Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

My w203

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Decat fudul și șchiop mai bine lipsit de strălucire și sănătos
    Nemultumitului i se ia darul!

    Comment


    • #17
      După o vizită la mastermario pentru o diagnoză cu Star3 și după o verificare la service am constatat că ceva a cedat la galeria de admisie.
      La forțarea accelerației se aude cum scapă aer, furtunele de presiune și intercoolerul fiind în stare bună. Aerul condiționat aduce un miros evident de motorină și gaze, iar consumul extraurban depașește 7 litri la suta de km.
      Plănuiesc să merg la Iași la domnul Cristi care se ocupa de recondiționarea galeriilor de admisie.
      Dacă aveți ceva de adăugat sunteți bineveniți.
      Nemultumitului i se ia darul!

      Comment


      • #18
        Nu-i nevoie sa bati drumul pana acolo, i-o poti trimite prin posta, eventual stabileste cu el sa-ti trimita una reconditionata (face treaba buna, ti-l recomand).
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #19
          M-am gândit și eu la asta, însa îmi doresc mult de tot să-l cunosc (mai ales că este atât de lăudat) și sa văd cu ochii cum desface, cum repară, chiar dacă nu voi înțelege o boabă.

          Mare risipă nu este pentru că voi putea da o fugă și până acasă la Suceava să-mi vizitez familia. Sper doar să mă țina mașina până acolo. Deocamdata se comportă bine la drum, nu a intrat în limp mode.

          Plus că, manopera pentru dat jos galeria și pus la loc este usturătoare aici in București unde am fost eu comparativ cu cât cere domnul Cristi de la Iași, care pe deasupra, mai desface pentru curățare și furtunele de pe traseul intercooler-galerie.
          Last edited by catalin_olari; 09-02-2013, 16:08 PM.
          Nemultumitului i se ia darul!

          Comment


          • #20
            Am fost la Iași la Cristi la recondiționat galeria de admisie. Omul este foarte priceput și lucreaza cu deosebită atenție și seriozitate, tot respectul. A lucrat la mașina mea de la ora 9 dimineața pana la 2 noaptea. Voi mai trece pe la el și în viitor pentru a rezolva și alte probleme.

            Clapetele arătau bine însă aveau joc din cauză careia scapa aer. S-a elimnat jocul, s-a curațat galeria+egr, s-au schimbat 2 furtune de motorină care erau crăpate și un furtun (mai mare) de la intercooler.

            Mașina merge mult mai bine acum, are mai multă forță.

            Alt aspect foarte important este că nu mai scoate fum deloc. Înainte de revizia asta când acceleram brusc lasam în spate un nor de fum de toată frumuseațea...

            Acum ar trebui sa scadă și consumul de la 7L/100km (în condiții optime) la 5L/100k așa cum ar trebui să consume această motorizare.

            Dacă nu va sacdea nici acum, doar catalizatorul cred că mai ramâne cauză posibilă, toate celelalte componente fiind în stare bună.
            Last edited by catalin_olari; 09-15-2013, 22:48 PM.
            Nemultumitului i se ia darul!

            Comment


            • #21
              Nu cred ca va scadea chiar la 5% afara decat daca mergi ca melcul sau cel putin a mea nu consuma 5% fix afara decat daca nu sar de 120.Eu pe un drum de Tm-Buc scot cam 5.5-5.7 .Foarte rar scoti 5%.Sunt curios daca vei scoate consumul asta .Sa ne tii la curent cu consumul.Eu niciodata nu am reusit sa scot sub 4.7 indiferent cat m-am chinuit,am vazut ca altii scot 4.2-4.3 cu motoare de 2.2 cdi.

              Comment


              • #22
                Am înțeles. Mulțumesc de încurajare. M-am întors de la Iași , însă nu am putut să fac plinul pentru a vedea ce consum a ieșit. O să mai dureze nițel până văd care sunt rezultatele.

                Domnul Cristi de la Iași m-a sunat astăzi să-mi amintească despre epurator că trebuie să-l schimb și să nu mai trag de timp pentru că este foarte ieftin și-l pot schimba singur.
                Nemultumitului i se ia darul!

                Comment


                • #23
                  Eu vorbesc (datele care le-am scris mai sus) de CB,ca pompa-pompa nu am facut niciodata si nici nu ma intereseaza consumul real sunt multumit ca bag bani putini in motorina si merg mult.

                  Comment


                  • #24
                    CB îmi afișeaza după cum ai spus și tu, dar la pompa-pompa nu a ieșit niciodată așa de bine cât scria în bord. Poate va fi ok de acum în colo.
                    Nemultumitului i se ia darul!

                    Comment


                    • #25
                      Las poza să vorbească
                      Attached Files
                      Nemultumitului i se ia darul!

                      Comment


                      • #26
                        Ce la fix ai prins poza,dar cam putini.

                        Comment


                        • #27
                          Da, atâția are. Am luat-o la vreo 167.000 km.
                          Mâine înlocuiesc epuratorul împreuna cu cele două oringuri si un furtunaș, iar săptămâna viitoare schimb uleiul la motor. Vă recomand și vouă să schimbați epuratorul pentru ca este foarte ieftin ( 160 roni inclusiv garninturi de la Autoklass Pipera).
                          Va urma arcuri si amortizoare fața+spate, set complet articulații față, doar ce e necesar din articulații spate.
                          Nemultumitului i se ia darul!

                          Comment


                          • #28
                            Am vazut masina "pe viu" la intalnirea de la Tuzla (25 august).Frumoasa si intretinuta. Multi km fara probleme !

                            Comment


                            • #29
                              Da mai multe date despre epurator si simptome da daca nu e totul ok ,ca ma bate gandul sa schimb si eu ce schimbi tu(asa preventiv).

                              Comment


                              • #30
                                Mulțumesc, marius_oct!
                                Am schimbat epuratorul de unul singur și mi-a luat 5 minute. Sunt 4 șuruburi, două oringuri și o garnitură. Nu am avut simpotme înainte, deci nu sunt rezultate de așteptat.
                                Attached Files
                                Last edited by catalin_olari; 10-04-2013, 23:56 PM.
                                Nemultumitului i se ia darul!

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF