Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

My Baby Benz W202 C180 T-Modell

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by dan500se View Post
    Faza asta a fost in 2012-2013...

    Dadeai statul in judecata si castigai procesul si inmatriculai masina fara taxa. Prietenul meu a reusit sa inmatriculeze atunci asa un Sharan (1.9 diesel), eu am hotarat ca e mai bine sa platesc taxa (care a scazut intre timp de la 1600 la 730 de euro, in 2013) si astfel sa am o valoare mai mare la o eventuala revanzare a masinii pe viitor (la masinile inmatriculate "fara taxa" la vanzare cumparatorul trebuind sa plateasca taxa la randul lui, rezultand un pret de vanzare mai mic).
    La fel se procedeaza si acum, mai ales cand taxa actuala a fost declarata inacceptabila de catre UE.
    Trebuie miscat repede, pana cand nu va aparea a n+1 taxa.

    Comment


    • O noua dotare, ceva foarte rar:







      Pachet nefumatori, sertar in loc de scrumiera!


      Toate bune si frumoase, dar are in dotare o priza de 12 V tip "MINI" (se pare ca se puneau 2 tipuri de prize, mini si cea tip bricheta), intamplator acest sertar e cu priza care nu imi permite sa bag GPS-ul sau mobilul la incarcat.

      Gasesc oare adaptor sau priza "standard" de W202 (cea din portbagaj, la combi, care au aceasta optiune) se poate monta in locul acesteia mini, probabil cu marirea gaurii?
      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 300SE Anthracite Grey Metallic
      W126 500SE Nautical Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • Pui priză standard cu capac și rezolvi problema elegant...
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • Originally posted by Levi View Post
          Pui priză standard cu capac și rezolvi problema elegant...

          Caut priza OEM MB dar nu gasesc, toate prizele sa vina la mine... dar macar una (preferabil, originala, cu capac, din portbagaj).
          W123 280E Blue Green Metallic

          W126 280SE Champagne Metallic
          W126 280SE Black Blue Metallic
          W126 300SE Anthracite Grey Metallic
          W126 500SE Nautical Blue Metallic
          W126 500SE Midnight Dark Blue

          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

          Comment




          • Poza de sezon, facuta inaintea gerului de acum! Ma si intreb: cat as putea sa fiu de nebun sa imi spal masina la -15 grade cum o fac altii? Am vazut ieri prin oras masini cu tzurtzuri pe ele, iesite de la spalatorii!
            W123 280E Blue Green Metallic

            W126 280SE Champagne Metallic
            W126 280SE Black Blue Metallic
            W126 300SE Anthracite Grey Metallic
            W126 500SE Nautical Blue Metallic
            W126 500SE Midnight Dark Blue

            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

            Comment


            • La noi la spalatoriile astea cu fise e plin. Nu-mi vine sa cred dar cu toate astea oamenii se-nghesuie sa-si spele masinile.
              Singura varianta dupa parerea mea este spalatoria la tunel unde masina iese aproape uscata. Si asta in caz de forta majora .
              Sa ai parte de masina si in 2017 fara probleme. Eu abia astept sa "profit" de scoaterea taxei.
              E220 cdi W210, 2001

              E320 W210, 1997
              C180 W202, 1994
              W123 200D, 1978 cu inima de W124


              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

              Comment


              • Dupa o mica sesiune de drift... Recunosc, dupa ultima aventura de anul trecut nu mai sunt asa de curajos cand e vorba de "distractie" pe zapada... (nici acum nu am gasit bara fata cu crom, non-facelift)
                Attached Files
                W123 280E Blue Green Metallic

                W126 280SE Champagne Metallic
                W126 280SE Black Blue Metallic
                W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                W126 500SE Nautical Blue Metallic
                W126 500SE Midnight Dark Blue

                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                Comment


                • Originally posted by dan500se View Post
                  O noua dotare, ceva foarte rar:







                  Pachet nefumatori, sertar in loc de scrumiera!


                  Toate bune si frumoase, dar are in dotare o priza de 12 V tip "MINI" (se pare ca se puneau 2 tipuri de prize, mini si cea tip bricheta), intamplator acest sertar e cu priza care nu imi permite sa bag GPS-ul sau mobilul la incarcat.

                  Gasesc oare adaptor sau priza "standard" de W202 (cea din portbagaj, la combi, care au aceasta optiune) se poate monta in locul acesteia mini, probabil cu marirea gaurii?





                  Dupa cautari "seculare" de prize (MB si VAG) am reusit sa gasesc un adaptor care vine perfect in priza MINI si mi-am (re)instalat "pachetul nefumatori"...

                  Am gasit priza online (surprinzator, sunt cateva firme care vand o varietate de adaptoare de acest fel, nu stiu cum de nu am gasit cand am cautat initial...) la un magazin de piese de camioane care m-a contactat ulterior plasarii comenzii telefonic intrebandu-ma daca nu doresc sa cumpar produsul acesta direct din magazinul lor din Arad (ca sa nu mi-o mai expedieze ei), magazin ce se afla in parcarea de TIR-uri de pe DN, la iesirea din oras spre Nadlac (Petrom-Cartierul de Vest). Treceam aproape zilnic prin fata acestui magazin nestiind ca mult-cautatul adaptor e asa de aproape de mine!

                  Originally posted by Levi View Post
                  Pui priză standard cu capac și rezolvi problema elegant...
                  Originally posted by dan500se View Post
                  Caut priza OEM MB dar nu gasesc, toate prizele sa vina la mine... dar macar una (preferabil, originala, cu capac, din portbagaj).
                  Am gasit pana la urma si priza OEM, MB, de portbagaj de W210, dar nu se potriveste, are dimensiunea mai mare decat cea din sertarul "nefumator" si nu doream sa fac "cioplituri" pe acolo sa maresc gaura, mai ales ca nu vad cum puteam sa fixez "noua" priza, care are niste cleme de fixare care nu se puteau prinde de nimic in sertar...

                  "Scorul": 22 lei!
                  Attached Files
                  W123 280E Blue Green Metallic

                  W126 280SE Champagne Metallic
                  W126 280SE Black Blue Metallic
                  W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                  W126 500SE Nautical Blue Metallic
                  W126 500SE Midnight Dark Blue

                  W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                  W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                  Comment


                  • Perfect, bine că ai reușit s-o bifezi și pe asta, și în modul cel mai elegant posibil!
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • Dupa 971 Km, (prin nametzi cam 250)... Consumat 94 de litrii GPL (de la plin la gol) plus vreo 1-1.5 litrii de benzina...
                      Attached Files
                      W123 280E Blue Green Metallic

                      W126 280SE Champagne Metallic
                      W126 280SE Black Blue Metallic
                      W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                      W126 500SE Nautical Blue Metallic
                      W126 500SE Midnight Dark Blue

                      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                      Comment


                      • Asteptarea a dat roade: set de oglinzi cu rabatare! Cat am "vanat" aceasta optiune! (o aveam de fabrica doar ca oglinzile au fost schimbate intre timp pe "normale")

                        Am nevoie de o garnitura pentru cea de pe partea soferului, se dezintegreaza la atingere. Oglinda de pe partea pasagerului e practic noua, mai are si o eticheta de hartie pe interior, absolut neatinsa de vreme, desi e expusa relativ bine... S-au demontat de pe o masina lovita, bine ca oglinzile au scapat!
                        Attached Files
                        W123 280E Blue Green Metallic

                        W126 280SE Champagne Metallic
                        W126 280SE Black Blue Metallic
                        W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                        W126 500SE Nautical Blue Metallic
                        W126 500SE Midnight Dark Blue

                        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                        Comment


                        • Se apropie ITP-ul si o borna kilometrica majora: 400.000!!!

                          Pregatesc o revizie generala la masina si cel mai important aspect e schimbarea bucselor de la suspensie.

                          Aveti ceva sfaturi sa-mi dati ce sa schimb? Chiar si preventiv... Vrea sa fac o lucrare calumea si as schimba si cele ce nu sunt neaparat uzate ca sa nu mai am treaba pe viitor. Mentionez ca nu am mai facut nimic la masina pana acum si am deja 115.000 km decand e la mine. Cand am luat-o nu prezenta niciun semn de uzura la suspensii.

                          In ultima vreme, mai ales dupa 2 drumuri mai lungi, "off-road", pe munte, se aude un scartait destul de sacaitor la trecerea peste denivelari la viteze mici, si pe fata (parca de la bucsele de la bara de torsiune) si pe spate (parca de la bucsele bratelor)... Ma gandesc ca acele bucse sunt "duse"...

                          Apoi, intrebarea ar mai fi: ce marca de "bucsa" sa pun?
                          W123 280E Blue Green Metallic

                          W126 280SE Champagne Metallic
                          W126 280SE Black Blue Metallic
                          W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                          W126 500SE Nautical Blue Metallic
                          W126 500SE Midnight Dark Blue

                          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                          Comment


                          • Eu caut să pun (când e nevoie) Lemförder...
                            Lord W126 500SE -> 2.5D
                            Lady W123 230C -> 240D
                            W124 -> 200D
                            W208 CLK200 -> 2.0

                            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                            Comment


                            • Eu ma gandeam si la Febi... Dar sunt controversate mai nou...

                              Mai aiurea e ca, cica trebuie sa schimb si butelia GPL (are 10 ani si "expira") si asta presupune si o "vizita" la RAR pentru reomologare chit ca schimbul buteliei se va face intr-o unitate acreditata RAR. Ciudat e ca desi instalatia GPL e montata pe masina in 2007 butelia are data de fabricatie stantata 2006 deci imi e expirata, teoretic, de un an, desi masina nu a rulat inca pe GPL 10 ani...
                              W123 280E Blue Green Metallic

                              W126 280SE Champagne Metallic
                              W126 280SE Black Blue Metallic
                              W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                              W126 500SE Nautical Blue Metallic
                              W126 500SE Midnight Dark Blue

                              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                              Comment


                              • Bucsele alea la bara stabilizatoare sunt boala lor. Daca ai noroc si bara nu e subtiata le schimbi si e ok dar de cele mai multe ori si bara e uzata.
                                Parerea mea este sa schimbi neaparat ambele bucse la bratele fata indiferent de uzura. Cele doua dinspre cockpit (stanga-dreapta) sunt cele mai solicitate din tot sistemul si s-ar putea sa ai supriza ca sunt originale. Se scot greu de tot dar din cate-mi amintesc costa in jur de 100 de lei.
                                Cu alegerea marcii e loterie dar in ultimul timp au aparut multi producatori bunicei. Intreaba un mecanic in care ai incredere ce recomanda din ce au mai pus.
                                Daca este buget...Lemforder.
                                E220 cdi W210, 2001

                                E320 W210, 1997
                                C180 W202, 1994
                                W123 200D, 1978 cu inima de W124


                                Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF