Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

My Baby Benz W202 C180 T-Modell

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    La mine nu e cazul sa fie acele locuri pline cu frunze si alte ramasite vegetale. Am o "boala" in a curata periodic masina in locurile predispuse a se umple de astfel de "materiale". Deci, apa nu o sa-mi intre din aceasta cauza si nici chederul nu este deteriorat, Dar... am observat ca la ambele margini unde se termina grilajele de de plastic este suficient spatiu pentru a intra o gramada de "obiecte" pe acolo. Si nu mai punem la socoteala daca sunt mai mici decat deschizatura grilajelor, atunci intra fara probleme si isi fac drum direct in ventilator si in filtrul de polen, obturandu-l...
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 500SE Lapis Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

    Comment


    • #47
      Eu nu am filtru de polen dincolo de ventilator , asa e modelu la mine , si imi umple masina de mizerie si frunze . Acum am o frunza undeva pe la gura de la parbriz ca fluiera in treapta 3 si 4 de ma scoate din minti ))) . M-am uitat daca ii pot monta un filtru , dar trebuie sa dau bordu jos si sa schimb tubul ala mare de palstic care gazduieste ventilatorul si filtrul de polen . Am umblat si eu odata sus la grilajele alea ca a reusit sa intre o mana de frunze uscate si niste crengute , iar ventilatorul meu s-a transformat in tocator si m-am speriat al naibii de tare ca nu stiam ce se intampla )) . Ma gandesc sa lipesc o sita fina pe interior la grilajul ala de plastic de la parbriz de pe exterior , poate asa nu mai intra nimic in ventilator si implicit in masina , dar cu prafu tot no rezolv . La mine , vara este mai curat in masina daca umblu cu trapa deschisa decat cu ventilatorul pornit , chiar daca nu am AC )
      Last edited by mariusvararu; 01-16-2013, 15:05 PM.

      Comment


      • #48
        Originally posted by dan500se View Post
        ...la ambele margini unde se termina grilajele de de plastic este suficient spatiu...
        Am facut o poza... Se poate vedea ca prin cea deschizatura, presupun, ar putea intra destule frunze care s-ar fi adunat (peste noapte sa zicem, toamna) parcand masina sub un copac si fiind antrenate de curentii de aer, mai ales la viteza mare direct in admisia ventilatorului.

        Dar am eu o idee... Am sa fac la mine la firma un fel de capac din material de sita si am sa-l montez peste gaura aceea!
        Attached Files
        W123 280E Blue Green Metallic

        W126 280SE Champagne Metallic
        W126 280SE Black Blue Metallic
        W126 500SE Lapis Blue Metallic
        W126 500SE Midnight Dark Blue

        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

        Comment


        • #49
          Si eu curatam periodic zonele alea si mai mult trebuie putina atentie alocata si gaurilor de scurgere a apei din zona dintre peretele ingnifug si habitaclu. Eu parca imi amintesc ca am si perforat unul din dopurile de cauciuc de pe partea cu panoul de sigurante pentru ca aveam un furtunas de la caldura spart cand am luat masina si acolo se scurgea apa.
          Ulterior am observat ca uneori la ploi mai tari pe partea cu mufa pentru diagnoza se strangea apa, iar pe partea cealalta nu. Asa ca i-am dat si acolo o gaura. Chederele erau in stare destul de buna.
          E220 cdi W210, 2001

          E320 W210, 1997
          C180 W202, 1994
          W123 200D, 1978 cu inima de W124


          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

          Comment


          • #50
            Dupa ce fac "capacul" acela (de fapt nu eu... am sa rog mecanicul de intretinere de la firma) sper ca se rezolva si acest aspect... Pana atunci oricum nu mai sunt cine stie ce frunze!
            W123 280E Blue Green Metallic

            W126 280SE Champagne Metallic
            W126 280SE Black Blue Metallic
            W126 500SE Lapis Blue Metallic
            W126 500SE Midnight Dark Blue

            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

            Comment


            • #51
              Am gasit pe net un video cu procedeul de demontare si lubrifiere a ansamblului stergatorului. Poate va fi util pe viitor cuiva:

              how to remove the windshield wiper mechanism/assembly/motor/transmission repair and lube follow me on twitter https://twitter.com/fupabox


              De asemenea, se poate observa pe la sfarsitul filmuletului ca si bratul mecanismului stergatorului de la masina acestui american s-a rupt exact cum s-a rupt al meu. El a incercat sa-l sudeze (nu a reusit) eu l-am lipit cu Poxipol si l-am "asigurat" cu banda lata (la mine mai tine). O fi o boala a bratelor de stergator la W202?
              W123 280E Blue Green Metallic

              W126 280SE Champagne Metallic
              W126 280SE Black Blue Metallic
              W126 500SE Lapis Blue Metallic
              W126 500SE Midnight Dark Blue

              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

              Comment


              • #52
                A (re)venit iarna! Dupa ce a ploua torential o zi, ploaia s-a transformat in zapada ce a continuat inca aproape 24 ore...







                W123 280E Blue Green Metallic

                W126 280SE Champagne Metallic
                W126 280SE Black Blue Metallic
                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                W126 500SE Midnight Dark Blue

                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                Comment


                • #53
                  Frumoase poze colegu'. Ce n-as da si eu pentru asa zapada, toata ziua m-as juca, si la mine a plouat 48h si zapada doar o ora, dar nu s-a pus .
                  http://oi58.tinypic.com/295cvn5.jpg

                  Comment


                  • #54
                    Cu ocazia sedintei foto pe zapada am mai facut si un mic videoclip pe care doar acum am reusit sa-l incarc pe iutub...

                    Driving my car, a Mercedes-Benz W202 C180 T-Modell, Elegance, from1996, in 15-20 cm of fresh snow. Dirt, muddy forest road in the Mures Floodplain Natural Pa...


                    ...
                    W123 280E Blue Green Metallic

                    W126 280SE Champagne Metallic
                    W126 280SE Black Blue Metallic
                    W126 500SE Lapis Blue Metallic
                    W126 500SE Midnight Dark Blue

                    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                    Comment


                    • #55
                      Nu am mai putut edita. Am mai facut si un consum de GPL de la gol la gol cu un rezultat de 7.84 l/100 km. Consumul e realizat preponderent cu ocazia navetei ce o fac zilnic la servici 26 km dus, 26 km intors (DN7, A1-Arad Bypass, Arad urban) si s-a facut cu viteze de pana in maxim 120 km/h (pe bord), maxim 2 persoane la bord. Sunt multumit!
                      W123 280E Blue Green Metallic

                      W126 280SE Champagne Metallic
                      W126 280SE Black Blue Metallic
                      W126 500SE Lapis Blue Metallic
                      W126 500SE Midnight Dark Blue

                      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                      Comment


                      • #56
                        Raman la ideea ca w-s 202, C-T 180, a fost si va ramane printre cele mai reusite modele merc' (cele ce au si ets-ul), din toate punctele de vedere.Mi se pare cel mai echilibrat din gama ca:motorizare, putere, consum, fiabilitate, costuri intretinere.Parerea mea.Bafta colegu si km fara reparatii.

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by dan500se View Post
                          Nu am mai putut edita. Am mai facut si un consum de GPL de la gol la gol cu un rezultat de 7.84 l/100 km. Consumul e realizat preponderent cu ocazia navetei ce o fac zilnic la servici 26 km dus, 26 km intors (DN7, A1-Arad Bypass, Arad urban) si s-a facut cu viteze de pana in maxim 120 km/h (pe bord), maxim 2 persoane la bord. Sunt multumit!
                          Nu e rau consumul, eu dupa ce am reglat din nou gazul, de data asta live, cu laptopul la mufa si cu pedala la blana, scot afara, la 120Kmh, 11%.
                          Ceea ce nu e rau nici la mine cu 4 roti motoare si 2800cmc.

                          https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                          Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                          Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by Zeus View Post
                            Nu e rau consumul...
                            Asta a fost si motivatia pentru care mi-am oprit masina pentru mine chit ca era/este neinmatriculata (definitiv) si ca avea un rulaj relativ mare (290K) dar pe care macar sunt sigur ca nu l-a manarit nimeni.
                            Am povestit in primele posturi cum m-am ales cu ea, ideea era ca atunci chiar nu aveam o masina personala (umblam cu masina de serviciu) si in momentul in care prietenul meu a adus-o in tara i-am scos eu numere rosii si am luat-o "in teste". Impresiile fiind pozitive (consum, spatiu, confort) am decis ca locul ei e la mine in curte (sau in fata/spatele blocului... in functie de unde o tin la momentul respectiv).

                            Cel mai mult, momentan, ma deranjeaza urmatorul aspect: desi rezervorul de GPL are valoare nominala de 45 l (sau 48 l, nu mai retin cat e exact) nu am reusit niciodata sa bag mai mult de 33-34 de litrii de gaz... umplut de la gol.

                            Foarte ciudat! Si nu e vorba de presiunea pompei (ma gandesc) pentru ca am alimentat din mai multe locuri diferite si nicaieri nu a intrat mai mult...
                            W123 280E Blue Green Metallic

                            W126 280SE Champagne Metallic
                            W126 280SE Black Blue Metallic
                            W126 500SE Lapis Blue Metallic
                            W126 500SE Midnight Dark Blue

                            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                            Comment


                            • #59
                              Eu am auzit ca din motive de siguranta, nu te lasa sa il umplii ci se va face incarcarea cu 10%(aproximativ) mai putin din volumul total maxim acceptat.Poate spun o prostie dar asa am auzit de la mai multi instalatori de astfel de instalatii.

                              Comment


                              • #60
                                Tot nu iasa 33-34 de litrii... In fine! Atata bai sa fie!
                                W123 280E Blue Green Metallic

                                W126 280SE Champagne Metallic
                                W126 280SE Black Blue Metallic
                                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                                W126 500SE Midnight Dark Blue

                                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF