Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

The Mighty 190

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Am o mare rugaminte, daca cineva are o schema electrica a contactului de w202 1.8 benzina an 1998, rog foarte mult sa ajute ca eu m-am pierdut. Precizez ca este contact cu cip. Are 3 mufe, si din ele nu mi-am dat prea multe seama, stiu doar ca firul violet e pt atunci cand dai la automat, el da impuls, mai am cateva mase pe acolo...in rest sunt pierdut.... Va rog mult! Dau o bere!
    If you wanna be a man with a master plan, you better get a 190 sport sedan

    Comment


    • #32
      Cateva poze...
      Attached Files
      If you wanna be a man with a master plan, you better get a 190 sport sedan

      Comment


      • #33
        Dupa atata timp am revin cu noutati. Ma bucur sa va anunt ca instalatia mea electrica a fost pusa la punct, cu acest prilej ii multumesc lui Jacob inca o data. Revenind la masina, ieri am incercat s-o pornesc insa nu dadea niciun semn de viata. Astazi am mers iar la ea si am revizuit una alta pe acolo, am observat ca imi da scanteie, dar nu aveam curent pe injectoare. Am turnat benzina in clapeta de acceleratie si am mai dat o data la automat, am ramas surprins sa vad ca porneste din prima si merge foarte rotund. Ideea e ca am luat de pe donatoare absolut tot, mai putin modului de la ABS si SAM-ul din usa soferului. Imi puteti spune ce se paote face in acest caz? Vreunu din cele 2 lipsa mentionate mai sus sa fie problema? Mentionez ca eletromotorul si pompa de benzina le-am pus pe direct. Astept sfaturi. Merci mult!
        If you wanna be a man with a master plan, you better get a 190 sport sedan

        Comment


        • #34
          Se pare ca nimeni nu ma baga in seama aici. Puteti inchide topicul. Multumesc frumos!
          If you wanna be a man with a master plan, you better get a 190 sport sedan

          Comment


          • #35
            Originally posted by 05MRK View Post
            Se pare ca nimeni nu ma baga in seama aici. Puteti inchide topicul. Multumesc frumos!
            Daca nimeni nu comenteaza, nu inseamna ca nu te baga in seama. De multe ori doar urmaresti topicul, vezi ce se mai posteaza, si uneori nu prea ai ce sa comentezi.

            Comment


            • #36
              Nu e vorba de comentat, am cerut ajutorul de cateva ori si nu s-a sinchisit nimeni sa raspunda. Mi se pare o prostie, un forum e o comunitate de oameni care au o pasiune comuna si ar trebui sa se ajute reciproc...in fine.
              If you wanna be a man with a master plan, you better get a 190 sport sedan

              Comment


              • #37
                Care ar fi problema ta ca nu prea am inteles bine?
                Nu porneste cu instalatia pusa pe normal?Decat daca alimentezi pe direct?
                Nu te lasa imo sa pornesti?Sau cum?

                Comment


                • #38
                  Hmm, suparare nefondata as spune. Nu scrie nicaieri la inregistrarea pe forum ca vei fi si ajutat, fapt ce depinde, evident, de contributia benevola a celor inscrisi.
                  N-as vrea sa isc o polemica, insa dumneata cu ce ai contribuit la acest forum a.i. sa fii suparat pe ceilalti?
                  https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by cutaresku View Post
                    Hmm, suparare nefondata as spune. Nu scrie nicaieri la inregistrarea pe forum ca vei fi si ajutat, fapt ce depinde, evident, de contributia benevola a celor inscrisi.
                    N-as vrea sa isc o polemica, insa dumneata cu ce ai contribuit la acest forum a.i. sa fii suparat pe ceilalti?
                    Nu e o suparare, e doar o parere facuta publica. Intr-adevar, pe acest forum nu am ajutat pe nimeni, pt ca este primul meu Mercedes, si nu stiu cu ce se mananca treaba asta. Nimeni nu e obligat sa ofere o mana de ajutor, dar eu imi scot palaria in fata colegilor dan12101983 si Jacob care m-au ajutat fara a avea pretentii extratereste. Imi cer scuze daca am jignit pe cineva, dar am impresia ca pasiunea se transforma in afacere.


                    Referitor la intrebarea ta gmihai24, instlatia mi-e pusa cap la cap, imi recunoaste cipul din cheie, deblocheaza volanul, se aprinde bodrul, pun contactul, insa nu primesc curent pe releul electromotorului, din cauza ata l-am pus pe direct, dar am mai intampinat o problema, si anume nu primesc curent pe injectoare. Daca cineva are o idee despre asta si e dispus sa ma ajute, voi fi recunoscator, in alta instanta voi recurge la anularea injectiei si inlocuirea ei cu 4 carburatoare de motocicleta.
                    If you wanna be a man with a master plan, you better get a 190 sport sedan

                    Comment


                    • #40
                      Ma gandesc la o reconfigurare/verificare ecu prin star sa vezi care ar fi problema.Ma mai gandesc si la modulul de alarma/centralizare poate nu da comanda sa te lase sa pornesti.
                      In cazurile in care se face un transplant si nu e facut ca la carte, apar probleme.Un fir nepus unde trebuie da mari batai de cap.Nu stiu ce sa zic, imi e straina cauza stiind ca nu e instalatia originala.
                      Cat despre treaba cu cele 4 carburatoare, ia in calcul modificarea capotei ca nu vad cum ar incapea atatea mate si tuburi, plus ca va trebuii sa modifici cam toata instalatia masinii.

                      Comment


                      • #41
                        Salut! La partea cu carburatoarele de motocicleta este un pic mai complicat decat pare, adica reglare; sincronizare; flanse; adaptari etc......si implicit comsumul va fi altul(simtitor mai mare).
                        Incearca in ordine urmatoarele:
                        1-Cu un instrument de masura (voltmeru) sa masori in mufele injectoarelor sa vezi daca iti vine curent, dupa asta verifici cu un creion de tensiune, daca nu iti vine curent incearca sa vezi daca au masa(-). Incerci fiecare injector in parte cu o baterie sa vezi daca iti deschid.
                        2-Cu acelasi instrument de masura verifica continuitatea firelor pana in mufa instalatiei si ai grija sa nu ai contacte imperfecte.
                        3-Daca ai posibilitatea schimba senzorul de pe volanta si cel de la axa/axele cu came.
                        4- Nu in ultimul rand verifica bine toate firele de masa de pe caroserie sa faca contact bine.
                        Sper ca informatiile de mai sus sa te ajute, sunt lucruri generale nu specifice motorului tau.

                        Comment


                        • #42
                          Multumesc pentru sfaturi. In ceea ce priveste modificarea cu cele 4 carburatoare, nu necesita nicio baiate de cap. Inainte de 190 am avut un Golf 1 care a suferit aceasta modificare. Galeria de admisie trebuie inlaturata, si trebuie facut pe CNC o flansa cu dimensiunile de pe motor, sudate niste tevi in cap si apoi cu niste furtune prinse de carburatoare. Mai trebuie pun un vacuum pt frana, si cam asta e toata treaba. La faza cu incaputul nu e absolut nicio problema pt ca prin inlaturarea admisiei deja existente pe motor, o sa am suficient spatiu. Carburatoarele trebuind sa stea orizontal.
                          If you wanna be a man with a master plan, you better get a 190 sport sedan

                          Comment


                          • #43
                            Am reusit sa pornesc motorul, am rezolvat toate problemele, dar nu cu ajutorul carburatoarelor. Modificarile aduse motorului sunt avioane...deci nu o sa dau prea multe detalii momentan.
                            If you wanna be a man with a master plan, you better get a 190 sport sedan

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF