Salutare,
A trecut ceva mai bine de un an de când sunt posesorul unui c220 w203 clasic din 2001, 143 de cai şi cutie automată. Maşina a avut un singur proprietar, un neamţ, şi-am cumpărat-o direct de la el din curte. A venit cu jante de tablă pe 15, sistem de navigaţie de la Alpine ( model IVAW505R ). A costat 4400 de euro şi avea 160.000 de km. Eu unul sunt convins că sunt reali km pentru că proprietarul şi-a făcut serivce-ul numai la reprezentanţă incă din 2001 si până în 2012 când am luat-o eu. Acolo în istoric sunt trecuţi şi numărul de km pe care îi avea maşina la fiecare intrare in service.
Prima investiţie a fost schimbarea roţilor cu unele de aliaj pe 17, cele din poze. N-am văzut model de jante care să-mi placă mai mult decât acestea şi totuşi va trebui să renunţ la ele pentru că circul numai prin Bucureşti unde drumurile sunt foarte rele. Voi trece la o dimensiune mai mică, pentru a cruţa articulaţiile.
A urmat înlocuirea tutror lichidelor cu tot cu filtrele aferente(motor, grup ,cutie, antigel şi termostat ,lichid frane, servo).
Pe parcurs am mai schimbat: o rolă peste care trece cureaua de la alternator. Rola, dacă ţin minte bine, se numeşte "fray" si m-a costat vreo 300 roni. Apoi a urmat un senzor esp (150 ron din dezmembrări), o broască la uşă (80 roni), amortizoare spate(450 roni). Am încheiat investiţiile cu upgrade la sistemul audio(2000 roni).
Urmează să-mi iau un set de jante pe 16 (model Electra sau Adharaz), iar pe viitor faruri bixenon de la modelul facelift.
Voi pune şi alte poze în zilele ce urmează.
A trecut ceva mai bine de un an de când sunt posesorul unui c220 w203 clasic din 2001, 143 de cai şi cutie automată. Maşina a avut un singur proprietar, un neamţ, şi-am cumpărat-o direct de la el din curte. A venit cu jante de tablă pe 15, sistem de navigaţie de la Alpine ( model IVAW505R ). A costat 4400 de euro şi avea 160.000 de km. Eu unul sunt convins că sunt reali km pentru că proprietarul şi-a făcut serivce-ul numai la reprezentanţă incă din 2001 si până în 2012 când am luat-o eu. Acolo în istoric sunt trecuţi şi numărul de km pe care îi avea maşina la fiecare intrare in service.
Prima investiţie a fost schimbarea roţilor cu unele de aliaj pe 17, cele din poze. N-am văzut model de jante care să-mi placă mai mult decât acestea şi totuşi va trebui să renunţ la ele pentru că circul numai prin Bucureşti unde drumurile sunt foarte rele. Voi trece la o dimensiune mai mică, pentru a cruţa articulaţiile.
A urmat înlocuirea tutror lichidelor cu tot cu filtrele aferente(motor, grup ,cutie, antigel şi termostat ,lichid frane, servo).
Pe parcurs am mai schimbat: o rolă peste care trece cureaua de la alternator. Rola, dacă ţin minte bine, se numeşte "fray" si m-a costat vreo 300 roni. Apoi a urmat un senzor esp (150 ron din dezmembrări), o broască la uşă (80 roni), amortizoare spate(450 roni). Am încheiat investiţiile cu upgrade la sistemul audio(2000 roni).
Urmează să-mi iau un set de jante pe 16 (model Electra sau Adharaz), iar pe viitor faruri bixenon de la modelul facelift.
Voi pune şi alte poze în zilele ce urmează.
Comment