunul mers al lucrurilor, prin postari succesive, identice, agresive ca frecventa, sau de natura sa creeze polemici sau dezordine.

3.3. Sesizări
Dacă sesizați abateri de la regulament, sau orice alte probleme cu unul din posturi, puteți trimite o sesizare folosind butonul de "Report"/"Raportează", aflat în partea stângă (sub avatarul utilizatorului).

De asemenea, puteți contacta unul din moderatori sau administratori, lista o puteți găsi pe pagina aceasta.

3.4. Proprietatea intelectuală
Forumul este un spatiu privat. Materialele publicate de membri, poze sau alte fișiere atașate, devin automat proprietatea intelectuală a acestui forum. Toti membrii forumului raspund personal pentru continutul propriilor mesaje postate.
Orice fel de mesaj existent poate fi sters oricand de catre administratori/moderatori daca se considera necesar, fara explicatii suplimentare.

See more
See less

Lipsa putere, grafic dyno

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lipsa putere, grafic dyno

    Va salut!
    Masina in cauza este MB C Klasse w204, C250 CDI, anul fabricatiei 2009 , c.v. manuala 6+1, tip motor om651, biturbo, 140mii km. In teorie, acest motor dezvolta 204CP si 500Nm.

    Ocazional, la accelerari bruste am sesizat o lipsa a puterii la ~1800 rpm, 2800 rpm si 3800rpm, asa cum puteti vedea in pozele atasate. As spune ca la 2-3 din 10 accelerari bruste, motorul are lipsa de putere in plajele de turatii indicate mai sus. Nu se accelereaza cursiv, liniar. De asemenea, am sesizat ca nici acul turometrului nu urca liniar. Face pauze (in concordanta cu lipsa de putere...)
    Am fost in cateva service-uri si ateliere unde au verificat diversi parametrii, folosind STAR C3 si C4. Nu au gasit nicio eroare stocata in ECU si au concluzionat ca totul functioneaza in parametri normali. La rugamintea mea au fost verificate furtunele de vacuum, tubulatura/furtunele de admisie, sistemul de injectie ( inclusiv injectoare) si cele 3 capsule de vacuum ale turbinei. Nu au gasit nimic anormal. Mentionez ca toate verificarile s-au facut static, niciun mecanic nu a fost disponibil pentru a testa in mers. Nici macar la reprezentanta....
    Filtrele (combustibil, aer) si uleiul de la motor - schimbate recent.
    Am folosit diverse tipuri de motorina de la diverse benzinarii.
    Problema persista.
    Desi este o scadere mica de putere, intermitenta, vreau sa depistez si sa remediez cauza pentru a ma bucura pe deplin de masina.
    Va rog sa observati si graficul atasat.

    Unde ar putea fi problema? Ce ar trebui verificat amanuntit?
    -turbina?
    -sistemul de injectie?
    Sunt deschis oricarei sugestii.
    Multumesc!
    Attached Files
    http://www.w204.ro

  • #2
    Eu cred ca doar modelele Hybrid sau electrice pot avea o crestere liniara.
    Chiar și benzinarele actuale au diverse regimuri de funcționare.

    Pe lângă faptul ca cei 500Nm se întâmplă numai în zona 2000rpm la 250 ( găsești pe aici sau pe google graficul oficial MB), trebuie sa iei în calcul și managementul celor doua turbine care se combina între ele diferit funcție de sarcina.
    Turbolag, valve care se inchid/deschid... care pierd timp, mai ales în cazul tău unde tot controlul este vacumatic.


    Mai mult decât atât, gândește-te ca poziția volanului sau înclinarea mașinii este luata în calcul de motor. Ai observat probabil ca în timpul unei accelerării, dacă virezi brusc primești instant o lipsa de putere...
    Attached Files
    Last edited by cl600; 10-18-2017, 09:57 AM.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34



    https://www.youtube.com/channel/UCQp...Pr1obVsJMeVMuA

    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Va multumesc pentru raspunsul detaliat si pentru informatiile valoroase oferite si in attachment.

      Originally posted by cl600 View Post
      .... gândește-te ca poziția volanului sau înclinarea mașinii este luata în calcul de motor. Ai observat probabil ca în timpul unei accelerării, dacă virezi brusc primești instant o lipsa de putere...
      Da, am sesizat lucrul acesta. De asemenea am mai observat ca in timpul accelerarii bruste decupleaza compresorul de AC. Sau in momentul in care masina pierde aderenta pe sosea, pe langa faptul ca nu se mai accelereaza, pornesc automat avariile iar trapa se inchide (daca este deschisa in acel moment).
      Problema semnalata se manifesta si in accelerari in linie dreapta. A survenit si in timpul testarii pe dinamometru. Am vazut alte grafice (diverse marci/modele, inclusiv MB) care erau cursive. Nu prezentau acele "deflexiuni" care se regasesc in graficul generat in urma testarii masinii mele(pozele din primul post).
      Vreau sa identific cauza lipsei de putere (chiar daca aceasta survine ocazional) si voi incepe prin a verifica amanuntit turbina si anexele acesteia. Va multumesc inca o data pentru pont. Daca aveti si altele, le astept cu mare interes.

      PS Exista vreo motalitate prin care se poate verifica turbina fara a fi demontata de pe masina(verificaredpdv mecanic/electronic/vacuumatic)?
      In cazul unei valve " Turbo Boost VACUUM" ( cod de refeinta A0091533128) care nu functioneaza in parametri normali, nu ar fi obligatoriu sa genereze un cod de eroare?

      Multumesc!
      http://www.w204.ro

      Comment


      • #4
        In conditiile unui soft original, graficul dyno indica, dupa mintea-mi de ne-mecanic, o certa problema. As sui un C4 a cote de moi in masina si as urmari valorile in timp real. Presiune turbo, combustibil etc.
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #5
          Nu e nevoie,.... Mașina face singura teste în mers, chiar destul de complexe.
          Chiar dacă pierde putina presiune pe la oringurile de la intercooler - recalculează și compensează, tine cont și de încărcarea filtrului de aer ( are senzor în zona), tine cont de încărcarea dpf, de istoria dpf-ului chiar și nu în ultimul rand are o harta f complexa a valorilor de adaptare ale debitmetrului
          ( numara și calculează între intervalele de revizie - de aia după doua trei revizii în fata blocului apare eroare de adaptare) , ale injectoarelor(are o harta f amănunțită prin care tine sub control detonatiile funcție de temperatura, presiune și mai ales cerinta) , etc.

          In timp ce cobori o vale, de exemplu - cuplează blana compresorul și alternatorul, se joaca un pic cu clapeta de accelerație și cu egr -ul astfel încât reușește sa determine pierderile de presiune și astfel recalculează și adaptează.

          Dacă reviziile s-au făcut corect - cu resetarile necesare, daca km nu sunt manipulați ( parametru fatal pt valorile de adaptare ale sondelor Lambda și ale injectoarelor) și daca bineînțeles software-ul este cel oficial și la zi, abia atunci merita făcută o diagnoza profesionala.

          Acest tip de motor permite diagnosticare f complexa și este aproape imposibil sa nu te prinzi.

          Dpf off, egr off, filtre Mann sau sport, încurcă complet orice diagnoza pt acest model.

          Concluzia, alta decât legata de problema distribuției sau cuzineților care se învârt ( expusa aici pe forum f bine), este ca, Da - acest motor nu se poate tuna nici cu experienta nici cu pasiune.


          Late edit,

          Manualele știu întotdeauna în ce viteza se afla cutia ( după turație, viteza/ESP, senzor pedala și senzor schimbător) și bineînțeles ca motorul are strategii diferite pt aproape fiecare viteza selectata.
          De ex: in viteza 1 sau 2 nu o sa atingă 500Nm nici dacă tragi un Boeing după tine,...
          Last edited by cl600; 10-18-2017, 20:58 PM.
          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34



          https://www.youtube.com/channel/UCQp...Pr1obVsJMeVMuA

          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • #6
            Nu stiu daca are relevanta insa am omis sa specific ca in urma cu 4 ani pe cand masina avea 90mii km, am dat curs invitatiei primita de la Autoklass Sud pentru campania aceea de schimbare a injectoarelor. Au schimbat ECU si au montat noul tip de injectoare, cele cu retur. Doar la reprezentanta pot afla daca exista un update valabil pentru softul ECU?
            http://www.w204.ro

            Comment


            • #7
              Confirm cele spuse de ALIN. Motorul asta nu poate fii modificat si credeti-ma am tot incercat si cu chiptuning si powerbox de calitate. Pur si simplu este mult prea evoluat si prea putin cunoscut pentru a fi modificat. In afara de timpul si banii pierduti am avut ocazia sa cunosc oameni extraordinari si poate acesta este marele castig : Roby (Anarchy TM), Alex-Autoperform, Dan Onutu Boost Service si bine inteles ajutorul lui CL600, care de altfel din luna mai m-a averizat ca nu voi ajunge la nici un rezultat, pentru nu am cum. Masina este stock acum. sa vedem probabil va merge catre vanzare, nu inainte de a primi un update consistent pe partea Multimedia.

              Comment


              • #8
                Originally posted by gicu View Post
                Confirm cele spuse de ALIN. Motorul asta nu poate fii modificat si credeti-ma am tot incercat si cu chiptuning si powerbox de calitate. Pur si simplu este mult prea evoluat si prea putin cunoscut pentru a fi modificat. In afara de timpul si banii pierduti am avut ocazia sa cunosc oameni extraordinari si poate acesta este marele castig : Roby (Anarchy TM), Alex-Autoperform, Dan Onutu Boost Service si bine inteles ajutorul lui CL600, care de altfel din luna mai m-a averizat ca nu voi ajunge la nici un rezultat, pentru nu am cum. Masina este stock acum. sa vedem probabil va merge catre vanzare, nu inainte de a primi un update consistent pe partea Multimedia.

                Masina nu este modificata, are softul original. Deci graficul dyno este facut cu softul original.
                http://www.w204.ro

                Comment


                • #9
                  TCM Bucuresti
                  http://www.w204.ro

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF