Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

My Baby Benz W202 C180 T-Modell

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Da e cel incercuit.Cel mai usor de curatat placa e sa folosesti spray pt contacte electrice si o periuta de dinti curata.Bafta.

    Comment


    • #32
      Poti masura pe mufa senzorului de antigel,ai vreo tensiune?Pe unul din pini nu trebuie sa ai,dar pe celalat trebuie sa ai tensiune de alimentare,12-13 volti.
      W202 elegance / 1.8 benzina,1993

      Comment


      • #33
        Am sanse sa scap doar cu periatul? sau cere altu` nou? (cheie/contactor)

        Mufa am verificat-o impreuna cu un prieten electrician auto si nu a prezentat semne ca ar fi defecta. Nici nu am bagat de seama acest aspect pana nu s-a terminat apa din spalatorul de parbriz si s-a aprins acel martor iar cel cu nivelul de lichid de racire s-a stins... De aia am banuit ca ar fi ceva in bord...
        Last edited by dan500se; 11-20-2012, 15:20 PM.
        W123 280E Blue Green Metallic

        W126 280SE Champagne Metallic
        W126 280SE Black Blue Metallic
        W126 500SE Lapis Blue Metallic
        W126 500SE Midnight Dark Blue

        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

        Comment


        • #34
          Cand apesi pe buton acel click cum se aude/simte? E un click mai intens sau deabia se aude/simte?Eu zic sa schimbi contactul ala,dar ai grija ca nu e totuna intre ce pini face contact la apasare.
          W202 elegance / 1.8 benzina,1993

          Comment


          • #35
            Originally posted by dan500se View Post
            Am gasit pe net niste "proiectoare" care ar trebui sa se potriveasca pe W202. Ati mai intalnit asa ceva? Pozele din atasament sunt luate de pe net si din pacate in Romania nu le-am gasit de vanzare...
            Proiectoarele respective sunt pentru C43 AMG, W202 pre-facelift si facelift are proiectoarele in faruri, bara nu are suporti pt. proiectoare, decupajele respective sunt admisiile de aer pentru racirea discurilor de frana.
            Pe unele site-uri nu precizeaza ca nu merg pe W202-ul standard, pe unele apare specificat:"doar pentru C43 AMG"
            Probabil ca ar merge puse, cu anumite modificari, dar mie, de exemplu, nu-mi plac improvizatiile.
            Am atasat si o poza cu un C43.
            Attached Files

            Comment


            • #36
              Sal.Eu m-am referit la curatat toata placa si la picioruresele cipurilor.Microcontactul inlocuiestel ca nu costa mult(vre-o 3 ron) si cum il scoti pe acela, in aceeasi pozitie il pui si pe cel nou.Bafta.

              Comment


              • #37
                Originally posted by raduw126 View Post
                ...cu cipul poti sa faci o" improvizatie"DACA VREI SA AI DOUA SAU MAI MULTE CHEI CU CARE SA PORNESTI MOTORUL,IL SCOTI DIN CARCASA si pui cheia in contact si cipul pe langa contact si incerci sa pornesti si cauti locul unde cipul simte campul magnetic si acolo il lipesti dar inainte de lipire dupa vreo 5 minute sa mai incerci sa pornesti odata cu cipul tot in locul acela.
                Am montat cipul langa contact! Pana reusesc sa-mi tai cheia bruta...

                E dat dracu` ... nu a vrut sa mearga decat daca am pus cipul pe pozitia "de la ora 4 pana pe la ora 6" (daca iti imaginezi contactul ca un ceas...).

                L-am fixat cu banda izolatoare! Sper ca reusesc pana la urma sa fac si telecomanda... si sa fie problema doar de la contactor!
                W123 280E Blue Green Metallic

                W126 280SE Champagne Metallic
                W126 280SE Black Blue Metallic
                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                W126 500SE Midnight Dark Blue

                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                Comment


                • #38
                  O poza de sezon:



                  S-a comportat neasteptat de bine cu ajutorul lanturilor! Am reusit sa strabat portiuni de zapada viscolita care ajungeau aproape la inaltimea rotilor fara niciun fel de probleme (bineinteles, pe plan local, nu m-am aventurat pe distante mari stiind ca pe drumari i-a luat din nou iarna prin surprindere).

                  Din pacate am intampinat totusi o problema: am rupt bratul stergatorului de parbriz, partea de la motoras. A dat semne de oboseala deja de cand am luat masina (cautam la un moment dat altul, sa-l schimb... acum e absolut necesar). Am facut eu atunci o "manevra" si am reusit sa-l repar, dar din pacate acum, datorita stratului de gheata ce s-a format sub mecanism am reusit sa-l rup cu totul. Am curatat eu parbrizul si l-am incalzit, dar gheata era adunata sub burduful acela de cauciuc care e la baza parbrizului si care acopera axul bratului... Acolo nu am curatat.

                  Datorita faptului ca era viscol nu m-am apucat sa demontez si sa vad ce are exact. Operatiunea de demontare a ansamblului stergator de parbriz e destul de anevoioasa si nu se recomanda a se face in conditii vitrege. Oricum, mi-au expirat si numerele... Masina o sa o bag intr-o hala la mine la servici, unde, mai mult ca sigur ca o sa si treaca in noul an. Nu cred ca mai scot un rand de numere in zilele ce au ramas din 2012... Am timp sa vad despre ce e vorba cu stergatorul!
                  Last edited by dan500se; 12-10-2012, 08:27 AM.
                  W123 280E Blue Green Metallic

                  W126 280SE Champagne Metallic
                  W126 280SE Black Blue Metallic
                  W126 500SE Lapis Blue Metallic
                  W126 500SE Midnight Dark Blue

                  W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                  W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                  Comment


                  • #39
                    Stergator parbriz DTM Style... din intamplare! Stiu ca a fost cineva de pe Forum care si-a modificat special stergatorul ca sa se opreasca pe mijloc, la mine fiind o greseala de remontare a bratului stergatorului. Il las deocamdata asa, pana imi gasesc timp sa-l repun pe pozitia originala (e destul de multa bibileala pana se demonteaza plasticaraiul de sub parbriz...).
                    Attached Files
                    W123 280E Blue Green Metallic

                    W126 280SE Champagne Metallic
                    W126 280SE Black Blue Metallic
                    W126 500SE Lapis Blue Metallic
                    W126 500SE Midnight Dark Blue

                    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                    Comment


                    • #40
                      Cunoastem. Intrebarea e cum l-ai nimerit fix pe mijloc? Stiu pe cineva care s-a chinuit o gramada si rezultatul a fost cu totul altul.
                      E220 cdi W210, 2001

                      E320 W210, 1997
                      C180 W202, 1994
                      W123 200D, 1978 cu inima de W124


                      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                      Comment


                      • #41
                        Buna intrebare. Nu am idee. Asa l-am nimerit! Adevarul e ca nu sta fix la mijloc, e decalat cu circa 1 cm spre partea soferului. L-am "ajutat" eu sa fie la mijloc. Ideea e ca am demontat bratul de pe axul motorasului (de fapt a cazut el singur, pentru ca s-a destrans surubul - nu stiu cum a fost posibil - iar eu am crezut ca e rupt bratul, chiar vroind sa-mi iau altul SH dar nu a mai fost cazul...).

                        Sper ca repunerea pe pozitie nu o sa fie asa de grea cum a fost pentru colegul nostru sa-l puna vertical!
                        W123 280E Blue Green Metallic

                        W126 280SE Champagne Metallic
                        W126 280SE Black Blue Metallic
                        W126 500SE Lapis Blue Metallic
                        W126 500SE Midnight Dark Blue

                        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                        Comment


                        • #42
                          Pana la urma mi-am facut timp si am readus stergatorul la pozitia "normala".

                          Am insa o alta nedumerire. Desfacand platicele de sub parbriz (pentru a avea acces la stergator) am dat peste deschizatura pe unde intra aerul in sistemul de climatizare:



                          Nu ar trebui sa fie ceva grilaj/filtru care sa blocheze frunzele si alte cele ca sa nu intre la ventilator?

                          Dupa achizitionarea masinii si cand am desfacut filtrul de polen am gasit in el o cantitate impresionanta de ramasite vegetale (frunze, crengi, flori, etc) plus tot felul de ganganii...

                          M-am uitat pe site-ul rusesc sa vad daca nu are cumva acest filtru dar nu apare decat filtrul de polen si un alt filtru (a se vedea poza) care nu cred ca are nicio treaba cu ce ma intereseaza pe mine...
                          Attached Files
                          Last edited by dan500se; 01-16-2013, 14:18 PM. Reason: Completare
                          W123 280E Blue Green Metallic

                          W126 280SE Champagne Metallic
                          W126 280SE Black Blue Metallic
                          W126 500SE Lapis Blue Metallic
                          W126 500SE Midnight Dark Blue

                          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                          Comment


                          • #43
                            Nu este altceva...practic cele 2 randuri de plastice pe care le-ai demontat deja fac treaba asta.
                            E220 cdi W210, 2001

                            E320 W210, 1997
                            C180 W202, 1994
                            W123 200D, 1978 cu inima de W124


                            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                            Comment


                            • #44
                              Probabil nu o face prea bine...


                              Stiu sigur ca la W126 nu era nimic peste acea deschizatura dar nu avea nici filtru de polen si cateodata, cand intra o frunza pe acolo imi umplea masina de bucati tocate...

                              Totusi, la ce se folosesc cele doua cleme vizibile in poza mea? Alea fixeaza gura de admisie a aerului pe caroserie? La W126 nu era nimic in zona aia...era pur si simplu gaura decupata in tabla in care intra carcasa ventilatorului...
                              W123 280E Blue Green Metallic

                              W126 280SE Champagne Metallic
                              W126 280SE Black Blue Metallic
                              W126 500SE Lapis Blue Metallic
                              W126 500SE Midnight Dark Blue

                              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                              Comment


                              • #45
                                Salut. Ai mare grija ca si eu cand am cumparat masina imi intra apa la fiecare ploaie sub bord la pasager, prin gura de ventilatie, implicit ventilatorul era varza facut. Am desfacut toata plasticaraia si am gasit numai frunze si alte minuni care umpluse acel loc si tot ce se scurgea se ducea direct in canalul de ventilatie. Cum zice si colecul adidc doar cele 2 plastice care le-ai demontat opresc frunzele, la mine chederul era facut varza, si imi intrau pe langa. Am cumparat din praktiker o banda de aceea care se lipeste, un fel de cheder, care se pune si pe la usi sa tina bine inchis, si am pus de la un capat la altul apoi am presat grila de deasupra pe el, am pus 2 randuri, asta intamplandu-se august anul trecut. Pana in prezent nu am nici o problema si nici nu au mai intrat frunze acolo. Am atasat o poza sa stii ce sa cauti prin supermarketuri.
                                Attached Files
                                http://oi58.tinypic.com/295cvn5.jpg

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF