Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W 126-le meu 300D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Ford_V6 View Post
    Realizezi ca daca e omologata diesel poi sa te futzi in ea... nu o mai reomologheaza nici moartea in benzina... asa ca restaurarea e posibil sa se incheie inainte sa inceapa realizezi ca diesel este un kkt si o sa moara un kkt sau mai frumos spus o strutzo-camila zgomotasa, fumegatoare si puturoasa ... eventual nepornitoare iarna (
    Man eu nu la asta m-am referit nu am degand sa o reomologhez in benzina, mie sincer imi place la nebunie clinketul de diesel la mercedes, asta e unul din motivele din cauza caruia am luat-o...eu sunt un pic mai ciudatzel cand vine vorba de masina si alegerea ei.
    Spre exemplu saptamana aceasta merceloasa mea primeste o cutie de diesel (actualmente are una de benzina deasta nu fugea ea deloc) si tampoane de motor, toate venite tocmai de la Tg Mures.
    Ex. W126 '83 380SE (300D cobra) saraca era de-a dreptul impaiata
    Ex. W126 '91 500SE automat( 300D w124-92-94) macinata de imense furii interioare si rugina in aceeasi masura.
    W126 '86 300SE automat (Reborn)
    W124 '92 250TD soon on the road

    Comment


    • #17
      Spre exemplu saptamana aceasta merceloasa mea primeste o cutie de diesel (actualmente are una de benzina deasta nu fugea ea deloc) si tampoane de motor, toate venite tocmai de la Tg Mures.[/QUOTE]

      Ce ai facut cu cutia de la TG Mures? ai luat-o? ....macar daca ai ratat intalnirea nationala sa o fi facut cu folos

      Comment


      • #18
        Originally posted by DanielC View Post
        Spre exemplu saptamana aceasta merceloasa mea primeste o cutie de diesel (actualmente are una de benzina deasta nu fugea ea deloc) si tampoane de motor, toate venite tocmai de la Tg Mures.
        Ce ai facut cu cutia de la TG Mures? ai luat-o? ....macar daca ai ratat intalnirea nationala sa o fi facut cu folos[/QUOTE]

        Binenteles iti dai seama ca nu bateam drumul degeaba pana acolo, pe langa aceasta se mai adauga tampoanele de motor si disc de ambreiaj placa si rulment.
        Si poate daca reusesc sa dau de Dok o sa fie si pompa de motorina ca era alt model mult mai silentios, dar sa vedem daca se potriveste la mine.
        Sau eu stiu poate e cineva aici sa ma lamureasca daca merge pompa de motorina si ce mai trebe de la motorul 300d cu bujie mica la unul cu bujie mare ca al meu.
        Ex. W126 '83 380SE (300D cobra) saraca era de-a dreptul impaiata
        Ex. W126 '91 500SE automat( 300D w124-92-94) macinata de imense furii interioare si rugina in aceeasi masura.
        W126 '86 300SE automat (Reborn)
        W124 '92 250TD soon on the road

        Comment


        • #19
          Originally posted by DanielC View Post
          Spre exemplu saptamana aceasta merceloasa mea primeste o cutie de diesel (actualmente are una de benzina deasta nu fugea ea deloc) si tampoane de motor, toate venite tocmai de la Tg Mures.
          Ce ai facut cu cutia de la TG Mures? ai luat-o? ....macar daca ai ratat intalnirea nationala sa o fi facut cu folos[/QUOTE]

          Binenteles iti dai seama ca nu bateam drumul degeaba pana acolo, pe langa aceasta se mai adauga tampoanele de motor si disc de ambreiaj placa si rulment.
          Si poate daca reusesc sa dau de Dok o sa fie si pompa de motorina ca era alt model mult mai silentios, dar sa vedem daca se potriveste la mine.
          Sau eu stiu poate e cineva aici sa ma lamureasca daca merge pompa de motorina si ce mai trebe de la motorul 300d cu bujie mica la unul cu bujie mare ca al meu.
          Ex. W126 '83 380SE (300D cobra) saraca era de-a dreptul impaiata
          Ex. W126 '91 500SE automat( 300D w124-92-94) macinata de imense furii interioare si rugina in aceeasi masura.
          W126 '86 300SE automat (Reborn)
          W124 '92 250TD soon on the road

          Comment


          • #20
            Asa in momentul de fata micul meu tanculet asteapta cuminte sa primeasca urmatoarele, pompa de apa (sigur ca va fi una noua pt ca se pare ca cea luata sh nu prea e combinatie), disc ambreiaj, placa de presiune, rulment impreuna cu cutia mai sus mentionata, tampoane motor, si sper eu cat de curand si un set de dicuri, toate deja achizitionate.

            Intrebarea pe care o adresez celor mai cunoscatori pe aici, si in special domnului
            Dok de care e greu sa il gasesc, se potriveste pompa pt 300 diesel ce mergea pe modelul cu bujie mica pe acesta al meu care se pare ca e cu bujie mare. Oricum ideea e ca deja am achizitionat-o ( omul a inteles ca o vreau si pe aceea si plm asta e mi-a trimis-o nu puteam sa zic nu o mai vreau ca nu stiu daca se potriveste, am luat-o si asta e tzeapa mea.
            Ex. W126 '83 380SE (300D cobra) saraca era de-a dreptul impaiata
            Ex. W126 '91 500SE automat( 300D w124-92-94) macinata de imense furii interioare si rugina in aceeasi masura.
            W126 '86 300SE automat (Reborn)
            W124 '92 250TD soon on the road

            Comment


            • #21
              Te-ai bagt in ea, super sa vezi cum se reintinereste!!! spor la treaba!
              W110-2.0 D 1966
              W115-2.0 D 1971
              W123-2.4 D 1982

              Comment


              • #22
                Originally posted by e-man View Post
                Asa in momentul de fata micul meu tanculet asteapta cuminte sa primeasca urmatoarele, pompa de apa (sigur ca va fi una noua pt ca se pare ca cea luata sh nu prea e combinatie), disc ambreiaj, placa de presiune, rulment impreuna cu cutia mai sus mentionata, tampoane motor, si sper eu cat de curand si un set de dicuri, toate deja achizitionate.

                Intrebarea pe care o adresez celor mai cunoscatori pe aici, si in special domnului
                Dok de care e greu sa il gasesc, se potriveste pompa pt 300 diesel ce mergea pe modelul cu bujie mica pe acesta al meu care se pare ca e cu bujie mare. Oricum ideea e ca deja am achizitionat-o ( omul a inteles ca o vreau si pe aceea si plm asta e mi-a trimis-o nu puteam sa zic nu o mai vreau ca nu stiu daca se potriveste, am luat-o si asta e tzeapa mea.
                Se potriveshte, dar trebuie astupata gaura de ungere din bloc cu un shurub. Trebuie dusa la calibrat inainte de montaj pe motor.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by doktor4carz View Post
                  Se potriveshte, dar trebuie astupata gaura de ungere din bloc cu un shurub. Trebuie dusa la calibrat inainte de montaj pe motor.
                  Huh danke domnu Dok, deci a fost bine ca am luat-o sa inteleg, oricum in momentul in care o schimb va trebui sa rezolv si cu acel injector care da gaze ca la nebuni, nu de alta dar nu pot tzine nimik in portbagaj totul se acopera de o pelicula gri probabil provenita de la gazele de esapament care ajung peacolo.
                  Ex. W126 '83 380SE (300D cobra) saraca era de-a dreptul impaiata
                  Ex. W126 '91 500SE automat( 300D w124-92-94) macinata de imense furii interioare si rugina in aceeasi masura.
                  W126 '86 300SE automat (Reborn)
                  W124 '92 250TD soon on the road

                  Comment


                  • #24
                    Te trimit unde s-o faci, stau rau cu timpul.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF