Sa prezint si eu noua achizitie.
Motor M111 de 1.8 litrii si 122 cp, 4 cilindrii
Cutie de viteza manuala cu 5 trepte
An fabricatie 1996 (Septembrie)
Tara de provenienta Italia
Proprietari anteriori 3 sau 4
Dotari:
-geamuri electrice fata-spate - functionale
-inchidere centralizata din telecomanda (din cheie nu are!) - deocamdata nefunctionala (cred ca "a uitat" semnalul), azi imi vine si o carcasa noua
-imobilizator
-cheie de rezerva tip card, cu telecomanda inchiderii centralizate incorporata in card
-airbag sofer-pasager - functionale (sper - adica nu arde niciun martor care sa indice contrariul, si sper sa nu aflu niciodata!)
-oglinzi electrice - functionale
-oglinzi rabatabile - nefunctionale, nu am insistat sa aflu cauza, oricum oglinda dreapta a fost schimbata si nu e rabatabila
-indicator temperatura exterioara - functional
-interior piele (fete de usi de asemenea piele, tavan vinilin, tapiterii stalpi, chedere un fel de materiel plushat)
-scaune fata reglabile pe inaltime si cu reglaj al sezutului in inclinatie - din pacate scaunul soferului are tapiteria suportului lombar rupt
-bancheta spate rabatabila 2/1 cu suport de plasa atasat - lungime spatiul util cu bancheta rabatata e undeva la 180-190 cm
-suport de pahare in cotiera banchetei spate
-instalatie GPL secventiala cu comanda computerizata (nu mai retin firma) cu butelie de 48 l in locul rotii de rezerva
-ABS (nu are ASR-ESP din pacate)
-servodirectie (bineinteles)
-aer conditionat
-jante de tabla pe 15" echipate cu cuciucuri de iarna Goodyear Ultragrip 7 195/65/15
-geamuri laterale cu tenta verzuie (cred, asa par cand te uiti din lateral)
-vopsea metalizata
-cotiera cu spatiu de depozitare si cosulet de gunoi (pentru asta il utilizez eu) incorporat
-ormamente lemn din radacina de nuc (WURZEL) :great:
Cam atat imi amintesc...
Cateva poze si pe urma revin si cu impresii:









Impresiile...
Masina compacta si foarte adaptabila, cu spatiul interior foarte generos ce sfideaza dimensiunile sale exterioare care, totusi, sunt relativ mici, mai ales in comparatie cu W126 sau W123-W124. Datorita scaunului fata foarte reglabil, cu sezutul coborat la minim am aproximativ 10 cm de spatiu (poate chiar mai mult) de la cap pana la tavan in ciuda celor 191 cm pe care ii am eu (desi nu-l folosesc la minim, l-am pus pe urmatoarea treapta). La W126 nu se punea problema de acest lux. Daca aveam 3 cm era bine... chiar daca si acel scaun a fost reglabil in inaltime si era coborat la minim.
Deci, o masina foarte confortabila. Singurul minus la acest capitol il are datorita consolei centrale cu cotiera incorporata. Daca vrei sa te apleci sa iei ceva de pe scaunul pasagerului sau sa blochezi usa atunci "cotiera" cam incomodeaza. De asemenea, masina avand latime relativ mica, pozitia la volan este oarecum inghesuita tot datorita consolei centrale.
Fiind modelul combi, vizibilitatea spre spate e putin mai redusa decat la varianta standard mai ales daca e montata si a treia tetiera plus plasa de bagaje (sau animale). Tetiera din mijloc se poate depozita intr-un loc special amenajat in portbagaj, astfel vizibilitatea spre spate crescand pana la un nivel acceptabil, plasa fiind oricum in marea majoritate a timpului coborata.
Interiorul la aceasta masina e din piele crem cu suprafetele sezutului si spatarului perforate. Acest lucru se trage de la originile masinii dintr-o zona relativ calda cea ce reiese si din decodarea VIN, respectiv "piese aditionale pentru tari calde". Acest lucru nu e neaparat un avantaj odata cu ajungerea masinii la noi in tara si mai ales nu acum, la venirea frigului. O incalzire in scaune ar fi fost ideala, dar nu cred ca e un lucru foarte raspandit la masini facute pentru Italia. Imi place ca e culoare deschisa, foarte asemanatoare cu griul ce l-am avut pe W126. Am sa vad ce pot face pentru repararea scaunului soferului. Restul interiorului se prezinta in stare buna, de inlocuit s-ar putea pune in discutie spatare scaunelor fata care sunt pline de julituri si de ciupituri de la marfa transportata cu bancheta spate rabatata. Dar merge si asa... Nu e nimic grav.
Scaunele fata (chiar si bancheta spate) sunt foarte confortabile si cu un suport excelent. Zici ca sunt scaune sport!
Portbagajul prezinta cateva spatii de depozitare suplimentare in laterale, fiind concepute niste "nise" cu usita in care se pot pune diferite lucruri (trusa sanitara are un loc semnalizat dar in care mai incap multe altele). Odata ce bancheta e rabatata se obtiune un spatiu plan surprinzator de mare.
Ca dotari nu este foarte accesorizata dar pot spune ca cea ce are e suficient. Are geamurile electrice fata-spate si 2 airbag-uri precum si centuri pretensionate. Inchiderea centralizata din telecomanda deocamdata nefunctionala va fi remediata si ea intr-un fel sau altul si astfel se va ajunge la comoditate si in acest aspect, inchiderea manuala a tuturor usilor, inclusiv al haionului si al usitei busonului de benzina (care are un sistem prin interiorul portbagajului) e foarte neplacuta. Aerul conditionat pe 2 zone e un plus de confort si in momentul venirii iernii cel mai important e ca masina "baga"caldura foarte repede, la 2-3 minute dupa pornire!
Performantele nu sunt extraordinare. E totusi un motor mic intr-o caroserie relativ grea. La depasiri "la limita" nu prea se merita a fi bagata. E mai mult o masina pentru un mers linistit decat de "liniutze", cea ce imi convine, oricum, nici cu 500-le nu ma bagam aiurea decat daca era foarte nevoie.
Cel mai pozitiv aspect e consumul. I-am facut consumul la GPL si mi-a luat 7.8 l/100 km. Sunt super multumit. Se putea si mai bine, estimez ca scoteam si un 7.5 in conditiile unui trafic mai fluent si cu abtinerea de la cateva accelarari mai bruste. Consumul l-am facut plin la plin si pe ruta Arad-Oradea-Barajul Dragan-Bologa si retur, deci se poate considera un consum extraurban dar cu cateva orase strabatute, plus urcus pe munte...
Transformat in cifre, 100 km pe GPL iasa cu costul de aprox 26 de lei, adica, transformat... cam 4 l /100 km daca era benzina de banii aceia.
Pare putin, dar atat mi-a luat. Am inteles ca acest sistem de aflare a consumului de la plin la plin nu e foarte exact, dar alt test nu am facut. Oricum, as fi fost multumit si cu 9% gaz...
Acum ii fac si un consum preponderent urban, de data asta de la plin la gol sa vad cat pot sa am duc cu cei 48 de litrii de GPL. In cazul in care gazul e pe terminate sunt avertizat de cateva bip-uri repetate. Acum sunt la jumatate (fara rezerva) si am facut deja 240 km. Estimez un 500 km ca rezultat final, undeva la 10 %, trafic Arad plus cateva deplasari pe afara (cam 1/3 afara-2/3 oras).
Motor M111 de 1.8 litrii si 122 cp, 4 cilindrii
Cutie de viteza manuala cu 5 trepte
An fabricatie 1996 (Septembrie)
Tara de provenienta Italia
Proprietari anteriori 3 sau 4
Dotari:
-geamuri electrice fata-spate - functionale
-inchidere centralizata din telecomanda (din cheie nu are!) - deocamdata nefunctionala (cred ca "a uitat" semnalul), azi imi vine si o carcasa noua
-imobilizator
-cheie de rezerva tip card, cu telecomanda inchiderii centralizate incorporata in card
-airbag sofer-pasager - functionale (sper - adica nu arde niciun martor care sa indice contrariul, si sper sa nu aflu niciodata!)
-oglinzi electrice - functionale
-oglinzi rabatabile - nefunctionale, nu am insistat sa aflu cauza, oricum oglinda dreapta a fost schimbata si nu e rabatabila
-indicator temperatura exterioara - functional
-interior piele (fete de usi de asemenea piele, tavan vinilin, tapiterii stalpi, chedere un fel de materiel plushat)
-scaune fata reglabile pe inaltime si cu reglaj al sezutului in inclinatie - din pacate scaunul soferului are tapiteria suportului lombar rupt
-bancheta spate rabatabila 2/1 cu suport de plasa atasat - lungime spatiul util cu bancheta rabatata e undeva la 180-190 cm
-suport de pahare in cotiera banchetei spate
-instalatie GPL secventiala cu comanda computerizata (nu mai retin firma) cu butelie de 48 l in locul rotii de rezerva
-ABS (nu are ASR-ESP din pacate)
-servodirectie (bineinteles)
-aer conditionat
-jante de tabla pe 15" echipate cu cuciucuri de iarna Goodyear Ultragrip 7 195/65/15
-geamuri laterale cu tenta verzuie (cred, asa par cand te uiti din lateral)
-vopsea metalizata
-cotiera cu spatiu de depozitare si cosulet de gunoi (pentru asta il utilizez eu) incorporat
-ormamente lemn din radacina de nuc (WURZEL) :great:
Cam atat imi amintesc...
Cateva poze si pe urma revin si cu impresii:









Impresiile...
Masina compacta si foarte adaptabila, cu spatiul interior foarte generos ce sfideaza dimensiunile sale exterioare care, totusi, sunt relativ mici, mai ales in comparatie cu W126 sau W123-W124. Datorita scaunului fata foarte reglabil, cu sezutul coborat la minim am aproximativ 10 cm de spatiu (poate chiar mai mult) de la cap pana la tavan in ciuda celor 191 cm pe care ii am eu (desi nu-l folosesc la minim, l-am pus pe urmatoarea treapta). La W126 nu se punea problema de acest lux. Daca aveam 3 cm era bine... chiar daca si acel scaun a fost reglabil in inaltime si era coborat la minim.
Deci, o masina foarte confortabila. Singurul minus la acest capitol il are datorita consolei centrale cu cotiera incorporata. Daca vrei sa te apleci sa iei ceva de pe scaunul pasagerului sau sa blochezi usa atunci "cotiera" cam incomodeaza. De asemenea, masina avand latime relativ mica, pozitia la volan este oarecum inghesuita tot datorita consolei centrale.
Fiind modelul combi, vizibilitatea spre spate e putin mai redusa decat la varianta standard mai ales daca e montata si a treia tetiera plus plasa de bagaje (sau animale). Tetiera din mijloc se poate depozita intr-un loc special amenajat in portbagaj, astfel vizibilitatea spre spate crescand pana la un nivel acceptabil, plasa fiind oricum in marea majoritate a timpului coborata.
Interiorul la aceasta masina e din piele crem cu suprafetele sezutului si spatarului perforate. Acest lucru se trage de la originile masinii dintr-o zona relativ calda cea ce reiese si din decodarea VIN, respectiv "piese aditionale pentru tari calde". Acest lucru nu e neaparat un avantaj odata cu ajungerea masinii la noi in tara si mai ales nu acum, la venirea frigului. O incalzire in scaune ar fi fost ideala, dar nu cred ca e un lucru foarte raspandit la masini facute pentru Italia. Imi place ca e culoare deschisa, foarte asemanatoare cu griul ce l-am avut pe W126. Am sa vad ce pot face pentru repararea scaunului soferului. Restul interiorului se prezinta in stare buna, de inlocuit s-ar putea pune in discutie spatare scaunelor fata care sunt pline de julituri si de ciupituri de la marfa transportata cu bancheta spate rabatata. Dar merge si asa... Nu e nimic grav.
Scaunele fata (chiar si bancheta spate) sunt foarte confortabile si cu un suport excelent. Zici ca sunt scaune sport!
Portbagajul prezinta cateva spatii de depozitare suplimentare in laterale, fiind concepute niste "nise" cu usita in care se pot pune diferite lucruri (trusa sanitara are un loc semnalizat dar in care mai incap multe altele). Odata ce bancheta e rabatata se obtiune un spatiu plan surprinzator de mare.
Ca dotari nu este foarte accesorizata dar pot spune ca cea ce are e suficient. Are geamurile electrice fata-spate si 2 airbag-uri precum si centuri pretensionate. Inchiderea centralizata din telecomanda deocamdata nefunctionala va fi remediata si ea intr-un fel sau altul si astfel se va ajunge la comoditate si in acest aspect, inchiderea manuala a tuturor usilor, inclusiv al haionului si al usitei busonului de benzina (care are un sistem prin interiorul portbagajului) e foarte neplacuta. Aerul conditionat pe 2 zone e un plus de confort si in momentul venirii iernii cel mai important e ca masina "baga"caldura foarte repede, la 2-3 minute dupa pornire!
Performantele nu sunt extraordinare. E totusi un motor mic intr-o caroserie relativ grea. La depasiri "la limita" nu prea se merita a fi bagata. E mai mult o masina pentru un mers linistit decat de "liniutze", cea ce imi convine, oricum, nici cu 500-le nu ma bagam aiurea decat daca era foarte nevoie.
Cel mai pozitiv aspect e consumul. I-am facut consumul la GPL si mi-a luat 7.8 l/100 km. Sunt super multumit. Se putea si mai bine, estimez ca scoteam si un 7.5 in conditiile unui trafic mai fluent si cu abtinerea de la cateva accelarari mai bruste. Consumul l-am facut plin la plin si pe ruta Arad-Oradea-Barajul Dragan-Bologa si retur, deci se poate considera un consum extraurban dar cu cateva orase strabatute, plus urcus pe munte...
Transformat in cifre, 100 km pe GPL iasa cu costul de aprox 26 de lei, adica, transformat... cam 4 l /100 km daca era benzina de banii aceia.
Pare putin, dar atat mi-a luat. Am inteles ca acest sistem de aflare a consumului de la plin la plin nu e foarte exact, dar alt test nu am facut. Oricum, as fi fost multumit si cu 9% gaz...
Acum ii fac si un consum preponderent urban, de data asta de la plin la gol sa vad cat pot sa am duc cu cei 48 de litrii de GPL. In cazul in care gazul e pe terminate sunt avertizat de cateva bip-uri repetate. Acum sunt la jumatate (fara rezerva) si am facut deja 240 km. Estimez un 500 km ca rezultat final, undeva la 10 %, trafic Arad plus cateva deplasari pe afara (cam 1/3 afara-2/3 oras).
Comment