Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Polar white w212 e 250 4matic

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @w204: am primit dimineata un mesaj cu "Top coolant ..." , borcanul pe jumatate gol.
    Am completat , ramane sa vad daca dispare.

    Cred ca acum 2 ani am schimbat pe garantie pompa de apa , de atunci nu am mai completat , spre sa nu fie ceva grav.

    Pete sub masina , nu am , pompa de apa pare ok , sa nu piarda pe undeva.

    Comment


    • Nu e dracul chiar asa de negru.
      Pete rareori face decat la pierderi grosolane.
      Daca iti pierde 1L la 2 ani e o mica ne-etansare pe undeva care e cam imposibil de prins.
      Vreun colier slab, garnitura de la buson, etc.
      Problema e ca de se evapora asa incet nici macar urme nu iti lasa ca sa te prinzi.

      Si pana la urma 1L la 2 ani nu e o problema reala.

      Comment


      • Clar nu ma deranjeaza sa completez , mi-e sa nu apara mesajul din nou , ca sunt greu de stabilit pierderile.
        In weekend am pierdut timpul , vopsea foliatec de etriere , culoare albastru GT
        Attached Files

        Comment


        • Si mie mi-a dat mesajul asta W212 prin luna Martie 2017. Am completat si nu s-a mai aprins. Deci nu e motiv de ingrijorare.


          Sent from my iPhone using Tapatalk

          Comment


          • Cata pasiunee..
            Să știi să lupți când vrei să ai.
            Să nu regreți când pierzi sau dai

            Comment


            • La fel si la mine ,Sambata am pus 1/2 l sa fie la nivel antigelul!

              Comment


              • Sa fie temperarurile ridicate de vina ?

                Sa vedem cum se comporta ....sistemul este unul etans , dar o completare se impune, de obicei.

                Comment


                • Se pare ca totusi e o problema la w204 ....prin zona egr-ului , pierde ceva lichid de racire.

                  Comment


                  • Originally posted by b97dmt View Post
                    Se pare ca totusi e o problema la w204 ....prin zona egr-ului , pierde ceva lichid de racire.
                    Fuga la cl600 si se rezolva
                    Să știi să lupți când vrei să ai.
                    Să nu regreți când pierzi sau dai

                    Comment


                    • cl600 din ce am citit nu se ocupa de W204 sau W203. Asa a scris un coleg de pe forum care s-a dus la el cu un W204.


                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Comment


                      • Cred ca a fost o neintelegere intre ei. Eu am tot W204 si am schimbat uleiul din cutia 7G la CL600, acesta fiind foarte prompt si amabil.

                        Comment


                        • Originally posted by Sor!n View Post
                          Cred ca a fost o neintelegere intre ei. Eu am tot W204 si am schimbat uleiul din cutia 7G la CL600, acesta fiind foarte prompt si amabil.
                          Salut,am si eu un w204 ,cand ai fost si cat a costat shimbul de ulei la cv cu tot cu filtru si ulei,multumesc.

                          Trimis de pe al meu V1_Viper folosind Tapatalk

                          Comment


                          • Salut, 1300 lei m-a costat, cu tot cu manopera inclusa.

                            Comment


                            • @w204 : problema a fost de la EGR , pe la garnituri pierdea antigel .
                              Din cate am inteles , egr-ul este racit cu antigel .
                              Cumva din cauza ca garnitura/garniturile nu mai etansau corect , antigelul intra in admisie...

                              A fost ceva de lucru ,demontat egr , racitorul de la egr ....s-a curatat, spalat , remontat , cu multa rabdare si pasiune .
                              Ca impresie masina merge mai " smooth" cumva , era plin de carcalaci pe acolo.

                              Multumesc CL600 si lui Sorin pt faptul ca ma suportati ��.
                              Ceva poze in curand.

                              Comment


                              • Numai bine ti-a tras o spalare cu aburi.

                                Asa e, mai toate au racitor pt EGR, nu baga borhotul ala incins direct in admisie, il mai raceste ca sa iasa noxele ok si ca sa se depuna mai usor pe traseu, spre bucuria posesorului.

                                Bine ca ai rezolvat la timp, teoretic ala am inteles ca poate contamina senzori, in special lambda, dar nu cred ca intra chiar asa mult in admisie.
                                MAi degraba scapa inafara, dar cel mai bine poate spune asta cine a lucrat.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF