Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W 126-le meu 300D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Ford_V6 View Post
    Realizezi ca daca e omologata diesel poi sa te futzi in ea... nu o mai reomologheaza nici moartea in benzina... asa ca restaurarea e posibil sa se incheie inainte sa inceapa realizezi ca diesel este un kkt si o sa moara un kkt sau mai frumos spus o strutzo-camila zgomotasa, fumegatoare si puturoasa ... eventual nepornitoare iarna (
    Man eu nu la asta m-am referit nu am degand sa o reomologhez in benzina, mie sincer imi place la nebunie clinketul de diesel la mercedes, asta e unul din motivele din cauza caruia am luat-o...eu sunt un pic mai ciudatzel cand vine vorba de masina si alegerea ei.
    Spre exemplu saptamana aceasta merceloasa mea primeste o cutie de diesel (actualmente are una de benzina deasta nu fugea ea deloc) si tampoane de motor, toate venite tocmai de la Tg Mures.
    Ex. W126 '83 380SE (300D cobra) saraca era de-a dreptul impaiata
    Ex. W126 '91 500SE automat( 300D w124-92-94) macinata de imense furii interioare si rugina in aceeasi masura.
    W126 '86 300SE automat (Reborn)
    W124 '92 250TD soon on the road

    Comment


    • #17
      Spre exemplu saptamana aceasta merceloasa mea primeste o cutie de diesel (actualmente are una de benzina deasta nu fugea ea deloc) si tampoane de motor, toate venite tocmai de la Tg Mures.[/QUOTE]

      Ce ai facut cu cutia de la TG Mures? ai luat-o? ....macar daca ai ratat intalnirea nationala sa o fi facut cu folos

      Comment


      • #18
        Originally posted by DanielC View Post
        Spre exemplu saptamana aceasta merceloasa mea primeste o cutie de diesel (actualmente are una de benzina deasta nu fugea ea deloc) si tampoane de motor, toate venite tocmai de la Tg Mures.
        Ce ai facut cu cutia de la TG Mures? ai luat-o? ....macar daca ai ratat intalnirea nationala sa o fi facut cu folos[/QUOTE]

        Binenteles iti dai seama ca nu bateam drumul degeaba pana acolo, pe langa aceasta se mai adauga tampoanele de motor si disc de ambreiaj placa si rulment.
        Si poate daca reusesc sa dau de Dok o sa fie si pompa de motorina ca era alt model mult mai silentios, dar sa vedem daca se potriveste la mine.
        Sau eu stiu poate e cineva aici sa ma lamureasca daca merge pompa de motorina si ce mai trebe de la motorul 300d cu bujie mica la unul cu bujie mare ca al meu.
        Ex. W126 '83 380SE (300D cobra) saraca era de-a dreptul impaiata
        Ex. W126 '91 500SE automat( 300D w124-92-94) macinata de imense furii interioare si rugina in aceeasi masura.
        W126 '86 300SE automat (Reborn)
        W124 '92 250TD soon on the road

        Comment


        • #19
          Originally posted by DanielC View Post
          Spre exemplu saptamana aceasta merceloasa mea primeste o cutie de diesel (actualmente are una de benzina deasta nu fugea ea deloc) si tampoane de motor, toate venite tocmai de la Tg Mures.
          Ce ai facut cu cutia de la TG Mures? ai luat-o? ....macar daca ai ratat intalnirea nationala sa o fi facut cu folos[/QUOTE]

          Binenteles iti dai seama ca nu bateam drumul degeaba pana acolo, pe langa aceasta se mai adauga tampoanele de motor si disc de ambreiaj placa si rulment.
          Si poate daca reusesc sa dau de Dok o sa fie si pompa de motorina ca era alt model mult mai silentios, dar sa vedem daca se potriveste la mine.
          Sau eu stiu poate e cineva aici sa ma lamureasca daca merge pompa de motorina si ce mai trebe de la motorul 300d cu bujie mica la unul cu bujie mare ca al meu.
          Ex. W126 '83 380SE (300D cobra) saraca era de-a dreptul impaiata
          Ex. W126 '91 500SE automat( 300D w124-92-94) macinata de imense furii interioare si rugina in aceeasi masura.
          W126 '86 300SE automat (Reborn)
          W124 '92 250TD soon on the road

          Comment


          • #20
            Asa in momentul de fata micul meu tanculet asteapta cuminte sa primeasca urmatoarele, pompa de apa (sigur ca va fi una noua pt ca se pare ca cea luata sh nu prea e combinatie), disc ambreiaj, placa de presiune, rulment impreuna cu cutia mai sus mentionata, tampoane motor, si sper eu cat de curand si un set de dicuri, toate deja achizitionate.

            Intrebarea pe care o adresez celor mai cunoscatori pe aici, si in special domnului
            Dok de care e greu sa il gasesc, se potriveste pompa pt 300 diesel ce mergea pe modelul cu bujie mica pe acesta al meu care se pare ca e cu bujie mare. Oricum ideea e ca deja am achizitionat-o ( omul a inteles ca o vreau si pe aceea si plm asta e mi-a trimis-o nu puteam sa zic nu o mai vreau ca nu stiu daca se potriveste, am luat-o si asta e tzeapa mea.
            Ex. W126 '83 380SE (300D cobra) saraca era de-a dreptul impaiata
            Ex. W126 '91 500SE automat( 300D w124-92-94) macinata de imense furii interioare si rugina in aceeasi masura.
            W126 '86 300SE automat (Reborn)
            W124 '92 250TD soon on the road

            Comment


            • #21
              Te-ai bagt in ea, super sa vezi cum se reintinereste!!! spor la treaba!
              W110-2.0 D 1966
              W115-2.0 D 1971
              W123-2.4 D 1982

              Comment


              • #22
                Originally posted by e-man View Post
                Asa in momentul de fata micul meu tanculet asteapta cuminte sa primeasca urmatoarele, pompa de apa (sigur ca va fi una noua pt ca se pare ca cea luata sh nu prea e combinatie), disc ambreiaj, placa de presiune, rulment impreuna cu cutia mai sus mentionata, tampoane motor, si sper eu cat de curand si un set de dicuri, toate deja achizitionate.

                Intrebarea pe care o adresez celor mai cunoscatori pe aici, si in special domnului
                Dok de care e greu sa il gasesc, se potriveste pompa pt 300 diesel ce mergea pe modelul cu bujie mica pe acesta al meu care se pare ca e cu bujie mare. Oricum ideea e ca deja am achizitionat-o ( omul a inteles ca o vreau si pe aceea si plm asta e mi-a trimis-o nu puteam sa zic nu o mai vreau ca nu stiu daca se potriveste, am luat-o si asta e tzeapa mea.
                Se potriveshte, dar trebuie astupata gaura de ungere din bloc cu un shurub. Trebuie dusa la calibrat inainte de montaj pe motor.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by doktor4carz View Post
                  Se potriveshte, dar trebuie astupata gaura de ungere din bloc cu un shurub. Trebuie dusa la calibrat inainte de montaj pe motor.
                  Huh danke domnu Dok, deci a fost bine ca am luat-o sa inteleg, oricum in momentul in care o schimb va trebui sa rezolv si cu acel injector care da gaze ca la nebuni, nu de alta dar nu pot tzine nimik in portbagaj totul se acopera de o pelicula gri probabil provenita de la gazele de esapament care ajung peacolo.
                  Ex. W126 '83 380SE (300D cobra) saraca era de-a dreptul impaiata
                  Ex. W126 '91 500SE automat( 300D w124-92-94) macinata de imense furii interioare si rugina in aceeasi masura.
                  W126 '86 300SE automat (Reborn)
                  W124 '92 250TD soon on the road

                  Comment


                  • #24
                    Te trimit unde s-o faci, stau rau cu timpul.

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF