Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

The Mighty 190

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by 05MRK View Post
    insa acum are o mica ezitare la acceleratie.
    In prima faza verifica tijele de la acceleratie, sa vezi daca nu cumva ai vre-un joc pe undeva.






    Originally posted by 05MRK View Post
    Si inca ceva, se intampla sa scoata un fum uneori(mai tot timpul) de sa nu poti sta langa ea, te ustura ochii si te ineaca. Care ar putea fi problema?

    Ce culoare are fumul? Posibil sa nu fie bun amestecul!
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #17
      Tijele nu au joc, are acelasi efect si cand accelerez de sub capota. Fumul, iti spun sincer, ca nu stiu ce culoare are, pentru ca lucrez la masina numai seara, iar la becul din hala nu se prea vede. Am incercat sa-i fac ceva din reglajul ala cu imbus, insa tot asa face...
      If you wanna be a man with a master plan, you better get a 190 sport sedan

      Comment


      • #18
        Originally posted by 05MRK View Post
        Am incercat sa-i fac ceva din reglajul ala cu imbus, insa tot asa face...
        Mare grija ce si cum reglezi, findac odata dereglata foarte greu o reglezi inapoi!

        Din acel reglaj cu imbus maresti/scazi debitul de benzina!
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #19
          Am inteles ce face. Ideea e ca n-am cum sa dereglez ceva ce a fost de la bun inceput dereglat. Cand am cumparat masina tipul mi-a zis ca s-au bagat in ea multi "priceputi"...acum incerc toate variantele si vad ce merge.
          If you wanna be a man with a master plan, you better get a 190 sport sedan

          Comment


          • #20
            Masina are o identitate noua, am reusit sa o trec pe mine. Merge foarte bine. Singura problema care ma chinuie, este consumul. Am facut in seara asta un traseu de 79 de km cu 7l de benzina, consum mediu, la drum intins, la 90-sta intr-a 4. In oras, prin aglomeratie zic ca papa cam 15...acuma nu stiu sigur cum sta cu consumul urban, am facut test extra-urban doar. Ce ar mai fi...am incercat sa fac un burnout in seara asta, si cand am dat sa plec, mi s-a desfacut toba finala si mi-a cazut, o sa incerc sa o pun inapoi cat de repede, pt ca imi baga toate gazele in masina, atunci cand stationez.
            Legat de consumul urban, ce imi puteti spune? M-ar interesa niste preturi pt ceva segmenti eventual, daca aveti o idee....sau un motor diesel 2L...sau 1.8 benzina de clasa C. Cam cat m-ar duce un asemenea motor, cu cutie, si anexele aferente?
            If you wanna be a man with a master plan, you better get a 190 sport sedan

            Comment


            • #21
              Hai la intrunire pe 16 decembrie la kaufland2 ora 12:00,vezi topicul intruniri Bistrita va fi multa lume si mai multi cu w201 si poate te ajutam cu problema!
              Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
              Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
              Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
              Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

              Comment


              • #22
                Cu siguranta o sa vin!
                If you wanna be a man with a master plan, you better get a 190 sport sedan

                Comment


                • #23
                  O sa las pozele sa vorbeasca de la sine...
                  Attached Files
                  If you wanna be a man with a master plan, you better get a 190 sport sedan

                  Comment


                  • #24
                    Salut,05MRK!Da-ne si noua mai multe detalii,te rugam.In poze se vede ca i-ai dat motorul jos,dar de ce?Ii pui altul,il repari pe asta?Numai bine!
                    W124 E220 din 95

                    Comment


                    • #25
                      Pai...motorul in cauza, a cam cedat, ar trebui segmentat, insa adevaratul motiv pentru care l-am dat jos, este a in locul sau v-a veni un 1.8 de w202. Azi ma duc sa dau motorul jos de pe donatoare. Am o intrebare, donatoarea este automata, s-ar potrivi cutia cu ambreaju meu pe acel motor? O sa vad ce probleme am si cu instalatia electrica. O sa revin cu detalii la noapte daca reusesc ceva.
                      If you wanna be a man with a master plan, you better get a 190 sport sedan

                      Comment


                      • #26
                        Salut!Va trebui sa-i schimbi volanta motorului de 1.8,dar nu cred ca o sa-ti mai porneasca motorul ala cu volanta de pe motorul tau.Din cate stiu eu,volanta e diferita la M111.Trebuie neaparat sa faci rost de volanta+disc+rulment de presiune de pe un motor de 1.8 identic care a fost cuplat cu o cutie manuala.Daca volanta e cu masa dubla si cutia ta e cu priza lunga,nu o sa se pupe.Eventual citeste seria cutiei de sub cilindrul de ambreiaj si posteaz-o aici ca sa iti spunem ce tip de volanta iti trebuie pt motorul de 1.8!
                        W124 E220 din 95

                        Comment


                        • #27
                          Sa revenim...am adus motorul la mine, se potriveste volanta mea, insa e o problema. Volanta motorului 1.8 are prinsa de ea, in spate, un disc cu dinti de pe care citeste un senzor, turatia motorului. acuma, ori gasesc o volanta de 1.8 sa o pun direct, si m-ar costa cam mult, ori incerc sa fac din doua, una....si vedem ce iese...cam asta ar fi pana acum.
                          Attached Files
                          If you wanna be a man with a master plan, you better get a 190 sport sedan

                          Comment


                          • #28
                            Trebuia sa vii la mine sa-ti dau un 2.0 benzina de w124
                            Mercedes W124 200D - ex
                            Mercedes C124 CE200 - ex
                            Mercedes W124 300D Turbo - donatoare de organe
                            Mercedes W124 E250D - donatoare de organe
                            Mercedes C124 300CD - daily driven
                            Mercedes C124 300CE 12v
                            Mercedes C124 300CE 24v in proiect de restaurare
                            Mercedes S124 250TDT
                            Mercedes W210 E200 16v
                            Mercedes W906 2.2 CDI

                            Comment


                            • #29
                              Cam tarziu...acum incerc sa-l pun pe asta...Multumesc oricum
                              If you wanna be a man with a master plan, you better get a 190 sport sedan

                              Comment


                              • #30
                                In primul rand va urez un calduros La multi ani si toate cele bune! Revenind pe subiect. Am prins motorul de cutie, insa suportii motorului de w202 nu puscau cu tampoanele de pe w201. Am luat tampoanele de pe w202, insa n-am reusit sa schimb decat unul dintre ele, fiindca pe w201 e surub cu cap de imbus, si cum sunt desfacute mai toata ziua surubele alea...am reusit doar sa stric interioru capului. In fine. Am impins cutia mai in spate, si am reusit sa prind motorul in tamponul de w202. Problema e acum la celalalta parte...nu pot pune motorul la unghiul necesar pentru a intra surubul, am incercat si cu un prezon infiletat in tampon. Astazi o sa incerc sa-l iar sa-l prind, sper sa am succes.
                                If you wanna be a man with a master plan, you better get a 190 sport sedan

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF