Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W124 200d in chinurile facerii

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Ford V6, animalul e ciobanesc mioritic, are 7 ani jumatate si e incapatinat si dobitoc, mai ceva ca un magar.. dar e simpatic
    forumist tacut

    Comment


    • #62
      Povestea continua, incet si greu dar continua. Saptamana trecuta am facut motorul. O sa revin cu detalii si poze.
      forumist tacut

      Comment


      • #63
        Ce probleme avea motorul ?

        Comment


        • #64
          Salut Marius, tachetii tacaneau destul de tare dupa ce am schimbat uleiul cu un 5w40 (era noaptea tarziu cand m-a mancat in fund sa il schimb si nu aveam altul la indemana). Practic se dezamorsau in 10 minute dupa ce opream motorul si se amorsau dupa 10-15 km.

          Garnitura de chiulasa era putin impuscata intr-un colt inspre cutie si pierdea ulei care se prelingea frumos pana pe baie. Am reusit sa o prajesc singur in parcare cand am ramas inzapezit si am tot patinat inainte si inapoi timp de 1 ora si n-am observat acul cum urca pe ceas.

          In rest, nici cea mai mica problema in functionare decat 1 injector care tacanea si el saracul.

          N-a mai apucat zile multe (vreo 300 de km) ca am bagat masina in RK si l-am dat jos. Oricum trebuia inlocuita garnitura, cu ocazia asta am schimbat si tachetii.

          Motorul a fost facut bucati, au ramas doar pistoanele pe bloc. Surprinzator era foarte curat inauntru, cilindrii inca prezentau urmele de honuire pe ei, fara buza de uzura, fara nimic.

          Toate piesele au fost exclusiv originale cu emblema mercedes si coduri de repere vechi pe ele. Toate garniturile originale, toate suruburile stranse uniform la cuplu din fabrica. Am ramas impresionat avand in vedere numarul de km necunoscuti din 87 de cand e fabricata, in tara din 2002 (undeva prin carte e trecuta si schimbarea de culoare in galben vreo 4 ani apoi in alb, posibil sa fi facut taxi si la noi). Ceasurile de bord erau de pe un 2,5 cu turometru, prin urmare nr de km sunt necunoscuti. Daca a fost schimbat in Germania nu stiu inca, o sa trec pe la reprezentanta sa verific vin-ul. Cat a fost in romania motorul nu a fost schimbat, e acelasi de cand a intrat in patrie.

          Singura interventie romaneasca a fost in dreptul pompei de vacuum care a terminat si pinionul de pe pompa. Pinionul a fost schimbat cu unul second dar impecabil, pompa asteapta finante pentru inlocuire.

          Practic am schimbat toti tachetii si toate garniturile de pe motor, o patina la lantul de distributie care parea usor suspecta (crapase putin plasticul de pe ea) si toti cuzinetii. Cuzinetii de la arbore prezentau niste zgarieturi dubios de adanci insa arborele deloc. Cuzinetii de la biele nu aveau zgarieturi in schimb cei care stateau pe biela, in dreptul gaurii de ungere erau crapati, stratul de material fiind crapat si sarit periculos de mult. Cine stie de cand mergea asa.

          Am dat jos arborele, l-am masurat, complet standard fara discutie asa ca am cumparat cuzineti standard noi si i-am montat. Banuiala mea e ca din cauza pompei de vacuum care a barbierit pinionul s-a creat ceva pilitura care o fi ajuns in cuzineti, desi nu-mi amintesc deloc sa fi vazut pilitura cand am schimbat uleiul cu care am cumparat masina.

          Chiulasa a fost data jos, curatata bec si planata, supapele au fost curatate si ele de stratul gros de calamina si refacuta etanseitatea pe scaune.

          Am mai cumparat diuze noi pentru injectoare, saibe de foc, termostat si multe multe altele trebuincioase pentru o renovare completa a motorului. Per total am depasit 2500 de ron cu bine si probabil ca mai urmeaza inca vreo 1500 de lei pentru pompa de vacuum daca nu voi gasi una SH impecabila si alte cateva nimicuri care se aduna. De mentionat ca ambreiajul era si ala aproape nou si am scapat de o cheltuiala.
          Last edited by pui de drac; 08-11-2016, 01:30 AM.
          forumist tacut

          Comment


          • #65
            Felicitari pentru masina si efortul depus !
            Astept sa o vad in trafic ! Daca treci pe linga mine da un claxon - am o Octavia IS 69 DOG dar nu va ingrijorati - strang bani de G ...sau macar un 124 automat.
            Stefan

            Comment


            • #66
              Am inteles. Si eu reconditionez acum tot un 200d.Mult spor la munca !!

              Comment


              • #67
                Daca pot sa te ajut cu vreun sfat/informatie, cu mare placere Marius. Cat stiu si eu te ajut. Pare impresionant la inceput dar daca o iei pe segmente, e relativ simpla masina, plus ca e destul de usor de lucrat.
                forumist tacut

                Comment


                • #68
                  Originally posted by pui de drac View Post
                  Daca pot sa te ajut cu vreun sfat/informatie, cu mare placere Marius. Cat stiu si eu te ajut. Pare impresionant la inceput dar daca o iei pe segmente, e relativ simpla masina, plus ca e destul de usor de lucrat.
                  Multumesc ! Corect,masina are o filosofie de constructie care iti permite sa lucrezi la ea usor.Timp,bani si vointa sa ai.

                  Comment


                  • #69
                    Si multa forta am pus motorul sus in 4 oameni, mic, puturos, da'greu al dracu

                    O sa postez si 2-3 poze de la marele eveniment.
                    forumist tacut

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF