Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Polar white w212 e 250 4matic

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Poze noi , saptamana asta sper sa ajung cu w204 la service pt revizia de 1 an.
    Attached Files
    Last edited by b97dmt; 10-01-2013, 08:22 AM.

    Comment


    • Eu intotdeauna am fost un fan al portbagajelor "curate" fara scris. Acusi o sa facem analiza pe frazele scrise pe "fundurile" masinilor. E adevarat ca e foarte tare semnificatia a ceea ce scrie acolo dar era mai frumos clean.
      Masina e super.
      E220 cdi W210, 2001

      E320 W210, 1997
      C180 W202, 1994
      W123 200D, 1978 cu inima de W124


      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

      Comment


      • Multumesc ,cat despre stiker , este prezent pe toate masinile mele....sa fiu mereu recunoscator

        Comment


        • Superba masina , superba culoare , super motorizare sa nu mai pomenesc de 4 matic . Sa o stapanesti sanatos .

          Comment


          • Multumesc pt aprecieri.

            Comment


            • Super amandoua !

              Comment


              • Facut azi revizia , la w 204 , km la bord 18 558 .
                Distanta parcursa de la revizia anterioara 3500 km .

                Am ales sa schimb doar uleiul impreuna cu filtrul de ulei.

                Am observat de ceva timp , la relanti si in sarcina o mica oscilatie a turometrului.S-a facut o scanare , nu au rezultat erori dar era disponibil un update de la fabrica la cluster/ceasuri.S-a facut , a durat undeva la 30 minute.
                Problema s-a rezolvat partial , relantiul e fix acum , dar la viteza constanta in continuare oscileaza.
                Nu prea as vrea sa ma apuc sa inlocuiesc clusterul , doar pt chestia asta, masina fiind inca in garantie pana in 2015.

                In fine cost final : revizie , ulei si filtrul + update ceasuri , 550ron , la Autoklass Pipera.Am stat langa masina pe toata perioada cat a stat in service.

                Comment


                • Originally posted by b97dmt View Post
                  Nu ies cu ele decat pe asfalt uscat , nu am chef sa le trec prin solutiile minune folosite de edilii nostri dragi , sare si nisip si alte smacuri care termina repede o vopsea noua.

                  Pe w204 , il ceruiesc saptamanal , pe w 212 nu l-am spalat inca , asa ca sunt maniac cu intretinerea.

                  La spalatorie masina o sterg doar eu , nu las pe nimeni sa se apropie de caroserie , dar de obicei spal singur la garaj , am aparat de spalat si tot felul de solutii/lavete.

                  Din pacate timpul nu-mi permite sa am grija asa cum vreau de masini.

                  Referitor la SUV , nu-mi plac genul asta de masini , greoaie ,consumuri mari , taxe si impozite si mai mari. Prefer o limuzina eleganta , nu neaparat sportiva ,care sa se aseze frumos la drum lung , cu spatiu generos.

                  PS: o poza cu rotile de iarna la w 204 , desi pe timp de iarna nici nu pot sa urc panta de la garaj cu ele
                  Dumnezeule mare, tu chiar nu te bucuri deloc de a conduce o masina?Masina e facuta sa o conduci cu placere nu sa o tii de bibelou.
                  Personal am avut multe masini, si ieftine si mai scumpe, dar de fiecare m-am bucurat la maxim.Si nu am ezitat sa ii dau cate un scartz, o alunecare de fund, un slalom, si de fiecare data conduc cu zambetul pe buze, dezinhibat si ma bucur la maxim de asta.Sunt ferm convins ca un posesor al vreunei rablute de 1000 e elibereaza mult mai multi neurohormoni de placere in timpul condusului sau dezinhibat decat cineva care cumpara masinile doar de noi, prefera AWD (banuiesc cu esp-ul la maxim activat) si nu RWD si le trateaza ca pe niste bibelouri conducandu-le precum un vatman tramvaiul pe sine.Personal nu te invidiez deloc.
                  MÃREAȚA COBRA

                  Comment


                  • Salut , eu personal nu sufar cu "neurohormonii" dar cred ca exista specialisti pt genul asta de probleme, care te pot ajuta.

                    Nu simt nevoia sa dau "scartz ,alunecari de fund , slalom,etc" , conduc foarte relaxat , chiar cu foarte mare placere si cat pot de prudent , cei dragi ma asteapta acasa.
                    Nu stiu de unde ai tras concluzia ca trebuie sa ma invidiezi ???

                    Daca cuiva nu ii place RWD sau AWD sau FWD , inseamna ca este un sofer mai slab sau cum?

                    Eu nu am auzit de Esp" dat la maxim" ? La mine exista on/off ?La tine cum e?

                    Comment


                    • ESP "dat la maxim" este tipic Mercedes.Acesta nu se poate dezactiva total nici cand este "off".Prin comparatie, esp-ul de la BMW te mai lasa sa te mai joci putin cu masina.Multora le place aceasta din urma.
                      Eroarea mea, este ca am crezut ca oricarui barbat tanar (deci inclusiv si tie) i-ar placea sa conduca mai agresiv, sa se joace cu masina, sa bage alunecari, scartz-uri, slalomuri s.a., si am crezut ca grija excesiva asupra masinilor tale te inhiba sa te bucuri cu adevarat de condusul acesta agresiv pe placul unora ca mine, dar, dupa spusele tale, nu si pe placul tau.Desi am rezervele mele sa cred ca in conditiile in care ti s-ar da pe mana o masina straina, de care nu ti-ar pasa, chiar nu ti-ar placea sa "dai in ea".
                      As vrea sa imi raspunzi sincer la urm intrebare : presupunand prin absurd ca ti s-ar da pe mana un E 55 AMG, care ar urma a doua zi sa fie dus la casat, cat de agresiv/domol l-ai conduce?
                      MÃREAȚA COBRA

                      Comment


                      • La un moment dat am avut doua masini diametral opuse ca si feeling : un f luxos vw phaeton 4x4 5.0 tdi si o "panarama" de w126 560 SEL. In ciuda luxului si opulentei interiorului, phaetonul a fost de departe cea mai plictisitoare masina pe care am avut-o.Ma simteam exact ca un vatman pe sine, neavand nici un feed-back.Groaznic de plictisitor.Prin comparatie, w126-le care nu avea decat abs , de fiecare data cand o conduceam eram cu gura pana la urechi.Extrem de distractiva ca si feeling.Preferam sa merg cu w126-le si doar cand mergeam cu prietena luam phaetonul.A place e ceva f relativ in materie de masini, de multe ori, pt unii oameni, o masina de 1000 e poate fi mult mai placuta la condus decat una de 50 k e.
                        MÃREAȚA COBRA

                        Comment


                        • Ok , e parerea ta si ai dreptate , ramane ca tine.
                          Masina mea e naspa , trebuie sa o vand, sa cumpar una de 1000 e , ca aia e mai distractiva.
                          Nu stiu de ce , dar prefer sa pastrez W212.

                          Apropo tu ce masina ai , exista vreun topic de prezentare?

                          Comment


                          • Momentan am mai multe masini (5), din care doar trei sunt mercedes, dar niciuna nu e chiar asa de pretioasa pt mine sa ii fac prezentare pe forum.Poate doar un CL600 din 95 care e intradevar o bijuterie, interiorul fiindu-i aproape ca atunci cand a iesit din fabrica.Totusi, e destul de greoaie pt a fi "fun" la condus.Mercedesurile mele au toate motoare mari, v8 respectiv v12.Masina mea de suflet, cea mai placuta ca senzatie de condus este un w210 E420.Imi place sa le "dau in goarna si sa le rup fashu".Ma plictisesc destul de repede de fiecare in parte si le schimb cam des.
                            MÃREAȚA COBRA

                            Comment


                            • Sa le stapanesti sanatos si sa te bucuri de ele in continuare.

                              Comment


                              • Se merita sa platesti toate taxele la w204 daca e folosit asa de putin? Cat de mult s-a devalorizat de la achizitie oare? Oricum felicitari pt modul in care tii masinile, toata stima pt asta!

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF