Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W 126-le meu 300D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W 126-le meu 300D

    Salutare tuturor si cu akazia aceasta o sa incerc sa-mi prezint si ultima mea achizitie in materie.
    Este vorba de un W 126 300D nustiu ce fel de bujie, asta o sa aflu de la DOK,in rest piele all the way, geamuri electrice trapa vebasto de necrezut functionale.
    Masina probabil o stiti de la sectiunea vanzare, a fost a lui Romy iar acum a ajuns la mine si sper sa ramaie pt mult timp deoarece am planuri serioase, deoarece imi place extraordinar de mult si cu bune si cu rele asa cum e ea.
    Oricum eu sunt destul de pretentios in legatura cu masinile mele asa ca procesul de restaurare si reintregire a ei va incepe cat de curand .
    Attached Files
    Ex. W126 '83 380SE (300D cobra) saraca era de-a dreptul impaiata
    Ex. W126 '91 500SE automat( 300D w124-92-94) macinata de imense furii interioare si rugina in aceeasi masura.
    W126 '86 300SE automat (Reborn)
    W124 '92 250TD soon on the road

  • #2
    Eh, stim mashinutza asta, arata foarte bine, mai ales cu capota asta noua!
    W110-2.0 D 1966
    W115-2.0 D 1971
    W123-2.4 D 1982

    Comment


    • #3
      S-o stapanesti sanatos ! Si asteptam cu interes materializarea planurilor.

      Comment


      • #4
        Sfatul meu,primul lucru care ar trebui sa-l faci este sa ii pui motor de w124.Adica in locul puturosului asta zgomotos in 5 pistoane care haleste 15 in oras,ii pui un 300D de 120cp (sau turbo diesel de 143 cp) de generatie mai noua,care fiind in 6 pistoane nu mai da vibratii aproape deloc si este mult mai silentios,economic si puternic.In timp iti vei remonta investitia prin consumul care va deveni mai mic,iar satisfactia nu se compara.
        MÃREAȚA COBRA

        Comment


        • #5
          Originally posted by ionutz_ng View Post
          Sfatul meu,primul lucru care ar trebui sa-l faci este sa ii pui motor de w124.Adica in locul puturosului asta zgomotos in 5 pistoane care haleste 15 in oras,ii pui un 300D de 120cp (sau turbo diesel de 143 cp) de generatie mai noua,care fiind in 6 pistoane nu mai da vibratii aproape deloc si este mult mai silentios,economic si puternic.In timp iti vei remonta investitia prin consumul care va deveni mai mic,iar satisfactia nu se compara.
          Probabil voi ajunge si la chestiunea aceasta dar cred ca e printre ultimele, oricum nu reusesc sa-mi dau seama daca trage sau nu, din cate a concluzionat si Popeye e clar ca nu are grup de 300d deoarece merge ca si cum ar fi in lowgear sau ar avea cutie cu low ratio transmition... deci primele lucruri pe care le voi face la ea sunt discurile care sunt un pic ovalizate, pompa de apa, grup de 300d sper eu si fara joc in el, suspensii samd, a si chiar printre primele vor fi tampoane de motor ca sunt mucificate complet, asa ca in legatura cu vibratiile macar sa scap de astea de acum.

          Asa, cu multa rabdare si tot cam pe atat tutun izbutesc eu sa o scot la lumina..
          Oricum va multumesc pt primirea calduroasa si abaia astept sa ajung cu ea la intalniri daca si aflu cand si unde le tineti.
          Ex. W126 '83 380SE (300D cobra) saraca era de-a dreptul impaiata
          Ex. W126 '91 500SE automat( 300D w124-92-94) macinata de imense furii interioare si rugina in aceeasi masura.
          W126 '86 300SE automat (Reborn)
          W124 '92 250TD soon on the road

          Comment


          • #6
            in sfirsit ! te ai hotarit la ceva,... ceva bun si trainic ai facut o alegere buna, sa o stapinesti sanatos si la multi km sa vii cu ea la intilniri toate cele bune !

            Comment


            • #7
              Rabdarea da, e buna, si e combinatzia perfecta, tu ai rabdare, eu n-am timp, toata lumea e fericita. Iar intilnire duminica asta, la 2 la amiaza. Deci...

              Comment


              • #8
                Originally posted by doktor4carz View Post
                Rabdarea da, e buna, si e combinatzia perfecta, tu ai rabdare, eu n-am timp, toata lumea e fericita. Iar intilnire duminica asta, la 2 la amiaza. Deci...
                Domnu am venit si mi-a facut o mare placere, mai ales plimbarea cu 126 automat, iar cel de prahova doamne cat de in mintile ei poate sa fie masina aia...hmmm.
                Oricum per total super iar spectacolul de drift....demential, atat ca mai trebe sa invatam un poco.
                Ex. W126 '83 380SE (300D cobra) saraca era de-a dreptul impaiata
                Ex. W126 '91 500SE automat( 300D w124-92-94) macinata de imense furii interioare si rugina in aceeasi masura.
                W126 '86 300SE automat (Reborn)
                W124 '92 250TD soon on the road

                Comment


                • #9
                  Originally posted by e-man View Post
                  Domnu am venit si mi-a facut o mare placere, mai ales plimbarea cu 126 automat, iar cel de prahova doamne cat de in mintile ei poate sa fie masina aia...hmmm.
                  Oricum per total super iar spectacolul de drift....demential, atat ca mai trebe sa invatam un poco.
                  ...mai trebuie sa ne cumparam cauciucuri in pielea mea...

                  Comment


                  • #10
                    e-man tu ai avut inainte o Sierra?

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by shadow View Post
                      e-man tu ai avut inainte o Sierra?
                      Da domnu am avut superbul B-54-UDD...care mi-a mancat ficatzii ca arata ca noua si mergea ca o roaba de carat balegar cu vibratiile ei cu tot....las ca si-o meritat soarta ca celui ce i-am vandut-o, o pocnito de i-au iesit toate fitzlele.
                      Asa mercedesul e o masina corecta nu-i fantastica si nici nu ascunde treaba asta, deasta imi si place atat de mult si ma face sa imi doresc s-o fac masina de mers zi de zic cu tot ce trebe pe ea si cu un aspect cat se poate de respectabil.
                      Ex. W126 '83 380SE (300D cobra) saraca era de-a dreptul impaiata
                      Ex. W126 '91 500SE automat( 300D w124-92-94) macinata de imense furii interioare si rugina in aceeasi masura.
                      W126 '86 300SE automat (Reborn)
                      W124 '92 250TD soon on the road

                      Comment


                      • #12
                        la ce pretz de achizitie ai luat o? daca se poate spune?! merci !

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by fun_mertzan View Post
                          la ce pretz de achizitie ai luat o? daca se poate spune?! merci !
                          Pai man io nu ma feresc la 2000 de iepuroi...bine echivalentul lor in lei, dar ideea e ca incet incet incep sa-i adun piesele necesare...asa ca in ultimea vreme nu prea am plimbat-o de loc, si ma cam doare sufletul de ea.
                          Duminica deabia trecuta i-am spalat stopul stanga spate... doamne munca lui Cristos si nu datul ei jos ci desfacutul ei surubel cu surubel, data viitoare imi bag picioarele cumpar una noua ca nu se merita, prea multa munca.
                          Si apropo de necrezut porneste la prima cheie chiar si dupa 2 saptamani de stat
                          Ex. W126 '83 380SE (300D cobra) saraca era de-a dreptul impaiata
                          Ex. W126 '91 500SE automat( 300D w124-92-94) macinata de imense furii interioare si rugina in aceeasi masura.
                          W126 '86 300SE automat (Reborn)
                          W124 '92 250TD soon on the road

                          Comment


                          • #14
                            o imagine tentanta
                            ce sa zic, daca iti place diesel pune ceva cu multi multi newton metrii sa ramai in scaun
                            Attached Files
                            SMS / Call (preferably after) - 0754555444 sau 0740957736

                            Comment


                            • #15
                              Oricum eu sunt destul de pretentios in legatura cu masinile mele asa ca procesul de restaurare si reintregire a ei va incepe cat de curand
                              Realizezi ca daca e omologata diesel poi sa te futzi in ea... nu o mai reomologheaza nici moartea in benzina... asa ca restaurarea e posibil sa se incheie inainte sa inceapa realizezi ca diesel este un kkt si o sa moara un kkt sau mai frumos spus o strutzo-camila zgomotasa, fumegatoare si puturoasa ... eventual nepornitoare iarna (
                              1991 R129 300SL-24
                              1991 w124 300CE-24
                              1993 w202 C280
                              1978 w116 450SEL 6.9
                              1987 w201 190E 2.0
                              1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF