If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out). See less
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less
Mercedes w124 e300
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
Daca nu gresesc, la carutele care au ramas fara curent...
Ma refeream la bateriile telecomenzii...
Ca rezolvare, m-am intors din treaba acasa, am luat cealalta cheie (am 2 cu telecomanda) si apoi am mers de mi-am cumparat baterii.
Salutare,de la usa soferului se inchide doar usa respectiva...daca inchid cu cheia din dreapta de inchid toate(bortbagaj usita rezervor)!
Aici s-ar putea sa-ti dau dreptate. Cumnata mea are tot o caruta ca a mea, doar ca e facelift. Are doar o singura cheie simpla. Usa o inchide din dreapta. N-am stat sa gandesc mult, dar se imbuca cu ce spui tu.
Cand ai desfacut tapiteria de pe usa, nu ai gasit fire sectionate pe la modul?
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
Nu toate sunt cum trebuie,am schimbat iala cu totul ca are o mufa mica pe ea am schimbat actuatorul ala in care vine vacumu si 3 fire si nimic de la usa soferului se inchide doar ea si atat!
Dupa cunostinta mea, actuatorul din usa comunica cu pompa de vacuum din portbagaj...posibil sa fie problema pe traseu de zici ca ai schimbat si actuatorul, ca altceva nu imi dau seama ce poate fi.
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
Eu ma refer la traseul de la usa sofer si pana la pompa vacuum! Undeva pe acolo e buba...
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
Daca cauti o diagrama/schita cu partea electrica ce include inchiderea centralizta o sa gasesti problema mai repede. Pe schita apare si culoarea firelor, asa ca poti verifica fiecare fir care comunica intre actuator si pompa de vacuum cu un aparat de masurat, asta ca sa vezi daca firele au continuitate.
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
salutare,din cauza frigului cred ca masina o ia razna),pana acuma fara cheie in contact si cu usa deschisa aveam curent gen(puteam deschide gemurile,becurile ambientale din usi se aprundeau,puteam deschde trapa etc...)in seara asta am observat ca e moarta,fara contactu pus pe prima treapta nu pot face nimic,ceva sugestii?
Puteai deschide tot timpul gen trapa, geamuri etc. fara cheia in contact?
Acu intreb si eu...findca nu mi se pare normal ca fara cheie sa fie functional partea electrica.
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
Vezi sa nu fi "inghetat" intrerupatorul de pe stalpul de la usa fata. Ala are rolul sa inchida circuitul ca sa poti "umbla" la geamuri (scaune electrice daca ai) cand e usa deschisa (chiar si fara contactul pus).
W126 280SE Champagne Metallic
W126 280SE Black Blue Metallic
W126 300SE Anthracite Grey Metallic W126 500SE Nautical Blue Metallic
W126 500SE Midnight Dark Blue
W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic
Confirm si eu ca daca nu am cheia in contact si este deschisa usa soferului, functioneaza geamurile si trapa, sau cand usa este inchisa este necesar cheia in contact pusa pe prima treapta.
Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995
Mai mult, posibil ca si sitemul de alarma sa fie legat pe acelasi circuit.
W123 280E Blue Green Metallic
W126 280SE Champagne Metallic
W126 280SE Black Blue Metallic
W126 300SE Anthracite Grey Metallic W126 500SE Nautical Blue Metallic
W126 500SE Midnight Dark Blue
W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic
Asa ai permanent in ''priza'' intslatia electrica...nu e de mirare ca apar probleme in timp!
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
Feri, la tine nu este la fel?
Si la fosta W126 si la actuala W124, este acelasi "principiu". Si nu numai usa soferului, dar si cea de la pasager fata. Daca, cel putin una din cele doua este deschisa, se pot actiona geamurile, scaunele sau trapa(la cine are). Cum a zis si Dan, curent ai in permanenta pe inchidere, luminat interior, lumini curtoazie, lumini parcare, fara a pune contactul din cheie. Acestea depind de un simplu "intrerupator", din usa sau consola centrala.
Verifica acele "intrerupatoare" de pe stalp, sunt doua. Poate a iesit vreun papuc(in cel mai fericit caz).
Numai bine!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment