Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Mercedes w124 e300

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by mer_se280 View Post
    Daca nu gresesc, la carutele care au ramas fara curent...
    Ma refeream la bateriile telecomenzii...
    Ca rezolvare, m-am intors din treaba acasa, am luat cealalta cheie (am 2 cu telecomanda) si apoi am mers de mi-am cumparat baterii.

    Originally posted by ioscutz View Post
    Salutare,de la usa soferului se inchide doar usa respectiva...daca inchid cu cheia din dreapta de inchid toate(bortbagaj usita rezervor)!
    Aici s-ar putea sa-ti dau dreptate. Cumnata mea are tot o caruta ca a mea, doar ca e facelift. Are doar o singura cheie simpla. Usa o inchide din dreapta. N-am stat sa gandesc mult, dar se imbuca cu ce spui tu.
    Last edited by sees; 02-01-2015, 18:11 PM.
    proud owner of "Jeanette" - A160 W168, Elegance, 102 hp, anul 2000

    Comment


    • @ioscutz...

      Cand ai desfacut tapiteria de pe usa, nu ai gasit fire sectionate pe la modul?
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • Nu toate sunt cum trebuie,am schimbat iala cu totul ca are o mufa mica pe ea am schimbat actuatorul ala in care vine vacumu si 3 fire si nimic de la usa soferului se inchide doar ea si atat!

        Comment


        • Dupa cunostinta mea, actuatorul din usa comunica cu pompa de vacuum din portbagaj...posibil sa fie problema pe traseu de zici ca ai schimbat si actuatorul, ca altceva nu imi dau seama ce poate fi.
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • vacumul functioneaza,din moment ce usa se inchide cand actionez din yala din dreapta!

            Comment


            • Eu ma refer la traseul de la usa sofer si pana la pompa vacuum! Undeva pe acolo e buba...
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • Si asta cum as putea verifica?

                Comment


                • Daca cauti o diagrama/schita cu partea electrica ce include inchiderea centralizta o sa gasesti problema mai repede. Pe schita apare si culoarea firelor, asa ca poti verifica fiecare fir care comunica intre actuator si pompa de vacuum cu un aparat de masurat, asta ca sa vezi daca firele au continuitate.
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • salutare,din cauza frigului cred ca masina o ia razna),pana acuma fara cheie in contact si cu usa deschisa aveam curent gen(puteam deschide gemurile,becurile ambientale din usi se aprundeau,puteam deschde trapa etc...)in seara asta am observat ca e moarta,fara contactu pus pe prima treapta nu pot face nimic,ceva sugestii?

                    Comment


                    • Puteai deschide tot timpul gen trapa, geamuri etc. fara cheia in contact?



                      Acu intreb si eu...findca nu mi se pare normal ca fara cheie sa fie functional partea electrica.
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • Vezi sa nu fi "inghetat" intrerupatorul de pe stalpul de la usa fata. Ala are rolul sa inchida circuitul ca sa poti "umbla" la geamuri (scaune electrice daca ai) cand e usa deschisa (chiar si fara contactul pus).
                        Last edited by dan500se; 02-08-2015, 09:30 AM.
                        W123 280E Blue Green Metallic

                        W126 280SE Champagne Metallic
                        W126 280SE Black Blue Metallic
                        W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                        W126 500SE Nautical Blue Metallic
                        W126 500SE Midnight Dark Blue

                        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                        Comment


                        • Confirm si eu ca daca nu am cheia in contact si este deschisa usa soferului, functioneaza geamurile si trapa, sau cand usa este inchisa este necesar cheia in contact pusa pe prima treapta.
                          Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                          Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                          Comment


                          • Mai mult, posibil ca si sitemul de alarma sa fie legat pe acelasi circuit.
                            W123 280E Blue Green Metallic

                            W126 280SE Champagne Metallic
                            W126 280SE Black Blue Metallic
                            W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                            W126 500SE Nautical Blue Metallic
                            W126 500SE Midnight Dark Blue

                            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                            Comment


                            • Prost conceput!

                              Asa ai permanent in ''priza'' intslatia electrica...nu e de mirare ca apar probleme in timp!
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment


                              • Feri, la tine nu este la fel?
                                Si la fosta W126 si la actuala W124, este acelasi "principiu". Si nu numai usa soferului, dar si cea de la pasager fata. Daca, cel putin una din cele doua este deschisa, se pot actiona geamurile, scaunele sau trapa(la cine are). Cum a zis si Dan, curent ai in permanenta pe inchidere, luminat interior, lumini curtoazie, lumini parcare, fara a pune contactul din cheie. Acestea depind de un simplu "intrerupator", din usa sau consola centrala.


                                Verifica acele "intrerupatoare" de pe stalp, sunt doua. Poate a iesit vreun papuc(in cel mai fericit caz).
                                Numai bine!
                                Last edited by tumar; 02-08-2015, 13:00 PM.
                                Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                                Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF